net even zitten kijken, maar helaas niets te zien.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zou eerder eens kijken naar het zuiwesten of je weerlicht ziet
of te weinig bewolking waar het op weerkaatst.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:47 schreef kree het volgende:
[..]
net even zitten kijken, maar helaas niets te zien.
kan natuurlijk ook zijn dat het nog tever weg is
Stuur alle goedkope meuk maar naar Almere!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:45 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Yep, op de betaalradar is deze niet te zien. Het is een goedkope bui, doet het alleen voor niks.
Heb jij er ook van mogen genietenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:49 schreef -Mk- het volgende:
Het was echt heet in die klote boemeltreintjes van Noordned
Zelfs net nog van 0:00 tot 0:40... Maar het was nog steeds bloedheetquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:50 schreef Khalein het volgende:
[..]
Heb jij er ook van mogen genietenHet is zwaar bagger ja
het begint hier nu toch wel af te koelen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:53 schreef -CRASH- het volgende:
Wil iemand FF de zweetdruppels opvangen terwijl ik dit type....
PFFFFF... niet te harden hier op me slaapkamer 32.10
Yep, denderd hier ook al een beetjequote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:54 schreef dutch-mamma het volgende:
Die klap onweer boven Flevoland klopt, ik krijg net een mailtje van een vriendin uit Lelystad.
Nee, Blids heeft er weer een stippel bijgezet zie ik netquote:
En dan nog wetende da tik straks de raam dicht moet doenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:56 schreef kree het volgende:
[..]
het begint hier nu toch wel af te koelen.
24 graden op mijn zolderkamer op het moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |