Qua "feel" van de titel kom je al een aardig eind in de buurtquote:
Hah! Getting closerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:37 schreef Sheridana het volgende:
oke...*zucht*....The kidnapping of Santa Claus by martians..
Hij staat officieel in de onderste regionen van IMDb... Het gaat in de titel niet zozeer om een aanval maar eerder om een overwinningquote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:44 schreef Sheridana het volgende:
The Attack of the Santa kidnapping martians? Ik zou het echt niet weten!!
Zoiets ja... Alleen dan dramatischerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Santa kicks Martian ass..... with a Vengeance.
Martian-ass kicking Santa.... vs. Kramer.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:21 schreef Khalein het volgende:
[..]
Zoiets ja... Alleen dan dramatischer
Ik ga niet moeilijk doen over één woordjequote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:34 schreef Sokolsky het volgende:
Santa beats the Martians?
Warm...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:48 schreef ranja het volgende:
Ik zit te denken dat in 1931 niet die makelaar (met welke naam dan ook) aankomt maar dat die al geweest is en dat er iemand hem komt zoeken... zoiets.
Sheridana +2quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:54 schreef Sheridana het volgende:
Oke...ik weet niet in welke versie...maar daar begint het met Renfield die naar Roemenie gaat, ipv Harker...ik gok op 1931... zoiets?
Doorgaan dan maar? Welke film zit hier in mijn collectie?quote:Op zondag 26 juni 2005 01:28 schreef California het volgende:
Lukas Haas is goed.
Natuurlijk. Barry Stevens is de mascotte van FMT.quote:Op zondag 26 juni 2005 01:32 schreef Mark het volgende:
Doorgaan dan maar?
Ik heb echt geen ideequote:Welke film zit hier in mijn collectie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |