Ja. Ooit.quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:44 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Ga je dood?
Sterf danquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:51 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ga liever dood.
Niet alleen QyRoZ hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:34 schreef Ayaxola het volgende:
QyRoZ komt bij mij in de stad wonen dan![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:34 schreef Ayaxola het volgende:
QyRoZ komt bij mij in de stad wonen dan![]()
Ga je met QyRoZ samenwonen?quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:47 schreef Twoflower het volgende:
Damn, ik stond net klaar om een topic te maken, is die toekomstige Amersfoorter me voor!
O, wacht even, ik ben zelf ook een toekomstige Amersfoorter...![]()
Ik ga even over mn nek.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:10 schreef DrMarten het volgende:
Juist.quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik hoop door die opmerking van Snakey en niet door Erdinger
quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:17 schreef Detroit het volgende:
Nu zal het ook wel bergaf gaan met de postcount van QyRoZ..
Wanneer is een kater wel leuk? (behalve als ie wit is dan)quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:39 schreef Logician het volgende:
gvd zeg een kater met dit weer is niet leuk
Aiiiiiquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:29 schreef wendy-tje het volgende:
paarden zijn soms niet leuk... ik heb nu een knoepert van een blauw oog
En slapen lukt idd niet best met deze temperaturen
Ik overleef het wel hoor.... t ziet er alleen niet zo lekker uit, en mijn zicht is iets minder door die dikke oogledenquote:
lolquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:40 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Wanneer is een kater wel leuk? (behalve als ie wit is dan)
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:41 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Ik overleef het wel hoor.... t ziet er alleen niet zo lekker uit, en mijn zicht is iets minder door die dikke oogleden
koudzweet met dit weer is niet verkeerdquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:46 schreef Logician het volgende:
[..]
lol
Nou ik stond in de eerste instantie ook gewoon op en toen ineens breek het koudzweet me uit en heb ik vervolgen een half uur op de rand van het bed gezeten in de hoop de hele boel net een nieuwe verfje te gevenheb trouwens knallende kopijn
Maaaar t'was wel leuk gister!
Volgende week beter (volgens Teletekst)quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:08 schreef QyRoZ het volgende:
Wat een weer.
quote:LONDEN - Bankverzekeraar Fortis wil de komende jaren flinke bedragen besparen op zijn ondersteunende diensten, zoals personeelszaken. Door deze diensten op één plek binnen het concern samen te brengen, denkt Fortis in 2009 jaarlijks 200 tot 250 miljoen euro te kunnen besparen. Volgend jaar moet de kostenoperatie al 100 miljoen euro opleveren.
Ja, idem.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:10 schreef DrMarten het volgende:
blegh, zweet druipt van m'n lijf terwijl ik alleen maar achter de pc zit
Dat zie ik mijn huisgenoot nog niet doen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:02 schreef DrMarten het volgende:
Maar m'n huisgenoote gaat eeen of andere lekkere salade maken
Hahaha, heb je een vrouw in huis, wordt er nog niet voor je gekooktquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:04 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat zie ik mijn huisgenoot nog niet doen.
Die is er nu niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hahaha, heb je een vrouw in huis, wordt er nog niet voor je gekookt
Succes! Zal wel meevallen toch? De meeste ziekenhuizen zijn aardig koel...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:37 schreef Nuek het volgende:
* Nuek gaat zo naar het ziekenhuis. Mijn omie is opgenomen met een brokkenheupie. Hopelijk is het daar wat uit te houden...
Enschede? Haaksbergerstraat heeft airco. Delen van Ariensplein niet, daar is het lekker warm kan ik uit eigen ervaring meldenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:37 schreef Nuek het volgende:
* Nuek gaat zo naar het ziekenhuis. Mijn omie is opgenomen met een brokkenheupie. Hopelijk is het daar wat uit te houden...
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:19 schreef DrMarten het volgende:
tsss, mevrouw heeft ook een keer alcohol gehad hoor
Ja hallo, ik lig niet na 3 bier een halve dag voor dood in m'n bedquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:46 schreef Twoflower het volgende:
Gaan er nog mensen de stad in vanavond?
Ik ben al in de stad.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:46 schreef Twoflower het volgende:
Gaan er nog mensen de stad in vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |