Nee daar is US voorquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:59 schreef Virus.NL het volgende:
Krijgen we ook foto's van singles in bikini?![]()
Heb helaas geen digitale camera bij de hand.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:59 schreef Virus.NL het volgende:
Krijgen we ook foto's van singles in bikini?![]()
Heb je net een nieuwe bikini gekocht of is deze nog van vorig jaar?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heb helaas geen digitale camera bij de hand.![]()
Nee helemaal nieuw, vanmiddag in Scheveningen trok ik er echt alle aandacht mee.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:03 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Heb je net een nieuwe bikini gekocht of is deze nog van vorig jaar?![]()
Ow was jij dat in die roze bikini/string op je skeelers? Tof manquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee helemaal nieuw, vanmiddag in Scheveningen trok ik er echt alle aandacht mee.![]()
Hij is rood man, ben je blind of zo?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:05 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Ow was jij dat in die roze bikini/string op je skeelers? Tof man![]()
Na een uurtje in de felle zon was ie al behoorlijk verkleurd, of was dat van het chloorwater vh zwembad in het Kurhaus?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij is rood man, ben je blind of zo?![]()
* Godlike02 moet aan jackass denkenquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee helemaal nieuw, vanmiddag in Scheveningen trok ik er echt alle aandacht mee.![]()
Ah, de eerste gluurder heeft zich al gemeld.quote:
Ik zat op pics te wachten.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het is zomer
Mensen lopen dan nou eenmaal in Bikini![]()
Nog nooit op een strand geweest?
Wat doe je hier dan man?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:11 schreef Mistix het volgende:
* Mistix is geen single meer
sinds gister
Op wat voor ranzige sites waar ze dit soortquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan je lang wachten!!
Nou ok! Eentje dan!
[afbeelding]
www.google.comquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Op wat voor ranzige sites waar ze dit soortfoto's tentoonstellen begeef jij je?
![]()
Nog eentje?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Op wat voor ranzige sites waar ze dit soortfoto's tentoonstellen begeef jij je?
![]()
Dit vraagt echt om een permanente ban...quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nog eentje?
Om het af te leren?
[afbeelding]
Heb ik toch mooie TT verzonnenquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:24 schreef ioko het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel mensen hier gezien die voor de eerste keer posten in dit topic !!
je dacht toch niet dat ik mijn single-quality-time ging verspillen door in ELK single-topic te gaan postenquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:24 schreef ioko het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel mensen hier gezien die voor de eerste keer posten in dit topic !!
I wonder why..quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:24 schreef ioko het volgende:
Kijken, kijken en niet kopen zeker?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:26 schreef nozem het volgende:
Ik heb er vandaag genoeg gezien. Grote borsten, kleine borsten, puntborstjes, hangtieten, syliconenborsten, pronte borstjes, boze borstjes, sympathieke tieten, derdewereldtieten..
Het was een erg fijne vleesmarkt.
Ik heb niks proberen te kopen maar wellicht was het gelukt. Alles is te koop tegenwoordig.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:27 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Kijken, kijken en niet kopen zeker?
Ik zag alleen maar mooie borsten vandaag. En echt mooie. En dan komt ze uit het water en het liefst blijf je non-stop kijken, maar dat valt zo op...quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:26 schreef nozem het volgende:
Ik heb er vandaag genoeg gezien. Grote borsten, kleine borsten, puntborstjes, hangtieten, syliconenborsten, pronte borstjes, boze borstjes, sympathieke tieten, derdewereldtieten..
Het was een erg fijne vleesmarkt.
Selectief waarnemen heet dat. Wedden dat er genoeg lelijke borsten om je heen waren? Je hebt ze gewoon uitgebannen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:30 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Ik zag alleen maar mooie borsten vandaag. En echt mooie. En dan komt ze uit het water en het liefst blijf je non-stop kijken, maar dat valt zo op...
meer bier drinkenquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:33 schreef nozem het volgende:
Maar borsten, ik kan er geen genoeg van krijgen, ik wou dat ik ze zelf had.
Wat heb je te bieden?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:39 schreef thabit het volgende:
Wie gaat mij nu nog aan een julidate helpen? Al dan niet zonder bikini.
Misschien moet je zeggen waarom?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:39 schreef thabit het volgende:
Wie gaat mij nu nog aan een julidate helpen? Al dan niet zonder bikini.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |