Ja. Ooit.quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:44 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Ga je dood?
Sterf danquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:51 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ga liever dood.
Niet alleen QyRoZ hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:34 schreef Ayaxola het volgende:
QyRoZ komt bij mij in de stad wonen dan![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:34 schreef Ayaxola het volgende:
QyRoZ komt bij mij in de stad wonen dan![]()
Ga je met QyRoZ samenwonen?quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:47 schreef Twoflower het volgende:
Damn, ik stond net klaar om een topic te maken, is die toekomstige Amersfoorter me voor!
O, wacht even, ik ben zelf ook een toekomstige Amersfoorter...![]()
Ik ga even over mn nek.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:10 schreef DrMarten het volgende:
Juist.quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik hoop door die opmerking van Snakey en niet door Erdinger
quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:17 schreef Detroit het volgende:
Nu zal het ook wel bergaf gaan met de postcount van QyRoZ..
Wanneer is een kater wel leuk? (behalve als ie wit is dan)quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:39 schreef Logician het volgende:
gvd zeg een kater met dit weer is niet leuk
Aiiiiiquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:29 schreef wendy-tje het volgende:
paarden zijn soms niet leuk... ik heb nu een knoepert van een blauw oog
En slapen lukt idd niet best met deze temperaturen
Ik overleef het wel hoor.... t ziet er alleen niet zo lekker uit, en mijn zicht is iets minder door die dikke oogledenquote:
lolquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:40 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Wanneer is een kater wel leuk? (behalve als ie wit is dan)
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:41 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Ik overleef het wel hoor.... t ziet er alleen niet zo lekker uit, en mijn zicht is iets minder door die dikke oogleden
koudzweet met dit weer is niet verkeerdquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:46 schreef Logician het volgende:
[..]
lol
Nou ik stond in de eerste instantie ook gewoon op en toen ineens breek het koudzweet me uit en heb ik vervolgen een half uur op de rand van het bed gezeten in de hoop de hele boel net een nieuwe verfje te gevenheb trouwens knallende kopijn
Maaaar t'was wel leuk gister!
Volgende week beter (volgens Teletekst)quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:08 schreef QyRoZ het volgende:
Wat een weer.
quote:LONDEN - Bankverzekeraar Fortis wil de komende jaren flinke bedragen besparen op zijn ondersteunende diensten, zoals personeelszaken. Door deze diensten op één plek binnen het concern samen te brengen, denkt Fortis in 2009 jaarlijks 200 tot 250 miljoen euro te kunnen besparen. Volgend jaar moet de kostenoperatie al 100 miljoen euro opleveren.
Ja, idem.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:10 schreef DrMarten het volgende:
blegh, zweet druipt van m'n lijf terwijl ik alleen maar achter de pc zit
Dat zie ik mijn huisgenoot nog niet doen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:02 schreef DrMarten het volgende:
Maar m'n huisgenoote gaat eeen of andere lekkere salade maken
Hahaha, heb je een vrouw in huis, wordt er nog niet voor je gekooktquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:04 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat zie ik mijn huisgenoot nog niet doen.
Die is er nu niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hahaha, heb je een vrouw in huis, wordt er nog niet voor je gekookt
Succes! Zal wel meevallen toch? De meeste ziekenhuizen zijn aardig koel...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:37 schreef Nuek het volgende:
* Nuek gaat zo naar het ziekenhuis. Mijn omie is opgenomen met een brokkenheupie. Hopelijk is het daar wat uit te houden...
Enschede? Haaksbergerstraat heeft airco. Delen van Ariensplein niet, daar is het lekker warm kan ik uit eigen ervaring meldenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:37 schreef Nuek het volgende:
* Nuek gaat zo naar het ziekenhuis. Mijn omie is opgenomen met een brokkenheupie. Hopelijk is het daar wat uit te houden...
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:19 schreef DrMarten het volgende:
tsss, mevrouw heeft ook een keer alcohol gehad hoor
Ja hallo, ik lig niet na 3 bier een halve dag voor dood in m'n bedquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:46 schreef Twoflower het volgende:
Gaan er nog mensen de stad in vanavond?
Ik ben al in de stad.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:46 schreef Twoflower het volgende:
Gaan er nog mensen de stad in vanavond?
Waarom sta ik niet tussen je fav. users?????quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:02 schreef Logician het volgende:
als het goed is komt er een enorme bui aan over ong. 3uur.. een waar knalfestijn
Het viel inderdaad mee op de Haaksbergerstraat.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Enschede? Haaksbergerstraat heeft airco. Delen van Ariensplein niet, daar is het lekker warm kan ik uit eigen ervaring melden
Misschien ben je wel een bekstebberquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom sta ik niet tussen je fav. users?????.
mot jequote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:17 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Hallo?
Ah, je zocht onsquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:31 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Ja, ik hoorde iets over een bekstebber.
Weinig van gemerkt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:02 schreef Logician het volgende:
als het goed is komt er een enorme bui aan over ong. 3uur.. een waar knalfestijn
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:38 schreef Kreator het volgende:
Ja klopt. Ik gooide laatst een euro naar je toen je in de goot lag.
Kennelijk verwachten ze dat ik mensen niet in de rug steek. Wat een verantwoording. Nu moet ik alleen nog weten waar deze crackhoer het vandaan haalt.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:43 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Verwachten mensen wel eens iets van jou, K?
Misschien vertelt ze je het na een mooie messteek net boven haar nieren?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kennelijk verwachten ze dat ik mensen niet in de rug steek. Wat een verantwoording. Nu moet ik alleen nog weten waar deze crackhoer het vandaan haalt.
Ik maak m'n mes niet vuil aan zo'n stinkende slet.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:50 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Misschien vertelt ze je het na een mooie messteek net boven haar nieren?
Zo maar een voorstel, hoor.
Dan zul je moeten leven met het feit dat je niet weet waar die crackhoer het vandaan haalt, K.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik maak m'n mes niet vuil aan zo'n stinkende slet.
Misschien kan ik die poepkut overhalen door vriendelijk te lijken, B.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:52 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Dan zul je moeten leven met het feit dat je niet weet waar die crackhoer het vandaan haalt, K.
Excuses, ik heb nooit de intentie gehad boos op je te worden.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien kan ik die poepkut overhalen door vriendelijk te lijken, B.
Pas maar op, volgens bepaalde crackhoertjes steek ik je morgen zo in je bek.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:55 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Excuses, ik heb nooit de intentie gehad boos op je te worden.
Pffff, daar neem ik toch geen verantwoording voor. Dat verwacht je toch niet van mij?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Pas maar op, volgens bepaalde crackhoertjes steek ik je morgen zo in je bek.
Mijn verwachtingspatroon van jou is niet denderend.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:59 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Pffff, daar neem ik toch geen verantwoording voor. Dat verwacht je toch niet van mij?
Ik begeef me dan ook vrij weinig in patronen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn verwachtingspatroon van jou is niet denderend.
Hoereren met je uitgemergelde cracklichaam. Mooi patroon, Nuek. Je moeder is vast trots op je.quote:
Haar grote leermeesteres.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:02 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Hoereren met je uitgemergelde cracklichaam. Mooi patroon, Nuek. Je moeder is vast trots op je.
Ach, dat betekent dat degene die je aangenomen heeft eruit wordt geschopt..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:49 schreef QyRoZ het volgende:
Correct, Mr. Noodle.
Bij het bedrijf uit dit bericht op nu.nl:
[..]
Ehehehe, wat uberhaupt geen dom idee isquote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ach, dat betekent dat degene die je aangenomen heeft eruit wordt geschopt..
Jij ook al?quote:
En het was zeer geslaagdquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:23 schreef DrMarten het volgende:
http://www.rapalje.com/midzomer/midzomer.html
Dat
Nu weg
Fokt ze?quote:Op zondag 26 juni 2005 10:16 schreef QyRoZ het volgende:
Vroeg gaan slapen, mn zusje had mn pc-kamer ingepikt.
gezien je geografische geboorte plaats? genueckt?quote:Op zondag 26 juni 2005 10:16 schreef QyRoZ het volgende:
Vroeg gaan slapen, mn zusje had mn pc-kamer ingepikt.
Ik denk dat ik daar ook maar heen verhuis dan... :/quote:Op zondag 26 juni 2005 11:30 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
gezien je geografische geboorte plaats? genueckt?
Nou was het een leuke wedstrijdquote:Op zondag 26 juni 2005 00:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Jij ook al?
Vandaag ARG-SPA in Twentestadion gezien, morgen ook al Rockin' Park....hoezo druk weekend
Wel als je 8 hoog zit jaquote:Op zondag 26 juni 2005 14:34 schreef Arma_Angelus het volgende:
echt, je kamer op het oosten is te kut.
Iets meer last van de zon denk ik, ik zitr ook op het oosten maar heb niet heel lang last van de zon, die zit eerst nog achter het flat aan de overkantquote:Op zondag 26 juni 2005 15:07 schreef Arma_Angelus het volgende:
wat heeft dat met 8 hoog te maken dan?
Kan ookquote:Op zondag 26 juni 2005 15:52 schreef Arma_Angelus het volgende:
ah zodaar zit wat in, ik vermoed dat mijn kamer gewoon te klein is en daarom veels te snel opwarmt.
Ik wist dat ik iets vergeten was, wilde nog even de stad in vandaag, ga ik nu niet meer reddenquote:Op zondag 26 juni 2005 16:11 schreef Nuek het volgende:
Tis wel wat druk in de stadAfgeladen met duitsers ook weer... Hoe weten ze dat toch?
Ik denk dat die culinaire markt nog wel even door gaat hoorquote:Op zondag 26 juni 2005 16:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik wist dat ik iets vergeten was, wilde nog even de stad in vandaag, ga ik nu niet meer redden
Gister al genoeg uitgegeven aan etenquote:Op zondag 26 juni 2005 16:16 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik denk dat die culinaire markt nog wel even door gaat hoor
En het is zelfs al best aangenaam.quote:Op maandag 27 juni 2005 07:34 schreef Nuek het volgende:
goeiemorgen
Buiten ziet het er ook weer veelbelovend uit
Zekers, supertof concert... Lenny Kravitz en die zanger van R.E.M waren natuurlijk de relnichten van de avond... helemaal gaar en een stel aangeslagen stembanden rijker..quote:Op maandag 27 juni 2005 09:37 schreef QyRoZ het volgende:
Was lekker weertje bij Rockin' Park gisteren. Weer flink bruin/rood geworden.
Zo maar es terug naar Enschede.
Waren er nog positieve verrassingen bij de overige bands?quote:Op maandag 27 juni 2005 10:17 schreef QyRoZ het volgende:
Stond 1e rij vooraan bij R.E.M., mooi in het midden. Toppie!
Weinig van meegekregen eigk, behalve Keane en Lenny Kravitz, die waren erg okay.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:20 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Waren er nog positieve verrassingen bij de overige bands?
Ik heb wel een kapmes voor je te leenquote:Op maandag 27 juni 2005 14:16 schreef QyRoZ het volgende:
Voor mezelf uiteraard.
Die heb ik dan weer niet, maar gewoon goed hard slaan levert ook wel het gewenste resultaatquote:Op maandag 27 juni 2005 14:34 schreef Arma_Angelus het volgende:
wel een giftige kikker langsheen getrokken?
Lekker weertje.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:57 schreef Logician het volgende:
wat een weer weer
quote:Op maandag 27 juni 2005 19:32 schreef Logician het volgende:
na donderdag is mijn 2e reden om naar Enschede te verhuizen uiteengespat
Hoeveel redenen had je?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:32 schreef Logician het volgende:
na donderdag is mijn 2e reden om naar Enschede te verhuizen uiteengespat
Twee redenen;quote:Op maandag 27 juni 2005 19:47 schreef Twoflower het volgende:
Hoeveel redenen had je?
Maar nu ken je alweer meer mensen in Enschede... En anders kom je toch gewoon ook naar Amersfoort?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:51 schreef Logician het volgende:
[..]
Twee redenen;
1.studie
2.Q
Mijn vriend wou een tweede studie doen, deze kon alleen in Delft of Enschede, in Enschede woonde QyRoZ, en in Delft kon ik niemand
W wil na zijn studie graag richting Apeldoorn of Amersfoort, die richting op ieg.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:01 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Maar nu ken je alweer meer mensen in Enschede... En anders kom je toch gewoon ook naar Amersfoort?
Als het maar dicht bij mij is.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:02 schreef Logician het volgende:
[..]
W wil na zijn studie graag richting Apeldoorn of Amersfoort, die richting op ieg.ik vind alles prima
Dan ken je alvast 2 mensen in Amersfoort...quote:Op maandag 27 juni 2005 20:02 schreef Logician het volgende:
[..]
W wil na zijn studie graag richting Apeldoorn of Amersfoort, die richting op ieg.ik vind alles prima
Gezellig. Lekker wijf?quote:Op maandag 27 juni 2005 20:13 schreef DrMarten het volgende:
En het is officieel, de laatste kutkamer hier in huis is weer verhuurd
As a matter of fact.....quote:
Yeah right! Dan moet je toch met minstens 480 km/u rijden, dat zie ik je nog niet doen...quote:Op maandag 27 juni 2005 20:44 schreef QyRoZ het volgende:
Ach, later wordt alles beter. Zodra ik een Ferrari heb ben ik in een kwartier in Enschede.
Ik ben pas om 18:30 thuis vrees ik...quote:Op maandag 27 juni 2005 22:47 schreef QyRoZ het volgende:
Zijn er nog sterke mannen die donderdag rond 17:00 even kunnen helpen slepen met wat spullen ivm met een verhuizing?
een verhuizing is net als de kijkshop!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 05:57 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik ben pas om 18:30 thuis vrees ik...
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:17 schreef QyRoZ het volgende:
DEN HAAG De tweede dochter van prins
Willem-Alexander en prinses Máxima heet
Alexia Juliana Marcella Laurentien.
Wat is er mis met het oerhollandse 'Koe' of 'Berta'?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:51 schreef DrMarten het volgende:
De volgende dochter gaat Mabel heten?
Leontienquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn moeder vindt Leontien als wezen gewoon hilarisch. En toen Leontien constant gepersifleerd werd bij Kopspijkers konden we mijn moeder wel helemaal een Tena Lady ombinden.
Ze kon wel goed bordjes omdraaien.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn moeder vindt Leontien als wezen gewoon hilarisch. En toen Leontien constant gepersifleerd werd bij Kopspijkers konden we mijn moeder wel helemaal een Tena Lady ombinden.
Leontien, Laurentien; dinges. "You know who".quote:
Mij heb je nog niet kunnen overtuigen, Q.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:02 schreef QyRoZ het volgende:
Je moet ook niet drinken, Au3. Dat doe ik ook niet. En ik ben Het Voorbeeld voor zovelen.
Wie woont er hier in het midden van het land ? Au3.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:02 schreef QyRoZ het volgende:
Je moet ook niet drinken, Au3. Dat doe ik ook niet. En ik ben Het Voorbeeld voor zovelen.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:02 schreef QyRoZ het volgende:
Daar willen ze me niet hebben. Ik kan geen Opel betalen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:11 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Ik vind jou wel iets voor Almere, Q.
Het is meer De Stad Van De Volvo, en De Labrador.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:13 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Daar willen ze me niet hebben. Ik kan geen Opel betalen.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:26 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
En een Zeeman draagtas, met Aldi bier, Q.
Das best een goede vraag eigenlijkquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:30 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Draagtas. Bestaat er ook een sleeptas? Of een vooruitschoptas? Bijvoorbeeld?
Stilte voor de storm.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:02 schreef DrMarten het volgende:
Waarom is het hier zo rustig?
Kansloosquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:20 schreef QyRoZ het volgende:
Zo. Het nummer van de Casema helpdesk staat in mn telefoon.
De aanbieding van het kapmes staat nog steedsquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:26 schreef QyRoZ het volgende:
Als mn internet het daar zo niet doet wordt ik helemaal wanhopig.
Die ga ik gebruiken voor een toekomstig mede keistedeling.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De aanbieding van het kapmes staat nog steeds
Ga je DennisMoore een kopje kleiner maken?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:34 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Die ga ik gebruiken voor een toekomstig mede keistedeling.
Meer water in de gracht.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Das dus echt wel 100x beterdereder dan Enschede
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Das dus echt wel 100x beterdereder dan Enschede
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:09 schreef QyRoZ het volgende:
Beter dan Enschede bestaat niet.
Ik ben het niet.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat ZIJN dat voor mokkels echt ?
No offense als je het zelf bent trouwens.
Die hadden we al: de Veluwe. Samen met JK.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:32 schreef QyRoZ het volgende:
Dat schept een band, Au3.
Ik ga weer heel dicht bij de Veluwe wonen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Die hadden we al: de Veluwe. Samen met JK.
BrE3Z@H De3lTjU4 30quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat ZIJN dat voor mokkels echt ?
No offense als je het zelf bent trouwens.
Het lijkt me niet dat ze op de UT zit?quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:33 schreef Arma_Angelus het volgende:
ja, die vind ik ook wel okay, beetje jammer dat ik dan ook weer vind dat je op de UT moet zitten om zo'n ding te hebben...
Geen kater?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:18 schreef DrMarten het volgende:
Bier van gister heeft er trouwens voor gezorgd dat ik me gruwelijk verslapen heb. Werd om 11.00 wakker
Noem je dat 'gruwelijk verslapen'? Volgens mij is dat behoorlijk standaard voor jou...quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:18 schreef DrMarten het volgende:
Bier van gister heeft er trouwens voor gezorgd dat ik me gruwelijk verslapen heb. Werd om 11.00 wakker
Niet goed, maar dat is iig de indruk die ik via Fok krijg...quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:42 schreef DrMarten het volgende:
Blijkt maar weer uit hoe goed jij mij kent
geen nood, je kan minimaal 3x masturberen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 00:47 schreef QyRoZ het volgende:
De laatste nacht.
3xquote:Op donderdag 30 juni 2005 01:26 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
geen nood, je kan minimaal 3x masturberen.
2x vond ik wel genoeg.quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:26 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
geen nood, je kan minimaal 3x masturberen.
Welke film?quote:Op donderdag 30 juni 2005 00:48 schreef DrMarten het volgende:
Film was tof, jammer dat ze een beetje veel van het boek afwijken, maar het was vermakelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |