ramen tegen elkaar openzetten.. lekker tochten en zoveel mogelijk van die irritante ventilatoren aanquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:54 schreef Sputnik het volgende:
Eindhoven centrum: 25 graden, droog.
(en het koelt maar niet af hierbinnen ; ; )
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:49 schreef DarkElf het volgende:
Putte, in de buurt hemelsbreed van woensdrecht
Geen sensatie, kwamen vrijdag aan, zaterdagmorgen word mijn vrouw doodziek wakker, dokter bang voor trombose dus naar hospitaal voor foto's, ging allemaal niet goed dinsdag weer naar huis gevlogen, nu nog niet 100% , dokters hebben nog geen idee.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:53 schreef JimmyBoy het volgende:
[..]
nu moet je je sensatie verhaal ook afmaken![]()
ok that sux big-time.... kusje voor je vrouwtjequote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:58 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Geen sensatie, kwamen vrijdag aan, zaterdagmorgen word mijn vrouw doodziek wakker, dokter bang voor trombose dus naar hospitaal voor foto's, ging allemaal niet goed dinsdag weer naar huis gevlogen, nu nog niet 100% , dokters hebben nog geen idee.
Merciquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:57 schreef Caesu het volgende:
122947 staat ook in het begin v/h topic
Hier in Katwijk zag ik het in het oosten wel weerlichten, maar voorlopig blijft een lekker onweersbuitje helaas uitquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:58 schreef Morwen het volgende:
Een windje hier in Leiden............beetje verlegen, maar ik voelde hem wel![]()
Alé! Gij hebt geluk meiskequote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:57 schreef DarkElf het volgende:
hele hoop?drie mén
en ik woon aan de belgische kant dus ik heb nergens last van
Het ligt er natuurlijk aan waar de bui is. JE kan flitsen in de verte zien, maar ook boven je. Pquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:01 schreef DarkElf het volgende:
is het normaal dat het eerst drie vier of meer keer kan flitsen en dan pas gaat donderen?
neuh alles in dezelfde buurt achter de huizen waar ik nu op kijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:02 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk aan waar de bui is. JE kan flitsen in de verte zien, maar ook boven je. P
Drie is niet veel. Maar wel als je bedenkt dat het Nederlandse deel ongeveer 50 huizen teltquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:57 schreef DarkElf het volgende:
hele hoop?drie mén
en ik woon aan de belgische kant dus ik heb nergens last van
geen idee ik weet dat mijn huisarts er woont en verder kom ik bij de appie, het kruidvat en de sparquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Drie is niet veel. Maar wel als je bedenkt dat het Nederlandse deel ongeveer 50 huizen telt
bergen rommelt alleen redelijk vanuit zuid.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:02 schreef henkalex het volgende:
Roosendaal is het goed begonnen nu...
Hopen dat het daarmee ook eens flink afkoelt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |