Ze hangen hier zo stil recht naar beneden dat ik bijna ga denken dat iemand er gewichtjes aan heeft gehangenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:19 schreef Rabieluh het volgende:
Wow mn gordijen waaien opeens bijna naar buiten zeg
We zitten in het oogquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze hangen hier zo stil recht naar beneden dat ik bijna ga denken dat iemand er gewichtjes aan heeft gehangen.
EIS...je brengt me op een idee...IJSquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:25 schreef Allan24 het volgende:
24.5°C nog hier in Oosterhout (West-Brabant) @ 55%. Binnenshuis 28,9°C overigens.
Ik vind het echt niet meer grappig nu. Ik EIS lagere temperaturen! En regen! En onweer!
Heel leuk, maar wanneer is dat hier (R'dam dus)quote:
Ook 23,8° om half twee 's nachts vind ik niet 'heerlijk'quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:33 schreef MissHobje het volgende:
Mijn gordijnen wapperen ook flink!
Temperatuur was al een paar uur op 24.3 buiten blijven hangen.. en ineens binnen een paar minuten nu naar 23,8 .. heerlijk
Ik vond 'm op het forum van weeronlinequote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:37 schreef Weerman het volgende:
MK waar tover jij dat zo vandaan?
Ik kom net boven om even te liggen (de hoop op slaap heb ik voor vannacht opgegeven), maar het is niet te harden.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:35 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ook 23,8° om half twee 's nachts vind ik niet 'heerlijk'voor overdag is dat prima, maar ik wil SLAPEN
WTf dan is het bijna bijquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:43 schreef Kanjer het volgende:
Bliksem in Zoetermeer, althans te zien in,
Mja, maar daar is het wel anders warm. In Italië verdraag ik temperaturen boven de 30 graden prima, maar in Nederland wordt het gelijk vies heet en plakkerig. Benauwd. In Italië is het dan gewoon lekker.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:43 schreef dutch-mamma het volgende:
Getverdemme... en dan te bedenken dat er mensen zijn die handenvol geld uitgeven voor een vakantie in een ver en minstens zo heet land...
"checkt profile"quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
WTf dan is het bijna bijwtf minder dan 20 min.. wat... 15 min
![]()
Coolff tsjekken buiten..
DarkElf!!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:46 schreef DarkElf het volgende:
in belgie, aan de nederlandse grens bij bergen op zoom, onweer en regen
A v/d Rquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:46 schreef Kanjer het volgende:
[..]
"checkt profile"
Ergens in Z-H.....![]()
Waar?????
Nog welquote:
En je woont precies?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nog wel
Vooral regen en veel achtereenvolgende flitsen hier met af en toe tussendoor een
heel diep en zwaar lang rollende donder
ik vind dit weer heerlijk
Aha. Ken het helaas niet echt goedquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:49 schreef DarkElf het volgende:
Putte, in de buurt hemelsbreed van woensdrecht
Geef ze maar een dikke pakkertquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:50 schreef DarkElf het volgende:
doe dat
hier net een enorme felle flits, alle poezzies zijn bang geworden
de schatjes
Ik was een paar weken geleden in Turkije, Kusadasi.quote:
nu moet je je sensatie verhaal ook afmakenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:52 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ik was een paar weken geleden in Turkije, Kusadasi.
Heel verhaal, maar moesten met ambulance van Kusadasi naar Izmir via de tolweg, zeg maar A-4, zelden zo'n onweersbui gezien zeg, mensen stopten midden op de weg met alarmlichten aan, durfden niet meer te rijden, ambulance met een gangetje van pakweg 20 km doorgereden, maar je zag echt niets meer, en een klappen en een flitsen, schitterend!!!
De aanleiding was minder , de ervaring was mooi.
have fun, morgen zijn hier de grensfeesten, geen idee wat het inhoudtquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:53 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Wat zijn de radarbeelden van nu?
En DarkElf,morgen ga ik naar traktor trekken races
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
have fun, morgen zijn hier de grensfeesten, geen idee wat het inhoudt
maar er zal wel gezopen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |