dus dat betekend dat je eigenlijk alleen op mannen valt die veel vriendinnen hebben gehadquote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:48 schreef Xennia het volgende:
Als hij er minder dan 5 heeft gehad, moet ik wel even slikken
Dat zegt ze toch niet. Maar als je zelf al redelijk wat ervaring hebt, wil je liever geen groentje in bed. Mannen misschien wel maar vrouwen over het algemeen liever niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dus dat betekend dat je eigenlijk alleen op mannen valt die veel vriendinnen hebben gehad
En stel dat die jongen waar jij -bijv- ontzettend gek op bent, eigenlijk nog nooit een vriendin gehad heeft? zou je dan het daarom de zin naar een relatie (oid) gelijk afzwaaien?
Klopt. Daarom moet je het van je af zetten. Het is nu eenmaal zo, doe je niks meer aan. En als je nu tevreden bent is het toch goed?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:25 schreef lammegiraf het volgende:
je moet je afvragen of je wel lekker bezig bent als je daar altijd aan denkt.
Zou me niks uitmaken . . .quote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:42 schreef leolinedance het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
1) anders staan mannen met hun oren te klapperen als ze horen dat ik er aanzienlijk meer heb gehad en dat wordt dan een issuequote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dus dat betekend dat je eigenlijk alleen op mannen valt die veel vriendinnen hebben gehad
En stel dat die jongen waar jij -bijv- ontzettend gek op bent, eigenlijk nog nooit een vriendin gehad heeft? zou je dan het daarom de zin naar een relatie (oid) gelijk afzwaaien?
Als ze (goede) langdurige relaties hebben gehad, hebben ze juist weinig bedpartners gehad doosje.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
- pro "jongen met veel ex-bedpartners" argumenten -
3) als hij nog nooit een relatie heeft gehad heeft hij dus ook geen ervaring met het hebben van relaties
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:32 schreef Jitse het volgende:
[..]
Als ze (goede) langdurige relaties hebben gehad, hebben ze juist weinig bedpartners gehad doosje.
Anders wil het zeggen dat ze veel zijn vreemdgegaan of tussenin zijn gaan rondneuken.
Het ging dus om een jongen die nog nooit een relatie heeft gehad, wichtjequote:En stel dat die jongen waar jij -bijv- ontzettend gek op bent, eigenlijk nog nooit een vriendin gehad heeft? zou je dan het daarom de zin naar een relatie (oid) gelijk afzwaaien?
Dat zijn uitzonderingen (nerds etc.), daar praten we niet over. Ik had het over de doorsnee man met langdurige relatie(s) in zijn leven.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
[..]
Het ging dus om een jongen die nog nooit een relatie heeft gehad, wichtje
]quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:32 schreef Jitse het volgende:
Maw, jij zou je een beetje schamen als je zou vertellen tegen je vriend van 32 - die 7 jaar getrouwd is geweest + daarvoor nog 2 vaste vriendinnetjes gehad heeft - dat jij wel tig mannen hebt gehad.
Daar praatten we wel over, want Sjowhan stelde me die vraagquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:37 schreef Jitse het volgende:
[..]
Dat zijn uitzonderingen (nerds etc.), daar praten we niet over. Ik had het over de doorsnee man met langdurige relatie(s) in zijn leven.
Nee hoor, ik vraag van hem hetzelfdequote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:39 schreef Jitse het volgende:
zou je je schamen als hij vervolgens je vraagt om een soa test te laten doen?
Moet hij het ook doen dan, anders neuk je niet met hem?quote:
Dat was oorspronkelijk wel de bedoeling jaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
Moet hij het ook doen dan, anders neuk je niet met hem?
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:46 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat was oorspronkelijk wel de bedoeling ja
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |