nee, ik ben benieuwd hoe de fokkers hierover denken. Dus zodoende. Het namelijk wel te verwachten dat een vrouw van pak hem beet 23 meer sexervaring heeft als een meisje van 16.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:43 schreef ArmaniMania het volgende:
Jij ziet je vriendin als vergelijkingsmateriaal?
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:45 schreef Harry_Sack het volgende:
volgens mij is het neutraler om littekens te vergelijken
Joh!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
nee, ik ben benieuwd hoe de fokkers hierover denken. Dus zodoende. Het namelijk wel te verwachten dat een meisje/vrouw van pak hem beet 23 meer sexervaring heeft als een meisje van 16.
![]()
neuken?quote:
Je moet sowieso slikken.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:48 schreef Xennia het volgende:
Als hij er minder dan 5 heeft gehad, moet ik wel even slikken
Doe aub even normaal. Het heeft niks met vergelijken temaken.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:51 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Joh!
Opgelost dus, hoef je ook niet meer te vergelijken.
Dat is een keuze geweest die je vriendin toen heeft gemaakt. (en mensen kunnen veranderen)quote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Doe aub even normaal. Het heeft niks met vergelijken temaken.
Het gaat er mij om dat ik benieuwd ben hoe hier door jullie over gedacht wordt. Dus of je de neiging hebt iemand aan te vliegen die je vriend(in) gehad heeft in het verleden...of dat het je helemaal niks doet.
![]()
Hou eens op over dat vergelijkenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 02:27 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Dat is een keuze geweest die je vriendin toen heeft gemaakt. (en mensen kunnen veranderen)
Wat maakt het uit, met wat wie of hoe je partner haar seksleven is geweest?
Maar toch geef je in je OP aan dat je wilt vergelijken? Als je statistieken wilt kan het CBS je daar wel bij helpen.
die sub herken ik ergens heel erg terugquote:Op vrijdag 24 juni 2005 02:36 schreef BlueEyed het volgende:
Mjah, echt storen doet t me niet, op het moment dat ik een relatie met iemand heb gaat t om de toekomst, en niet om het verleden, maar idd vind ik t een fijner idee als de score ergens rond de 5 ligt dan rond de 15
hypocriet, yep![]()
Ligt er aan wat uiteraard, jij doet het overkomen alsof het me ook niks zou doen als mijn vriendin in haar verleden iemand zou hebben vermoord.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 02:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hou eens op over dat vergelijken![]()
En wat nou statistieken![]()
Maar uit je eerste regels kan ik opmaken dat het jou niks doet wat je vriendin uitgespookt heeft in het verleden.
nice
Het gaat gewoon om het aantal keren sex.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 02:46 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Ligt er aan wat uiteraard, jij doet het overkomen alsof het me ook niks zou doen als mijn vriendin in haar verleden iemand zou hebben vermoord.
Maar het gaat om haar ex-vriendjes, toch?
Nou jah, zou ze er 100 hebben gehad zou ik ook denken, was het arbeid of echte liefde?
Ik denk dan dat het bij jou meer zit welke indruk je dan krijgt van je vriendin, of niet?
Nou jah als ik er zo over nadenk, ligt het er maar net allemaal aan. Was ht echte liefde, deed ze het veilig, dat soort dingetjes en dan is de hoeveelheid uiteindelijk maar een getal.
en een jongen dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 03:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het gaat gewoon om het aantal keren sex.
Maar je hebt wel gelijk verder. Die "echte liefde" gevallen vind ik niet meer dan normaal. Maar stel dat mijn vriendin daarbij nog met 8 andere jongens op een veldje oid sex had gehad zou ik toch wel anders tegen haar aan gaan kijken (en gaan twijfelen)...
Maar ben blij dat dit niet zo is
Ik vind voor een meisje van rond de 18 ongeveer 2-3 vaste vriendjes en 1-2 keer sex met een niet-vriendje nog wel kunnen. Al ligt het allemaal beetje aan de situatie.
![]()
Heb je d'r nummer nog?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 05:07 schreef Pulsy het volgende:
Mja, ooit n leuk meisje ontmoet, en op die vraag antwoorde ze "Hou jij dat bij of zo? Ik zou het echt niet weten... " Toen had ik al iets van "... wtf?
" en na wat doorvragen vertelde ze dat het er vast meer dan 50 waren. Zowat elke keer ze uitgaat eindigt ze namelijk met n jongen in bed...
Is toch maar niks geworden tussen ons
![]()
Ik deed dat in het begin soms weleens, maar heb me er nu ook wel overheen gezet. Je kunt er wel aan blijven denken maar dat schiet natuurlijk niet op.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:42 schreef Sylvana het volgende:
Het boeit mij echt niet hoeveel iemand gehad heeft
Of hij er nou 0 of 80 gehad heeft, hij doet het nu met mij en ik ga me echt niet druk maken over wat hij voor me allemaal heeft uitgespookt
* leolinedance ook niks van hebben moetquote:Op vrijdag 24 juni 2005 05:07 schreef Pulsy het volgende:
Mja, ooit n leuk meisje ontmoet, en op die vraag antwoorde ze "Hou jij dat bij of zo? Ik zou het echt niet weten... " Toen had ik al iets van "... wtf?
" en na wat doorvragen vertelde ze dat het er vast meer dan 50 waren. Zowat elke keer ze uitgaat eindigt ze namelijk met n jongen in bed...
Is toch maar niks geworden tussen ons
![]()
dus dat betekend dat je eigenlijk alleen op mannen valt die veel vriendinnen hebben gehadquote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:48 schreef Xennia het volgende:
Als hij er minder dan 5 heeft gehad, moet ik wel even slikken
Dat zegt ze toch niet. Maar als je zelf al redelijk wat ervaring hebt, wil je liever geen groentje in bed. Mannen misschien wel maar vrouwen over het algemeen liever niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dus dat betekend dat je eigenlijk alleen op mannen valt die veel vriendinnen hebben gehad
En stel dat die jongen waar jij -bijv- ontzettend gek op bent, eigenlijk nog nooit een vriendin gehad heeft? zou je dan het daarom de zin naar een relatie (oid) gelijk afzwaaien?
Klopt. Daarom moet je het van je af zetten. Het is nu eenmaal zo, doe je niks meer aan. En als je nu tevreden bent is het toch goed?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:25 schreef lammegiraf het volgende:
je moet je afvragen of je wel lekker bezig bent als je daar altijd aan denkt.
Zou me niks uitmaken . . .quote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:42 schreef leolinedance het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
1) anders staan mannen met hun oren te klapperen als ze horen dat ik er aanzienlijk meer heb gehad en dat wordt dan een issuequote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dus dat betekend dat je eigenlijk alleen op mannen valt die veel vriendinnen hebben gehad
En stel dat die jongen waar jij -bijv- ontzettend gek op bent, eigenlijk nog nooit een vriendin gehad heeft? zou je dan het daarom de zin naar een relatie (oid) gelijk afzwaaien?
Als ze (goede) langdurige relaties hebben gehad, hebben ze juist weinig bedpartners gehad doosje.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
- pro "jongen met veel ex-bedpartners" argumenten -
3) als hij nog nooit een relatie heeft gehad heeft hij dus ook geen ervaring met het hebben van relaties
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:32 schreef Jitse het volgende:
[..]
Als ze (goede) langdurige relaties hebben gehad, hebben ze juist weinig bedpartners gehad doosje.
Anders wil het zeggen dat ze veel zijn vreemdgegaan of tussenin zijn gaan rondneuken.
Het ging dus om een jongen die nog nooit een relatie heeft gehad, wichtjequote:En stel dat die jongen waar jij -bijv- ontzettend gek op bent, eigenlijk nog nooit een vriendin gehad heeft? zou je dan het daarom de zin naar een relatie (oid) gelijk afzwaaien?
Dat zijn uitzonderingen (nerds etc.), daar praten we niet over. Ik had het over de doorsnee man met langdurige relatie(s) in zijn leven.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
[..]
Het ging dus om een jongen die nog nooit een relatie heeft gehad, wichtje
]quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:32 schreef Jitse het volgende:
Maw, jij zou je een beetje schamen als je zou vertellen tegen je vriend van 32 - die 7 jaar getrouwd is geweest + daarvoor nog 2 vaste vriendinnetjes gehad heeft - dat jij wel tig mannen hebt gehad.
Daar praatten we wel over, want Sjowhan stelde me die vraagquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:37 schreef Jitse het volgende:
[..]
Dat zijn uitzonderingen (nerds etc.), daar praten we niet over. Ik had het over de doorsnee man met langdurige relatie(s) in zijn leven.
Nee hoor, ik vraag van hem hetzelfdequote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:39 schreef Jitse het volgende:
zou je je schamen als hij vervolgens je vraagt om een soa test te laten doen?
Moet hij het ook doen dan, anders neuk je niet met hem?quote:
Dat was oorspronkelijk wel de bedoeling jaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
Moet hij het ook doen dan, anders neuk je niet met hem?
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:46 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat was oorspronkelijk wel de bedoeling ja
Okee, ik begrijp nu iig beter je standpunt. Op de manier waarop je het eerst bracht, bracht vraagtekens bij mij namelijk, maar 't is nu helemaal duidelijkquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
1) anders staan mannen met hun oren te klapperen als ze horen dat ik er aanzienlijk meer heb gehad en dat wordt dan een issue
2) ik heb ze liever wat meer ervaren
3) als hij nog nooit een relatie heeft gehad heeft hij dus ook geen ervaring met het hebben van relaties
4) ik val nou eenmaal niet op die timide, onzekere jongens die nog nooit een vriendin hebben gehad
Ik ben trouwens 27 en mijn vriendjes zijn tussen de 24 en 32. Als ze dan nog geen vriendin hebben gehad, vind ik dat wel merkwaardig ja
Euuuh, ik heb het over een SOA test en jij begint over uitwonenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:31 schreef Overlast het volgende:
Hey Kastanova, kan je niet een keer over die Xennia van je komen.
In elk topic waar ze post moet je wel een keer opscheppen dat je haar hebt uitgewoond.
Get over it mate, Je mag er ook best wezen zonder al dat opscheppen![]()
Apartquote:Op maandag 27 juni 2005 20:41 schreef M_Schtoppel het volgende:
Het zal me echt aan mijn harige ballen jeuken hoeveel sekspartners een toekomstig wijf heeft gehad. Hell, ze mag zelfs prostituee zijn geweest, boeien.
Ik ben zelf ook niet bepaald een nette jongen dus...
Mee eens.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:07 schreef Whuzz het volgende:
Ten eerste, ik praat daar niet over. Als een meisje me daar naar vraagt, dan vertel ik haar dat dat mijn zaken zijn en dat het voor haar niet belangrijk is om te weten. Het enige dat voor haar belangrijk is, is dat ik SOA vrij ben en daar heb ik me dan ook netjes op laten testen.
Ten tweede vraag ik daar bij haar dus ook niet naar. Alleen als ik het vermoeden heb dat ze nog maagd is, dan informeer ik daar voorzichtig naar, omdat dat de situatie iets veranderd vind ik. Maar verder boeit me dat weinig. Je merkt er echt niets van als zij al met 50 mannen heeft geneukt hoor. En áls je er wat van merkt is het in positieve zin, omdat ze dan ervaren is en daardoor vaak goed in bed is.
Alsof je onzeker en timide zou moeten zijn als je nog nooit een lange relatie hebt gehad, hoezo kortzichtig... Alsof al die mislukte relaties iemand goed doen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
4) ik val nou eenmaal niet op die timide, onzekere jongens die nog nooit een vriendin hebben gehad
Ik ben trouwens 27 en mijn vriendjes zijn tussen de 24 en 32. Als ze dan nog geen vriendin hebben gehad, vind ik dat wel merkwaardig ja
Jij ook al? Wat een sletje...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:58 schreef kastanova het volgende:
By the way, ik kom inderdaad nog regelmatig in, op en over Xennia.
Neehee als hij nog nooit een vriendin heeft gehad en dus nog maagd isquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:26 schreef Bemiddelaar het volgende:
[..]
Alsof je onzeker en timide zou moeten zijn als je nog nooit een lange relatie hebt gehad, hoezo kortzichtig... Alsof al die mislukte relaties iemand goed doen.
Misschien hebben sommige gewoon nog geen zin in relaties gehad op jongere leeftijd, en ondertussen hebben ze meer ervaring opgebouwd door lekker rond te neuken, zodat ze later als ze een x toe zijn aan een relatie niet meer de behoefte hebben om te sletten nog![]()
Ik kan me hier niets van herinneren, dus dat betekent dat je ofwel niet memorabel genoeg was, of dat je uit je nek kletst. Kies maar!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij ook al? Wat een sletje...
Groetjes,
Krea.
Of je bent zo hard geneukt dat je een spontane amnesie hebt ontwikkeld.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:47 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik kan me hier niets van herinneren, dus dat betekent dat je ofwel niet memorabel genoeg was, of dat je uit je nek kletst. Kies maar!
owwwwwwwwww, bestaan dat soort mensen danquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:45 schreef Xennia het volgende:
[..]
Neehee als hij nog nooit een vriendin heeft gehad en dus nog maagd is
Nee hoor, ik ben niet anders dan dat gewendquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Of je bent zo hard geneukt dat je een spontane amnesie hebt ontwikkeld.
Ik doe maar een suggestie.
Kennelijk wel al ben ik ze nog nooit tegengekomen, behalve dan in de huilietopics op R&Pquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:53 schreef Bemiddelaar het volgende:
[..]
owwwwwwwwww, bestaan dat soort mensen dan![]()
Dan hoef ik hem ook niet meerquote:dan zou ik me als jongen laten ontmaagden door een hoer zodat je tenminste weet hoe t moet.
Ik had het niet over mezelf natuurlijk. Na 1 Kasta ex-date was ik weer genezen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:47 schreef Xennia het volgende:
Ik kan me hier niets van herinneren, dus dat betekent dat je ofwel niet memorabel genoeg was, of dat je uit je nek kletst. Kies maar!
alsof jij dat ooit zal komen te wetenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Kennelijk wel al ben ik ze nog nooit tegengekomen, behalve dan in de huilietopics op R&P
[..]
Dan hoef ik hem ook niet meer
Je had ook wel de ergste en meest labiele te pakken.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had het niet over mezelf natuurlijk. Na 1 Kasta ex-date was ik weer genezen..
Op oudjaarsavond. "Ik kan extreem goed tegen alcohol". En vervolgens in de discotheek keihard op de bek gaan, buiten de boom onderkotsen en elke 3 meter op de grond vallen, om nog maar te zwijgen over mijn schaamteniveau nadat ze voor de 43e keer kreeg te horen dat mijn beste vriendin niet met haar wou zoenen. En bij het thuiskomen plofte ze in mijn bed met de mededeling dat we niet in 1 bed zouden slapen. Tegen de tijd dat ik mijn verbazing te boven was en haar naar de logeerkamer wou dirigeren sliep ze al. Al had ik dit allemaal kunnen weten toen ze 73kg zwaarder uit de trein stapte dan ze op de foto was.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:08 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je had ook wel de ergste en meest labiele te pakken
Je hapt wel. heeft kasta je daar niets over bijgebracht?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:08 schreef Xennia het volgende:
Ik heb btw al 1,5 jaar met niemand anders meer geneukt.
Ik wist niet dat de ex van kasta vet isquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Op oudjaarsavond. "Ik kan extreem goed tegen alcohol". En vervolgens in de discotheek keihard op de bek gaan, buiten de boom onderkotsen en elke 3 meter op de grond vallen, om nog maar te zwijgen over mijn schaamteniveau nadat ze voor de 43e keer kreeg te horen dat mijn beste vriendin niet met haar wou zoenen. En bij het thuiskomen plofte ze in mijn bed met de mededeling dat we niet in 1 bed zouden slapen. Tegen de tijd dat ik mijn verbazing te boven was en haar naar de logeerkamer wou dirigeren sliep ze al. Al had ik dit allemaal kunnen weten toen ze 73kg zwaarder uit de trein stapte dan ze op de foto was.
Nee, dan had hij het vast ook niet zo lang uitgehoudenquote:Dus ik denk niet dat je erger dan dat kan zijn.
Jawel, bij voorkeur richting zijn penisquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je hapt wel. heeft kasta je daar niets over bijgebracht?
Ik ook niet.quote:
Waarom eigenlijk niet, want dit hoor je best heel vele mensen zeggen...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:42 schreef Myriam7 het volgende:
Lijkt me niet prettig om nummertje...zoveel te zijn![]()
Ik wacht ook nog steeds op het moment dat we uit geneukt zijn, maar tevergeefsquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ook niet..
Nu ja, als jullie uitgeneukt zijn, moeten we het maar es uitproberen.
Groetjes,
Krea.
Hoezo dan, had je een onvoldoende?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:59 schreef Mukie het volgende:
Ik heb het daar heel open over. Hij mag best weten dat ik vaak met mannen het bed heb gedeeld. Maar waar hij niet mee aan moet komen zijn cijfers geven
Nee als ze vragen om een cijfer hoe het was.quote:
Wat is nog wel aanvaardbaar voor jou?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:45 schreef Bemiddelaar het volgende:
tuurlijk niet, maar daarom kan ik me wel voorstellen dat sommige mensen dr wel moeite mee zouden hebben.. Kheb dr zelf ook aardig wat gehad, maar als ik gek zou worden op een meid en ze zegt dat ze dr 50 gehad zou hebben dan zou ik dat toch wat minder vinden, hoe bekrompen ook. Daarom zeg ik, tis gewoon t idee dat er 50 lullen of in haar geval kutten in haar/hem voor zijn geweest ..
Da's toch helemaal niet nodig joh...quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nee als ze vragen om een cijfer hoe het was.
Dat bedoel ik ermee. Hoe zielig is dat wel niet?
Dat ie blijkbaar niet zo heel kritisch is en dat vind ik dan weer niet zo'n aantrekkelijke eigenschap. Ik heb er dus geen morele problemen mee oid, keur het niet af, maar vind het gewoon niet zo aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:52 schreef erodome het volgende:
Waarom eigenlijk niet, want dit hoor je best heel vele mensen zeggen...
Als we van een soa vrije situatie uitgaan, wat maakt het dan voor jou uit dat iemand al een bergje bedpartners heeft versleten?
Een cijfer? Heel zieligquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nee als ze vragen om een cijfer hoe het was.
Dat bedoel ik ermee. Hoe zielig is dat wel niet?
Ik ook dus dat treftquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Da's toch helemaal niet nodig joh...
Ik leid het gewoon af aan het aantal jaren dat ze nog bij me terugkomen voor meer.
Bijvoorbeeld...quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Da's toch helemaal niet nodig joh...
Ik leid het gewoon af aan het aantal jaren dat ze nog bij me terugkomen voor meer.
Hij heeft gewoon een gezond libido en dat biedt perspectiefquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:35 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dat ie blijkbaar niet zo heel kritisch is en dat vind ik dan weer niet zo'n aantrekkelijke eigenschap. Ik heb er dus geen morele problemen mee oid, keur het niet af, maar vind het gewoon niet zo aantrekkelijk.
Dus je hebt dan liever dat hij het verzwijgt?quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:35 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dat ie blijkbaar niet zo heel kritisch is en dat vind ik dan weer niet zo'n aantrekkelijke eigenschap. Ik heb er dus geen morele problemen mee oid, keur het niet af, maar vind het gewoon niet zo aantrekkelijk.
Dat bedoel ik maarquote:
Ja ho ff, ik wil natuurlijk wel 100% zeker weten dat ik de beste benquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld...
Of als de ander nog steeds hunkert naar meer, lijkt me ook duidelijk genoeg?
Waarom altijd dat stomme gedoe? Het is toch geen wedstrijd? Dat je de beste MOET zijn?
Als het lekker is dan is het lekker, zo niet dan niet. Klaar.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja ho ff, ik wil natuurlijk wel 100% zeker weten dat ik de beste ben.
Nou ja, het liefst heb ik eigenlijk dat ze zeggen dat ik de 1 na beste ben, dan weet ik iig zeker dat ze eerlijk zijn.
Je bent de op 1 na beste skatje!!!!11!!11quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja ho ff, ik wil natuurlijk wel 100% zeker weten dat ik de beste ben.
Nou ja, het liefst heb ik eigenlijk dat ze zeggen dat ik de 1 na beste ben, dan weet ik iig zeker dat ze eerlijk zijn.
En jij bent de op 1 na slechtstequote:Op woensdag 29 juni 2005 01:46 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je bent de op 1 na beste skatje!!!!11!!11
Yeah rightquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
En jij bent de op 1 na slechtste.
Mên, het is dat Xen geen trio wil, maar anders had ik je volgende week even uitgenodigd voor een kopje koffiequote:
Ja, ik zit in de loopgraven en jij zwaait met de witte vlagquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:12 schreef Xennia het volgende:
Dat is nog niks, in bed is het oorlog!!!!11!!!!!!1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |