abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28784432
quote:
Op maandag 11 juli 2005 17:25 schreef Catch22- het volgende:
als je het niet cool vond, ben je geen echte fan :w . Als je die shit voelt dan ga je los, ook met kut geluid
Omg, we gaan toch niet serieus bekvechten om 'wie de echtste fan is'; dat vind ik echt triest.
Als het geluid kut is hoor je mij ook over het geluid zeuren. En als je loopt te paraderen met 'dat je een importblauwvinger bent', alles meerapt en het hoogste springt komt dat eerder in de buurt van fanboy zijn dan van 'een echte fan' zijn. Ik kom niet uit Zwolle; loop niet elke dag in mn Opgezwolle-shirt; tijdens optredens spring ik niet het hoogst en schreeuw ik niet het hardst zodat Sticks en Rico zien dat ik de tekst ken: dat heb ik niet nodig blijkbaar.

no offence verder, maar ik kan echt heel slecht tegen dat 'echte fan' gebeuren.
  woensdag 13 juli 2005 @ 22:48:19 #77
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_28784565
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:45 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Omg, we gaan toch niet serieus bekvechten om 'wie de echtste fan is'; dat vind ik echt triest.
Als het geluid kut is hoor je mij ook over het geluid zeuren. En als je loopt te paraderen met 'dat je een importblauwvinger bent', alles meerapt en het hoogste springt komt dat eerder in de buurt van fanboy zijn dan van 'een echte fan' zijn. Ik kom niet uit Zwolle; loop niet elke dag in mn Opgezwolle-shirt; tijdens optredens spring ik niet het hoogst en schreeuw ik niet het hardst zodat Sticks en Rico zien dat ik de tekst ken: dat heb ik niet nodig blijkbaar.

De enige reden dat jij niet het hoogst springt en het hardst schreeuwt is omdat ik naast je nog nét iets harder schreeuw. .
[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
pi_28784785
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:38 schreef Chrishop het volgende:

[..]

Wat had jij gedacht dan? . Beetje rare reactie.
Ik bel nooit naar Zwolle.
Ik heb geen rijbewijs, dus ik rij ook nooit op de A28 bij Zwolle.
Ik kom nooit in de buurt van Zwolle.
Hoe de fuck moet ik dat dan weten??
Beetje rare reactie
  donderdag 14 juli 2005 @ 02:12:38 #79
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_28789764
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:54 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Ik bel nooit naar Zwolle.
Ik heb geen rijbewijs, dus ik rij ook nooit op de A28 bij Zwolle.
Ik kom nooit in de buurt van Zwolle.
Hoe de fuck moet ik dat dan weten??
Beetje rare reactie
Ik doelde meer op dat "ok dan ". .
[b]lauw[/b] (bn.)
pi_28809563
Weet iemand hoelaat ze precies op pukkelpop staan?
Had graag naar Walhalla zomerfeesten gewil. Extince en Opgezwolle... Maar dan zit ik in Frankrijk.

Verder nog mensen die weten of ze ergens optreden?
Eenmaal andermaal, genaaid voor de rest van je leven.
pi_28809988
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 02:12 schreef Chrishop het volgende:

[..]

Ik doelde meer op dat "ok dan ". .
mja vind het nogal een vage combinatie
  donderdag 14 juli 2005 @ 19:59:54 #82
82589 S-Two
barba macacu
pi_28810137
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 19:33 schreef Balbergen het volgende:
Weet iemand hoelaat ze precies op pukkelpop staan?
Had graag naar Walhalla zomerfeesten gewil. Extince en Opgezwolle... Maar dan zit ik in Frankrijk.

Verder nog mensen die weten of ze ergens optreden?
Kijk op hun site

Ik ben btw ook wel benieuwd...
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  donderdag 14 juli 2005 @ 20:19:39 #83
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_28810551
Maar even schaamteloos een van mijn eigen foto's neerdroppen dan ;-).

Niet zo'n hele duidelijke foto, maar dat krijg je met een rotscanner en hiphoppers die constant die mic voor hun mond hebben. Naja, is eigenlijk ook wel goed, anders kan je niet horen wat ze rappen. Mwaha

Meer hier te zien:
http://www.student.tue.nl(...)%20sticks/index.html
pi_28810686
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 19:59 schreef S-Two het volgende:

[..]

Kijk op hun site

Ik ben btw ook wel benieuwd...
Tja, op de site van Opgezwolle staat het niet. En de site van Pukkelpop opent mijn compu om en of andere vage rede niet.
Dus vandaar: Iemand die wel weet hoelaat ze komen? En hoelang?
Eenmaal andermaal, genaaid voor de rest van je leven.
pi_28811190
toffe foto toch
  donderdag 14 juli 2005 @ 21:50:26 #86
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_28812985
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 20:19 schreef Maruku het volgende:
Maar even schaamteloos een van mijn eigen foto's neerdroppen dan ;-).
[afbeelding]
Niet zo'n hele duidelijke foto, maar dat krijg je met een rotscanner en hiphoppers die constant die mic voor hun mond hebben. Naja, is eigenlijk ook wel goed, anders kan je niet horen wat ze rappen. Mwaha

Meer hier te zien:
http://www.student.tue.nl(...)%20sticks/index.html
Roffe titels gast .
[b]lauw[/b] (bn.)
  donderdag 14 juli 2005 @ 23:12:19 #87
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_28815660
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:45 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

je begrijpt me verkeerd. Ik vond het zo'n coole show dat het geluid me niet boeide enzo..

En iedereen beleeft de muziek anders dus ik denk niet dat je kan stellen dat iemand een echte fan is of niet. En dat ik niet de grootste fan ben lijkt me duidelijk..
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 14 juli 2005 @ 23:38:31 #88
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_28816567
Haha, de echtste fans zijn die male groupies :-D. Bij het festival waar mijn foto's vandaan komen waren ook 4 tjaps die vrijwilligden daar, als stagehands of weet ik wat. Maar die gingen idd naar stickert toe en weet ik wat. En een joint pasen terwijl het concert aan de gang was en vervolgens vet blij naar elkaar kijken. Ik bedoel, echte fan hoef je toch niet te zijn door te springen of te schreeuwen of weet ik wat. Als je die shit thuis luistert en je vindt het rielekst dan ben je toch ook al fan?
  donderdag 14 juli 2005 @ 23:40:42 #89
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_28816622
ja dat is zeker waar. Maar als ik daar voor het podium sta kan ik echt niet stil blijven staan hoor.
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 14 juli 2005 @ 23:51:15 #90
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_28816933
Nopez, ik ook niet. 4 juni, in de melkweg... fucking hell, ik was naar de tering.
Maar ik moet wel zeggen dat de shows echt veel beter geworden zijn. Als je de shows van nu vergelijkt met de shows van toen ze net spuugdingen uit hadden. Damn.
En als Jawat erbij is dan zijn die shows helemaal energiek. Wat een beest, springen schreeuwen weet ik wat... Zorgt in ieder geval altijd voor veel plezier.
  donderdag 14 juli 2005 @ 23:54:01 #91
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_28817016
Ja ze leren natuurlijk ook wel van de optredens die ze geven. Ik nu wel eerlijk bekennen dat ik pas sinds een jaar into hun muziek ben, dus heb ook weinig van daarvoor gezien
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 15 juli 2005 @ 00:00:14 #92
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_28817193
Haha, ik weet nog heel vroeger, met de Rude Teenz. Die deden altijd concertjes bij koninginnedag en weet ik wat. Toen ik de eerste keer van opgezwolle hoorde wist ik niet dat zij eerst de rude teenz waren. Maar dan is dat nummer op hun eerste album 'nog een keer de rude teenz' toch wel mooie uitleg.
Maar vaag, ik vind het echt cool dat Zwolle dankzij die hiphop zo bekend wordt. Alleen dat is eigenlijk al reden genoeg om opgezwolle te supporten. Sinds ik in Eindhoven studeer merk ik pas dat zwolle eigenlijk qua muziek wel heel rielekst is. Dus maar eens een feestje organiseren hier in Eindhoven, met hiphop. Dat zal ze leren.
pi_28821533
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:00 schreef Maruku het volgende:
Haha, ik weet nog heel vroeger, met de Rude Teenz. Die deden altijd concertjes bij koninginnedag en weet ik wat. Toen ik de eerste keer van opgezwolle hoorde wist ik niet dat zij eerst de rude teenz waren. Maar dan is dat nummer op hun eerste album 'nog een keer de rude teenz' toch wel mooie uitleg.
Maar vaag, ik vind het echt cool dat Zwolle dankzij die hiphop zo bekend wordt. Alleen dat is eigenlijk al reden genoeg om opgezwolle te supporten. Sinds ik in Eindhoven studeer merk ik pas dat zwolle eigenlijk qua muziek wel heel rielekst is. Dus maar eens een feestje organiseren hier in Eindhoven, met hiphop. Dat zal ze leren.
Eindhoven Rockcity!
(Ik ben meer into sleazy rock dan into hiphop, sorry )
Maar wat dat betreft zit je in Zwolle e.o. ook goed hoor.
Catch 22, weet jij de naam van een hiphopduo dat met een benefiet voor Azië in de Irish Inn stond. Het zijn zeker Zwollenaren, want ze hangen altijd bij mijn oude videotheek rond. Één misschien heel licht getinte jongen en een donkere (Surinaams misschien?) plus een figuur achter de draaitafel.
Ze hadden één ontzettend dope nummer waar ik naar op zoek ben.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 15 juli 2005 @ 18:45:02 #94
82589 S-Two
barba macacu
pi_28838191
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 20:26 schreef Balbergen het volgende:

[..]

Tja, op de site van Opgezwolle staat het niet.
Vandaar die , hun site wordt namelijk weinig, mara dan ook heel weinig, bijgehouden enzo. Wel jammer.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 14:12:59 #95
125291 1603
Op z'n Wiegels
pi_28857243
Opgezwolle is de bombshit
  zaterdag 16 juli 2005 @ 17:59:16 #96
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_28862861
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 08:09 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Eindhoven Rockcity!
(Ik ben meer into sleazy rock dan into hiphop, sorry )
Maar wat dat betreft zit je in Zwolle e.o. ook goed hoor.
Catch 22, weet jij de naam van een hiphopduo dat met een benefiet voor Azië in de Irish Inn stond. Het zijn zeker Zwollenaren, want ze hangen altijd bij mijn oude videotheek rond. Één misschien heel licht getinte jongen en een donkere (Surinaams misschien?) plus een figuur achter de draaitafel.
Ze hadden één ontzettend dope nummer waar ik naar op zoek ben.
Hmm... Kan Typhoon zijn. Dat is een donkere gast
http://hiphopinjesmoel.com/pict/12280
de rechter. Links staat zijn backup MC Freeminded. Zijn DJ is volgens mij noord-afrikaans.

Jawat kan ook nog wel, maar ik ken zijn crew niet.

Dan heb je nog Blabla, maar die ken ik helemaal niet..

Ik ben niet heel erg in de underground hiphop enzo hoor..

Ik zal ff rondvragen. Want de organisatie van Van Eigen Bodem organiseerde dat benefietconcert voor Azie ook. En ik was vrijwilliger bij van Eigen Bodem.

Trouwens, was het niet gewoon Opgezwolle? Die speelden ook bij dat benefiet gebeuren//

[ Bericht 3% gewijzigd door Catch22- op 16-07-2005 18:51:28 ]
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 16 juli 2005 @ 18:39:13 #97
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_28863807
Rico & Jawat - Patta's Exclusief (produced by Kubus)
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_28884937
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 17:59 schreef Catch22- het volgende:
Hmm... Kan Typhoon zijn. Dat is een donkere gast
http://hiphopinjesmoel.com/pict/12280
de rechter. Links staat zijn backup MC Freeminded. Zijn DJ is volgens mij noord-afrikaans.

Jawat kan ook nog wel, maar ik ken zijn crew niet.

Dan heb je nog Blabla, maar die ken ik helemaal niet..

Ik ben niet heel erg in de underground hiphop enzo hoor..

Ik zal ff rondvragen. Want de organisatie van Van Eigen Bodem organiseerde dat benefietconcert voor Azie ook. En ik was vrijwilliger bij van Eigen Bodem.

Trouwens, was het niet gewoon Opgezwolle? Die speelden ook bij dat benefiet gebeuren//
Opgezwolle speelde toch op dat benefiet-gebeuren in de IJsselhallen en ik heb het over een kleinschaliger ding in de Irish Inn. Typhoon was het in ieder geval niet denk ik, want de donkere rapper was de backup. Maar goed, misschien weet iemand het toch daar, dus in ieder geval bedankt voor het vragen
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 17 juli 2005 @ 16:43:03 #99
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_28884959
oja das waar ook..

Maar heb je geen duidelijkere beschrijving. Flarden tekst ofzo
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_28885386
quote:
Op zondag 17 juli 2005 16:43 schreef Catch22- het volgende:
oja das waar ook..

Maar heb je geen duidelijkere beschrijving. Flarden tekst ofzo
Het gaat om hun openingsnummer over hoe je met elkaar om dient te gaan. De donkere jongen (de backup dus) heeft er in het derde couplet de lead in.
Ik weet, het: heel heel onduidelijk...
ik was heel heel dronken
  zondag 17 juli 2005 @ 17:19:01 #101
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_28885743
pff daar kan ik vrij weinig mee..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_28886443
Mea maxima culpa...

Oh ja, de platendraaier had een voorkeur voor bombastische slepende orkestmuziek, geen gebliep of jengelende stemmetjes ofzo. Veel zware tempo's ook, geen opgefokte rakketak-ritmes.
(en ja, ik weet dat het er niet helderder op wordt )
Maja, misschien loop je er ooit tegenaan in een voorprogramma van Opgezwolle ofzo en dan denk je: oh DIE bedoelde Mwana
  zondag 17 juli 2005 @ 22:20:49 #103
107692 Martuh
Jepperdepep
pi_28893323
Blaxtar? Asrael? Kebap?
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''
(Fabio Capello)
  dinsdag 19 juli 2005 @ 09:41:41 #104
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_28935877
Zwaar goeie shit! (tvp)
  woensdag 20 juli 2005 @ 17:45:32 #105
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_28981801
Ik was vanmiddag op het station hier in Zwolle en kwam daar de heer Rico tegen

Ik ga ff kijken of ik de "Homegrown" CD ergens kan scoren, lijkt me wel vet
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 20 juli 2005 @ 17:55:02 #106
20925 n00cL30n
pi_28982054
Home Grown.. ja. dat is wel grappig.
  woensdag 20 juli 2005 @ 18:36:36 #107
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_28983173
homegrown is wel een leuke disc. vraag me alleen af of je die nog ergens kan vinden. heb net aap-o-theek gekocht en alhoewel hij niet thuishoort in dit topic, is het wel een dikke cd. Misschien hoort hij er wel in thuis, aangezien delic best veel beats heeft gedaan.
  woensdag 20 juli 2005 @ 20:21:01 #108
82589 S-Two
barba macacu
pi_28986281
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 17:45 schreef Catch22- het volgende:
Ik was vanmiddag op het station hier in Zwolle en kwam daar de heer Rico tegen

Ik ga ff kijken of ik de "Homegrown" CD ergens kan scoren, lijkt me wel vet
Wat voor cd is dat
  woensdag 20 juli 2005 @ 20:22:03 #109
82589 S-Two
barba macacu
pi_28986321
Kwam er gister trouwens pas achter dat na het refrein van "Verre Oosten" een chinese vrouw zo schreewt van: "Felle Oostennnnnnnn", echt fuckin hilarisch
  woensdag 20 juli 2005 @ 22:46:51 #110
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_28991816
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 20:21 schreef S-Two het volgende:

[..]

Wat voor cd is dat
De eerste geloof ik
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 21 juli 2005 @ 00:40:59 #111
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_28996561
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 22:46 schreef Catch22- het volgende:

[..]

De eerste geloof ik
Nope, is niet de eerste. Eerste is spuugdingen, tweede is vloeistof. Tussendoor nog smokebreaks met raymzter en opgeduveld met duvelduvel. Homegrown is een initiatief van zo'n muziekorganisatie om NLhiphop te promoten. Allemaal nummers van op dat moment nog beginnende mensen. Opgezwolle, Spacekees en Teri, pete philly, tuigcommissie, raymzter en weet ik veel wie.
Wel een leuke cd eigenlijk. Maar er staan dus maar 2 nummers op van opgezwolle (netwerk en hersenspinsels)
pi_28997068
Hmm nog een Stickert solo cd.. Ben benieuwd.. Vond Mic Col. niet zo heel erg dope.. Ik hoor liever Rico solo eigenlijk.. Alhoewel ze samen gewoon het illste blijven!
Het is simpel om mee te gaan met de grijze massa
Simpel om te denken "ik ben" en daarmee basta
Maar wat als je stil staat bij alles dat vast staat
Gebruik je grijze massa, stap uit de grijze massa
  donderdag 21 juli 2005 @ 01:31:31 #113
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_28998041
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 00:57 schreef Safire het volgende:
Hmm nog een Stickert solo cd.. Ben benieuwd.. Vond Mic Col. niet zo heel erg dope.. Ik hoor liever Rico solo eigenlijk.. Alhoewel ze samen gewoon het illste blijven!
Ik was wel blij met een Kubus albumpje eigenlijk..
  donderdag 21 juli 2005 @ 08:31:12 #114
20925 n00cL30n
pi_29000868
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 00:40 schreef Maruku het volgende:

[..]

Nope, is niet de eerste. Eerste is spuugdingen, tweede is vloeistof. Tussendoor nog smokebreaks met raymzter en opgeduveld met duvelduvel. Homegrown is een initiatief van zo'n muziekorganisatie om NLhiphop te promoten. Allemaal nummers van op dat moment nog beginnende mensen. Opgezwolle, Spacekees en Teri, pete philly, tuigcommissie, raymzter en weet ik veel wie.
Wel een leuke cd eigenlijk. Maar er staan dus maar 2 nummers op van opgezwolle (netwerk en hersenspinsels)
Staan toch ook dingen op van Typhoon... of ben ik nu in het warretje met 'vet verse flows'...???
Jups... daaarrrrrrr ben ik mee in het warretje!!!! *~zorrie voor het confuus maken~*
  donderdag 21 juli 2005 @ 13:03:12 #115
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_29006747
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 00:57 schreef Safire het volgende:
sjah, ze zijn nog druk bezig. Nieuwe opgezwolle, nieuwe opgeduveld, sticks soloalbum, kubus solo, jawat's album zou al vorig weekend gedropt moeten zijn.
Waar haal ik alle centjes vandaan om al die cd's te kopen?
  donderdag 21 juli 2005 @ 18:08:10 #116
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_29016353
ik vond mic coll beter dan vloeistof, of iig even goed
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 21 juli 2005 @ 18:08:45 #117
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_29016364
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 13:03 schreef Maruku het volgende:

[..]

sjah, ze zijn nog druk bezig. Nieuwe opgezwolle, nieuwe opgeduveld, sticks soloalbum, kubus solo, jawat's album zou al vorig weekend gedropt moeten zijn.
Waar haal ik alle centjes vandaan om al die cd's te kopen?
Helemaal solo as in alleen beats? En waar heb je dat vandaan, want ik heb ff iets gemist geloof ik..
  donderdag 21 juli 2005 @ 18:11:10 #118
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_29016413
Oh btw,
Buitenwesten
14:15 - 15:30
Zondag
21 Augustus,
Lowlands,
dope .
  donderdag 21 juli 2005 @ 20:47:15 #119
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_29020134
komt op tv toch? Ff kijken dan
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 21 juli 2005 @ 21:11:01 #120
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_29020829
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 18:08 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Helemaal solo as in alleen beats? En waar heb je dat vandaan, want ik heb ff iets gemist geloof ik..
Naja, zal zijn als buiten westen. Ik bedoel, dat was ook een album van kubus.
Info komt van concert op 4 juni. Met aankondiging van die albums ging steez van het podium.
  donderdag 21 juli 2005 @ 21:44:27 #121
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_29021777
bij het optreden waar ik was noemde stickz de releasedatum van Jawat's album (Het Zwarte Aap).. 8 Augustus zou het worden. Maar daarvoor noemde hij 4 andere data, dus echt zeker is het nog niet volgens mij
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 21 juli 2005 @ 22:14:52 #122
122919 dazzled
Net zo makkelijk
pi_29022748
Ik zoek nog een band in die stijl,,

In de stijl van de band NEUK!
GOD IS A LITTLE KID WITH AN ANTFARM
  donderdag 21 juli 2005 @ 22:40:07 #123
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_29023570
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 21:11 schreef Maruku het volgende:

[..]

Naja, zal zijn als buiten westen. Ik bedoel, dat was ook een album van kubus.
Ah oke, naja das ook al goed. Maar compleet solo had ik liever gehad.
  donderdag 21 juli 2005 @ 22:50:24 #124
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_29023949
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 22:40 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Ah oke, naja das ook al goed. Maar compleet solo had ik liever gehad.
Op zich zou het wel cool zijn, maar ik moet zeggen dat ik de instrumentals van kubus op den duur toch vervelend begin te vinden.
Ik vind het juist net wel rielekst dat kubus zo'n zooi artiesten op zijn disc kan krijgen. Die diversiteit is denk ik toch de kracht van buiten westen.
  donderdag 21 juli 2005 @ 22:51:59 #125
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_29024008
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 22:14 schreef dazzled het volgende:

Tjek http://www.audioscrobbler.com/user/Maruku
Staat vast wel iets tussen wat je leuk vindt. En daarna download je het ergens. Kijk sowieso wat rond op audioscrobbler. Als je iets zoekt in de stijl van een bepaalde band, dan is audioscrobbler the way to go!
  donderdag 21 juli 2005 @ 23:05:23 #126
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_29024458
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 22:50 schreef Maruku het volgende:

[..]

Op zich zou het wel cool zijn, maar ik moet zeggen dat ik de instrumentals van kubus op den duur toch vervelend begin te vinden.
Ik vind het juist net wel rielekst dat kubus zo'n zooi artiesten op zijn disc kan krijgen. Die diversiteit is denk ik toch de kracht van buiten westen.
Hm ik hou wel van Kubus bietjes persoonlijk. En ik denk dat als ie een "echt" solo album uibrengt, dat de nummers heel vet kunnen worden aangezien ze nu nog relatief simpel zijn. Niet dat dat erg is, in combinatie met sticks vind ik het heel vet namelijk. Maar solo zou 'ie volgens mij hele vette nummers kunnen maken. En ik ben nogsteeds erg benieuwd z'n oude shit, voor alle hiphop e.d.
Maar 't is idd heel vet dat ie een plaatje kan maken met zoveel lui, en ik kijk d'r ook zeker weeer naar uit.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 03:40:30 #127
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_29029820
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 22:14 schreef dazzled het volgende:

ik vind Opgezwolle en Neuk nu wel een beetje heel anders
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_29031206
Wie de neuk is NEUK?
  vrijdag 22 juli 2005 @ 08:41:15 #129
20925 n00cL30n
pi_29031394
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 08:20 schreef Mwanatabu het volgende:
Wie de neuk is NEUK?
Neuk is een half bakken aftreksel dat uit een grap is ontstaan tussen een paar gasten in Hoofddorp.
Die hadden allebei een beetje teveel naar de OP geluisterd en hebben daarna, zonder opzet, een bandje opgezet a la Space Marines, maar dan meer focussend op het rap element.

Vond het een leuke grap maar het begon, naar mijn smaak, helemaal nergens meer op te lijken toen bassist Andreas uit die band stapte.

Ze zijn een aggro- hop- movement, niet de relaxte flows en beats van Opgezwolle.

[ Bericht 6% gewijzigd door n00cL30n op 22-07-2005 08:42:30 (even nog terug komen.. ;)) ]
  vrijdag 22 juli 2005 @ 16:46:03 #130
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_29043873
Ze hebben wel een paar coole nummers hoor. Nooit meer draaien enzo zijn wel melig
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 22 juli 2005 @ 19:02:28 #131
82589 S-Two
barba macacu
pi_29047277
Ik vond Mic Collossus toch wel iets minder, draai dan liever buitenwesten, dus naar een plaat van kubus ben ik ben benieuwd .

Het eerste album is toch trouwens Brandstof [Die is echt vet ]
pi_29047504
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 18:11 schreef Evil_Koekje het volgende:
Oh btw,
Buitenwesten
14:15 - 15:30
Zondag
21 Augustus,
Lowlands,
dope .
Sjawel... Dit is info waarop ik zat te wachten!
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
  zondag 24 juli 2005 @ 00:02:05 #133
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_29074178
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 19:02 schreef S-Two het volgende:
[knip]
Brandstof was de bonus disc die je kreeg bij vloeistof. Niet de eerste cd.
  zondag 24 juli 2005 @ 11:21:30 #134
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_29080371
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:06 schreef Thomas B. het volgende:
ik heb het al 's eerder gevraagd geloof ik, maar toen had niemand een antwoord dus ik probeer het nog een keer
Wat betekent 038A28
038A28 6 letters

anyway
iemand die "Dus Dat van Blaxtar" al gehoord heeft? zn nieuwste plaat, ik vind het een lekkere plaat
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_29084066
quote:
Op zondag 24 juli 2005 11:21 schreef dabadbass het volgende:

[..]

038A28 6 letters
Z..W..O..L.. yeah, nou check de method
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
  zondag 24 juli 2005 @ 16:40:51 #136
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_29087605
Shhhhhhhhhhhhiiiiiiiiiiiiiiiiiit ik kom uit een achterstandswijk, gasten slapen overdag zodat ze 's nachts de man zijn
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 24 juli 2005 @ 16:47:45 #137
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_29087792
Mensen, beter meld je niks als er niks te melden is. Ja ik weet iedereen kent netjes elke lettergreep van elk nummer maar om daar nou een topic mee te vullen, beetje overbodig imo. Nofi.
[b]lauw[/b] (bn.)
pi_29089803
Alles valt 100 keer in herhaling, (..) het lijkt oneindig maar ergens houdt het op .. ik hou het rustuggg
  zondag 24 juli 2005 @ 18:24:06 #139
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_29090307
Ohwja als je de tekst niet helemaal kent moet je helemaal geen poging doen tot posten .
[b]lauw[/b] (bn.)
pi_29090533
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:24 schreef Chrishop het volgende:
Ohwja als je de tekst niet helemaal kent moet je helemaal geen poging doen tot posten .
Ik selecteerde zorgvuldig de relevante stukjes. Maar als je wilt kun je ff je tel nr. achterlaten, zing ik persoonlijk dat hele nummer voor je.
  zondag 24 juli 2005 @ 18:47:26 #141
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_29090841
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:34 schreef Internationalist het volgende:

[..]

Ik selecteerde zorgvuldig de relevante stukjes. Maar als je wilt kun je ff je tel nr. achterlaten, zing ik persoonlijk dat hele nummer voor je.
Je toevoeging was uiterst relevant inderdaad. .
[b]lauw[/b] (bn.)
pi_29092895
. .
  maandag 25 juli 2005 @ 09:20:42 #143
20925 n00cL30n
pi_29104484
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 19:02 schreef S-Two het volgende:
Naar mijn weten was 'Spuugdingen op de mic' het eerst?
pi_29106556
http://www.nlhiphop.nl/mp(...)aakhond_NLHIPHOP.mp3
http://www.nlhiphop.nl/mp(...)rijheid_NLHIPHOP.mp3

2 nieuwe trackjes van Sticks
kwenie of ze hier al voorbij zijn gekomen ?
  maandag 25 juli 2005 @ 13:50:42 #145
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_29110088
quote:
Op maandag 25 juli 2005 11:30 schreef Mip1988 het volgende:
http://www.nlhiphop.nl/mp(...)aakhond_NLHIPHOP.mp3
http://www.nlhiphop.nl/mp(...)rijheid_NLHIPHOP.mp3

2 nieuwe trackjes van Sticks
kwenie of ze hier al voorbij zijn gekomen ?
Als je ze in deze lijst opzoekt kun je ze gewoon downen.
[b]lauw[/b] (bn.)
  maandag 25 juli 2005 @ 14:01:25 #146
20925 n00cL30n
pi_29118653
quote:
Op maandag 25 juli 2005 09:20 schreef n00cL30n het volgende:

[..]

Naar mijn weten was 'Spuugdingen op de mic' het eerst?
Zeker!

'Dus we gingen van Spuugdingen naar de Grote Prijs, zo'n sterke bezetting daar dat het leek op een loterij. Zwolle tijdens 5 in het land, later bij Bradas, maar das nie alles, diverse radioprogramma's. 30 nieuwe tracks liggen te wachten op de plank, fakkelbrigadiers plus die gast van Rotterdam'
Last.fm
pi_29120134
Ze hebben onlangs in Zwolle opgetreden op een festival.

Hoorde ik Sticks nou een aantal keer de releasedatum noemen van de nieuwe CD? Zo werd het wel aangekondigd....

En die datum lag in augustus...
  dinsdag 26 juli 2005 @ 01:17:37 #149
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_29130844
Was dat niet album van de cd van Jawat? Die ligt op 8 augustus nu, geloof ik. Toch?
  dinsdag 26 juli 2005 @ 05:05:07 #150
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_29133408
ja.. maar hij zei eerst 8 juli en toen wat later.. Bij Top Notch moet je je niet blindstaren op releasedates
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')