Zekers, supertof concert... Lenny Kravitz en die zanger van R.E.M waren natuurlijk de relnichten van de avond... helemaal gaar en een stel aangeslagen stembanden rijker..quote:Op maandag 27 juni 2005 09:37 schreef QyRoZ het volgende:
Was lekker weertje bij Rockin' Park gisteren. Weer flink bruin/rood geworden.
Zo maar es terug naar Enschede.
Waren er nog positieve verrassingen bij de overige bands?quote:Op maandag 27 juni 2005 10:17 schreef QyRoZ het volgende:
Stond 1e rij vooraan bij R.E.M., mooi in het midden. Toppie!
Weinig van meegekregen eigk, behalve Keane en Lenny Kravitz, die waren erg okay.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:20 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Waren er nog positieve verrassingen bij de overige bands?
Ik heb wel een kapmes voor je te leenquote:Op maandag 27 juni 2005 14:16 schreef QyRoZ het volgende:
Voor mezelf uiteraard.
Die heb ik dan weer niet, maar gewoon goed hard slaan levert ook wel het gewenste resultaatquote:Op maandag 27 juni 2005 14:34 schreef Arma_Angelus het volgende:
wel een giftige kikker langsheen getrokken?
Lekker weertje.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:57 schreef Logician het volgende:
wat een weer weer
quote:Op maandag 27 juni 2005 19:32 schreef Logician het volgende:
na donderdag is mijn 2e reden om naar Enschede te verhuizen uiteengespat
Hoeveel redenen had je?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:32 schreef Logician het volgende:
na donderdag is mijn 2e reden om naar Enschede te verhuizen uiteengespat
Twee redenen;quote:Op maandag 27 juni 2005 19:47 schreef Twoflower het volgende:
Hoeveel redenen had je?
Maar nu ken je alweer meer mensen in Enschede... En anders kom je toch gewoon ook naar Amersfoort?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:51 schreef Logician het volgende:
[..]
Twee redenen;
1.studie
2.Q
Mijn vriend wou een tweede studie doen, deze kon alleen in Delft of Enschede, in Enschede woonde QyRoZ, en in Delft kon ik niemand
W wil na zijn studie graag richting Apeldoorn of Amersfoort, die richting op ieg.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:01 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Maar nu ken je alweer meer mensen in Enschede... En anders kom je toch gewoon ook naar Amersfoort?
Als het maar dicht bij mij is.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:02 schreef Logician het volgende:
[..]
W wil na zijn studie graag richting Apeldoorn of Amersfoort, die richting op ieg.ik vind alles prima
Dan ken je alvast 2 mensen in Amersfoort...quote:Op maandag 27 juni 2005 20:02 schreef Logician het volgende:
[..]
W wil na zijn studie graag richting Apeldoorn of Amersfoort, die richting op ieg.ik vind alles prima
Gezellig. Lekker wijf?quote:Op maandag 27 juni 2005 20:13 schreef DrMarten het volgende:
En het is officieel, de laatste kutkamer hier in huis is weer verhuurd
As a matter of fact.....quote:
Yeah right! Dan moet je toch met minstens 480 km/u rijden, dat zie ik je nog niet doen...quote:Op maandag 27 juni 2005 20:44 schreef QyRoZ het volgende:
Ach, later wordt alles beter. Zodra ik een Ferrari heb ben ik in een kwartier in Enschede.
Ik ben pas om 18:30 thuis vrees ik...quote:Op maandag 27 juni 2005 22:47 schreef QyRoZ het volgende:
Zijn er nog sterke mannen die donderdag rond 17:00 even kunnen helpen slepen met wat spullen ivm met een verhuizing?
een verhuizing is net als de kijkshop!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 05:57 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik ben pas om 18:30 thuis vrees ik...
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:17 schreef QyRoZ het volgende:
DEN HAAG De tweede dochter van prins
Willem-Alexander en prinses Mįxima heet
Alexia Juliana Marcella Laurentien.
Wat is er mis met het oerhollandse 'Koe' of 'Berta'?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:51 schreef DrMarten het volgende:
De volgende dochter gaat Mabel heten?
Leontienquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn moeder vindt Leontien als wezen gewoon hilarisch. En toen Leontien constant gepersifleerd werd bij Kopspijkers konden we mijn moeder wel helemaal een Tena Lady ombinden.
Ze kon wel goed bordjes omdraaien.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn moeder vindt Leontien als wezen gewoon hilarisch. En toen Leontien constant gepersifleerd werd bij Kopspijkers konden we mijn moeder wel helemaal een Tena Lady ombinden.
Leontien, Laurentien; dinges. "You know who".quote:
Mij heb je nog niet kunnen overtuigen, Q.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:02 schreef QyRoZ het volgende:
Je moet ook niet drinken, Au3. Dat doe ik ook niet. En ik ben Het Voorbeeld voor zovelen.
Wie woont er hier in het midden van het land ? Au3.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:02 schreef QyRoZ het volgende:
Je moet ook niet drinken, Au3. Dat doe ik ook niet. En ik ben Het Voorbeeld voor zovelen.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:02 schreef QyRoZ het volgende:
Daar willen ze me niet hebben. Ik kan geen Opel betalen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:11 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Ik vind jou wel iets voor Almere, Q.
Het is meer De Stad Van De Volvo, en De Labrador.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:13 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Daar willen ze me niet hebben. Ik kan geen Opel betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |