abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 juli 2005 @ 23:25:11 #51
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_28640824

Morgen ga ik ze live zien in Zwolle! www.vaneigenbodem.nl

ben vrijwilliger. Ik hoop toch stiekem dat ik een krabbel op mijn Spuugdingen op de Mic kan krijgen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_28654367
Ik zal er ook zijn!

Ze beginnen om 19.45 uur bij een podium vlakbij Mediamarkt in Zwolle voor degenen die er nog heen willen.
pi_28656847
http://www.vpro.nl/3voor12/luisterpaal2/luisterpaalmain.shtml

Hier kun je de albums luisteren van Duvel & Kubus toppieshit. Vooral de eerste zinnen van "Met Gevoel" van Duvel vind ik erg dope, hehe
Jij de 'bink hier'?! Je bent het stinkdier!
Jij drinkt kindercola, ik drink flink bier! :D
  zaterdag 9 juli 2005 @ 22:07:06 #54
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_28663673
menn

wat was het Vet

Suske en Wiske teh_pwnage
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 10 juli 2005 @ 00:02:20 #55
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_28666923
net ff naar de after-party in de bengel geweest. Kubus, Delic, Stickz, Typhoon, Jawat, DiNova en Paulus gezien daaro.

Ga zo pitten, van 8 tot 22 uur constant rondsjouwen als vrijwillger breekt je op
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_28668460
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 22:07 schreef Catch22- het volgende:
menn

wat was het Vet

Suske en Wiske teh_pwnage
Mwa, ik vond 't niet zo geweldig. Wel aardig, maar niet ultiem.
// Last.fm
pi_28680186
Mmm. Geluid viel me tegen. Veel zware dreunen, je hoorde het fluitriedeltje niet eens bij Strik Je Veter.

Geloof dat Delic aardig ver heen was. Met zn shaffie en krat bier
pi_28682011
Luister nu Raymzter ft. Opgezwolle - Levenslessen

Kende het nummer nog niet maar is errug lekker!!
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_28703723
Heb ze gisteren live mogen bezoeken bij Werfpop in Leiden.
Ze deden veel vloeistof en Buitenweste(Kubus was er zelf niet).
JAWAT kwam ook nog even langs. Zowel opgezwolle als jawat hebben wat van hun nieuwe albums laten horen. "nog 2, 3 of 4 maanden wachten" aldus Rico.
Ik kan niet wachten..
Eenmaal andermaal, genaaid voor de rest van je leven.
pi_28704196
quote:
Op zondag 10 juli 2005 14:05 schreef Devlinsect het volgende:
Mmm. Geluid viel me tegen. Veel zware dreunen, je hoorde het fluitriedeltje niet eens bij Strik Je Veter.

Geloof dat Delic aardig ver heen was. Met zn shaffie en krat bier
Het geluid was zwaar bagger idd. Maar dat komt ook doordat het zo zacht moest door het achterlijke decibellenbeleid van de gemeente Zwolle.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 11 juli 2005 @ 17:25:27 #61
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_28711499
als je het niet cool vond, ben je geen echte fan :w . Als je die shit voelt dan ga je los, ook met kut geluid
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_28712387
quote:
Op maandag 11 juli 2005 17:25 schreef Catch22- het volgende:
als je het niet cool vond, ben je geen echte fan :w . Als je die shit voelt dan ga je los, ook met kut geluid
Ik ben dan ook geen echte fan, nee. Ik vind ze wel aardig.
Ik vond ze geweldig vorig jaar. Toen was het geluid dan ook eens stuk beter
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 11 juli 2005 @ 18:08:48 #63
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_28712571
oke, dat is dan het verschil denk ik . Ik stond middenvooraan bij het podium, kon Stickert een hand geven als ik wou . Ging daar echt helemaal los man! Stond bijna de hele tijd mee te rappen en te springen.

Na het optreden was ik ook helemaal kapot Ik was dan ook al vanaf 8 uur op het festival aanwezig als vrijwilliger en de avond ervoor ook al. Niet geslapen, dus heel moe

Ik vond het echt cool. Die gasten zetten een supervette show neer
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_28716231
quote:
Op maandag 11 juli 2005 18:08 schreef Catch22- het volgende:
oke, dat is dan het verschil denk ik . Ik stond middenvooraan bij het podium, kon Stickert een hand geven als ik wou . Ging daar echt helemaal los man! Stond bijna de hele tijd mee te rappen en te springen.

Na het optreden was ik ook helemaal kapot Ik was dan ook al vanaf 8 uur op het festival aanwezig als vrijwilliger en de avond ervoor ook al. Niet geslapen, dus heel moe

Ik vond het echt cool. Die gasten zetten een supervette show neer
Dan is het des te lovenswaardiger dat ze jou nog meekregen zeg maar, als je al zo moe was
Maar je weet het he, over mijn opmerkingen qua geluid: een echte Zwollenaar brandt alles uit eigen stad en uit Kampen maar al te graag af. Ik probeer het eruit te krijgen, echt
  maandag 11 juli 2005 @ 20:29:08 #65
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_28716525
Ik ben een import-blauwvinger, oorspronkelijk Emmenaar.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_28716751
quote:
Op maandag 11 juli 2005 20:29 schreef Catch22- het volgende:
Ik ben een import-blauwvinger, oorspronkelijk Emmenaar.
Ah, laat me je inwijden (voor zover dat nodig is uiteraard): "echte" Zwollenaren zeuren het hardst bij spul uit de regio. Dus Tha Doggz, Opgezwolle, IQ69, er blijft geen spaan van heel.
Mijn ouders waren verre verre import, vandaar dat ik niet besmet ben
  maandag 11 juli 2005 @ 20:45:19 #67
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_28717103
interreseert me geen kloot. Als ik bij opgezwolle sta ga ik uit mijn dak. Dan maar geen echte Zwollenaar
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_28717343
quote:
Op maandag 11 juli 2005 20:45 schreef Catch22- het volgende:
interreseert me geen kloot. Als ik bij opgezwolle sta ga ik uit mijn dak. Dan maar geen echte Zwollenaar
Hoho, zo bedoelde ik het niet! Ga gerust uit je dak, gelijk heb je!
Ik probeerde slechts een band te kweken van "stom he, die Zwolse afbrandmentaliteit?".
Maar goed, als ze er weer staan zie ik je misschien nog wel es in de pit (als het geluid goed is )
  maandag 11 juli 2005 @ 21:02:18 #69
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_28717722
Hehe.. Ik ben bijna 2 meter en dus een stuk groter dan het gemiddelde grut. Maar stond wel midden vooraan. Wat er in resulteerde dat ik een heel stuk boven de rest uitsprong
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 13 juli 2005 @ 21:25:06 #70
82589 S-Two
barba macacu
pi_28781533
quote:
denk terug aan tijden dat we smookten op de zolder
grepen naar die folder van New York Pizza-bezorgers
Playstation in effect: Tekken tot de dood
Vind dit echt een stel dope lines, kan het me echt zo inbeelden. Vind Tijd Leert trouwens misschien wel hun beste nummer.

Opgezwolle
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_28782135
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 21:25 schreef S-Two het volgende:

[..]

Vind dit echt een stel dope lines, kan het me echt zo inbeelden. Vind Tijd Leert trouwens misschien wel hun beste nummer.

Opgezwolle
Mja idd... en dat piano'tje doet het 'm
pi_28782976
ik heb het al 's eerder gevraagd geloof ik, maar toen had niemand een antwoord dus ik probeer het nog een keer
Wat betekent 038A28
  woensdag 13 juli 2005 @ 22:14:26 #73
82589 S-Two
barba macacu
pi_28783214
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:06 schreef Thomas B. het volgende:
ik heb het al 's eerder gevraagd geloof ik, maar toen had niemand een antwoord dus ik probeer het nog een keer
Wat betekent 038A28
Volgens mij is het al wel eens voorbij gekomen hoor, maarre als ik het goed heb ik 038 het netnummer van Zwolle (telefoon) en de A28 is de snelweg naar Zwolle (dacht ik).
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_28783842
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:14 schreef S-Two het volgende:

[..]

Volgens mij is het al wel eens voorbij gekomen hoor, maarre als ik het goed heb ik 038 het netnummer van Zwolle (telefoon) en de A28 is de snelweg naar Zwolle (dacht ik).
oke dan
  woensdag 13 juli 2005 @ 22:38:01 #75
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_28784091
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:31 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

oke dan
Wat had jij gedacht dan? . Beetje rare reactie.
[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')