quote:Welke film zal 264 producers (incl. executive en associated) hebben? Onder deze producers oa Selma Blair, Christina Ricci, Steve Buscemi en Tom Green....
dat klopt. en zo heet die ook, 1 second film.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:42 schreef Zartos het volgende:
Is dat die film van 1 seconde?
Dat was ook de reden dat ik hem fout hadquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:51 schreef ranja het volgende:
wow die site heeft het al over 1700 producers? dan loopt imdb zwaar achter
Frankly, I was looking for an actor.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
"Frankly, my dear, I don't give a damn''
Door Rhett Butler in Gone With The Wind.
Als ik ja zeg, krijg ik er dan nog een puntje bij?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:00 schreef Zartos het volgende:
[..]
Frankly, I was looking for an actor.
Maar die weet je vast ook wel, dus InTrePidIvity +1
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
Maar die weet ik niet, daarom Rhett Butler
Nou, je hoeft alleen maar een getal te noemen hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:15 schreef Sokolsky het volgende:
Eh, Intre, ik vond dat eerste deel al moeilijk genoeg...
Was dat niet alleen de bonusvraag voor die ijskast?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat is z'n voornaam ja, ik wil de naam van de acteur weten...
Is DAT downloadbaar?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:08 schreef Atreidez het volgende:
Ben toevallig S1 van MacGuyver aan t downloaden, lekker retro![]()
Ouder en erger (erger als in fouter, al dan niet op een leukere manierquote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:54 schreef Atreidez het volgende:
Starship Troopers?
Ouder...quote:
Nope... Dit is echt sixties pulpquote:
Qua "feel" van de titel kom je al een aardig eind in de buurtquote:
Hah! Getting closerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:37 schreef Sheridana het volgende:
oke...*zucht*....The kidnapping of Santa Claus by martians..
Hij staat officieel in de onderste regionen van IMDb... Het gaat in de titel niet zozeer om een aanval maar eerder om een overwinningquote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:44 schreef Sheridana het volgende:
The Attack of the Santa kidnapping martians? Ik zou het echt niet weten!!
Zoiets ja... Alleen dan dramatischerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Santa kicks Martian ass..... with a Vengeance.
Martian-ass kicking Santa.... vs. Kramer.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:21 schreef Khalein het volgende:
[..]
Zoiets ja... Alleen dan dramatischer
Ik ga niet moeilijk doen over één woordjequote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:34 schreef Sokolsky het volgende:
Santa beats the Martians?
Warm...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:48 schreef ranja het volgende:
Ik zit te denken dat in 1931 niet die makelaar (met welke naam dan ook) aankomt maar dat die al geweest is en dat er iemand hem komt zoeken... zoiets.
Sheridana +2quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:54 schreef Sheridana het volgende:
Oke...ik weet niet in welke versie...maar daar begint het met Renfield die naar Roemenie gaat, ipv Harker...ik gok op 1931... zoiets?
Doorgaan dan maar? Welke film zit hier in mijn collectie?quote:Op zondag 26 juni 2005 01:28 schreef California het volgende:
Lukas Haas is goed.
Natuurlijk. Barry Stevens is de mascotte van FMT.quote:Op zondag 26 juni 2005 01:32 schreef Mark het volgende:
Doorgaan dan maar?
Ik heb echt geen ideequote:Welke film zit hier in mijn collectie?
Natuurlijk!quote:Op zondag 26 juni 2005 02:45 schreef Sheridana het volgende:
anyway, hij zat in Return of the killer tomatoes...heb je die in je collectie zitten?
nee en neequote:Op zondag 26 juni 2005 02:52 schreef Mark het volgende:
Eerste dat in me opkomt is Mr & Mrs Smith, maar volgens mij draait die nog niet
Jouw avotar was erg cool!!quote:Op zondag 26 juni 2005 02:54 schreef Atreidez het volgende:
Sin City?
Checkquote:Op zondag 26 juni 2005 03:35 schreef Sheridana het volgende:
oke, ik gok erop dat dat julie delpy is...killing zoe?
Das 1quote:Op maandag 27 juni 2005 00:45 schreef Mark het volgende:
In Sin City?
En dat is hij inderdaad!!quote:Op maandag 27 juni 2005 10:45 schreef Chielus het volgende:
Morge allemaal
Das Tommy Flanagan
Cicero uit Gladiator
Ik wil de de beide namen helemaal juis.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:20 schreef avotar het volgende:
Was dat niet de mustang Eleanor?
elk 10e topic is dp-topicquote:Op maandag 27 juni 2005 11:32 schreef avotar het volgende:
hmmm dus... ik heb te weinig verstand van auto's om alles te geven zonder het op te zoeken..
nah ja.. kijk vanmiddag nog wel eens.. waarom is het 2 punten btw..? heb iets gemist geloof ik?
Graag, en ook nog het bouwjaarquote:Op maandag 27 juni 2005 12:15 schreef Atreidez het volgende:
Een Shelby Mustang dan, en de naam was idd Eleanor. Moet de cilinderinhoud er ook nog bij?
het gaat hier toch om films?quote:Op maandag 27 juni 2005 13:07 schreef Chielus het volgende:
wie alles (incl. Bouwjaar, Motoriinhoud en typaanduiding) in een post zet krijgt de punten.
d_h +2quote:Op maandag 27 juni 2005 20:12 schreef dolle_hond het volgende:
shakespeare?
Dinges... die melaatsenziekte.... ehm.....quote:Op maandag 27 juni 2005 22:42 schreef dolle_hond het volgende:
welke ziekte bestrijd guevarra in San Pablo in Diarios de motocicleta
quote:Op maandag 27 juni 2005 22:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dinges... die melaatsenziekte.... ehm.....
Euh.... hoe heet het....
Lepra.
Die rechter?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:47 schreef dolle_hond het volgende:
ik weet wel een andere kerel op die foto
Ik vrees dat het Basil Rathbone is.quote:
dat was toch gewoon t pseudoniem dat david niven gebruikte als hij zij snor weer s per ongeluk had afgeschorenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vrees dat het Basil Rathbone is.
Het is een filmstill. Van een van de eerste films in technicolor.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:22 schreef Atreidez het volgende:
Is dat een ingekleurde filmstill of heeft ie echt meegevochten in de amerikaanse burgeroorlog?
hemquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik kan natuurlijk gewoon de naam geven en de punten aan degene die hem het snelst overtypt.
In dat geval was ranja sneller.quote:
Ik dacht het wel, ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:01 schreef Posdnous het volgende:
Leslie Howard.
Hm.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik dacht het wel, ja.
Posdnous +2
Pygmalion?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:03 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Hm.
Leslie Howard speelde ooit in het origineel van het wereldberoemde My fair Lady. Ook deze film werd alom gewaardeerd.
Hoe heet die film?
Hij zat in Kingdom of Heaven?quote:
Ik zet ze niet voor niets niet in 1 postquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:55 schreef Zartos het volgende:
California +2
Stuur hem maar naar mijn e-mailadres, dan zet ik hem wel online.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:54 schreef Undergod het volgende:
ik zou niet weten waarom, putfile is normaal best aardig... alternatieven?
ik zie het nog gewoon, maar zal wel in cache zitten ofzo? (ik weet er bijna niets van)
Mark +2quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:31 schreef Mark het volgende:
Of is het Gisele Bundchen in Taxi?
Da's snelquote:
Deze vind ik het beste (meest specifiek)...quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:15 schreef Atreidez het volgende:
Golden Arcs en Golden Arches, Big Mac en Big Mic en de sesamzaadjes
Coming To America is altijd 'pas op TV geweest'quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:18 schreef Mark het volgende:
Scheelt dat hij pas op TV was
quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:44 schreef Undergod het volgende:
Volgens mij ken ik de man vooral van zijn joodse rollen?
be cool danquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:07 schreef laurenzo85 het volgende:
Hij doet in ieder geval mee in Quiz Show en Get Shorty.. meer weet ik niet
Jij bent altijd wel de puntenpikker hequote:Op woensdag 29 juni 2005 17:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Mr. Saturday Night, Quiz Show en Get Shorty...
Ik moet m'n plaats in het algemene klassement wel consolideren natuurlijkquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:08 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Jij bent altijd wel de puntenpikker he![]()
Naam was David Paymer en andere films waren o.a. City Hall, Nixon, Amistad en Mighty Joe Young.
Intre +2
Waaromquote:
Vond hem niet zo goed...quote:
Dat is goed.quote:
victorinox +2quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:01 schreef victorinox het volgende:
Arnold Schwarzenegger in Predator
Sorry, vanochtend deed fok het niet echt lekker. En ik ben net pas thuis.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:18 schreef Atreidez het volgende:
Dat wordt me toch een puzzel, die we zo van victorinox voorgeschoteld krijgen
Hm, daar dacht ik ook al aan (al was het niet Keitel die die Satanic hand gestures maakte, maar 2 sukkels die ook meespeeldenquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:06 schreef Atreidez het volgende:
Is ie dinsdag op tv geweest ?Little nicky had in t voorstukje al traffic fatalities en ik zag Keitel als de duivel, dus satanic hand gestures moet ook kunnen..
Dat is goed.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:06 schreef Atreidez het volgende:
Is ie dinsdag op tv geweest ?Little nicky had in t voorstukje al traffic fatalities en ik zag Keitel als de duivel, dus satanic hand gestures moet ook kunnen..
Ik dacht ik neem een iets bekender iemandquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:02 schreef Undergod het volgende:
julie andrews
Ranja +2quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:28 schreef ranja het volgende:
Mickey Rourke?
quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:44 schreef dolle_hond het volgende:
optijd een nieuwe maand opstarten he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |