Mooi manquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:22 schreef Caesu het volgende:
122947 is de code voor weeronline.nl geldig tot 24:00 vandaag als het goed is
Zeeland moet dus straks toch wel wat te verwerken krijgen!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:22 schreef kree het volgende:
ah daar is ie,
ik wilde al bijna zelf het volgende deel gaan openen
radar plaatje van 00.00 uur
[afbeelding]
thx,quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:22 schreef Caesu het volgende:
122947 is de code voor weeronline.nl geldig tot 24:00 vandaag als het goed is
Ik hoor/zie niks!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:31 schreef Weerman het volgende:
Heey, in Almere onweert het ook een beetje... woei.
Mwah denk dat het gaat onweren in Limburg tegen de ochtend...
ik houd het op een storingquote:
ik zou eerder eens kijken naar het zuiwesten of je weerlicht zietquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:41 schreef kree het volgende:
Ik heb hier (zie kruis) nog geen onweer gehoord.
terwijl het volgens de radar toch wel in de buurt zou moeten komen.
[afbeelding]
mischien is het niet zo actief ofzo
Yep, op de betaalradar is deze niet te zien. Het is een goedkope bui, doet het alleen voor niks.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:43 schreef dutch-mamma het volgende:
Nou... dat buitje dat ik net had (3 druppels) schijnt redelijk te activeren volgens dit plaatje (0.30 uur) dus misschien heb ik toch wat gemist...
net even zitten kijken, maar helaas niets te zien.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zou eerder eens kijken naar het zuiwesten of je weerlicht ziet
of te weinig bewolking waar het op weerkaatst.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:47 schreef kree het volgende:
[..]
net even zitten kijken, maar helaas niets te zien.
kan natuurlijk ook zijn dat het nog tever weg is
Stuur alle goedkope meuk maar naar Almere!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:45 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Yep, op de betaalradar is deze niet te zien. Het is een goedkope bui, doet het alleen voor niks.
Heb jij er ook van mogen genietenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:49 schreef -Mk- het volgende:
Het was echt heet in die klote boemeltreintjes van Noordned
Zelfs net nog van 0:00 tot 0:40... Maar het was nog steeds bloedheetquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:50 schreef Khalein het volgende:
[..]
Heb jij er ook van mogen genietenHet is zwaar bagger ja
het begint hier nu toch wel af te koelen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:53 schreef -CRASH- het volgende:
Wil iemand FF de zweetdruppels opvangen terwijl ik dit type....
PFFFFF... niet te harden hier op me slaapkamer 32.10
Yep, denderd hier ook al een beetjequote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:54 schreef dutch-mamma het volgende:
Die klap onweer boven Flevoland klopt, ik krijg net een mailtje van een vriendin uit Lelystad.
Nee, Blids heeft er weer een stippel bijgezet zie ik netquote:
En dan nog wetende da tik straks de raam dicht moet doenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:56 schreef kree het volgende:
[..]
het begint hier nu toch wel af te koelen.
24 graden op mijn zolderkamer op het moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |