Dan ga ik voor die ene procent die niet zo is.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:55 schreef Bemiddelaar het volgende:
geloof me schat, zo zijn 99% van de mannen![]()
Verschrikkelijk.quote:
Een moeder.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:01 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.
Doe mij maar een milf, met flink wat ervaring, en die weet wat ze wil.![]()
Dat hoeft niet per sé, het gaat meer om de leeftijdscategorie. 25-35.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
Een moeder.
Nee dat gaat me weer net iets te ver
oe, mijn categoriequote:Op woensdag 29 juni 2005 17:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per sé, het gaat meer om de leeftijdscategorie. 25-35.![]()
* Sjowhan zit bij die ene procent danquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:55 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dan ga ik voor die ene procent die niet zo is.
Hebben jullie elkaar dan gemist op FoR?? Toen ik die tent uit gewandeld kwam en jou tegenkwam moest heiden ook ergens in de buurt geweest zijn..quote:
Er zijn genoeg vrouwen die hetzelfde doen . . .quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:39 schreef Toeps het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als hij eventueel een paar vriendinnen voor mij heeft gehad, maar dan zou ik toch wel graag willen dat het serieuze relaties waren. Iemand die zomaar even iemand neukt 'omdat ie daar zin in had' daalt bij mij in waarde.
Zeg nix, geen rare dingen bij die meid in d'r hoofd stoppen hč. Ik vind het altijd zo cru om al die illusies te moeten doorbreken.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar dan gemist op FoR?? Toen ik die tent uit gewandeld kwam en jou tegenkwam moest heiden ook ergens in de buurt geweest zijn..
Don't worryquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zeg nix, geen rare dingen bij die meid in d'r hoofd stoppen hč. Ik vind het altijd zo cru om al die illusies te moeten doorbreken.![]()
Ongetwijfeld. Maar ik dus niet, en ik zou graag een partner hebben die daar hetzelfde over denkt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Er zijn genoeg vrouwen die hetzelfde doen . . .
quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
Een echte vent heeft dan al lang sex gehad ipv dat ik ze moet ontmaagden![]()
dat valt enorm mee. Ik denk dat 50% one-night-stands afkeurt, hoor! Misschien niet de mannen die jij mee je nest in sleurt, maar ik ken genoeg 'normale, lieve' jongens/mannen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:55 schreef Bemiddelaar het volgende:
geloof me schat, zo zijn 99% van de mannen![]()
Die zijn er ook in grote getalen, de keuze is reuze zei ooit eens een reclame spotje (of iets in die trand) . . .quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:33 schreef Toeps het volgende:
Ongetwijfeld. Maar ik dus niet, en ik zou graag een partner hebben die daar hetzelfde over denkt.
kan me hier redelijk bij aansluiten, het hele vreemde is wel dat ik bij mezelf dan een andere weegschaal heb dan bij de potentiele vriendinnetjes. Ik heb geen problemen met mijn eigen verleden, daarentegen vind ik verhalen over one night stands bij de potentieltjes niet fijn om te horen. Is inderdaad een gevoelskwestie denk ik, kronkel in mijn hoofd die het niet relaxed vindt om te horen dat het meisje dat je leuk vindt niet helemaal onschuldig is..quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:30 schreef nixxx het volgende:
zal ik ook eens ontopic gaanIk klinkt nu misschien wat.. "ouderwets" well so be it.. ik zou het ook fijn vinden als mijn vriendin er niet al te veel heeft gehad. Puur rationeel gezien heb ik zoiets van, ga je gang, neuk maar rond, het is niet voor niets zo'n lekker gevoel, maar zo ben ik zelf gevoelsmatig niet en ik denk ook dat het dan gewoon beter past als je een vriendin hebt die er toch ook zo over denkt.. En gelukkig
Juist JOUW houding vind ik nogal oppervlakkig.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:18 schreef diabolotin het volgende:
[..]
en een jongen dan?
Ik vind dat iedereen dat lekker zelf moet weten... Het is zijn/haar leven en hij/zij mag ermee doen was hij/zij wil. Als jedat mee vind spelen... vind ik je toch wel een beetje oppervlakkig
quote:Op zondag 3 juli 2005 14:07 schreef snowqueen911 het volgende:
Mja ik zou niet zo blij zijn met een vriendje die one-night-stand heeft eghad. Zegt toch iets over hem, dan....
gaatje wordt groterquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet, want dit hoor je best heel vele mensen zeggen...
Als we van een soa vrije situatie uitgaan, wat maakt het dan voor jou uit dat iemand al een bergje bedpartners heeft versleten?
Wat is het verschil tussen iemand die verschillende bedpartners heeft gehad en iemand die dat niet heeft gehad(die bv 3 langere relatie's heeft gehad)?
of iemand nou iedere dag neukt met dezelfde persoon of iedere dag met een ander zal weinig uitmakenquote:
echt welquote:Op zondag 3 juli 2005 23:04 schreef erikkll het volgende:
[..]
of iemand nou iedere dag neukt met dezelfde persoon of iedere dag met een ander zal weinig uitmaken
Want?quote:
dat slaat echt nergens op, maakt echt niet uit of je nou elke dag met dezelfde neukt of elke dag met een ander r, geen verschil daarinquote:
Dat betekent dat hij eerlijk is. Als hij er geen heeft gehad is het of een ontzettende kneus of hij is aan het jokken.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:07 schreef snowqueen911 het volgende:
Mja ik zou niet zo blij zijn met een vriendje die one-night-stand heeft eghad. Zegt toch iets over hem, dan....
Dan zegt dat vooral dat hij eerlijk is geweest. Mensen passen hun verhaal toch wel aan aan de beleving van de toehoorders.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:48 schreef snowqueen911 het volgende:
nouja als een jonegn 30 meisjes in zijn bed heeft gehad zegt dat iets over hem (naar mijn idee iets negatiefs) Heb ik liever iemand die ene paar serieuze lange relaties heeft gehad dan iemand die alleen maar korte flirts heeft gehad en scharrels. Zo ben ik zelf namelijk ook niet.
Het gaat over een tijd waarin er geen rekening met jou gehouden hoefte te worden, dus alles wat gedaan is is niet gedaan om jou te pesten, daar heb je idd geen donder mee te maken.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:01 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Juist JOUW houding vind ik nogal oppervlakkig.
Net alsof het over 2 individuen gaat die geen donder met elkaar te maken hebben![]()
Zegt verdomde weinig over iemand ja, zegt alleen maar dat hij.zij van seks houdt, zegt niets, maar dan ook niets over hoe iemand zich gedraagt in een relatie, tegenover jou.quote:Net alsof het aantal bedpartners niets zegt over het karakter van je partner en alsof dat niet belangrijk is![]()
Doorgeschoten en totaal misplaatst liberalisme
sommige mensen misschien. \maar eerlijk zijn is erg belangrijk. En er zijn genoeg mensen die eerlijk zijn als ze zeggen dat ze NIET 30 chicks hebben geregeld...quote:Op maandag 4 juli 2005 00:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan zegt dat vooral dat hij eerlijk is geweest. Mensen passen hun verhaal toch wel aan aan de beleving van de toehoorders.
En dat vind jij iets positiefs?quote:Op maandag 4 juli 2005 11:14 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
sommige mensen misschien. \maar eerlijk zijn is erg belangrijk. En er zijn genoeg mensen die eerlijk zijn als ze zeggen dat ze NIET 30 chicks hebben geregeld...
Alsof jij dat weet of het eerlijk is of niet. Iemand die zegt dat hij er 30 heeft gedopt is in elk geval eerlijk. Of een enorme opschepper.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:14 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
sommige mensen misschien. \maar eerlijk zijn is erg belangrijk. En er zijn genoeg mensen die eerlijk zijn als ze zeggen dat ze NIET 30 chicks hebben geregeld...
Als mijn vriendin dat tegen mij zou zeggen zou ik toch wel gaan twijfelenquote:Op maandag 4 juli 2005 15:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Alsof jij dat weet of het eerlijk is of niet. Iemand die zegt dat hij er 30 heeft gedopt is in elk geval eerlijk. Of een enorme opschepper.
Dit in tegenstelling tot 29? Of 28?quote:Op maandag 4 juli 2005 16:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als mijn vriendin dat tegen mij zou zeggen zou ik toch wel gaan twijfelen![]()
30...
Dan is ze eerlijk. Als ze zegt dat jij de 1e bent, dan weet je haast zeker dat ze aan het liegen is tegen je.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als mijn vriendin dat tegen mij zou zeggen zou ik toch wel gaan twijfelen![]()
30...
ja ik vind iemand die er 30 in zijn bed heeft gehad opeens een stuk minder interessant, hoor. hoef ik nietquote:
Die ervaring lijkt mij dan juist weer een pluspunt.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:32 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
ja ik vind iemand die er 30 in zijn bed heeft gehad opeens een stuk minder interessant, hoor. hoef ik niet
Dat vogelen potentiele vriendjes dus uit en die stellen dat bij jou dan wat naar beneden bij. Iedereen gelukkig.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:32 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
ja ik vind iemand die er 30 in zijn bed heeft gehad opeens een stuk minder interessant, hoor. hoef ik niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |