Hij zat in Kingdom of Heaven?quote:
Ik zet ze niet voor niets niet in 1 postquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:55 schreef Zartos het volgende:
California +2
Stuur hem maar naar mijn e-mailadres, dan zet ik hem wel online.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:54 schreef Undergod het volgende:
ik zou niet weten waarom, putfile is normaal best aardig... alternatieven?
ik zie het nog gewoon, maar zal wel in cache zitten ofzo? (ik weet er bijna niets van)
Mark +2quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:31 schreef Mark het volgende:
Of is het Gisele Bundchen in Taxi?
Da's snelquote:
Deze vind ik het beste (meest specifiek)...quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:15 schreef Atreidez het volgende:
Golden Arcs en Golden Arches, Big Mac en Big Mic en de sesamzaadjes
Coming To America is altijd 'pas op TV geweest'quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:18 schreef Mark het volgende:
Scheelt dat hij pas op TV was
quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:44 schreef Undergod het volgende:
Volgens mij ken ik de man vooral van zijn joodse rollen?
be cool danquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:07 schreef laurenzo85 het volgende:
Hij doet in ieder geval mee in Quiz Show en Get Shorty.. meer weet ik niet
Jij bent altijd wel de puntenpikker hequote:Op woensdag 29 juni 2005 17:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Mr. Saturday Night, Quiz Show en Get Shorty...
Ik moet m'n plaats in het algemene klassement wel consolideren natuurlijkquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:08 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Jij bent altijd wel de puntenpikker he![]()
Naam was David Paymer en andere films waren o.a. City Hall, Nixon, Amistad en Mighty Joe Young.
Intre +2
Waaromquote:
Vond hem niet zo goed...quote:
Dat is goed.quote:
victorinox +2quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:01 schreef victorinox het volgende:
Arnold Schwarzenegger in Predator
Sorry, vanochtend deed fok het niet echt lekker. En ik ben net pas thuis.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:18 schreef Atreidez het volgende:
Dat wordt me toch een puzzel, die we zo van victorinox voorgeschoteld krijgen
Hm, daar dacht ik ook al aan (al was het niet Keitel die die Satanic hand gestures maakte, maar 2 sukkels die ook meespeeldenquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:06 schreef Atreidez het volgende:
Is ie dinsdag op tv geweest ?Little nicky had in t voorstukje al traffic fatalities en ik zag Keitel als de duivel, dus satanic hand gestures moet ook kunnen..
Dat is goed.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:06 schreef Atreidez het volgende:
Is ie dinsdag op tv geweest ?Little nicky had in t voorstukje al traffic fatalities en ik zag Keitel als de duivel, dus satanic hand gestures moet ook kunnen..
Ik dacht ik neem een iets bekender iemandquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:02 schreef Undergod het volgende:
julie andrews
Ranja +2quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:28 schreef ranja het volgende:
Mickey Rourke?
quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:44 schreef dolle_hond het volgende:
optijd een nieuwe maand opstarten he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |