Nee daar is US voorquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:59 schreef Virus.NL het volgende:
Krijgen we ook foto's van singles in bikini?![]()
Heb helaas geen digitale camera bij de hand.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:59 schreef Virus.NL het volgende:
Krijgen we ook foto's van singles in bikini?![]()
Heb je net een nieuwe bikini gekocht of is deze nog van vorig jaar?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heb helaas geen digitale camera bij de hand.![]()
Nee helemaal nieuw, vanmiddag in Scheveningen trok ik er echt alle aandacht mee.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:03 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Heb je net een nieuwe bikini gekocht of is deze nog van vorig jaar?![]()
Ow was jij dat in die roze bikini/string op je skeelers? Tof manquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee helemaal nieuw, vanmiddag in Scheveningen trok ik er echt alle aandacht mee.![]()
Hij is rood man, ben je blind of zo?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:05 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Ow was jij dat in die roze bikini/string op je skeelers? Tof man![]()
Na een uurtje in de felle zon was ie al behoorlijk verkleurd, of was dat van het chloorwater vh zwembad in het Kurhaus?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij is rood man, ben je blind of zo?![]()
* Godlike02 moet aan jackass denkenquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee helemaal nieuw, vanmiddag in Scheveningen trok ik er echt alle aandacht mee.![]()
Ah, de eerste gluurder heeft zich al gemeld.quote:
Ik zat op pics te wachten.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het is zomer
Mensen lopen dan nou eenmaal in Bikini![]()
Nog nooit op een strand geweest?
Wat doe je hier dan man?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:11 schreef Mistix het volgende:
* Mistix is geen single meer
sinds gister
Op wat voor ranzige sites waar ze dit soortquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan je lang wachten!!
Nou ok! Eentje dan!
[afbeelding]
www.google.comquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Op wat voor ranzige sites waar ze dit soortfoto's tentoonstellen begeef jij je?
![]()
Nog eentje?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Op wat voor ranzige sites waar ze dit soortfoto's tentoonstellen begeef jij je?
![]()
Dit vraagt echt om een permanente ban...quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nog eentje?
Om het af te leren?
[afbeelding]
Heb ik toch mooie TT verzonnenquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:24 schreef ioko het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel mensen hier gezien die voor de eerste keer posten in dit topic !!
je dacht toch niet dat ik mijn single-quality-time ging verspillen door in ELK single-topic te gaan postenquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:24 schreef ioko het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel mensen hier gezien die voor de eerste keer posten in dit topic !!
I wonder why..quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:24 schreef ioko het volgende:
Kijken, kijken en niet kopen zeker?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:26 schreef nozem het volgende:
Ik heb er vandaag genoeg gezien. Grote borsten, kleine borsten, puntborstjes, hangtieten, syliconenborsten, pronte borstjes, boze borstjes, sympathieke tieten, derdewereldtieten..
Het was een erg fijne vleesmarkt.
Ik heb niks proberen te kopen maar wellicht was het gelukt. Alles is te koop tegenwoordig.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:27 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Kijken, kijken en niet kopen zeker?
Ik zag alleen maar mooie borsten vandaag. En echt mooie. En dan komt ze uit het water en het liefst blijf je non-stop kijken, maar dat valt zo op...quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:26 schreef nozem het volgende:
Ik heb er vandaag genoeg gezien. Grote borsten, kleine borsten, puntborstjes, hangtieten, syliconenborsten, pronte borstjes, boze borstjes, sympathieke tieten, derdewereldtieten..
Het was een erg fijne vleesmarkt.
Selectief waarnemen heet dat. Wedden dat er genoeg lelijke borsten om je heen waren? Je hebt ze gewoon uitgebannen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:30 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Ik zag alleen maar mooie borsten vandaag. En echt mooie. En dan komt ze uit het water en het liefst blijf je non-stop kijken, maar dat valt zo op...
meer bier drinkenquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:33 schreef nozem het volgende:
Maar borsten, ik kan er geen genoeg van krijgen, ik wou dat ik ze zelf had.
Wat heb je te bieden?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:39 schreef thabit het volgende:
Wie gaat mij nu nog aan een julidate helpen? Al dan niet zonder bikini.
Misschien moet je zeggen waarom?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:39 schreef thabit het volgende:
Wie gaat mij nu nog aan een julidate helpen? Al dan niet zonder bikini.
Wat is er buiten te vinden?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:57 schreef Harry_Sack het volgende:
Als ik zou zeggen dat het buiten te vinden is, ben ik dan ook een loser?
andere singles, net als hierquote:
zo van ik werd aan het eind van de middag ineens ziek als een hond. en nou kan ik niet gaan stappen.quote:
ik ben gister de hele dag ziek geweest (migraine) en ik kan nu ook niet gaan stappen want ik moet morgen weer werkenquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
zo van ik werd aan het eind van de middag ineens ziek als een hond. en nou kan ik niet gaan stappen.en slapen lukt ook niet in deze tiefussauna dat m'n huis moet voorstellen.
gedeelde smartquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:36 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
ik ben gister de hele dag ziek geweest (migraine) en ik kan nu ook niet gaan stappen want ik moet morgen weer werkenen slapen gaat ook niet lukken vrees ik
Dus Ynske en ioko zijn nu gezellig met z'n tweetjes?quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
zo van ik werd aan het eind van de middag ineens ziek als een hond. en nou kan ik niet gaan stappen.
Dat is toch niet gezellig man. Twist is er niet bij.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dus Ynske en ioko zijn nu gezellig met z'n tweetjes?![]()
Misschien wordt het daardoor jusit extra gezellig.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat is toch niet gezellig man. Twist is er niet bij.
Haha, ik ben benieuwd hoe je je hieruit gaat lullen Plato.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien wordt het daardoor jusit extra gezellig.![]()
Waarmee ik natuurlijk niet wil zeggen dat Twist een ongezellig persoon is.![]()
Laat ik het zo zeggen: misschien doen ze nu dingen die ze niet gedaan zouden hebben als twist er bij was geweest.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Haha, ik ben benieuwd hoe je je hieruit gaat lullen Plato.
Twist en haar metgezellenzijn geen katjes om zonder handschoenen aan te pakken. Heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
![]()
Jij romanticus.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: misschien doen ze nu dingen die ze niet gedaan zouden hebben als twist er bij was geweest.![]()
Het is mijn naïviteit op dit gebied.quote:
Nouja, Ynske is wel afgestudeerd nu, dus wie weet.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is mijn naïviteit op dit gebied.![]()
Zoals met zn tweeen gaan drinkenquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: misschien doen ze nu dingen die ze niet gedaan zouden hebben als twist er bij was geweest.![]()
wie weet wat...quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Nouja, Ynske is wel afgestudeerd nu, dus wie weet.![]()
Ik probeer er alleen maar voor te zorgen dat het bij jou nooit zo ver zal komen als bij mij.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:24 schreef ioko het volgende:
Plato denkt teveel over anderen, en doet te weinig
Die was gemeen, sorry
Heb je Twist wel gemist eigenlijk dan?quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
wie weet wat...
die sex
hij was verrukkelijk
vooral Gijs
ikke wel, anders was ik nu nog in de stad geweest ;'(quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:32 schreef dawg het volgende:
[..]
Heb je Twist wel gemist eigenlijk dan?
jahquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:36 schreef Ruis het volgende:
ow, is vanavond die "mini-meet" ?
Volgens mij is die afgelast...quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:36 schreef Ruis het volgende:
ow, is vanavond die "mini-meet" ?
Waarom weet iedereen dat weer beter dan de mensen die de meet hadden ?quote:
Het feit dat jullie nu achter de computer zitten duidt daar in ieder geval op.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:46 schreef ioko het volgende:
[..]
Waarom weet iedereen dat weer beter dan de mensen die de meet hadden ?
Ynske en ik Cyberseksen veel liever, al die vloeistof-uitwisselingenquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het feit dat jullie nu achter de computer zitten duidt daar in ieder geval op.
Maar je hebt gelijk, ik moet me er niet mee bemoeien.![]()
je moest eens weten hoeveel je kunt doen in de tijd dat wij samen waren...quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het feit dat jullie nu achter de computer zitten duidt daar in ieder geval op.
Maar je hebt gelijk, ik moet me er niet mee bemoeien.![]()
Een nieuwe ava nemenquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
je moest eens weten hoeveel je kunt doen in de tijd dat wij samen waren...
Betekent "putain" hetzelfde als "puta"?quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:37 schreef petitlapin het volgende:
heerlijk weer, heerlijke terrasjes, heerlijke vriendinnen heerlijk gesprekken
putain, que la vie est belle
Fijn he?quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:37 schreef petitlapin het volgende:
heerlijk weer, heerlijke terrasjes, heerlijke vriendinnen heerlijk gesprekken
putain, que la vie est belle
putain is zowat het ergste scheldwoord wat je ih frans kan gebruiken, is zelfs zwaarder dan merde ...quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:40 schreef Plato1980 het volgende:
Betekent "putain" hetzelfde als "puta"?![]()
quote:
!!!quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:43 schreef petitlapin het volgende:
[..]
putain is zowat het ergste scheldwoord wat je ih frans kan gebruiken, is zelfs zwaarder dan merde ...
maar kom, het leven is gewoon mooi![]()
j'ai eu un jour hyper agréablequote:
c'est quand-même tout à fait correctquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:52 schreef dawg het volgende:
petitlapin, tu dois bien savoir que je ne parle pas tellement bien français...
M'aussi.quote:et je me sens envahie d'un énorme sentiment de bonheur, d'un immense bien-être
c'est un peuquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:04 schreef dawg het volgende:
ah, oui oui.
Je comprends en peu.
M'aussi.
Passes-tu me rêver?
JoeyT wordt hier idd nerveus vanquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:07 schreef petitlapin het volgende:
[..]
c'est un peu
et passes-tu me rêver, je ne comprends pas du tout ce que tu veux dire![]()
mais je ne vais plus parler français, pour ne pas déranger les autres. Je peux bien m'imaginer que ça leur fait chier
Laat maar.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:07 schreef petitlapin het volgende:
[..]
c'est un peu
et passes-tu me rêver, je ne comprends pas du tout ce que tu veux dire
Ach, worden ze lekker jaloers.quote:
mais je ne vais plus parler français, pour ne pas déranger les autres. Je peux bien m'imaginer que ça leur fait chier
il pouvait parler néerlandais alors ?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:06 schreef JoeyT het volgende:
Vader van JoeyT is Frans... jammer dat ik niet 2 talig ben opgevoed
Zelfs dit klinkt mooi in het Fransquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:00 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ces putains de moustiques de merde...
navrée de te le dire ... mais je me fous royalement de ce que tu pensesquote:
Ik ook niet. Sterker nog, ik heb in de keren dat ik in Frankrijk op vakantie was niet eens een Fransman/ Francaise gesproken die Engels kon.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:10 schreef petitlapin het volgende:
[..]
il pouvait parler néerlandais alors ?
je ne connais pas beaucoup de français qui savent parler néerlandais ...
Het zijn inderdaad hoerenmuggen. Hier ookal, ben al te vaak gestoken vanavond. Dat ze in de stront zakken zeg.quote:
niets houdt je tegen om naar la douce france te verhuizen hé ....quote:
Waar komt die benaming eigenlijk vandaan? Letterlijk vertaald betekent het "het zachte Frankrijk" en dat slaat natuurlijk nergens op.quote:
Momenteel is er wel iets wat me tegenhoudt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:23 schreef petitlapin het volgende:
[..]
niets houdt je tegen om naar la douce france te verhuizen hé ....
ik heb me laten vertellen dat daar veel vrouwen wonen die frans spreken![]()
Jee Plato wat een stomme vraagquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waar komt die benaming eigenlijk vandaan? Letterlijk vertaald betekent het "het zachte Frankrijk" en dat slaat natuurlijk nergens op.
is eigenlijk de streek van dordogne ... wegens het zachte klimaat en de prachtige omgevingquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:24 schreef Plato1980 het volgende:
Waar komt die benaming eigenlijk vandaan? Letterlijk vertaald betekent het "het zachte Frankrijk" en dat slaat natuurlijk nergens op.
Laatste keer dat ik in Spanje was, zat er bij ons in het app. complex ook een Frans meisje. Echt een heel mooi meisje.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:28 schreef PPWB84 het volgende:
Maar die vrouwen zijn niet mooier dan Nederlandse geloof ik, uitzonderingen daargelaten. Een vriend van me zag daar laatst het mooiste meisje van de wereld.
Nee, dat is waar, maar het blijft een rare benamingquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:28 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Jee Plato wat een stomme vraag![]()
Als je een Nederlandse uitdrukking in het Frans vertaalt lijkt het ook nergens op natuurlijk voor die Fransen![]()
Ik had ooit een docent die zei op wetenschappelijke wijze te kunnen aantonen dat Engels mooier klonk dan Frans. (En ik moet toegeven: Brits Engels klinkt prachtig.) Maar als ik de teksten van petitlapin hardop voor mezelf voorlees (anders kan ik ze niet volgen), dan vind ik Frans toch echt supermooi klinken.quote:
Het echte Oxford-English is inderdaad prachtig. Alleen daarom al is een debat in The House of Lords (Hogerhuis) het beluisteren meerdan waard.quote:
Hear, hear!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:36 schreef Plato1980 het volgende:
Het echte Oxford-English is inderdaad prachtig. Alleen daarom al is een debat in The House of Lords (Hogerhuis) het beluisteren meerdan waard.
merci beaucoup, je veux toujours parler français ici, si ça ne gène pas trop aux autresquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:34 schreef broer het volgende:
Maar als ik de teksten van petitlapin hardop voor mezelf voorlees (anders kan ik ze niet volgen), dan vind ik Frans toch echt supermooi klinken.
Om maar te zwijgen over de toespraken van Churchill, vooral "Their finest hour" is om te kwijlen.quote:
Leuk, hè? Wanneer je met een klein beetje meer kennis de rest kunt overtroeven?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:42 schreef petitlapin:
merci beaucoup, je veux toujours parler français ici, si ça ne gène pas trop aux autres![]()
ook in het nederlands hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:46 schreef PPWB84 het volgende:
Kleinkonijn komt helemaal tot dr gerief in dat Frans
En moet je dan wél of juist géén gesprekspartner hebben?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:48 schreef petitlapin het volgende:
ik ben een echt wijf, als ik maar aan de praat blijf![]()
Tranceptor, zet je die even achter aan de lijst met topictitels die je hebt klaarstaan?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:52 schreef broer:
Echte vrouwen doen het namelijk zónder...
liefst toch wel met een gesprekspartnerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:52 schreef broer het volgende:
En moet je dan wél of juist géén gesprekspartner hebben?
Echte vrouwen doen het namelijk zónder...
Bon nwiet!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:54 schreef petitlapin het volgende:
bonne nuit à tout le monde ...
Bier is ook lekker... heb nu bier en rosé op, en ben nu een beetje rosigquote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:55 schreef broer het volgende:
Mensen via MSN afzeiken is koel.
Rosé ook.
Ik neem nog een slok bier.
Staat er al een nieuwe afspraak voor een mini-meet?
En wat is proggel?
Hey heyquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:31 schreef PieterCK het volgende:
Hey hey
![]()
![]()
Doei doei
![]()
![]()
Zal proberen morgenochtend weer voor Metro te posten..
Heeeey B.A schoonheidquote:
Dt is op dinsdag of woensdag toch weer uitquote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:39 schreef Sabrina1981 het volgende:
Metro hoe was je date?
Eerst even snel een hapje te eten gehaald en daarna naar het strand geweest en nog een stuk door de bossen gelopenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:52 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Heeeey B.A schoonheid
@Metro jammerrrr, waar was je heen geweest
Het is nog niet eens aanquote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dt is op dinsdag of woensdag toch weer uit![]()
Maar hoe oud was ze ook alweer?? je kende d'r via datingsite of zo tochquote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Eerst even snel een hapje te eten gehaald en daarna naar het strand geweest en nog een stuk door de bossen gelopen(Rockanje)
18 jaar en ja via datingsitequote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:57 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Maar hoe oud was ze ook alweer?? je kende d'r via datingsite of zo toch
6e geloof ikquote:
18 wel jong hequote:
Nee klaar aan het maken voor het strandquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:07 schreef TGT het volgende:
Goodmorning. Nog meer mensen hier die alcohol aan t verwerken zijn?
Eeehm reed met de auto gisteravond so no alcohol for me then...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:07 schreef TGT het volgende:
Goodmorning. Nog meer mensen hier die alcohol aan t verwerken zijn?
in 4,5 jaar tijdquote:
Jezus wat heb jij voor leven? Schadalig!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee klaar aan het maken voor het strand
quote:
Had je nou al weer een date?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:44 schreef Metro2005 het volgende:
Mogge
Mijn date, tja heel gezellig maar ik kreeg niet echt hoogte van of ze me nou wel of niet leuk vond![]()
En heb ook nog geen idee of er een vervolg op komt
Maarja, in elk geval een hele gezellig avond gehad
Ja iddquote:
HHhhm ik zit mij te bedenken..quote:
Ja vuilak. T volk werkt doordeweek. Zure ongein. Morgen wordt het weer minderquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Een mooi leven! Vrij op de belangrijke dagen!
Het strand in het weekend is voor het volk!
Ik ga als het rustig is![]()
We kunnen ook een Topic beginnen voor metro!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:16 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ja idd
Ik voel al een idee voor de TT van het volgende deel opkomen![]()
Ik werk ookquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:17 schreef TGT het volgende:
[..]
Ja vuilak. T volk werkt doordeweek. Zure ongein. Morgen wordt het weer minder
Vandaag en gisteren?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik werk ook![]()
En ook doordeweek
Sterker nog, nog maar twee vakantie dagen opgenomen dit jaar![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nope!
Gister hewoon 8 uur geschreven, ik was er alleen niet![]()
Hufter. Doe mij jouw baan.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nope!
Gister hewoon 8 uur geschreven, ik was er alleen niet![]()
Dag daar voor tot half 2 in de nacht gewerktquote:
Ja duh schrijf dat er dan ff bij he.......quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dag daar voor tot half 2 in de nacht gewerkt
En gewoon in de ochtend begonnen
Compenseren heet dat![]()
Dan is metro wanhopig x6quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:25 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ja duh schrijf dat er dan ff bij he.......![]()
@Metro, welke datingsite sta jij ingeschreven dan
PieterCK wanhopig???
quote:
seksdating staat er niet bijquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:30 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Noem het zoals je wil.
en @ pieterCK:
http://dating.pagina.nl
leef je uit
Ik zei niet dat je wanho[ig wasquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:30 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Noem het zoals je wil.
en @ pieterCK:
http://dating.pagina.nl
leef je uit
Ga daten met pieter dan.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:34 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik heb ook al heel lang geen date gehad. Dus ik me aansluiten bij PieterCK.
quote:
Ga samen weg danquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:34 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik heb ook al heel lang geen date gehad. Dus ik me aansluiten bij PieterCK.
quote:
Pff als je nu naast me stond kreeg je er 1 in de sack.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:36 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Het gaat niet om sex he..
Om warmte, vriendschap, gezelligheid![]()
@Metro, foto![]()
foto --> msnquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:36 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Het gaat niet om sex he..
Om warmte, vriendschap, gezelligheid![]()
@Metro, foto![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:41 schreef Beach het volgende:
Ehh metro. pieterck zijn jullie aan het daten ofzo![]()
Wat doe je nou dom! Loop die gozer niet zo af te zeiken... Niet iedereen hier denkt alleen maar aan sex!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:37 schreef TGT het volgende:
[..]
Pff als je nu naast me stond kreeg je er 1 in de sack.
Hhhm jammer maar keequote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
foto --> msn
hoe vaak moet ik dat nog herhalenIk vind het niet netjes om zonder toestemming foto's van anderen op een openbaar forum te gooien
bang voor ban??quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat doe je nou dom! Loop die gozer niet zo af te zeiken... Niet iedereen hier denkt alleen maar aan sex!![]()
JoeyT is duidelijk bang voor nog een ban
Tis in de mode om onzinnige bans uit te delen... Naja iig aan mijquote:
dat zie je helemaal goedquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
foto --> msn
hoe vaak moet ik dat nog herhalenIk vind het niet netjes om zonder toestemming foto's van anderen op een openbaar forum te gooien
Deh nou dan nok ik maar met fokken. Zo is er geen reet meer aanquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tis in de mode om onzinnige bans uit te delen... Naja iig aan mij
Dus vanaf nu ben ik pro liefde en anti sex![]()
Hey bierkoningquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:48 schreef WeirdMicky het volgende:
Gister gezopen met TGT en Tranceptor...echt een koningsavond geworden
Vooral de Mac was een denderend succes.
Geintje hoor... Ik vind meisjes nog steeds hoeren die er zijn om flink genomen te wordenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:49 schreef TGT het volgende:
[..]
Deh nou dan nok ik maar met fokken. Zo is er geen reet meer aan![]()
Ik kwam nog thuis ja...de metro stond alleen voor 00.55...dus dan had ik mn hele menu nog op kunnen vreten. Gelukkig kwam die wat eerderquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:51 schreef TGT het volgende:
[..]
Hey bierkoningNog thuis gekomen of heb je in de goot gepit?
Ow man jezus. Mn collega's vroegen zich nog af waarom ik in tranen zat hier. Gelukkig was het maar een nare droomquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Geintje hoor... Ik vind meisjes nog steeds hoeren die er zijn om flink genomen te worden
We hebben het nog over je gehad gister.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Geintje hoor... Ik vind meisjes nog steeds hoeren die er zijn om flink genomen te worden
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:53 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
één van mijn bekende halve verhalen ja
Beetje een zwak maagje nog. TC kon geen trein meer krijgen. Die ligt wsl nog te garen bij mij thuisquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:53 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik kwam nog thuis ja...de metro stond alleen voor 00.55...dus dan had ik mn hele menu nog op kunnen vreten. Gelukkig kwam die wat eerder
Jij nog kater? Ik was half uurtje te laat op mn werk...
Zit je weer aan de drugs jongenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tis in de mode om onzinnige bans uit te delen... Naja iig aan mij
Dus vanaf nu ben ik pro liefde en anti sex![]()
En terecht, beetje vrij zijn terwijl wij werken/fokken.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:00 schreef TGT het volgende:
[..]
Beetje een zwak maagje nog. TC kon geen trein meer krijgen. Die ligt wsl nog te garen bij mij thuis
Hey lulll,quote:
Ja de hondelul. En nu is ie zeker mn koelkast aan t leegvretenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:03 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
En terecht, beetje vrij zijn terwijl wij werken/fokken.
En waar is dat mooie dametje van je?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:09 schreef TGT het volgende:
[..]
Ja de hondelul. En nu is ie zeker mn koelkast aan t leegvreten![]()
Alles liep uit en uiteindelijk is ze niet gekomenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:13 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
En waar is dat mooie dametje van je?
Heb je je voor niets ingehouden met zuipenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:14 schreef TGT het volgende:
[..]
Alles liep uit en uiteindelijk is ze niet gekomen![]()
ik krijg hier een foute gedachte...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:14 schreef TGT het volgende:
[..]
Volgens mij begreep ik van TC dat ze net toen jij wegging binnenkwam...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:14 schreef TGT het volgende:
[..]
Ingehouden? Ik was gruwelijk zat man.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:18 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Heb je je voor niets ingehouden met zuipenNu weet ik weer waarom ik single ben.
quote:
Welnee joh daar is ie veel te lelijk voorquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Volgens mij begreep ik van TC dat ze net toen jij wegging binnenkwam...![]()
Zo ken ik je weerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hey lulll,
Nog geneukt...?
Nog aan dr liflafjes lopen sabbelen?
Heeft ze jouw stok nog onder handen genomen?
Zo beter?
We gaan niet te klef lopen doen hequote:
Ja of niet. T was veel te tof.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:58 schreef WeirdMicky het volgende:
Volgende keer moeten ook andere singles mee gaan zuipen he
Ok, ik heb niets gezegd.quote:
Maar door de weeks is niet handig....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:58 schreef WeirdMicky het volgende:
Volgende keer moeten ook andere singles mee gaan zuipen he
We zaten op een terras met bier. Veel bier. Dat was alles wat we nodig hadden.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:09 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Maar door de weeks is niet handig....
Zaten jullie in de Kroon?? Anders wil ik de volgende keer wel mee hoor
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:12 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
We zaten op een terras met bier. Veel bier. Dat was alles wat we nodig hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |