Ik wacht ook nog steeds op het moment dat we uit geneukt zijn, maar tevergeefsquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ook niet..
Nu ja, als jullie uitgeneukt zijn, moeten we het maar es uitproberen.
Groetjes,
Krea.
Hoezo dan, had je een onvoldoende?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:59 schreef Mukie het volgende:
Ik heb het daar heel open over. Hij mag best weten dat ik vaak met mannen het bed heb gedeeld. Maar waar hij niet mee aan moet komen zijn cijfers geven
Nee als ze vragen om een cijfer hoe het was.quote:
Wat is nog wel aanvaardbaar voor jou?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:45 schreef Bemiddelaar het volgende:
tuurlijk niet, maar daarom kan ik me wel voorstellen dat sommige mensen dr wel moeite mee zouden hebben.. Kheb dr zelf ook aardig wat gehad, maar als ik gek zou worden op een meid en ze zegt dat ze dr 50 gehad zou hebben dan zou ik dat toch wat minder vinden, hoe bekrompen ook. Daarom zeg ik, tis gewoon t idee dat er 50 lullen of in haar geval kutten in haar/hem voor zijn geweest ..
Da's toch helemaal niet nodig joh...quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nee als ze vragen om een cijfer hoe het was.
Dat bedoel ik ermee. Hoe zielig is dat wel niet?
Dat ie blijkbaar niet zo heel kritisch is en dat vind ik dan weer niet zo'n aantrekkelijke eigenschap. Ik heb er dus geen morele problemen mee oid, keur het niet af, maar vind het gewoon niet zo aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:52 schreef erodome het volgende:
Waarom eigenlijk niet, want dit hoor je best heel vele mensen zeggen...
Als we van een soa vrije situatie uitgaan, wat maakt het dan voor jou uit dat iemand al een bergje bedpartners heeft versleten?
Een cijfer? Heel zieligquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nee als ze vragen om een cijfer hoe het was.
Dat bedoel ik ermee. Hoe zielig is dat wel niet?
Ik ook dus dat treftquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Da's toch helemaal niet nodig joh...
Ik leid het gewoon af aan het aantal jaren dat ze nog bij me terugkomen voor meer.
Bijvoorbeeld...quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Da's toch helemaal niet nodig joh...
Ik leid het gewoon af aan het aantal jaren dat ze nog bij me terugkomen voor meer.
Hij heeft gewoon een gezond libido en dat biedt perspectiefquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:35 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dat ie blijkbaar niet zo heel kritisch is en dat vind ik dan weer niet zo'n aantrekkelijke eigenschap. Ik heb er dus geen morele problemen mee oid, keur het niet af, maar vind het gewoon niet zo aantrekkelijk.
Dus je hebt dan liever dat hij het verzwijgt?quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:35 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dat ie blijkbaar niet zo heel kritisch is en dat vind ik dan weer niet zo'n aantrekkelijke eigenschap. Ik heb er dus geen morele problemen mee oid, keur het niet af, maar vind het gewoon niet zo aantrekkelijk.
Dat bedoel ik maarquote:
Ja ho ff, ik wil natuurlijk wel 100% zeker weten dat ik de beste benquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld...
Of als de ander nog steeds hunkert naar meer, lijkt me ook duidelijk genoeg?
Waarom altijd dat stomme gedoe? Het is toch geen wedstrijd? Dat je de beste MOET zijn?
Als het lekker is dan is het lekker, zo niet dan niet. Klaar.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja ho ff, ik wil natuurlijk wel 100% zeker weten dat ik de beste ben.
Nou ja, het liefst heb ik eigenlijk dat ze zeggen dat ik de 1 na beste ben, dan weet ik iig zeker dat ze eerlijk zijn.
Je bent de op 1 na beste skatje!!!!11!!11quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja ho ff, ik wil natuurlijk wel 100% zeker weten dat ik de beste ben.
Nou ja, het liefst heb ik eigenlijk dat ze zeggen dat ik de 1 na beste ben, dan weet ik iig zeker dat ze eerlijk zijn.
En jij bent de op 1 na slechtstequote:Op woensdag 29 juni 2005 01:46 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je bent de op 1 na beste skatje!!!!11!!11
Yeah rightquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
En jij bent de op 1 na slechtste.
Mên, het is dat Xen geen trio wil, maar anders had ik je volgende week even uitgenodigd voor een kopje koffiequote:
Ja, ik zit in de loopgraven en jij zwaait met de witte vlagquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:12 schreef Xennia het volgende:
Dat is nog niks, in bed is het oorlog!!!!11!!!!!!1
Lui varken ben je ook hequote:Op woensdag 29 juni 2005 02:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja, ik zit in de loopgraven en jij zwaait met de witte vlag.
Je kan niet goed tegen kritiek?quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:25 schreef SeLang het volgende:
Meisje hoort in principe maagd te zijn
0 Partners: dit is wat je wil
1-2 partners: meestal nog acceptabel als het een extreem leuk meisje is
3-4 partners: kan ik me overheen zetten voor een paar keer, echter geen relatie materiaal
5-10 partners: is zoiets als een openbaar toilet; alleen voor 1 keertje als je heel erg nodig moet
>10 partners: Uitgesloten, zelfs al kreeg ik er geld voor
Veel geluk met het vinden van een partner dan...quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:25 schreef SeLang het volgende:
Meisje hoort in principe maagd te zijn
0 Partners: dit is wat je wil
1-2 partners: meestal nog acceptabel als het een extreem leuk meisje is
3-4 partners: kan ik me overheen zetten voor een paar keer, echter geen relatie materiaal
5-10 partners: is zoiets als een openbaar toilet; alleen voor 1 keertje als je heel erg nodig moet
>10 partners: Uitgesloten, zelfs al kreeg ik er geld voor
Ik zit laag in de dubbele cijfers (en ben erg selectief).quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:39 schreef Xennia het volgende:
SeLang hoeveel heb je er zelf overigens geneukt, want volgens mij heb jij ook niet bepaald stil gezeten?
roflquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:12 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat is nog niks, in bed is het oorlog!!!!11!!!!!!1
Dat is niet echt iets voor mij iigquote:
Ken wat selectieve meiden, maar deze 1-op-1 relatie bestaat m.i. niet zo. Veel selectieve meiden zijn denk ik op zoek naar bepaalde eigenschappen (voor zover je 'de liefde' zo rationeel kunt maken), die soms samenhangen met 'een ervaren man' (want: die eigenschappen zijn gewild, dus meer meiden vinden die man leuk), maar soms ook juist niet (man met veel partners zonder echt langdurige relaties hopt vaak snel weer door naar de volgende, hele achtergrond (voor de vrouw) van 'selectief zijn' is dan weg).quote:Op woensdag 29 juni 2005 03:34 schreef SeLang het volgende:
Veel meiden die zelf erg selectief zijn met partners en er daarom weinig hebben gehad, hebben zelf een voorkeur voor een man met redelijk wat ervaring.
Dus ik zie dat 'onrecht' helemaal niet. Vaak is die 'ongelijke' match juist een perfecte match omdat je allebei krijgt wat je wilt.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:48 schreef Xennia het volgende:
Als hij er minder dan 5 heeft gehad, moet ik wel even slikken
Op latere leeftijd niet meer denk ik, maar als je jong bent (< 25, misschien wel 20) kan het wel voorkomen. Misschien dat degene zelf ook nog maagd isquote:
Aanvaardbaar? al heeft ze dr 100 gehad, moet ze zelf weten zolang ze t maar veilig gedaan heeft en soa vrij is. Ik hoef alleen niet te weten dat ze dr 100 of meer gehad heeft. Wat niet weet wat niet deert zegt maar..Zou zelf ook nooit het aantal noemen, zeg alleen dat ik dr genoeg gehad hebquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:31 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat is nog wel aanvaardbaar voor jou?
Ik heb pas een week voor mn 19e voor de eerste keer sex gehad. Minder goede ervaring, maar ok.quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Op latere leeftijd niet meer denk ik, maar als je jong bent (< 25, misschien wel 20) kan het wel voorkomen. Misschien dat degene zelf ook nog maagd is
Een echte vent kan dat geen reet schelenquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:33 schreef Mukie het volgende:
Scheelt ook een deel aan oppeppen als ze te vroeg gekomen zijn
Een echte vent heeft dan al lang sex gehad ipv dat ik ze moet ontmaagdenquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:01 schreef SeLang het volgende:
[..]
Een echte vent kan dat geen reet schelen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |