Wat voor cd is datquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:45 schreef Catch22- het volgende:
Ik was vanmiddag op het station hier in Zwolle en kwam daar de heer Rico tegen
Ik ga ff kijken of ik de "Homegrown" CD ergens kan scoren, lijkt me wel vet
De eerste geloof ikquote:
Nope, is niet de eerste. Eerste is spuugdingen, tweede is vloeistof. Tussendoor nog smokebreaks met raymzter en opgeduveld met duvelduvel. Homegrown is een initiatief van zo'n muziekorganisatie om NLhiphop te promoten. Allemaal nummers van op dat moment nog beginnende mensen. Opgezwolle, Spacekees en Teri, pete philly, tuigcommissie, raymzter en weet ik veel wie.quote:
Ik was wel blij met een Kubus albumpje eigenlijk..quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:57 schreef Safire het volgende:
Hmm nog een Stickert solo cd.. Ben benieuwd.. Vond Mic Col. niet zo heel erg dope.. Ik hoor liever Rico solo eigenlijk.. Alhoewel ze samen gewoon het illste blijven!
Staan toch ook dingen op van Typhoon... of ben ik nu in het warretje met 'vet verse flows'...???quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:40 schreef Maruku het volgende:
[..]
Nope, is niet de eerste. Eerste is spuugdingen, tweede is vloeistof. Tussendoor nog smokebreaks met raymzter en opgeduveld met duvelduvel. Homegrown is een initiatief van zo'n muziekorganisatie om NLhiphop te promoten. Allemaal nummers van op dat moment nog beginnende mensen. Opgezwolle, Spacekees en Teri, pete philly, tuigcommissie, raymzter en weet ik veel wie.
Wel een leuke cd eigenlijk. Maar er staan dus maar 2 nummers op van opgezwolle (netwerk en hersenspinsels)
sjah, ze zijn nog druk bezig. Nieuwe opgezwolle, nieuwe opgeduveld, sticks soloalbum, kubus solo, jawat's album zou al vorig weekend gedropt moeten zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:57 schreef Safire het volgende:
Hmm nog een Stickert solo cd.. Ben benieuwd.. Vond Mic Col. niet zo heel erg dope.. Ik hoor liever Rico solo eigenlijk.. Alhoewel ze samen gewoon het illste blijven!
Helemaal solo as in alleen beats? En waar heb je dat vandaan, want ik heb ff iets gemist geloof ik..quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:03 schreef Maruku het volgende:
[..]
sjah, ze zijn nog druk bezig. Nieuwe opgezwolle, nieuwe opgeduveld, sticks soloalbum, kubus solo, jawat's album zou al vorig weekend gedropt moeten zijn.
Waar haal ik alle centjes vandaan om al die cd's te kopen?
Naja, zal zijn als buiten westen. Ik bedoel, dat was ook een album van kubus.quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:08 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Helemaal solo as in alleen beats? En waar heb je dat vandaan, want ik heb ff iets gemist geloof ik..
Ah oke, naja das ook al goed.quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:11 schreef Maruku het volgende:
[..]
Naja, zal zijn als buiten westen. Ik bedoel, dat was ook een album van kubus.
Op zich zou het wel cool zijn, maar ik moet zeggen dat ik de instrumentals van kubus op den duur toch vervelend begin te vinden.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:40 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ah oke, naja das ook al goed.Maar compleet solo had ik liever gehad.
Tjek http://www.audioscrobbler.com/user/Marukuquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:14 schreef dazzled het volgende:
Ik zoek nog een band in die stijl,,
In de stijl van de band NEUK!
Hm ik hou wel van Kubus bietjes persoonlijk. En ik denk dat als ie een "echt" solo album uibrengt, dat de nummers heel vet kunnen worden aangezien ze nu nog relatief simpel zijn. Niet dat dat erg is, in combinatie met sticks vind ik het heel vet namelijk. Maar solo zou 'ie volgens mij hele vette nummers kunnen maken. En ik ben nogsteeds erg benieuwd z'n oude shit, voor alle hiphop e.d.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:50 schreef Maruku het volgende:
[..]
Op zich zou het wel cool zijn, maar ik moet zeggen dat ik de instrumentals van kubus op den duur toch vervelend begin te vinden.
Ik vind het juist net wel rielekst dat kubus zo'n zooi artiesten op zijn disc kan krijgen. Die diversiteit is denk ik toch de kracht van buiten westen.
ik vind Opgezwolle en Neuk nu wel een beetje heel andersquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:14 schreef dazzled het volgende:
Ik zoek nog een band in die stijl,,
In de stijl van de band NEUK!
Neuk is een half bakken aftreksel dat uit een grap is ontstaan tussen een paar gasten in Hoofddorp.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:20 schreef Mwanatabu het volgende:
Wie de neuk is NEUK?
Sjawel... Dit is info waarop ik zat te wachten!quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:11 schreef Evil_Koekje het volgende:
Oh btw,
Buitenwesten
14:15 - 15:30
Zondag
21 Augustus,
Lowlands,
dope.
Brandstof was de bonus disc die je kreeg bij vloeistof. Niet de eerste cd.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:02 schreef S-Two het volgende:
[knip]
Het eerste album is toch trouwens Brandstof[Die is echt vet
]
038A28 6 lettersquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:06 schreef Thomas B. het volgende:
ik heb het al 's eerder gevraagd geloof ik, maar toen had niemand een antwoord dus ik probeer het nog een keer
Wat betekent 038A28
Z..W..O..L.. yeah, nou check de methodquote:
Ik selecteerde zorgvuldig de relevante stukjes. Maar als je wilt kun je ff je tel nr. achterlaten, zing ik persoonlijk dat hele nummer voor je.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:24 schreef Chrishop het volgende:
Ohwja als je de tekst niet helemaal kent moet je helemaal geen poging doen tot posten.
Je toevoeging was uiterst relevant inderdaad.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:34 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Ik selecteerde zorgvuldig de relevante stukjes. Maar als je wilt kun je ff je tel nr. achterlaten, zing ik persoonlijk dat hele nummer voor je.![]()
Naar mijn weten was 'Spuugdingen op de mic' het eerst?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:02 schreef S-Two het volgende:
Het eerste album is toch trouwens Brandstof[Die is echt vet
]
Als je ze in deze lijst opzoekt kun je ze gewoon downen.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:30 schreef Mip1988 het volgende:
http://www.nlhiphop.nl/mp(...)aakhond_NLHIPHOP.mp3
http://www.nlhiphop.nl/mp(...)rijheid_NLHIPHOP.mp3
2 nieuwe trackjes van Sticks
kwenie of ze hier al voorbij zijn gekomen ?
Zeker!quote:Op maandag 25 juli 2005 09:20 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Naar mijn weten was 'Spuugdingen op de mic' het eerst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |