Mwa, ik vond 't niet zo geweldig. Wel aardig, maar niet ultiem.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:07 schreef Catch22- het volgende:
menn
wat was het Vet![]()
![]()
![]()
![]()
Suske en Wiske teh_pwnage
Het geluid was zwaar bagger idd. Maar dat komt ook doordat het zo zacht moest door het achterlijke decibellenbeleid van de gemeente Zwolle.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:05 schreef Devlinsect het volgende:
Mmm. Geluid viel me tegen. Veel zware dreunen, je hoorde het fluitriedeltje niet eens bij Strik Je Veter.
Geloof dat Delic aardig ver heen was. Met zn shaffie en krat bier![]()
Ik ben dan ook geen echte fan, nee. Ik vind ze wel aardig.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:25 schreef Catch22- het volgende:
als je het niet cool vond, ben je geen echte fan :w . Als je die shit voelt dan ga je los, ook met kut geluid
Dan is het des te lovenswaardiger dat ze jou nog meekregen zeg maar, als je al zo moe wasquote:Op maandag 11 juli 2005 18:08 schreef Catch22- het volgende:
oke, dat is dan het verschil denk ik. Ik stond middenvooraan bij het podium, kon Stickert een hand geven als ik wou
. Ging daar echt helemaal los man! Stond bijna de hele tijd mee te rappen en te springen.
Na het optreden was ik ook helemaal kapot Ik was dan ook al vanaf 8 uur op het festival aanwezig als vrijwilliger en de avond ervoor ook al. Niet geslapen, dus heel moe
Ik vond het echt cool. Die gasten zetten een supervette show neer
Ah, laat me je inwijden (voor zover dat nodig is uiteraard): "echte" Zwollenaren zeuren het hardst bij spul uit de regio. Dus Tha Doggz, Opgezwolle, IQ69, er blijft geen spaan van heel.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:29 schreef Catch22- het volgende:
Ik ben een import-blauwvinger, oorspronkelijk Emmenaar.
Hoho, zo bedoelde ik het niet! Ga gerust uit je dak, gelijk heb je!quote:Op maandag 11 juli 2005 20:45 schreef Catch22- het volgende:
interreseert me geen kloot. Als ik bij opgezwolle sta ga ik uit mijn dak. Dan maar geen echte Zwollenaar
Vind dit echt een stel dope lines, kan het me echt zo inbeelden. Vind Tijd Leert trouwens misschien wel hun beste nummer.quote:denk terug aan tijden dat we smookten op de zolder
grepen naar die folder van New York Pizza-bezorgers
Playstation in effect: Tekken tot de dood
Mja idd... en dat piano'tje doet het 'mquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:25 schreef S-Two het volgende:
[..]
Vind dit echt een stel dope lines, kan het me echt zo inbeelden. Vind Tijd Leert trouwens misschien wel hun beste nummer.
Opgezwolle
![]()
Volgens mij is het al wel eens voorbij gekomen hoor, maarre als ik het goed heb ik 038 het netnummer van Zwolle (telefoon) en de A28 is de snelweg naar Zwolle (dacht ik).quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:06 schreef Thomas B. het volgende:
ik heb het al 's eerder gevraagd geloof ik, maar toen had niemand een antwoord dus ik probeer het nog een keer
Wat betekent 038A28
oke danquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:14 schreef S-Two het volgende:
[..]
Volgens mij is het al wel eens voorbij gekomen hoor, maarre als ik het goed heb ik 038 het netnummer van Zwolle (telefoon) en de A28 is de snelweg naar Zwolle (dacht ik).
Wat had jij gedacht dan?quote:
Omg, we gaan toch niet serieus bekvechten om 'wie de echtste fan is'; dat vind ik echt triest.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:25 schreef Catch22- het volgende:
als je het niet cool vond, ben je geen echte fan :w . Als je die shit voelt dan ga je los, ook met kut geluid
De enige reden dat jij niet het hoogst springt en het hardst schreeuwt is omdat ik naast je nog nét iets harder schreeuw.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:45 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Omg, we gaan toch niet serieus bekvechten om 'wie de echtste fan is'; dat vind ik echt triest.
Als het geluid kut is hoor je mij ook over het geluid zeuren. En als je loopt te paraderen met 'dat je een importblauwvinger bent', alles meerapt en het hoogste springt komt dat eerder in de buurt van fanboy zijn dan van 'een echte fan' zijn. Ik kom niet uit Zwolle; loop niet elke dag in mn Opgezwolle-shirt; tijdens optredens spring ik niet het hoogst en schreeuw ik niet het hardst zodat Sticks en Rico zien dat ik de tekst ken: dat heb ik niet nodig blijkbaar.
no offence verder, maar ik kan echt heel slecht tegen dat 'echte fan' gebeuren.
Ik bel nooit naar Zwolle.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:38 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Wat had jij gedacht dan?. Beetje rare reactie.
Ik doelde meer op dat "ok danquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:54 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik bel nooit naar Zwolle.
Ik heb geen rijbewijs, dus ik rij ook nooit op de A28 bij Zwolle.
Ik kom nooit in de buurt van Zwolle.
Hoe de fuck moet ik dat dan weten??
Beetje rare reactie
mja vind het nogal een vage combinatiequote:Op donderdag 14 juli 2005 02:12 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dat "ok dan".
.
Kijk op hun sitequote:Op donderdag 14 juli 2005 19:33 schreef Balbergen het volgende:
Weet iemand hoelaat ze precies op pukkelpop staan?
Had graag naar Walhalla zomerfeesten gewil. Extince en Opgezwolle... Maar dan zit ik in Frankrijk.
Verder nog mensen die weten of ze ergens optreden?
Tja, op de site van Opgezwolle staat het niet. En de site van Pukkelpop opent mijn compu om en of andere vage rede niet.quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:59 schreef S-Two het volgende:
[..]
Kijk op hun site![]()
Ik ben btw ook wel benieuwd...
Roffe titels gastquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:19 schreef Maruku het volgende:
Maar even schaamteloos een van mijn eigen foto's neerdroppen dan ;-).
[afbeelding]
Niet zo'n hele duidelijke foto, maar dat krijg je met een rotscanner en hiphoppers die constant die mic voor hun mond hebben. Naja, is eigenlijk ook wel goed, anders kan je niet horen wat ze rappen. Mwaha
Meer hier te zien:
http://www.student.tue.nl(...)%20sticks/index.html
je begrijpt me verkeerd. Ik vond het zo'n coole show dat het geluid me niet boeide enzo..quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:45 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Omg, we gaan toch niet serieus bekvechten om 'wie de echtste fan is'; dat vind ik echt triest.
Als het geluid kut is hoor je mij ook over het geluid zeuren. En als je loopt te paraderen met 'dat je een importblauwvinger bent', alles meerapt en het hoogste springt komt dat eerder in de buurt van fanboy zijn dan van 'een echte fan' zijn. Ik kom niet uit Zwolle; loop niet elke dag in mn Opgezwolle-shirt; tijdens optredens spring ik niet het hoogst en schreeuw ik niet het hardst zodat Sticks en Rico zien dat ik de tekst ken: dat heb ik niet nodig blijkbaar.
no offence verder, maar ik kan echt heel slecht tegen dat 'echte fan' gebeuren.
Eindhoven Rockcity!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:00 schreef Maruku het volgende:
Haha, ik weet nog heel vroeger, met de Rude Teenz. Die deden altijd concertjes bij koninginnedag en weet ik wat. Toen ik de eerste keer van opgezwolle hoorde wist ik niet dat zij eerst de rude teenz waren. Maar dan is dat nummer op hun eerste album 'nog een keer de rude teenz' toch wel mooie uitleg.
Maar vaag, ik vind het echt cool dat Zwolle dankzij die hiphop zo bekend wordt. Alleen dat is eigenlijk al reden genoeg om opgezwolle te supporten. Sinds ik in Eindhoven studeer merk ik pas dat zwolle eigenlijk qua muziek wel heel rielekst is. Dus maar eens een feestje organiseren hier in Eindhoven, met hiphop. Dat zal ze leren.
Vandaar diequote:Op donderdag 14 juli 2005 20:26 schreef Balbergen het volgende:
[..]
Tja, op de site van Opgezwolle staat het niet.
Hmm... Kan Typhoon zijn. Dat is een donkere gastquote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:09 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Eindhoven Rockcity!![]()
![]()
(Ik ben meer into sleazy rock dan into hiphop, sorry)
Maar wat dat betreft zit je in Zwolle e.o. ook goed hoor.
Catch 22, weet jij de naam van een hiphopduo dat met een benefiet voor Azië in de Irish Inn stond. Het zijn zeker Zwollenaren, want ze hangen altijd bij mijn oude videotheek rond. Één misschien heel licht getinte jongen en een donkere (Surinaams misschien?) plus een figuur achter de draaitafel.
Ze hadden één ontzettend dope nummer waar ik naar op zoek ben.
Opgezwolle speelde toch op dat benefiet-gebeuren in de IJsselhallen en ik heb het over een kleinschaliger ding in de Irish Inn. Typhoon was het in ieder geval niet denk ik, want de donkere rapper was de backup. Maar goed, misschien weet iemand het toch daar, dus in ieder geval bedankt voor het vragenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:59 schreef Catch22- het volgende:
Hmm... Kan Typhoon zijn. Dat is een donkere gast
http://hiphopinjesmoel.com/pict/12280
de rechter. Links staat zijn backup MC Freeminded. Zijn DJ is volgens mij noord-afrikaans.
Jawat kan ook nog wel, maar ik ken zijn crew niet.
Dan heb je nog Blabla, maar die ken ik helemaal niet..
Ik ben niet heel erg in de underground hiphop enzo hoor..
Ik zal ff rondvragen. Want de organisatie van Van Eigen Bodem organiseerde dat benefietconcert voor Azie ook. En ik was vrijwilliger bij van Eigen Bodem.
Trouwens, was het niet gewoon Opgezwolle? Die speelden ook bij dat benefiet gebeuren//
Het gaat om hun openingsnummer over hoe je met elkaar om dient te gaan. De donkere jongen (de backup dus) heeft er in het derde couplet de lead in.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:43 schreef Catch22- het volgende:
oja das waar ook..
Maar heb je geen duidelijkere beschrijving. Flarden tekst ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |