Dan haak ik afquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:56 schreef methodmich het volgende:
Goed, als Standard echt retro-Portugal wil, moeten ze Figo en Sá Pinto ook nog halen.
volgens de vrt ook ...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:49 schreef Eilanden het volgende:
Volgens voetbalkrant.com volgt Club Brugge Ricky Kruys?
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
En wat is een Ricky Kruys?
Ik zag het einde van die wedstrijd net. Het is dus zo'n Nederlander die penalty's mist. Oeh, een pleonasmequote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:09 schreef Yeahinho het volgende:
[..].
Hij is nu al heel populair in België hoor ik.
Maar geld voor Europees hebben ze niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Lierse is trouwens ook fors aan het inkopen blijkbaar,
En dan hebben we ook nog de Sollied-soap momenteel natuurlijk
Beetje het Nederlandse nacompetitiesysteem dusquote:Op zondag 26 juni 2005 13:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het was hier nog niet gemeld (dacht ik) dat vanaf volgend seizoen de voorlaatste uit 1ste klasse moet meedoen aan de eindronde van 2de klasse samen met de 3 periodekampioenen.
Vind ik steeds zo'n gedoe, die eindrondes. Laat gewoon de laatste 2 uit 1 ste degraderen en de eerste 2 uit 2de promoveren.
sorry hoor, maar iedereen behalve trap hoor !! Die vent denkt dat ie nog steeds coach is in de jaren 60. Heeft er dankzij zijn klotespel voor gezorgd dat Italie mocht opkrassen op euro 2004 na de 1te ronde ...quote:Op zondag 26 juni 2005 13:24 schreef placebeau het volgende:
idd een stom systeem.
Ik hoor net dat Trapatoni gesolliciteerd had om Bondscoach te worden van België. Maar de debiele Belgische voetbalbond wees hem gewoon terug. Onbegrijpelijk.
quote:Visé wil via rechtbank terug naar tweede
Visé gaat de beslissing van de bond om Virton alnog een licentie toe te kennen nu juridisch aanvechten. Visé diende al klacht in bij de bond, maar die kwam volgens de KBVB te laat aan en is dus ongeldig. Visé laat het er niet bij en trekt nu naar de rechtbank om alsnog in tweede te mogen blijven.
Visé baseert zich op het feit dat een club in beroep geen bijkomende elementen mag bijhalen. Dit deed Virton wel, en op basis van die gegevens kreeg de Luxemburgse club alsnog een licentie. Visé vraagt nu aan het hof om die beslissing te schrappen. Alles draait rond de infastructuur van Virton. Die is ontoerijkend voor tweedeklassevoetbal.
Voor het beroepscomité verklaarden de burgemeester en de schepen van financiën van de stad Virton dat ze infrastructuur zouden verfaaien. In eerste aanleg kreeg Virton geen licentie juist omdat de stad erg vaag bleef over de werken aan het stadion.
In afwachting tot een beslissing mag Virton alsnog haar licentie behouden.
Bron: Voetbalkrant.com
Om die uitschakeling nu de schuld van Trapatoni te noemenquote:Op maandag 27 juni 2005 01:26 schreef BramK het volgende:
[..]
sorry hoor, maar iedereen behalve trap hoor !! Die vent denkt dat ie nog steeds coach is in de jaren 60. Heeft er dankzij zijn klotespel voor gezorgd dat Italie mocht opkrassen op euro 2004 na de 1te ronde ...
Daarom plaatste ik het ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |