Mwa, ik vond 't niet zo geweldig. Wel aardig, maar niet ultiem.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:07 schreef Catch22- het volgende:
menn
wat was het Vet![]()
![]()
![]()
![]()
Suske en Wiske teh_pwnage
Het geluid was zwaar bagger idd. Maar dat komt ook doordat het zo zacht moest door het achterlijke decibellenbeleid van de gemeente Zwolle.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:05 schreef Devlinsect het volgende:
Mmm. Geluid viel me tegen. Veel zware dreunen, je hoorde het fluitriedeltje niet eens bij Strik Je Veter.
Geloof dat Delic aardig ver heen was. Met zn shaffie en krat bier![]()
Ik ben dan ook geen echte fan, nee. Ik vind ze wel aardig.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:25 schreef Catch22- het volgende:
als je het niet cool vond, ben je geen echte fan :w . Als je die shit voelt dan ga je los, ook met kut geluid
Dan is het des te lovenswaardiger dat ze jou nog meekregen zeg maar, als je al zo moe wasquote:Op maandag 11 juli 2005 18:08 schreef Catch22- het volgende:
oke, dat is dan het verschil denk ik. Ik stond middenvooraan bij het podium, kon Stickert een hand geven als ik wou
. Ging daar echt helemaal los man! Stond bijna de hele tijd mee te rappen en te springen.
Na het optreden was ik ook helemaal kapot Ik was dan ook al vanaf 8 uur op het festival aanwezig als vrijwilliger en de avond ervoor ook al. Niet geslapen, dus heel moe
Ik vond het echt cool. Die gasten zetten een supervette show neer
Ah, laat me je inwijden (voor zover dat nodig is uiteraard): "echte" Zwollenaren zeuren het hardst bij spul uit de regio. Dus Tha Doggz, Opgezwolle, IQ69, er blijft geen spaan van heel.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:29 schreef Catch22- het volgende:
Ik ben een import-blauwvinger, oorspronkelijk Emmenaar.
Hoho, zo bedoelde ik het niet! Ga gerust uit je dak, gelijk heb je!quote:Op maandag 11 juli 2005 20:45 schreef Catch22- het volgende:
interreseert me geen kloot. Als ik bij opgezwolle sta ga ik uit mijn dak. Dan maar geen echte Zwollenaar
Vind dit echt een stel dope lines, kan het me echt zo inbeelden. Vind Tijd Leert trouwens misschien wel hun beste nummer.quote:denk terug aan tijden dat we smookten op de zolder
grepen naar die folder van New York Pizza-bezorgers
Playstation in effect: Tekken tot de dood
Mja idd... en dat piano'tje doet het 'mquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:25 schreef S-Two het volgende:
[..]
Vind dit echt een stel dope lines, kan het me echt zo inbeelden. Vind Tijd Leert trouwens misschien wel hun beste nummer.
Opgezwolle
![]()
Volgens mij is het al wel eens voorbij gekomen hoor, maarre als ik het goed heb ik 038 het netnummer van Zwolle (telefoon) en de A28 is de snelweg naar Zwolle (dacht ik).quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:06 schreef Thomas B. het volgende:
ik heb het al 's eerder gevraagd geloof ik, maar toen had niemand een antwoord dus ik probeer het nog een keer
Wat betekent 038A28
oke danquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:14 schreef S-Two het volgende:
[..]
Volgens mij is het al wel eens voorbij gekomen hoor, maarre als ik het goed heb ik 038 het netnummer van Zwolle (telefoon) en de A28 is de snelweg naar Zwolle (dacht ik).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |