Jij ook al?quote:
En het was zeer geslaagdquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:23 schreef DrMarten het volgende:
http://www.rapalje.com/midzomer/midzomer.html
Dat
Nu weg
Fokt ze?quote:Op zondag 26 juni 2005 10:16 schreef QyRoZ het volgende:
Vroeg gaan slapen, mn zusje had mn pc-kamer ingepikt.
gezien je geografische geboorte plaats? genueckt?quote:Op zondag 26 juni 2005 10:16 schreef QyRoZ het volgende:
Vroeg gaan slapen, mn zusje had mn pc-kamer ingepikt.
Ik denk dat ik daar ook maar heen verhuis dan... :/quote:Op zondag 26 juni 2005 11:30 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
gezien je geografische geboorte plaats? genueckt?
Nou was het een leuke wedstrijdquote:Op zondag 26 juni 2005 00:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Jij ook al?
Vandaag ARG-SPA in Twentestadion gezien, morgen ook al Rockin' Park....hoezo druk weekend
Wel als je 8 hoog zit jaquote:Op zondag 26 juni 2005 14:34 schreef Arma_Angelus het volgende:
echt, je kamer op het oosten is te kut.
Iets meer last van de zon denk ik, ik zitr ook op het oosten maar heb niet heel lang last van de zon, die zit eerst nog achter het flat aan de overkantquote:Op zondag 26 juni 2005 15:07 schreef Arma_Angelus het volgende:
wat heeft dat met 8 hoog te maken dan?
Kan ookquote:Op zondag 26 juni 2005 15:52 schreef Arma_Angelus het volgende:
ah zodaar zit wat in, ik vermoed dat mijn kamer gewoon te klein is en daarom veels te snel opwarmt.
Ik wist dat ik iets vergeten was, wilde nog even de stad in vandaag, ga ik nu niet meer reddenquote:Op zondag 26 juni 2005 16:11 schreef Nuek het volgende:
Tis wel wat druk in de stadAfgeladen met duitsers ook weer... Hoe weten ze dat toch?
Ik denk dat die culinaire markt nog wel even door gaat hoorquote:Op zondag 26 juni 2005 16:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik wist dat ik iets vergeten was, wilde nog even de stad in vandaag, ga ik nu niet meer redden
Gister al genoeg uitgegeven aan etenquote:Op zondag 26 juni 2005 16:16 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik denk dat die culinaire markt nog wel even door gaat hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |