nee, ik ben benieuwd hoe de fokkers hierover denken. Dus zodoende. Het namelijk wel te verwachten dat een vrouw van pak hem beet 23 meer sexervaring heeft als een meisje van 16.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:43 schreef ArmaniMania het volgende:
Jij ziet je vriendin als vergelijkingsmateriaal?
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:45 schreef Harry_Sack het volgende:
volgens mij is het neutraler om littekens te vergelijken
Joh!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
nee, ik ben benieuwd hoe de fokkers hierover denken. Dus zodoende. Het namelijk wel te verwachten dat een meisje/vrouw van pak hem beet 23 meer sexervaring heeft als een meisje van 16.
![]()
neuken?quote:
Je moet sowieso slikken.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:48 schreef Xennia het volgende:
Als hij er minder dan 5 heeft gehad, moet ik wel even slikken
Doe aub even normaal. Het heeft niks met vergelijken temaken.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:51 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Joh!
Opgelost dus, hoef je ook niet meer te vergelijken.
Dat is een keuze geweest die je vriendin toen heeft gemaakt. (en mensen kunnen veranderen)quote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Doe aub even normaal. Het heeft niks met vergelijken temaken.
Het gaat er mij om dat ik benieuwd ben hoe hier door jullie over gedacht wordt. Dus of je de neiging hebt iemand aan te vliegen die je vriend(in) gehad heeft in het verleden...of dat het je helemaal niks doet.
![]()
Hou eens op over dat vergelijkenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 02:27 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Dat is een keuze geweest die je vriendin toen heeft gemaakt. (en mensen kunnen veranderen)
Wat maakt het uit, met wat wie of hoe je partner haar seksleven is geweest?
Maar toch geef je in je OP aan dat je wilt vergelijken? Als je statistieken wilt kan het CBS je daar wel bij helpen.
die sub herken ik ergens heel erg terugquote:Op vrijdag 24 juni 2005 02:36 schreef BlueEyed het volgende:
Mjah, echt storen doet t me niet, op het moment dat ik een relatie met iemand heb gaat t om de toekomst, en niet om het verleden, maar idd vind ik t een fijner idee als de score ergens rond de 5 ligt dan rond de 15
hypocriet, yep![]()
Ligt er aan wat uiteraard, jij doet het overkomen alsof het me ook niks zou doen als mijn vriendin in haar verleden iemand zou hebben vermoord.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 02:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hou eens op over dat vergelijken![]()
En wat nou statistieken![]()
Maar uit je eerste regels kan ik opmaken dat het jou niks doet wat je vriendin uitgespookt heeft in het verleden.
nice
Het gaat gewoon om het aantal keren sex.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 02:46 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Ligt er aan wat uiteraard, jij doet het overkomen alsof het me ook niks zou doen als mijn vriendin in haar verleden iemand zou hebben vermoord.
Maar het gaat om haar ex-vriendjes, toch?
Nou jah, zou ze er 100 hebben gehad zou ik ook denken, was het arbeid of echte liefde?
Ik denk dan dat het bij jou meer zit welke indruk je dan krijgt van je vriendin, of niet?
Nou jah als ik er zo over nadenk, ligt het er maar net allemaal aan. Was ht echte liefde, deed ze het veilig, dat soort dingetjes en dan is de hoeveelheid uiteindelijk maar een getal.
en een jongen dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 03:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het gaat gewoon om het aantal keren sex.
Maar je hebt wel gelijk verder. Die "echte liefde" gevallen vind ik niet meer dan normaal. Maar stel dat mijn vriendin daarbij nog met 8 andere jongens op een veldje oid sex had gehad zou ik toch wel anders tegen haar aan gaan kijken (en gaan twijfelen)...
Maar ben blij dat dit niet zo is
Ik vind voor een meisje van rond de 18 ongeveer 2-3 vaste vriendjes en 1-2 keer sex met een niet-vriendje nog wel kunnen. Al ligt het allemaal beetje aan de situatie.
![]()
Heb je d'r nummer nog?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 05:07 schreef Pulsy het volgende:
Mja, ooit n leuk meisje ontmoet, en op die vraag antwoorde ze "Hou jij dat bij of zo? Ik zou het echt niet weten... " Toen had ik al iets van "... wtf?
" en na wat doorvragen vertelde ze dat het er vast meer dan 50 waren. Zowat elke keer ze uitgaat eindigt ze namelijk met n jongen in bed...
Is toch maar niks geworden tussen ons
![]()
Ik deed dat in het begin soms weleens, maar heb me er nu ook wel overheen gezet. Je kunt er wel aan blijven denken maar dat schiet natuurlijk niet op.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:42 schreef Sylvana het volgende:
Het boeit mij echt niet hoeveel iemand gehad heeft
Of hij er nou 0 of 80 gehad heeft, hij doet het nu met mij en ik ga me echt niet druk maken over wat hij voor me allemaal heeft uitgespookt
* leolinedance ook niks van hebben moetquote:Op vrijdag 24 juni 2005 05:07 schreef Pulsy het volgende:
Mja, ooit n leuk meisje ontmoet, en op die vraag antwoorde ze "Hou jij dat bij of zo? Ik zou het echt niet weten... " Toen had ik al iets van "... wtf?
" en na wat doorvragen vertelde ze dat het er vast meer dan 50 waren. Zowat elke keer ze uitgaat eindigt ze namelijk met n jongen in bed...
Is toch maar niks geworden tussen ons
![]()
dus dat betekend dat je eigenlijk alleen op mannen valt die veel vriendinnen hebben gehadquote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:48 schreef Xennia het volgende:
Dat zegt ze toch niet. Maar als je zelf al redelijk wat ervaring hebt, wil je liever geen groentje in bed. Mannen misschien wel maar vrouwen over het algemeen liever niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dus dat betekend dat je eigenlijk alleen op mannen valt die veel vriendinnen hebben gehad
En stel dat die jongen waar jij -bijv- ontzettend gek op bent, eigenlijk nog nooit een vriendin gehad heeft? zou je dan het daarom de zin naar een relatie (oid) gelijk afzwaaien?
Klopt. Daarom moet je het van je af zetten. Het is nu eenmaal zo, doe je niks meer aan. En als je nu tevreden bent is het toch goed?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:25 schreef lammegiraf het volgende:
je moet je afvragen of je wel lekker bezig bent als je daar altijd aan denkt.
Zou me niks uitmaken . . .quote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:42 schreef leolinedance het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
1) anders staan mannen met hun oren te klapperen als ze horen dat ik er aanzienlijk meer heb gehad en dat wordt dan een issuequote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dus dat betekend dat je eigenlijk alleen op mannen valt die veel vriendinnen hebben gehad
En stel dat die jongen waar jij -bijv- ontzettend gek op bent, eigenlijk nog nooit een vriendin gehad heeft? zou je dan het daarom de zin naar een relatie (oid) gelijk afzwaaien?
Als ze (goede) langdurige relaties hebben gehad, hebben ze juist weinig bedpartners gehad doosje.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
- pro "jongen met veel ex-bedpartners" argumenten -
3) als hij nog nooit een relatie heeft gehad heeft hij dus ook geen ervaring met het hebben van relaties
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:32 schreef Jitse het volgende:
[..]
Als ze (goede) langdurige relaties hebben gehad, hebben ze juist weinig bedpartners gehad doosje.
Anders wil het zeggen dat ze veel zijn vreemdgegaan of tussenin zijn gaan rondneuken.
Het ging dus om een jongen die nog nooit een relatie heeft gehad, wichtjequote:En stel dat die jongen waar jij -bijv- ontzettend gek op bent, eigenlijk nog nooit een vriendin gehad heeft? zou je dan het daarom de zin naar een relatie (oid) gelijk afzwaaien?
Dat zijn uitzonderingen (nerds etc.), daar praten we niet over. Ik had het over de doorsnee man met langdurige relatie(s) in zijn leven.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
[..]
Het ging dus om een jongen die nog nooit een relatie heeft gehad, wichtje
]quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:32 schreef Jitse het volgende:
Maw, jij zou je een beetje schamen als je zou vertellen tegen je vriend van 32 - die 7 jaar getrouwd is geweest + daarvoor nog 2 vaste vriendinnetjes gehad heeft - dat jij wel tig mannen hebt gehad.
Daar praatten we wel over, want Sjowhan stelde me die vraagquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:37 schreef Jitse het volgende:
[..]
Dat zijn uitzonderingen (nerds etc.), daar praten we niet over. Ik had het over de doorsnee man met langdurige relatie(s) in zijn leven.
Nee hoor, ik vraag van hem hetzelfdequote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:39 schreef Jitse het volgende:
zou je je schamen als hij vervolgens je vraagt om een soa test te laten doen?
Moet hij het ook doen dan, anders neuk je niet met hem?quote:
Dat was oorspronkelijk wel de bedoeling jaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
Moet hij het ook doen dan, anders neuk je niet met hem?
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:46 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat was oorspronkelijk wel de bedoeling ja
Okee, ik begrijp nu iig beter je standpunt. Op de manier waarop je het eerst bracht, bracht vraagtekens bij mij namelijk, maar 't is nu helemaal duidelijkquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
1) anders staan mannen met hun oren te klapperen als ze horen dat ik er aanzienlijk meer heb gehad en dat wordt dan een issue
2) ik heb ze liever wat meer ervaren
3) als hij nog nooit een relatie heeft gehad heeft hij dus ook geen ervaring met het hebben van relaties
4) ik val nou eenmaal niet op die timide, onzekere jongens die nog nooit een vriendin hebben gehad
Ik ben trouwens 27 en mijn vriendjes zijn tussen de 24 en 32. Als ze dan nog geen vriendin hebben gehad, vind ik dat wel merkwaardig ja
Euuuh, ik heb het over een SOA test en jij begint over uitwonenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:31 schreef Overlast het volgende:
Hey Kastanova, kan je niet een keer over die Xennia van je komen.
In elk topic waar ze post moet je wel een keer opscheppen dat je haar hebt uitgewoond.
Get over it mate, Je mag er ook best wezen zonder al dat opscheppen![]()
Apartquote:Op maandag 27 juni 2005 20:41 schreef M_Schtoppel het volgende:
Het zal me echt aan mijn harige ballen jeuken hoeveel sekspartners een toekomstig wijf heeft gehad. Hell, ze mag zelfs prostituee zijn geweest, boeien.
Ik ben zelf ook niet bepaald een nette jongen dus...
Mee eens.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:07 schreef Whuzz het volgende:
Ten eerste, ik praat daar niet over. Als een meisje me daar naar vraagt, dan vertel ik haar dat dat mijn zaken zijn en dat het voor haar niet belangrijk is om te weten. Het enige dat voor haar belangrijk is, is dat ik SOA vrij ben en daar heb ik me dan ook netjes op laten testen.
Ten tweede vraag ik daar bij haar dus ook niet naar. Alleen als ik het vermoeden heb dat ze nog maagd is, dan informeer ik daar voorzichtig naar, omdat dat de situatie iets veranderd vind ik. Maar verder boeit me dat weinig. Je merkt er echt niets van als zij al met 50 mannen heeft geneukt hoor. En áls je er wat van merkt is het in positieve zin, omdat ze dan ervaren is en daardoor vaak goed in bed is.
Alsof je onzeker en timide zou moeten zijn als je nog nooit een lange relatie hebt gehad, hoezo kortzichtig... Alsof al die mislukte relaties iemand goed doen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
4) ik val nou eenmaal niet op die timide, onzekere jongens die nog nooit een vriendin hebben gehad
Ik ben trouwens 27 en mijn vriendjes zijn tussen de 24 en 32. Als ze dan nog geen vriendin hebben gehad, vind ik dat wel merkwaardig ja
Jij ook al? Wat een sletje...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:58 schreef kastanova het volgende:
By the way, ik kom inderdaad nog regelmatig in, op en over Xennia.
Neehee als hij nog nooit een vriendin heeft gehad en dus nog maagd isquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:26 schreef Bemiddelaar het volgende:
[..]
Alsof je onzeker en timide zou moeten zijn als je nog nooit een lange relatie hebt gehad, hoezo kortzichtig... Alsof al die mislukte relaties iemand goed doen.
Misschien hebben sommige gewoon nog geen zin in relaties gehad op jongere leeftijd, en ondertussen hebben ze meer ervaring opgebouwd door lekker rond te neuken, zodat ze later als ze een x toe zijn aan een relatie niet meer de behoefte hebben om te sletten nog![]()
Ik kan me hier niets van herinneren, dus dat betekent dat je ofwel niet memorabel genoeg was, of dat je uit je nek kletst. Kies maar!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij ook al? Wat een sletje...
Groetjes,
Krea.
Of je bent zo hard geneukt dat je een spontane amnesie hebt ontwikkeld.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:47 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik kan me hier niets van herinneren, dus dat betekent dat je ofwel niet memorabel genoeg was, of dat je uit je nek kletst. Kies maar!
owwwwwwwwww, bestaan dat soort mensen danquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:45 schreef Xennia het volgende:
[..]
Neehee als hij nog nooit een vriendin heeft gehad en dus nog maagd is
Nee hoor, ik ben niet anders dan dat gewendquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Of je bent zo hard geneukt dat je een spontane amnesie hebt ontwikkeld.
Ik doe maar een suggestie.
Kennelijk wel al ben ik ze nog nooit tegengekomen, behalve dan in de huilietopics op R&Pquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:53 schreef Bemiddelaar het volgende:
[..]
owwwwwwwwww, bestaan dat soort mensen dan![]()
Dan hoef ik hem ook niet meerquote:dan zou ik me als jongen laten ontmaagden door een hoer zodat je tenminste weet hoe t moet.
Ik had het niet over mezelf natuurlijk. Na 1 Kasta ex-date was ik weer genezen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:47 schreef Xennia het volgende:
Ik kan me hier niets van herinneren, dus dat betekent dat je ofwel niet memorabel genoeg was, of dat je uit je nek kletst. Kies maar!
alsof jij dat ooit zal komen te wetenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Kennelijk wel al ben ik ze nog nooit tegengekomen, behalve dan in de huilietopics op R&P
[..]
Dan hoef ik hem ook niet meer
Je had ook wel de ergste en meest labiele te pakken.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had het niet over mezelf natuurlijk. Na 1 Kasta ex-date was ik weer genezen..
Op oudjaarsavond. "Ik kan extreem goed tegen alcohol". En vervolgens in de discotheek keihard op de bek gaan, buiten de boom onderkotsen en elke 3 meter op de grond vallen, om nog maar te zwijgen over mijn schaamteniveau nadat ze voor de 43e keer kreeg te horen dat mijn beste vriendin niet met haar wou zoenen. En bij het thuiskomen plofte ze in mijn bed met de mededeling dat we niet in 1 bed zouden slapen. Tegen de tijd dat ik mijn verbazing te boven was en haar naar de logeerkamer wou dirigeren sliep ze al. Al had ik dit allemaal kunnen weten toen ze 73kg zwaarder uit de trein stapte dan ze op de foto was.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:08 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je had ook wel de ergste en meest labiele te pakken
Je hapt wel. heeft kasta je daar niets over bijgebracht?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:08 schreef Xennia het volgende:
Ik heb btw al 1,5 jaar met niemand anders meer geneukt.
Ik wist niet dat de ex van kasta vet isquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Op oudjaarsavond. "Ik kan extreem goed tegen alcohol". En vervolgens in de discotheek keihard op de bek gaan, buiten de boom onderkotsen en elke 3 meter op de grond vallen, om nog maar te zwijgen over mijn schaamteniveau nadat ze voor de 43e keer kreeg te horen dat mijn beste vriendin niet met haar wou zoenen. En bij het thuiskomen plofte ze in mijn bed met de mededeling dat we niet in 1 bed zouden slapen. Tegen de tijd dat ik mijn verbazing te boven was en haar naar de logeerkamer wou dirigeren sliep ze al. Al had ik dit allemaal kunnen weten toen ze 73kg zwaarder uit de trein stapte dan ze op de foto was.
Nee, dan had hij het vast ook niet zo lang uitgehoudenquote:Dus ik denk niet dat je erger dan dat kan zijn.
Jawel, bij voorkeur richting zijn penisquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je hapt wel. heeft kasta je daar niets over bijgebracht?
Ik ook niet.quote:
Waarom eigenlijk niet, want dit hoor je best heel vele mensen zeggen...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:42 schreef Myriam7 het volgende:
Lijkt me niet prettig om nummertje...zoveel te zijn![]()
Ik wacht ook nog steeds op het moment dat we uit geneukt zijn, maar tevergeefsquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ook niet..
Nu ja, als jullie uitgeneukt zijn, moeten we het maar es uitproberen.
Groetjes,
Krea.
Hoezo dan, had je een onvoldoende?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:59 schreef Mukie het volgende:
Ik heb het daar heel open over. Hij mag best weten dat ik vaak met mannen het bed heb gedeeld. Maar waar hij niet mee aan moet komen zijn cijfers geven
Nee als ze vragen om een cijfer hoe het was.quote:
Wat is nog wel aanvaardbaar voor jou?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:45 schreef Bemiddelaar het volgende:
tuurlijk niet, maar daarom kan ik me wel voorstellen dat sommige mensen dr wel moeite mee zouden hebben.. Kheb dr zelf ook aardig wat gehad, maar als ik gek zou worden op een meid en ze zegt dat ze dr 50 gehad zou hebben dan zou ik dat toch wat minder vinden, hoe bekrompen ook. Daarom zeg ik, tis gewoon t idee dat er 50 lullen of in haar geval kutten in haar/hem voor zijn geweest ..
Da's toch helemaal niet nodig joh...quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nee als ze vragen om een cijfer hoe het was.
Dat bedoel ik ermee. Hoe zielig is dat wel niet?
Dat ie blijkbaar niet zo heel kritisch is en dat vind ik dan weer niet zo'n aantrekkelijke eigenschap. Ik heb er dus geen morele problemen mee oid, keur het niet af, maar vind het gewoon niet zo aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:52 schreef erodome het volgende:
Waarom eigenlijk niet, want dit hoor je best heel vele mensen zeggen...
Als we van een soa vrije situatie uitgaan, wat maakt het dan voor jou uit dat iemand al een bergje bedpartners heeft versleten?
Een cijfer? Heel zieligquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nee als ze vragen om een cijfer hoe het was.
Dat bedoel ik ermee. Hoe zielig is dat wel niet?
Ik ook dus dat treftquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Da's toch helemaal niet nodig joh...
Ik leid het gewoon af aan het aantal jaren dat ze nog bij me terugkomen voor meer.
Bijvoorbeeld...quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Da's toch helemaal niet nodig joh...
Ik leid het gewoon af aan het aantal jaren dat ze nog bij me terugkomen voor meer.
Hij heeft gewoon een gezond libido en dat biedt perspectiefquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:35 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dat ie blijkbaar niet zo heel kritisch is en dat vind ik dan weer niet zo'n aantrekkelijke eigenschap. Ik heb er dus geen morele problemen mee oid, keur het niet af, maar vind het gewoon niet zo aantrekkelijk.
Dus je hebt dan liever dat hij het verzwijgt?quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:35 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dat ie blijkbaar niet zo heel kritisch is en dat vind ik dan weer niet zo'n aantrekkelijke eigenschap. Ik heb er dus geen morele problemen mee oid, keur het niet af, maar vind het gewoon niet zo aantrekkelijk.
Dat bedoel ik maarquote:
Ja ho ff, ik wil natuurlijk wel 100% zeker weten dat ik de beste benquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld...
Of als de ander nog steeds hunkert naar meer, lijkt me ook duidelijk genoeg?
Waarom altijd dat stomme gedoe? Het is toch geen wedstrijd? Dat je de beste MOET zijn?
Als het lekker is dan is het lekker, zo niet dan niet. Klaar.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja ho ff, ik wil natuurlijk wel 100% zeker weten dat ik de beste ben.
Nou ja, het liefst heb ik eigenlijk dat ze zeggen dat ik de 1 na beste ben, dan weet ik iig zeker dat ze eerlijk zijn.
Je bent de op 1 na beste skatje!!!!11!!11quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja ho ff, ik wil natuurlijk wel 100% zeker weten dat ik de beste ben.
Nou ja, het liefst heb ik eigenlijk dat ze zeggen dat ik de 1 na beste ben, dan weet ik iig zeker dat ze eerlijk zijn.
En jij bent de op 1 na slechtstequote:Op woensdag 29 juni 2005 01:46 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je bent de op 1 na beste skatje!!!!11!!11
Yeah rightquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
En jij bent de op 1 na slechtste.
Mên, het is dat Xen geen trio wil, maar anders had ik je volgende week even uitgenodigd voor een kopje koffiequote:
Ja, ik zit in de loopgraven en jij zwaait met de witte vlagquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:12 schreef Xennia het volgende:
Dat is nog niks, in bed is het oorlog!!!!11!!!!!!1
Lui varken ben je ook hequote:Op woensdag 29 juni 2005 02:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja, ik zit in de loopgraven en jij zwaait met de witte vlag.
Je kan niet goed tegen kritiek?quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:25 schreef SeLang het volgende:
Meisje hoort in principe maagd te zijn
0 Partners: dit is wat je wil
1-2 partners: meestal nog acceptabel als het een extreem leuk meisje is
3-4 partners: kan ik me overheen zetten voor een paar keer, echter geen relatie materiaal
5-10 partners: is zoiets als een openbaar toilet; alleen voor 1 keertje als je heel erg nodig moet
>10 partners: Uitgesloten, zelfs al kreeg ik er geld voor
Veel geluk met het vinden van een partner dan...quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:25 schreef SeLang het volgende:
Meisje hoort in principe maagd te zijn
0 Partners: dit is wat je wil
1-2 partners: meestal nog acceptabel als het een extreem leuk meisje is
3-4 partners: kan ik me overheen zetten voor een paar keer, echter geen relatie materiaal
5-10 partners: is zoiets als een openbaar toilet; alleen voor 1 keertje als je heel erg nodig moet
>10 partners: Uitgesloten, zelfs al kreeg ik er geld voor
Ik zit laag in de dubbele cijfers (en ben erg selectief).quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:39 schreef Xennia het volgende:
SeLang hoeveel heb je er zelf overigens geneukt, want volgens mij heb jij ook niet bepaald stil gezeten?
roflquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:12 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat is nog niks, in bed is het oorlog!!!!11!!!!!!1
Dat is niet echt iets voor mij iigquote:
Ken wat selectieve meiden, maar deze 1-op-1 relatie bestaat m.i. niet zo. Veel selectieve meiden zijn denk ik op zoek naar bepaalde eigenschappen (voor zover je 'de liefde' zo rationeel kunt maken), die soms samenhangen met 'een ervaren man' (want: die eigenschappen zijn gewild, dus meer meiden vinden die man leuk), maar soms ook juist niet (man met veel partners zonder echt langdurige relaties hopt vaak snel weer door naar de volgende, hele achtergrond (voor de vrouw) van 'selectief zijn' is dan weg).quote:Op woensdag 29 juni 2005 03:34 schreef SeLang het volgende:
Veel meiden die zelf erg selectief zijn met partners en er daarom weinig hebben gehad, hebben zelf een voorkeur voor een man met redelijk wat ervaring.
Dus ik zie dat 'onrecht' helemaal niet. Vaak is die 'ongelijke' match juist een perfecte match omdat je allebei krijgt wat je wilt.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:48 schreef Xennia het volgende:
Op latere leeftijd niet meer denk ik, maar als je jong bent (< 25, misschien wel 20) kan het wel voorkomen. Misschien dat degene zelf ook nog maagd isquote:
Aanvaardbaar? al heeft ze dr 100 gehad, moet ze zelf weten zolang ze t maar veilig gedaan heeft en soa vrij is. Ik hoef alleen niet te weten dat ze dr 100 of meer gehad heeft. Wat niet weet wat niet deert zegt maar..Zou zelf ook nooit het aantal noemen, zeg alleen dat ik dr genoeg gehad hebquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:31 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat is nog wel aanvaardbaar voor jou?
Ik heb pas een week voor mn 19e voor de eerste keer sex gehad. Minder goede ervaring, maar ok.quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Op latere leeftijd niet meer denk ik, maar als je jong bent (< 25, misschien wel 20) kan het wel voorkomen. Misschien dat degene zelf ook nog maagd is
Een echte vent kan dat geen reet schelenquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:33 schreef Mukie het volgende:
Scheelt ook een deel aan oppeppen als ze te vroeg gekomen zijn
Een echte vent heeft dan al lang sex gehad ipv dat ik ze moet ontmaagdenquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:01 schreef SeLang het volgende:
[..]
Een echte vent kan dat geen reet schelen
Dan ga ik voor die ene procent die niet zo is.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:55 schreef Bemiddelaar het volgende:
geloof me schat, zo zijn 99% van de mannen![]()
Verschrikkelijk.quote:
Een moeder.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:01 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.
Doe mij maar een milf, met flink wat ervaring, en die weet wat ze wil.![]()
Dat hoeft niet per sé, het gaat meer om de leeftijdscategorie. 25-35.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
Een moeder.
Nee dat gaat me weer net iets te ver
oe, mijn categoriequote:Op woensdag 29 juni 2005 17:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per sé, het gaat meer om de leeftijdscategorie. 25-35.![]()
* Sjowhan zit bij die ene procent danquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:55 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dan ga ik voor die ene procent die niet zo is.
Hebben jullie elkaar dan gemist op FoR?? Toen ik die tent uit gewandeld kwam en jou tegenkwam moest heiden ook ergens in de buurt geweest zijn..quote:
Er zijn genoeg vrouwen die hetzelfde doen . . .quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:39 schreef Toeps het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als hij eventueel een paar vriendinnen voor mij heeft gehad, maar dan zou ik toch wel graag willen dat het serieuze relaties waren. Iemand die zomaar even iemand neukt 'omdat ie daar zin in had' daalt bij mij in waarde.
Zeg nix, geen rare dingen bij die meid in d'r hoofd stoppen hè. Ik vind het altijd zo cru om al die illusies te moeten doorbreken.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar dan gemist op FoR?? Toen ik die tent uit gewandeld kwam en jou tegenkwam moest heiden ook ergens in de buurt geweest zijn..
Don't worryquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zeg nix, geen rare dingen bij die meid in d'r hoofd stoppen hè. Ik vind het altijd zo cru om al die illusies te moeten doorbreken.![]()
Ongetwijfeld. Maar ik dus niet, en ik zou graag een partner hebben die daar hetzelfde over denkt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Er zijn genoeg vrouwen die hetzelfde doen . . .
quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
Een echte vent heeft dan al lang sex gehad ipv dat ik ze moet ontmaagden![]()
dat valt enorm mee. Ik denk dat 50% one-night-stands afkeurt, hoor! Misschien niet de mannen die jij mee je nest in sleurt, maar ik ken genoeg 'normale, lieve' jongens/mannen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:55 schreef Bemiddelaar het volgende:
geloof me schat, zo zijn 99% van de mannen![]()
Die zijn er ook in grote getalen, de keuze is reuze zei ooit eens een reclame spotje (of iets in die trand) . . .quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:33 schreef Toeps het volgende:
Ongetwijfeld. Maar ik dus niet, en ik zou graag een partner hebben die daar hetzelfde over denkt.
kan me hier redelijk bij aansluiten, het hele vreemde is wel dat ik bij mezelf dan een andere weegschaal heb dan bij de potentiele vriendinnetjes. Ik heb geen problemen met mijn eigen verleden, daarentegen vind ik verhalen over one night stands bij de potentieltjes niet fijn om te horen. Is inderdaad een gevoelskwestie denk ik, kronkel in mijn hoofd die het niet relaxed vindt om te horen dat het meisje dat je leuk vindt niet helemaal onschuldig is..quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:30 schreef nixxx het volgende:
zal ik ook eens ontopic gaanIk klinkt nu misschien wat.. "ouderwets" well so be it.. ik zou het ook fijn vinden als mijn vriendin er niet al te veel heeft gehad. Puur rationeel gezien heb ik zoiets van, ga je gang, neuk maar rond, het is niet voor niets zo'n lekker gevoel, maar zo ben ik zelf gevoelsmatig niet en ik denk ook dat het dan gewoon beter past als je een vriendin hebt die er toch ook zo over denkt.. En gelukkig
Juist JOUW houding vind ik nogal oppervlakkig.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:18 schreef diabolotin het volgende:
[..]
en een jongen dan?
Ik vind dat iedereen dat lekker zelf moet weten... Het is zijn/haar leven en hij/zij mag ermee doen was hij/zij wil. Als jedat mee vind spelen... vind ik je toch wel een beetje oppervlakkig
quote:Op zondag 3 juli 2005 14:07 schreef snowqueen911 het volgende:
Mja ik zou niet zo blij zijn met een vriendje die one-night-stand heeft eghad. Zegt toch iets over hem, dan....
gaatje wordt groterquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet, want dit hoor je best heel vele mensen zeggen...
Als we van een soa vrije situatie uitgaan, wat maakt het dan voor jou uit dat iemand al een bergje bedpartners heeft versleten?
Wat is het verschil tussen iemand die verschillende bedpartners heeft gehad en iemand die dat niet heeft gehad(die bv 3 langere relatie's heeft gehad)?
of iemand nou iedere dag neukt met dezelfde persoon of iedere dag met een ander zal weinig uitmakenquote:
echt welquote:Op zondag 3 juli 2005 23:04 schreef erikkll het volgende:
[..]
of iemand nou iedere dag neukt met dezelfde persoon of iedere dag met een ander zal weinig uitmaken
Want?quote:
dat slaat echt nergens op, maakt echt niet uit of je nou elke dag met dezelfde neukt of elke dag met een ander r, geen verschil daarinquote:
Dat betekent dat hij eerlijk is. Als hij er geen heeft gehad is het of een ontzettende kneus of hij is aan het jokken.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:07 schreef snowqueen911 het volgende:
Mja ik zou niet zo blij zijn met een vriendje die one-night-stand heeft eghad. Zegt toch iets over hem, dan....
Dan zegt dat vooral dat hij eerlijk is geweest. Mensen passen hun verhaal toch wel aan aan de beleving van de toehoorders.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:48 schreef snowqueen911 het volgende:
nouja als een jonegn 30 meisjes in zijn bed heeft gehad zegt dat iets over hem (naar mijn idee iets negatiefs) Heb ik liever iemand die ene paar serieuze lange relaties heeft gehad dan iemand die alleen maar korte flirts heeft gehad en scharrels. Zo ben ik zelf namelijk ook niet.
Het gaat over een tijd waarin er geen rekening met jou gehouden hoefte te worden, dus alles wat gedaan is is niet gedaan om jou te pesten, daar heb je idd geen donder mee te maken.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:01 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Juist JOUW houding vind ik nogal oppervlakkig.
Net alsof het over 2 individuen gaat die geen donder met elkaar te maken hebben![]()
Zegt verdomde weinig over iemand ja, zegt alleen maar dat hij.zij van seks houdt, zegt niets, maar dan ook niets over hoe iemand zich gedraagt in een relatie, tegenover jou.quote:Net alsof het aantal bedpartners niets zegt over het karakter van je partner en alsof dat niet belangrijk is![]()
Doorgeschoten en totaal misplaatst liberalisme
sommige mensen misschien. \maar eerlijk zijn is erg belangrijk. En er zijn genoeg mensen die eerlijk zijn als ze zeggen dat ze NIET 30 chicks hebben geregeld...quote:Op maandag 4 juli 2005 00:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan zegt dat vooral dat hij eerlijk is geweest. Mensen passen hun verhaal toch wel aan aan de beleving van de toehoorders.
En dat vind jij iets positiefs?quote:Op maandag 4 juli 2005 11:14 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
sommige mensen misschien. \maar eerlijk zijn is erg belangrijk. En er zijn genoeg mensen die eerlijk zijn als ze zeggen dat ze NIET 30 chicks hebben geregeld...
Alsof jij dat weet of het eerlijk is of niet. Iemand die zegt dat hij er 30 heeft gedopt is in elk geval eerlijk. Of een enorme opschepper.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:14 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
sommige mensen misschien. \maar eerlijk zijn is erg belangrijk. En er zijn genoeg mensen die eerlijk zijn als ze zeggen dat ze NIET 30 chicks hebben geregeld...
Als mijn vriendin dat tegen mij zou zeggen zou ik toch wel gaan twijfelenquote:Op maandag 4 juli 2005 15:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Alsof jij dat weet of het eerlijk is of niet. Iemand die zegt dat hij er 30 heeft gedopt is in elk geval eerlijk. Of een enorme opschepper.
Dit in tegenstelling tot 29? Of 28?quote:Op maandag 4 juli 2005 16:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als mijn vriendin dat tegen mij zou zeggen zou ik toch wel gaan twijfelen![]()
30...
Dan is ze eerlijk. Als ze zegt dat jij de 1e bent, dan weet je haast zeker dat ze aan het liegen is tegen je.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als mijn vriendin dat tegen mij zou zeggen zou ik toch wel gaan twijfelen![]()
30...
ja ik vind iemand die er 30 in zijn bed heeft gehad opeens een stuk minder interessant, hoor. hoef ik nietquote:
Die ervaring lijkt mij dan juist weer een pluspunt.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:32 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
ja ik vind iemand die er 30 in zijn bed heeft gehad opeens een stuk minder interessant, hoor. hoef ik niet
Dat vogelen potentiele vriendjes dus uit en die stellen dat bij jou dan wat naar beneden bij. Iedereen gelukkig.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:32 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
ja ik vind iemand die er 30 in zijn bed heeft gehad opeens een stuk minder interessant, hoor. hoef ik niet
en seks met 10 verschillende mensen maar 0 vriendjes hehehe?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 03:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het gaat gewoon om het aantal keren sex.
Maar je hebt wel gelijk verder. Die "echte liefde" gevallen vind ik niet meer dan normaal. Maar stel dat mijn vriendin daarbij nog met 8 andere jongens op een veldje oid sex had gehad zou ik toch wel anders tegen haar aan gaan kijken (en gaan twijfelen)...
Maar ben blij dat dit niet zo is
Ik vind voor een meisje van rond de 18 ongeveer 2-3 vaste vriendjes en 1-2 keer sex met een niet-vriendje nog wel kunnen. Al ligt het allemaal beetje aan de situatie.
![]()
Maarem...als iemand een heleboel sexpartners heeft gehad wil dat nog niet zeggen dat jij nummertje zoveel bent, hij/zij kan net zo goed serieuze bedoelingen hebben.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:42 schreef Myriam7 het volgende:
Lijkt me niet prettig om nummertje...zoveel te zijn![]()
Inderdaad. Wees gewoon blij dat het geen kansloze maagd van 25 is, en niet op jou hoeft te oefenen.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:39 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Maarem...als iemand een heleboel sexpartners heeft gehad wil dat nog niet zeggen dat jij nummertje zoveel bent, hij/zij kan net zo goed serieuze bedoelingen hebben.
neuh liever nietquote:Op maandag 4 juli 2005 19:33 schreef Yamyam het volgende:
[..]
en seks met 10 verschillende mensen maar 0 vriendjes hehehe?![]()
neuh mijn vriendje is eerlijkquote:Op maandag 4 juli 2005 17:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat vogelen potentiele vriendjes dus uit en die stellen dat bij jou dan wat naar beneden bij. Iedereen gelukkig.
Dat zeggen ze allemaal.quote:
liever wat jij een ' kansloze maagd' noemt, dan iemand die alles pakt wat voorbij komt lopenquote:Op maandag 4 juli 2005 20:57 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Inderdaad. Wees gewoon blij dat het geen kansloze maagd van 25 is, en niet op jou hoeft te oefenen.
Als iemand op zijn 25e nog maagd is dan heeft dat meestal wel een reden.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:59 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
liever wat jij een ' kansloze maagd' noemt, dan iemand die alles pakt wat voorbij komt lopen![]()
dan ben je waarschijnlijk nogal lelijkquote:Op maandag 4 juli 2005 23:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als iemand op zijn 25e nog maagd is dan heeft dat meestal wel een reden.
of religieuze overtuigingquote:Op maandag 4 juli 2005 23:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
dan ben je waarschijnlijk nogal lelijk![]()
Da's een understatement inderdaad.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
dan ben je waarschijnlijk nogal lelijk![]()
125 meisjes is niet overdreven wil je zeggen? Of ben je Darren James tegen het lijf gelopen?quote:Op maandag 4 juli 2005 23:07 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
of religieuze overtuiging
Anyways iemand van 25 die maagd is is misschien overdreven, maar beter dan iemand van 25 die 5 maal zijn leeftijd aan meisjes heeft gehad, zodat hij ze niet eens meer zou herkennen op straat, bwvs.
waarom, als ik zo vrij mag zijn?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:48 schreef Xennia het volgende:
Soldaten neuken echt wel hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:00 schreef tropix het volgende:
Nou stel, je bent 15, hebt een relatie die 5 jaar duurt maar uiteindelijk toch naar de klote gaat.
Je gaat het leger in, 10 jaar lang, dus tegen de tijd dat je eruit komt ben je 30.
In die tijd heb je dus met niemand geneukt.
10 jaar lang niet.
Gewoon puur omdat je het niet wilde.
Dus je hebt op je 30ste maar met een vrouw liggen neuken.
Is dat dan erg triest ?
Persoonlijk kan ik alleen maar respect hebben voor zo'n soort lui.
Daar heb ik meer respect voor als een of andere snollie die zich door 30 zwaargeschapen negers laat uitwonen.
(en nee het gaat niet over mezelf)
Bij het korps commando troepen volgens mij niet echt veelquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Soldaten neuken echt wel hoor.
Wie heeft het daar nu weer over? Wat een conclusies. Je lijkt wel een twaalfjarige ofzo.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:59 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
liever wat jij een ' kansloze maagd' noemt, dan iemand die alles pakt wat voorbij komt lopen![]()
IN-DER-DAAD!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:00 schreef tropix het volgende:
Nou stel, je bent 15, hebt een relatie die 5 jaar duurt maar uiteindelijk toch naar de klote gaat.
Je gaat het leger in, 10 jaar lang, dus tegen de tijd dat je eruit komt ben je 30.
In die tijd heb je dus met niemand geneukt.
10 jaar lang niet.
Gewoon puur omdat je het niet wilde.
Dus je hebt op je 30ste maar met een vrouw liggen neuken.
Is dat dan erg triest ?
Persoonlijk kan ik alleen maar respect hebben voor zo'n soort lui.
Daar heb ik meer respect voor als een of andere snollie die zich door 30 zwaargeschapen negers laat uitwonen.
(en nee het gaat niet over mezelf)
uhm...JIJ had het daaroverquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:34 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wie heeft het daar nu weer over? Wat een conclusies. Je lijkt wel een twaalfjarige ofzo.![]()
En jij hebt het dan over alles pakken wat voorbij komt lopen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:16 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
uhm...JIJ had het daarover
" Inderdaad. Wees gewoon blij dat het geen kansloze maagd van 25 is, en niet op jou hoeft te oefenen"
Ja, maar jij bent niet helemaal wijsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:44 schreef SeLang het volgende:
Ik vind dat een meisje bij elke sexpartner in waarde halveert
1
0.5
0.25
0125
0.0625
0.03125
0.015625
0.0078125
.
.
.
Gaat best hard
Ja, en jij verdubbelt zeker bij iedere tsjikquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:44 schreef SeLang het volgende:
1
0.5
0.25
0125
0.0625
0.03125
0.015625
0.0078125
.
.
.
Gaat best hard
Voor mij staat een man die meet met twee maten gelijk aan 0quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:44 schreef SeLang het volgende:
1
0.5
0.25
0125
0.0625
0.03125
0.015625
0.0078125
.
.
.
Gaat best hard
En als een jongen nou sinds zijn 16e seksueel actief is. Alleen maar vaste vriendinnetjes heeft gehad, maar die relaties duurden gemiddeld drie maanden en hij is nu 25? Dan zit hij ook op 36 vrouwen. Is het dan wel goed?quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:19 schreef snowqueen911 het volgende:
Vaste vriendinnentjes OK, maar gewoon sex met bijna-vreemden...not cool
Jammergenoeg in de ogen van een vent wel jaquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:38 schreef Xennia het volgende:
[..]
En als een jongen nou sinds zijn 16e seksueel actief is. Alleen maar vaste vriendinnetjes heeft gehad, maar die relaties duurden gemiddeld drie maanden en hij is nu 25? Dan zit hij ook op 36 vrouwen. Is het dan wel goed?
mja, denk dat die precieze gedachte uitvloeit uit het feit dat vroeger vrouwen ook veel netter waren toen ze nog niet geemancipeerd waren ofzo.. Nu hebben ze (en natuurlijk vind ik dat top) veel meer eigen wil, en laten zich niet inpakken door 1 gozer man, maar ook gewoon willen genieten van het levenquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:59 schreef Mukie het volgende:
[..]
Jammergenoeg in de ogen van een vent wel ja
Vrouwen horen niet rond te sletten, die horen preuts te zijn![]()
Maar ik blijf hoop houdenquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
mja, denk dat die precieze gedachte uitvloeit uit het feit dat vroeger vrouwen ook veel netter waren toen ze nog niet geemancipeerd waren ofzo.. Nu hebben ze (en natuurlijk vind ik dat top) veel meer eigen wil, en laten zich niet inpakken door 1 gozer man, maar ook gewoon willen genieten van het leven. Denk dat het nog wel duurt voordat die slechte vergelijking over is, iig uit de wereld geholpen is.
Nee! Vrouwen die rondsletten zijn vaak veel leuker dan de nette meisjes. Vind ik althans...quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:59 schreef Mukie het volgende:
[..]
Jammergenoeg in de ogen van een vent wel ja
Vrouwen horen niet rond te sletten, die horen preuts te zijn![]()
Dat heb ik niet, althans zo zie ik mezelf absoluut nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:39 schreef innovative het volgende:
Heb altijd het gevoel alsof mensen met veel partners zichzelf gigantische dekhengsten vinden, gewéldig in bed, en dat het in feite maar bar weinig voor stelt behalve dan vluchtig allebei een orgasme omdat je gewoon dé trucs niet kent om de ander gek te maken.
Als je het hebt over hoe je anderen ziet (of anderen jouw zien)quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:35 schreef Mukie het volgende:
Wel vind ik dat hij minimaal 2 serieuze relaties moet hebben gehad en een paar scharrels. Dat ie een btje van zn leventje geniet zeg maar
Mwah, in alle eerlijkheid, als ik het spiegel aan de verhalen hier vind ik dat het in 99% van de gevallen wel klopt... Maar dat komt ook door mijn eigen insteek als het om seks gaat. Je kunt van jezelf vinden dat het over jou niet klopt, maar als je "zomaar" seks hebt met iemand, niet uit liefde, dan komt dat standaard voort uit lust (wat anders, haat?). Ik kan me niet voorstellen dat mensen zich slechts laten leiden door lust, aangezien juist ons verstand en ons vermogen tot liefhebben datgene is wat ons mens maakt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:39 schreef erodome het volgende:
Ja en jij zegt dat iemand die wel scharrels heeft gehad als een konijn dat zich laat leiden door lusten en zo hebben we allemaal onze eigen denkpatronen die als je ze spiegeld aan een persoon heel vaak niet kloppen.
Daar heb je op zich gelijk in, maar anderzijds beoordeel jij mensen ook op het feit dat ze weinig tot geen ervaring hebben en doe je dus eigenlijk exact datgene wat je Innovative verwijt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:22 schreef erodome het volgende:
Probeer mensen niet te beoordelen op dat ene kleine stukje, mar hou je eigen dingen bij jezelf en de dingen van een ander bij dat persoon, ik ben jou niet en jij mij niet en dat is maar goed ook, want de wereld zou maar saai worden als we allen hetzelfde waren.
Nope dat doe ik niet, ik zeg dat als ik zo droog moet kiezen ik liever iemand met wat meer ervaring heb, logisch, want ik doe nu eenmaal wat dingen waar ik een maagd niet zo in zal zien springen, igg niet dat dat goed gaat(dingen moeten rustig opgebouwd worden, teveel haasten maakt dat je valt).quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar heb je op zich gelijk in, maar anderzijds beoordeel jij mensen ook op het feit dat ze weinig tot geen ervaring hebben en doe je dus eigenlijk exact datgene wat je Innovative verwijt.
neej maarja 3 maanden noem ik ook niet zo heel vastquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:38 schreef Xennia het volgende:
[..]
En als een jongen nou sinds zijn 16e seksueel actief is. Alleen maar vaste vriendinnetjes heeft gehad, maar die relaties duurden gemiddeld drie maanden en hij is nu 25? Dan zit hij ook op 36 vrouwen. Is het dan wel goed?
\quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:39 schreef innovative het volgende:
Ik denk dat het aantal dat ik acceptabel vind voor mijn vriendje met de jaren wel toe neemt.
[...]
Verder vind ik het toch wel belangrijk als ook voor hem seks speciaal is, dan wellicht niet aan liefde gekoppeld, maar wél dat ik niet nummer zoveel ben.
[...]
Het gaat mij er eigenlijk gewoon om dat de seks vooral uit lange relaties komt, niet uit losse flirts. Onder lang versta ik niet de drie maanden die Xennia aan haalt, en dan continu van de één naar de ander, nee, toch wel iemand die een half jaar of langer bij zijn vriendinnen blijft en daarna ook gewoon een tijdje vrij kan zijn. Heb het niet zo op gehop van de één naar de ander binnen een paar dagen.
[...]
Wat betreft ervaring, ik ben van mening dat je bij elke partner toch weer bij nul begint.
Dit is nogal generaliserend, met name het stukje over je sexuele behoeftes. Ja, ik ben 29 en ja, ik heb nog nooit de lakens gedeeld met een meid (ook niet met een jongen, maar ja, ik ben nu eenmaal heteroquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:33 schreef erodome het volgende:
[..]
Nope dat doe ik niet, ik zeg dat als ik zo droog moet kiezen ik liever iemand met wat meer ervaring heb, logisch, want ik doe nu eenmaal wat dingen waar ik een maagd niet zo in zal zien springen, igg niet dat dat goed gaat(dingen moeten rustig opgebouwd worden, teveel haasten maakt dat je valt).
Dat valt simpel uit te leggen, ik heb niet zo'n heel standaart seksleven, ik heb bepaalde aspecten nodig, iemand zonder enige ervaring kan me dat niet zomaar even geven, daar gaat veel tijd overheen en dat persoon moet dan ook nog ontdekken of dat wel wat voor hem is en het niet alleen voor mij doen.
Dat maakt het veel moeilijker voor mij om wat met een niet/weinig ervaren persoon te beginnen.
Daarbij zit ik inmiddels ook wel op een leeftijd dat ik mag zeggen dat degene in mijn leeftijdsklasse die nog maagd zijn niet echt helemaal in mijn straatje passen en dan bedoel ik niet alleen sexueel(ik word 28 he in oktober)....
Maar als ik iemand voor mijn neus heb staan dan beoordeel ik dat persoon in het hier en nu en niet aan de hand van een droombeeld in mijn eigen hoofd van hoe iemand zou moeten zijn.
Is iemand ronduit geweldig dan zal het me een worst wezen hoeveel ervaring hij heeft, echt, dan geld alleen nog het gevoel tussen ons beiden.
Dat lijkt mij juist minder wenselijk. Als ze dertig liefdesrelaties heeft gehad, hoeveel beteken jij dan nog voor haar? Hoe lang zal ze het met je volhouden? als je geluk hebt 2 jaar.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:47 schreef Maurice76 het volgende:
...en wil ik ook dat ze niet alleen uit lust met die mannen in de koffer is gedoken, maar dat ze een liefdesrelatie met ze had....
quote:Dat lijkt mij juist minder wenselijk. Als ze dertig liefdesrelaties heeft gehad, hoeveel beteken jij dan nog voor haar? Hoe lang zal ze het met je volhouden? als je geluk hebt 2 jaar.
edit: als ze dertig partners, maar 3 liefdesrelaties heeft gehad, lijkt me dit meer acceptabel. (maar wie ben ik)
Je kan misschien wel verlangens hebben, maar je hebt nog nooit wat gedaan, dus weet niet zeker wat van die verlangens overblijft en wat er nieuw bij gaat komen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:47 schreef Maurice76 het volgende:
[..]
Dit is nogal generaliserend, met name het stukje over je sexuele behoeftes. Ja, ik ben 29 en ja, ik heb nog nooit de lakens gedeeld met een meid (ook niet met een jongen, maar ja, ik ben nu eenmaal hetero). Schaam ik me ervoor dat ik nog "knaap" ben? Mwah, als ik "de juiste" tegenkom maakt het geen moer uit; dan gebeurd het zoals het gebeurd. Ik heb er wel over nagedacht, hoor, maar dingen als naar de hoeren gaan of een escort dame of iets dergelijks vind ik niets. Dan ben je volgens mij inderdaad echt wanhopig; handwerk gaat prima en kost niets. Ik zie sex eigenlijk onlosmakelijk verbonden met liefde; sex om de sex, one night stands etc... lijken me totaal niets. En tja, wat kun je doen als het in de liefde niet lukt? Wel verliefd, maar het meisje niet voor je kunnen winnen (dus helaas niet wederzijds), of het meisje is al bezet? Of je komt gewoon niemand tegen die je leuk vind?
![]()
Anyway, dat staat verder los van sexuele verlangens. Iemand die nog nooit heeft geneukt blijft qua verlangens echt niet alleen hangen op alleen het "recht op en neer gaan", hoor. De verlangens die jij beschrijft voel ik zelf ook; ik beschouw mezelf ook beslist niet als "standaard", ik weet dat ik verlangens heb waar anderen niets mee moeten.![]()
Het zou me ook weinig uitmaken hoeveel mannen een eventuele partner voor mij heeft gehad. Wel moet ze SOA-vrij zijn (lijkt me een inkoppertje) en wil ik ook dat ze niet alleen uit lust met die mannen in de koffer is gedoken, maar dat ze een liefdesrelatie met ze had.
En tja, ik zie het ook maar zo ... ik heb dan weliswaar geen ervaring, maar ben daardoor nog wel te vormen, nietwaar?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |