abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 juli 2005 @ 23:25:11 #51
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_28640824

Morgen ga ik ze live zien in Zwolle! www.vaneigenbodem.nl

ben vrijwilliger. Ik hoop toch stiekem dat ik een krabbel op mijn Spuugdingen op de Mic kan krijgen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_28654367
Ik zal er ook zijn!

Ze beginnen om 19.45 uur bij een podium vlakbij Mediamarkt in Zwolle voor degenen die er nog heen willen.
pi_28656847
http://www.vpro.nl/3voor12/luisterpaal2/luisterpaalmain.shtml

Hier kun je de albums luisteren van Duvel & Kubus toppieshit. Vooral de eerste zinnen van "Met Gevoel" van Duvel vind ik erg dope, hehe
Jij de 'bink hier'?! Je bent het stinkdier!
Jij drinkt kindercola, ik drink flink bier! :D
  zaterdag 9 juli 2005 @ 22:07:06 #54
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_28663673
menn

wat was het Vet

Suske en Wiske teh_pwnage
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 10 juli 2005 @ 00:02:20 #55
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_28666923
net ff naar de after-party in de bengel geweest. Kubus, Delic, Stickz, Typhoon, Jawat, DiNova en Paulus gezien daaro.

Ga zo pitten, van 8 tot 22 uur constant rondsjouwen als vrijwillger breekt je op
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_28668460
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 22:07 schreef Catch22- het volgende:
menn

wat was het Vet

Suske en Wiske teh_pwnage
Mwa, ik vond 't niet zo geweldig. Wel aardig, maar niet ultiem.
// Last.fm
pi_28680186
Mmm. Geluid viel me tegen. Veel zware dreunen, je hoorde het fluitriedeltje niet eens bij Strik Je Veter.

Geloof dat Delic aardig ver heen was. Met zn shaffie en krat bier
pi_28682011
Luister nu Raymzter ft. Opgezwolle - Levenslessen

Kende het nummer nog niet maar is errug lekker!!
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_28703723
Heb ze gisteren live mogen bezoeken bij Werfpop in Leiden.
Ze deden veel vloeistof en Buitenweste(Kubus was er zelf niet).
JAWAT kwam ook nog even langs. Zowel opgezwolle als jawat hebben wat van hun nieuwe albums laten horen. "nog 2, 3 of 4 maanden wachten" aldus Rico.
Ik kan niet wachten..
Eenmaal andermaal, genaaid voor de rest van je leven.
pi_28704196
quote:
Op zondag 10 juli 2005 14:05 schreef Devlinsect het volgende:
Mmm. Geluid viel me tegen. Veel zware dreunen, je hoorde het fluitriedeltje niet eens bij Strik Je Veter.

Geloof dat Delic aardig ver heen was. Met zn shaffie en krat bier
Het geluid was zwaar bagger idd. Maar dat komt ook doordat het zo zacht moest door het achterlijke decibellenbeleid van de gemeente Zwolle.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 11 juli 2005 @ 17:25:27 #61
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_28711499
als je het niet cool vond, ben je geen echte fan :w . Als je die shit voelt dan ga je los, ook met kut geluid
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_28712387
quote:
Op maandag 11 juli 2005 17:25 schreef Catch22- het volgende:
als je het niet cool vond, ben je geen echte fan :w . Als je die shit voelt dan ga je los, ook met kut geluid
Ik ben dan ook geen echte fan, nee. Ik vind ze wel aardig.
Ik vond ze geweldig vorig jaar. Toen was het geluid dan ook eens stuk beter
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 11 juli 2005 @ 18:08:48 #63
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_28712571
oke, dat is dan het verschil denk ik . Ik stond middenvooraan bij het podium, kon Stickert een hand geven als ik wou . Ging daar echt helemaal los man! Stond bijna de hele tijd mee te rappen en te springen.

Na het optreden was ik ook helemaal kapot Ik was dan ook al vanaf 8 uur op het festival aanwezig als vrijwilliger en de avond ervoor ook al. Niet geslapen, dus heel moe

Ik vond het echt cool. Die gasten zetten een supervette show neer
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_28716231
quote:
Op maandag 11 juli 2005 18:08 schreef Catch22- het volgende:
oke, dat is dan het verschil denk ik . Ik stond middenvooraan bij het podium, kon Stickert een hand geven als ik wou . Ging daar echt helemaal los man! Stond bijna de hele tijd mee te rappen en te springen.

Na het optreden was ik ook helemaal kapot Ik was dan ook al vanaf 8 uur op het festival aanwezig als vrijwilliger en de avond ervoor ook al. Niet geslapen, dus heel moe

Ik vond het echt cool. Die gasten zetten een supervette show neer
Dan is het des te lovenswaardiger dat ze jou nog meekregen zeg maar, als je al zo moe was
Maar je weet het he, over mijn opmerkingen qua geluid: een echte Zwollenaar brandt alles uit eigen stad en uit Kampen maar al te graag af. Ik probeer het eruit te krijgen, echt
  maandag 11 juli 2005 @ 20:29:08 #65
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_28716525
Ik ben een import-blauwvinger, oorspronkelijk Emmenaar.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_28716751
quote:
Op maandag 11 juli 2005 20:29 schreef Catch22- het volgende:
Ik ben een import-blauwvinger, oorspronkelijk Emmenaar.
Ah, laat me je inwijden (voor zover dat nodig is uiteraard): "echte" Zwollenaren zeuren het hardst bij spul uit de regio. Dus Tha Doggz, Opgezwolle, IQ69, er blijft geen spaan van heel.
Mijn ouders waren verre verre import, vandaar dat ik niet besmet ben
  maandag 11 juli 2005 @ 20:45:19 #67
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_28717103
interreseert me geen kloot. Als ik bij opgezwolle sta ga ik uit mijn dak. Dan maar geen echte Zwollenaar
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_28717343
quote:
Op maandag 11 juli 2005 20:45 schreef Catch22- het volgende:
interreseert me geen kloot. Als ik bij opgezwolle sta ga ik uit mijn dak. Dan maar geen echte Zwollenaar
Hoho, zo bedoelde ik het niet! Ga gerust uit je dak, gelijk heb je!
Ik probeerde slechts een band te kweken van "stom he, die Zwolse afbrandmentaliteit?".
Maar goed, als ze er weer staan zie ik je misschien nog wel es in de pit (als het geluid goed is )
  maandag 11 juli 2005 @ 21:02:18 #69
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_28717722
Hehe.. Ik ben bijna 2 meter en dus een stuk groter dan het gemiddelde grut. Maar stond wel midden vooraan. Wat er in resulteerde dat ik een heel stuk boven de rest uitsprong
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 13 juli 2005 @ 21:25:06 #70
82589 S-Two
barba macacu
pi_28781533
quote:
denk terug aan tijden dat we smookten op de zolder
grepen naar die folder van New York Pizza-bezorgers
Playstation in effect: Tekken tot de dood
Vind dit echt een stel dope lines, kan het me echt zo inbeelden. Vind Tijd Leert trouwens misschien wel hun beste nummer.

Opgezwolle
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_28782135
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 21:25 schreef S-Two het volgende:

[..]

Vind dit echt een stel dope lines, kan het me echt zo inbeelden. Vind Tijd Leert trouwens misschien wel hun beste nummer.

Opgezwolle
Mja idd... en dat piano'tje doet het 'm
pi_28782976
ik heb het al 's eerder gevraagd geloof ik, maar toen had niemand een antwoord dus ik probeer het nog een keer
Wat betekent 038A28
  woensdag 13 juli 2005 @ 22:14:26 #73
82589 S-Two
barba macacu
pi_28783214
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:06 schreef Thomas B. het volgende:
ik heb het al 's eerder gevraagd geloof ik, maar toen had niemand een antwoord dus ik probeer het nog een keer
Wat betekent 038A28
Volgens mij is het al wel eens voorbij gekomen hoor, maarre als ik het goed heb ik 038 het netnummer van Zwolle (telefoon) en de A28 is de snelweg naar Zwolle (dacht ik).
pi_28783842
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:14 schreef S-Two het volgende:

[..]

Volgens mij is het al wel eens voorbij gekomen hoor, maarre als ik het goed heb ik 038 het netnummer van Zwolle (telefoon) en de A28 is de snelweg naar Zwolle (dacht ik).
oke dan
  woensdag 13 juli 2005 @ 22:38:01 #75
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_28784091
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:31 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

oke dan
Wat had jij gedacht dan? . Beetje rare reactie.
[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
pi_28784432
quote:
Op maandag 11 juli 2005 17:25 schreef Catch22- het volgende:
Omg, we gaan toch niet serieus bekvechten om 'wie de echtste fan is'; dat vind ik echt triest.
Als het geluid kut is hoor je mij ook over het geluid zeuren. En als je loopt te paraderen met 'dat je een importblauwvinger bent', alles meerapt en het hoogste springt komt dat eerder in de buurt van fanboy zijn dan van 'een echte fan' zijn. Ik kom niet uit Zwolle; loop niet elke dag in mn Opgezwolle-shirt; tijdens optredens spring ik niet het hoogst en schreeuw ik niet het hardst zodat Sticks en Rico zien dat ik de tekst ken: dat heb ik niet nodig blijkbaar.

no offence verder, maar ik kan echt heel slecht tegen dat 'echte fan' gebeuren.
  woensdag 13 juli 2005 @ 22:48:19 #77
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_28784565
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:45 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Omg, we gaan toch niet serieus bekvechten om 'wie de echtste fan is'; dat vind ik echt triest.
Als het geluid kut is hoor je mij ook over het geluid zeuren. En als je loopt te paraderen met 'dat je een importblauwvinger bent', alles meerapt en het hoogste springt komt dat eerder in de buurt van fanboy zijn dan van 'een echte fan' zijn. Ik kom niet uit Zwolle; loop niet elke dag in mn Opgezwolle-shirt; tijdens optredens spring ik niet het hoogst en schreeuw ik niet het hardst zodat Sticks en Rico zien dat ik de tekst ken: dat heb ik niet nodig blijkbaar.

De enige reden dat jij niet het hoogst springt en het hardst schreeuwt is omdat ik naast je nog nét iets harder schreeuw. .
[b]lauw[/b] (bn.)
pi_28784785
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:38 schreef Chrishop het volgende:

[..]

Wat had jij gedacht dan? . Beetje rare reactie.
Ik bel nooit naar Zwolle.
Ik heb geen rijbewijs, dus ik rij ook nooit op de A28 bij Zwolle.
Ik kom nooit in de buurt van Zwolle.
Hoe de fuck moet ik dat dan weten??
Beetje rare reactie
  donderdag 14 juli 2005 @ 02:12:38 #79
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_28789764
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:54 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Ik bel nooit naar Zwolle.
Ik heb geen rijbewijs, dus ik rij ook nooit op de A28 bij Zwolle.
Ik kom nooit in de buurt van Zwolle.
Hoe de fuck moet ik dat dan weten??
Beetje rare reactie
Ik doelde meer op dat "ok dan ". .
[b]lauw[/b] (bn.)
pi_28809563
Weet iemand hoelaat ze precies op pukkelpop staan?
Had graag naar Walhalla zomerfeesten gewil. Extince en Opgezwolle... Maar dan zit ik in Frankrijk.

Verder nog mensen die weten of ze ergens optreden?
pi_28809988
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 02:12 schreef Chrishop het volgende:

[..]

Ik doelde meer op dat "ok dan ". .
mja vind het nogal een vage combinatie
  donderdag 14 juli 2005 @ 19:59:54 #82
82589 S-Two
barba macacu
pi_28810137
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 19:33 schreef Balbergen het volgende:
Weet iemand hoelaat ze precies op pukkelpop staan?
Had graag naar Walhalla zomerfeesten gewil. Extince en Opgezwolle... Maar dan zit ik in Frankrijk.

Verder nog mensen die weten of ze ergens optreden?
Kijk op hun site

Ik ben btw ook wel benieuwd...
  donderdag 14 juli 2005 @ 20:19:39 #83
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_28810551
Maar even schaamteloos een van mijn eigen foto's neerdroppen dan ;-).

Niet zo'n hele duidelijke foto, maar dat krijg je met een rotscanner en hiphoppers die constant die mic voor hun mond hebben. Naja, is eigenlijk ook wel goed, anders kan je niet horen wat ze rappen. Mwaha

Meer hier te zien:
http://www.student.tue.nl(...)%20sticks/index.html
pi_28810686
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 19:59 schreef S-Two het volgende:

[..]

Kijk op hun site

Ik ben btw ook wel benieuwd...
Tja, op de site van Opgezwolle staat het niet. En de site van Pukkelpop opent mijn compu om en of andere vage rede niet.
Dus vandaar: Iemand die wel weet hoelaat ze komen? En hoelang?
pi_28811190
toffe foto toch
  donderdag 14 juli 2005 @ 21:50:26 #86
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_28812985
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 20:19 schreef Maruku het volgende:
Maar even schaamteloos een van mijn eigen foto's neerdroppen dan ;-).
[afbeelding]
Niet zo'n hele duidelijke foto, maar dat krijg je met een rotscanner en hiphoppers die constant die mic voor hun mond hebben. Naja, is eigenlijk ook wel goed, anders kan je niet horen wat ze rappen. Mwaha

Meer hier te zien:
http://www.student.tue.nl(...)%20sticks/index.html
Roffe titels gast .
[b]lauw[/b] (bn.)
  donderdag 14 juli 2005 @ 23:12:19 #87
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_28815660
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:45 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

je begrijpt me verkeerd. Ik vond het zo'n coole show dat het geluid me niet boeide enzo..

En iedereen beleeft de muziek anders dus ik denk niet dat je kan stellen dat iemand een echte fan is of niet. En dat ik niet de grootste fan ben lijkt me duidelijk..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 14 juli 2005 @ 23:38:31 #88
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_28816567
Haha, de echtste fans zijn die male groupies :-D. Bij het festival waar mijn foto's vandaan komen waren ook 4 tjaps die vrijwilligden daar, als stagehands of weet ik wat. Maar die gingen idd naar stickert toe en weet ik wat. En een joint pasen terwijl het concert aan de gang was en vervolgens vet blij naar elkaar kijken. Ik bedoel, echte fan hoef je toch niet te zijn door te springen of te schreeuwen of weet ik wat. Als je die shit thuis luistert en je vindt het rielekst dan ben je toch ook al fan?
  donderdag 14 juli 2005 @ 23:40:42 #89
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_28816622
ja dat is zeker waar. Maar als ik daar voor het podium sta kan ik echt niet stil blijven staan hoor.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 14 juli 2005 @ 23:51:15 #90
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_28816933
Nopez, ik ook niet. 4 juni, in de melkweg... fucking hell, ik was naar de tering.
Maar ik moet wel zeggen dat de shows echt veel beter geworden zijn. Als je de shows van nu vergelijkt met de shows van toen ze net spuugdingen uit hadden. Damn.
En als Jawat erbij is dan zijn die shows helemaal energiek. Wat een beest, springen schreeuwen weet ik wat... Zorgt in ieder geval altijd voor veel plezier.
  donderdag 14 juli 2005 @ 23:54:01 #91
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_28817016
Ja ze leren natuurlijk ook wel van de optredens die ze geven. Ik nu wel eerlijk bekennen dat ik pas sinds een jaar into hun muziek ben, dus heb ook weinig van daarvoor gezien
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 15 juli 2005 @ 00:00:14 #92
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_28817193
Haha, ik weet nog heel vroeger, met de Rude Teenz. Die deden altijd concertjes bij koninginnedag en weet ik wat. Toen ik de eerste keer van opgezwolle hoorde wist ik niet dat zij eerst de rude teenz waren. Maar dan is dat nummer op hun eerste album 'nog een keer de rude teenz' toch wel mooie uitleg.
Maar vaag, ik vind het echt cool dat Zwolle dankzij die hiphop zo bekend wordt. Alleen dat is eigenlijk al reden genoeg om opgezwolle te supporten. Sinds ik in Eindhoven studeer merk ik pas dat zwolle eigenlijk qua muziek wel heel rielekst is. Dus maar eens een feestje organiseren hier in Eindhoven, met hiphop. Dat zal ze leren.
pi_28821533
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:00 schreef Maruku het volgende:
Haha, ik weet nog heel vroeger, met de Rude Teenz. Die deden altijd concertjes bij koninginnedag en weet ik wat. Toen ik de eerste keer van opgezwolle hoorde wist ik niet dat zij eerst de rude teenz waren. Maar dan is dat nummer op hun eerste album 'nog een keer de rude teenz' toch wel mooie uitleg.
Maar vaag, ik vind het echt cool dat Zwolle dankzij die hiphop zo bekend wordt. Alleen dat is eigenlijk al reden genoeg om opgezwolle te supporten. Sinds ik in Eindhoven studeer merk ik pas dat zwolle eigenlijk qua muziek wel heel rielekst is. Dus maar eens een feestje organiseren hier in Eindhoven, met hiphop. Dat zal ze leren.
Eindhoven Rockcity!
(Ik ben meer into sleazy rock dan into hiphop, sorry )
Maar wat dat betreft zit je in Zwolle e.o. ook goed hoor.
Catch 22, weet jij de naam van een hiphopduo dat met een benefiet voor Azië in de Irish Inn stond. Het zijn zeker Zwollenaren, want ze hangen altijd bij mijn oude videotheek rond. Één misschien heel licht getinte jongen en een donkere (Surinaams misschien?) plus een figuur achter de draaitafel.
Ze hadden één ontzettend dope nummer waar ik naar op zoek ben.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 18:45:02 #94
82589 S-Two
barba macacu
pi_28838191
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 20:26 schreef Balbergen het volgende:

[..]

Tja, op de site van Opgezwolle staat het niet.
Vandaar die , hun site wordt namelijk weinig, mara dan ook heel weinig, bijgehouden enzo. Wel jammer.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 14:12:59 #95
125291 1603
Op z'n Wiegels
pi_28857243
Opgezwolle is de bombshit
  zaterdag 16 juli 2005 @ 17:59:16 #96
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_28862861
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 08:09 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Eindhoven Rockcity!
(Ik ben meer into sleazy rock dan into hiphop, sorry )
Maar wat dat betreft zit je in Zwolle e.o. ook goed hoor.
Catch 22, weet jij de naam van een hiphopduo dat met een benefiet voor Azië in de Irish Inn stond. Het zijn zeker Zwollenaren, want ze hangen altijd bij mijn oude videotheek rond. Één misschien heel licht getinte jongen en een donkere (Surinaams misschien?) plus een figuur achter de draaitafel.
Ze hadden één ontzettend dope nummer waar ik naar op zoek ben.
Hmm... Kan Typhoon zijn. Dat is een donkere gast
http://hiphopinjesmoel.com/pict/12280
de rechter. Links staat zijn backup MC Freeminded. Zijn DJ is volgens mij noord-afrikaans.

Jawat kan ook nog wel, maar ik ken zijn crew niet.

Dan heb je nog Blabla, maar die ken ik helemaal niet..

Ik ben niet heel erg in de underground hiphop enzo hoor..

Ik zal ff rondvragen. Want de organisatie van Van Eigen Bodem organiseerde dat benefietconcert voor Azie ook. En ik was vrijwilliger bij van Eigen Bodem.

Trouwens, was het niet gewoon Opgezwolle? Die speelden ook bij dat benefiet gebeuren//

[ Bericht 3% gewijzigd door Catch22- op 16-07-2005 18:51:28 ]
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 16 juli 2005 @ 18:39:13 #97
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_28863807
Rico & Jawat - Patta's Exclusief (produced by Kubus)
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_28884937
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 17:59 schreef Catch22- het volgende:
Hmm... Kan Typhoon zijn. Dat is een donkere gast
http://hiphopinjesmoel.com/pict/12280
de rechter. Links staat zijn backup MC Freeminded. Zijn DJ is volgens mij noord-afrikaans.

Jawat kan ook nog wel, maar ik ken zijn crew niet.

Dan heb je nog Blabla, maar die ken ik helemaal niet..

Ik ben niet heel erg in de underground hiphop enzo hoor..

Ik zal ff rondvragen. Want de organisatie van Van Eigen Bodem organiseerde dat benefietconcert voor Azie ook. En ik was vrijwilliger bij van Eigen Bodem.

Trouwens, was het niet gewoon Opgezwolle? Die speelden ook bij dat benefiet gebeuren//
Opgezwolle speelde toch op dat benefiet-gebeuren in de IJsselhallen en ik heb het over een kleinschaliger ding in de Irish Inn. Typhoon was het in ieder geval niet denk ik, want de donkere rapper was de backup. Maar goed, misschien weet iemand het toch daar, dus in ieder geval bedankt voor het vragen
  zondag 17 juli 2005 @ 16:43:03 #99
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_28884959
oja das waar ook..

Maar heb je geen duidelijkere beschrijving. Flarden tekst ofzo
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_28885386
quote:
Op zondag 17 juli 2005 16:43 schreef Catch22- het volgende:
oja das waar ook..

Maar heb je geen duidelijkere beschrijving. Flarden tekst ofzo
Het gaat om hun openingsnummer over hoe je met elkaar om dient te gaan. De donkere jongen (de backup dus) heeft er in het derde couplet de lead in.
Ik weet, het: heel heel onduidelijk...
ik was heel heel dronken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')