Waarom sta ik niet tussen je fav. users?????quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:02 schreef Logician het volgende:
als het goed is komt er een enorme bui aan over ong. 3uur.. een waar knalfestijn
Het viel inderdaad mee op de Haaksbergerstraat.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Enschede? Haaksbergerstraat heeft airco. Delen van Ariensplein niet, daar is het lekker warm kan ik uit eigen ervaring melden
Misschien ben je wel een bekstebberquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom sta ik niet tussen je fav. users?????.
mot jequote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:17 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Hallo?
Ah, je zocht onsquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:31 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Ja, ik hoorde iets over een bekstebber.
Weinig van gemerkt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:02 schreef Logician het volgende:
als het goed is komt er een enorme bui aan over ong. 3uur.. een waar knalfestijn
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:38 schreef Kreator het volgende:
Ja klopt. Ik gooide laatst een euro naar je toen je in de goot lag.
Kennelijk verwachten ze dat ik mensen niet in de rug steek. Wat een verantwoording. Nu moet ik alleen nog weten waar deze crackhoer het vandaan haalt.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:43 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Verwachten mensen wel eens iets van jou, K?
Misschien vertelt ze je het na een mooie messteek net boven haar nieren?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kennelijk verwachten ze dat ik mensen niet in de rug steek. Wat een verantwoording. Nu moet ik alleen nog weten waar deze crackhoer het vandaan haalt.
Ik maak m'n mes niet vuil aan zo'n stinkende slet.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:50 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Misschien vertelt ze je het na een mooie messteek net boven haar nieren?
Zo maar een voorstel, hoor.
Dan zul je moeten leven met het feit dat je niet weet waar die crackhoer het vandaan haalt, K.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik maak m'n mes niet vuil aan zo'n stinkende slet.
Misschien kan ik die poepkut overhalen door vriendelijk te lijken, B.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:52 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Dan zul je moeten leven met het feit dat je niet weet waar die crackhoer het vandaan haalt, K.
Excuses, ik heb nooit de intentie gehad boos op je te worden.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien kan ik die poepkut overhalen door vriendelijk te lijken, B.
Pas maar op, volgens bepaalde crackhoertjes steek ik je morgen zo in je bek.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:55 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Excuses, ik heb nooit de intentie gehad boos op je te worden.
Pffff, daar neem ik toch geen verantwoording voor. Dat verwacht je toch niet van mij?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Pas maar op, volgens bepaalde crackhoertjes steek ik je morgen zo in je bek.
Mijn verwachtingspatroon van jou is niet denderend.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:59 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Pffff, daar neem ik toch geen verantwoording voor. Dat verwacht je toch niet van mij?
Ik begeef me dan ook vrij weinig in patronen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn verwachtingspatroon van jou is niet denderend.
Hoereren met je uitgemergelde cracklichaam. Mooi patroon, Nuek. Je moeder is vast trots op je.quote:
Haar grote leermeesteres.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:02 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Hoereren met je uitgemergelde cracklichaam. Mooi patroon, Nuek. Je moeder is vast trots op je.
Ach, dat betekent dat degene die je aangenomen heeft eruit wordt geschopt..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:49 schreef QyRoZ het volgende:
Correct, Mr. Noodle.
Bij het bedrijf uit dit bericht op nu.nl:
[..]
Ehehehe, wat uberhaupt geen dom idee isquote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ach, dat betekent dat degene die je aangenomen heeft eruit wordt geschopt..
Jij ook al?quote:
En het was zeer geslaagdquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:23 schreef DrMarten het volgende:
http://www.rapalje.com/midzomer/midzomer.html
Dat
Nu weg
Fokt ze?quote:Op zondag 26 juni 2005 10:16 schreef QyRoZ het volgende:
Vroeg gaan slapen, mn zusje had mn pc-kamer ingepikt.
gezien je geografische geboorte plaats? genueckt?quote:Op zondag 26 juni 2005 10:16 schreef QyRoZ het volgende:
Vroeg gaan slapen, mn zusje had mn pc-kamer ingepikt.
Ik denk dat ik daar ook maar heen verhuis dan... :/quote:Op zondag 26 juni 2005 11:30 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
gezien je geografische geboorte plaats? genueckt?
Nou was het een leuke wedstrijdquote:Op zondag 26 juni 2005 00:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Jij ook al?
Vandaag ARG-SPA in Twentestadion gezien, morgen ook al Rockin' Park....hoezo druk weekend
Wel als je 8 hoog zit jaquote:Op zondag 26 juni 2005 14:34 schreef Arma_Angelus het volgende:
echt, je kamer op het oosten is te kut.
Iets meer last van de zon denk ik, ik zitr ook op het oosten maar heb niet heel lang last van de zon, die zit eerst nog achter het flat aan de overkantquote:Op zondag 26 juni 2005 15:07 schreef Arma_Angelus het volgende:
wat heeft dat met 8 hoog te maken dan?
Kan ookquote:Op zondag 26 juni 2005 15:52 schreef Arma_Angelus het volgende:
ah zodaar zit wat in, ik vermoed dat mijn kamer gewoon te klein is en daarom veels te snel opwarmt.
Ik wist dat ik iets vergeten was, wilde nog even de stad in vandaag, ga ik nu niet meer reddenquote:Op zondag 26 juni 2005 16:11 schreef Nuek het volgende:
Tis wel wat druk in de stadAfgeladen met duitsers ook weer... Hoe weten ze dat toch?
Ik denk dat die culinaire markt nog wel even door gaat hoorquote:Op zondag 26 juni 2005 16:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik wist dat ik iets vergeten was, wilde nog even de stad in vandaag, ga ik nu niet meer redden
Gister al genoeg uitgegeven aan etenquote:Op zondag 26 juni 2005 16:16 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik denk dat die culinaire markt nog wel even door gaat hoor
En het is zelfs al best aangenaam.quote:Op maandag 27 juni 2005 07:34 schreef Nuek het volgende:
goeiemorgen
Buiten ziet het er ook weer veelbelovend uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |