abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:41:11 #101
53255 BadGirly
Sweetheart
pi_28336527
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 02:57 schreef g1id het volgende:

Ik heb eens boterhammen teruggevonden die de hele ZOMERvakantie in mijn rugzak gezeten hebben... dat was niet meer dan een zakje schimmel. Was echt TE goor!
Hier nog zo één. M'n broodtrommel rook naar zure kots en heb hem weg moeten gooien omdat de lucht er niet uit ging.

Verder wordt er eigenlijk alleen regelmatig wat rottend fruit aangetroffen.
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:48:00 #102
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_28336804
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:41 schreef BadGirly het volgende:

[..]

Hier nog zo één. M'n broodtrommel rook naar zure kots en heb hem weg moeten gooien omdat de lucht er niet uit ging.

Verder wordt er eigenlijk alleen regelmatig wat rottend fruit aangetroffen.
Tip: in de week zetten met heet water, azijn en soda...!

Zo heb ik ooit een canvas fietstas gered. Ik had eieren gekocht en er was er eentje gebroken. Het struif was in de naden terecht gekomen en het lukte me niet om dat er goed uit te krijgen.
Na een week rook het alsof ik een lijk in de schuur had verborgen...
Na een wanhoops-oproep op 1 of ander huishoudforum kwam deze tip eruit en hoera, ik kon weer rondfietsen zonder dat mensen me geïrriteerd nakeken!

Die truuk moet ook wel met broodtrommeltjes lukken
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:50:16 #103
53255 BadGirly
Sweetheart
pi_28336894
Thanx, handig voor de volgende keer dan
pi_28337823
Hebben eens op het werk karamel gemaakt en dat in een fles gekieperd. Was alleen niet zo slim die in de koeling te zetten

Die fles was een baksteen geworden

Wasn't me
Holler
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:25:16 #105
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_28338236
ik heb net 2 stinkende zakken aardappelen weggegooid
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:32:01 #106
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_28338473
MM toch

Ik zat pinda's te eten die al 2 maanden over datum waren

ze smaakten toch wel naar plastic, heb ze maar weggegooid *lichtelijk kotssmiley*
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:48:01 #107
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_28339097
Ik kwam net een pot pindakaas tegen die 2 jaar over datum was
Ik eet die meuk nooit...
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  woensdag 29 juni 2005 @ 15:12:55 #108
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_28340021
Ik ben een beetje een sloddervos wat bewaren betreft..

Kwam vanmorgen in de broodbak een groen met witte stippen sneetje tegen..
Pot appelmoes stond helemaal achter in de koelkast.. nooit meer aan gedacht natuurlijk was helemaal groen uitgeslagen..
Cocolademelk ok een beetje te lang in de koelkast gestaan.. was lichtbruin van kleur en heel waterig.

Weet niet hoe t komt maar ik denk er gewoon niet meer aan als ik t eenmaal in de koelkast heb gezet.. nouja... ik zet het tenminste IN de koelkast
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_28340559
Ik ben verslaafd aan tassen. Dus ik moet vaak al mn spulletjes van de ene naar de andere tas overgooien. Na wil er nog wel eens wat blijven steken. Laatst ruimde ik mijn kast op en vond een oude tas terug. Hij heeft daar waarschijnlijk een maandje of 10 gelegen. Zat er nog een netjes in plastic verpakt broodje in. Helemaal beschimmeld. En ongelofelijk stinken. Brood gauw weggegooid...tas uitgesopt alleen de geur van beschimmeld brood blijft in de tas hangen....

jammer van de tas

woensdag 29 juni 2005 @ 16:27:43 #110
66422 dutch-mamma
pi_28342770
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:26 schreef Leintje het volgende:
Ik ben verslaafd aan tassen. Dus ik moet vaak al mn spulletjes van de ene naar de andere tas overgooien. Na wil er nog wel eens wat blijven steken. Laatst ruimde ik mijn kast op en vond een oude tas terug. Hij heeft daar waarschijnlijk een maandje of 10 gelegen. Zat er nog een netjes in plastic verpakt broodje in. Helemaal beschimmeld. En ongelofelijk stinken. Brood gauw weggegooid...tas uitgesopt alleen de geur van beschimmeld brood blijft in de tas hangen....

jammer van de tas

Soda en azijn
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
pi_28351589
Ouders op verlof en in de microgolfoven bleek nog een kom tomatensoep te staan. Na een week komen de ouders terug en echt fris zag de soep er niet meer uit.

Verder eens een overschotje van vis in de vuilbak gekieperd. Na 2dagen begon het toch wel aardig te ruiken
  donderdag 30 juni 2005 @ 16:18:56 #112
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_28360218
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik kwam net een pot pindakaas tegen die 2 jaar over datum was
Ik eet die meuk nooit...
Maar je koopt het wel...

Raar mens
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  donderdag 30 juni 2005 @ 17:21:05 #113
84328 Lllaura
painting pictures
pi_28361995
Toen ik nog thuis woonde, besloot ik eens in een vlaag van verstandsverbijstering de keukenkastjes schoon te maken. Ik stond op een stoel en probeerde boven m'n hoofd de frietpan uit het bovenste kastje te pakken. Het plankje schoof mee, waardoor ik de complete frietpan mét inhoud over me heen kreeg... Echt álles zat onder die vette zooi! En ik kreeg nog op m'n lazer van m'n ouders ook, want wat bezielde me in hemelsnaam om zomaar ineens de keukenkastjes schoon te gaan maken?

Edit: Sorry, verkeerde topic, dacht dat ik in huishoudblundertjes postte...

[ Bericht 7% gewijzigd door Lllaura op 30-06-2005 17:43:08 ]
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_28363374
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:26 schreef Leintje het volgende:

jammer van de tas

Ah zoiets heb ik ook wel eens gehad. Ik vond een tijd geleden nog eens een rugtas met wat een boterham met iets moest voorstellen. Helaas had het al zo lang in de tas gezeten dat het er uitzag als boerenkool uit pot .
pi_28363427
Ik heb een keer de verkeerde stekker eruit getrokken voordat ik op vakantie ging

ie van de koel/vries dus

Gevolg maden in de vries en koel kast

Das een lekker thuiskomst
  donderdag 30 juni 2005 @ 23:15:31 #116
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_28372856
Uien die een paar jaar in de kelder hadden gelegen, gevolg: Ontzettend stinkende puree. Verder de gebruikelijk rotzooi in de gezamenlijke keuken ve studentenhuis. Er is nl. een huisgenoot die van filtet Americain houdt, maar het kuipje nooit leeg eet. Gevolg is dat je af en toe een aantal kuipjes van maanden oud tegen komt. Verder uiteraard het nodige maandenoude groente en fruit uit de koelkast gevist dat allemaal gemuteerd was in een extreem harige kiwi.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  donderdag 30 juni 2005 @ 23:30:54 #117
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_28373327
Studentenhuizen. Dat heb ik toch nog een jaar uitgehouden, toen had ik een appartement van 85M2
Gadverdamme wat was dat erg, studentenhuis. Puinhoop 42 noemde ik het.
Nee, een eigen keuken, wc, badkamer, slaapkamer en woonkamer is het bestaansminimum voor mij.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_28376548
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 23:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Studentenhuizen. Dat heb ik toch nog een jaar uitgehouden, toen had ik een appartement van 85M2
Nee, een eigen keuken, wc, badkamer, slaapkamer en woonkamer is het bestaansminimum voor mij.
Mee eens. Al is het hier maar 36m2.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 1 juli 2005 @ 08:45:11 #119
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_28378443
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 16:18 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Maar je koopt het wel...

Raar mens
Ik woon niet alleen in dit huis
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 1 juli 2005 @ 09:41:12 #120
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_28379496
heb gisteren twee bebaarde pita broodjes weggegooid
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
  vrijdag 1 juli 2005 @ 11:38:37 #121
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_28382688
* Jojogirl kwam woensdagnacht na bijna 3 weken vakantie thuis en zag toen dat ze toch niet alle bederfelijke waar had weggegooid: op de keukentafel lag in een zakje een vage witgrijsgroene wollige massa die nog ergens in de verte herkenbaar was als brood.

Blijft over de vraag waarom m'n schoonzusje die voor de brievenbus en planten zorgde het brood niet even heeft weggegooid
pi_28396334
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 02:57 schreef Sandstorm_81 het volgende:
de microgolfoven
Wat een grappig woord! Hier had ik echt nog nooit van gehoord.
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 23:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Tja, voor mij eigenlijk ook maar als je geen geld hebt houdt het op.

Ontopic: die van de bakjes filet Americain ken ik ook ja. Net als huisgenoten die een feestje houden met slagroomtaart en vervolgens weggaan zonder die taart in de koelkast te zetten. Ik kom eigenlijk nooit in de woonkamer, maar toen ik weken later terugkwam stond 'ie er nog. Net als een pan met bruine smurrie, God weet wat het ooit geweest was. De pannen die nog goed waren heb ik aan het eind van het jaar meegenomen (de eigenaar was al verhuisd), maar die ene heb ik lekker laten staan.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_28409200
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 09:41 schreef kruimel_20 het volgende:
heb gisteren twee bebaarde pita broodjes weggegooid
Bebaarde broodjes.
Ja, die met de ballen in de bek.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 12:26:42 #124
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_28410058
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 19:36 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Wat een grappig woord! Hier had ik echt nog nooit van gehoord.
[..]

Tja, voor mij eigenlijk ook maar als je geen geld hebt houdt het op.

Ontopic: die van de bakjes filet Americain ken ik ook ja. Net als huisgenoten die een feestje houden met slagroomtaart en vervolgens weggaan zonder die taart in de koelkast te zetten. Ik kom eigenlijk nooit in de woonkamer, maar toen ik weken later terugkwam stond 'ie er nog. Net als een pan met bruine smurrie, God weet wat het ooit geweest was. De pannen die nog goed waren heb ik aan het eind van het jaar meegenomen (de eigenaar was al verhuisd), maar die ene heb ik lekker laten staan.
Ik heb een jaar oid geleden een pannetje met Nasi van een paar maanden oud weggegooid, dat iemand bewaard had en vergeten was. Vervolgens heb ik maanden geen Nasi meer gegeten, de associatie met die zure rottende lucht was te sterk.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_28411936
Aangezien ik bijna op vakantie ga en mijn ouders ook komen er me nu ineens ook blunders te boven.

we hadden altijd de gewoonte 's ochtends brood te maken voordat we op pad gingen. Dus dan haalde mijn moeder 's avonds brood uit de vriezer, zodat het 's nachts kon ontdooien. Totdat ze 's ochtends besloot bevroren brood te beleggen en het aantal boterhammen van een brood uit de vriezer te pakken. Gevolg: na 4 en een halve week kwamen we die hele zak ontdooid brood tegen bij thuiskomst. Lekker groen en harig belegd.

of mijn zus, die voordat we weggingen nog snel iets van eten weggooide in de prullenbak, dit vergat te melden. Bij thuiskomst was de geur dan niet te harden
pi_28419063
Ik had per ongeluk eens een flesje met een restje vruchtensap in mijn schooltas laten zitten. Dat was vlak voor de grote vakantie. Ik was vergeten dat ik het flesje af had moeten wassen.

Na de grote vakantie pakte ik de tas weer op. Zag ik opeens massa's ondefinieerbare, pikzwarte, stinkende drab.

(Hé verrek, was ik voor de grote vakantie niet wat vergeten?)

1 voordeel was dat ik het flesje, samen met de andere lunch-benodigdheden zoals mijn broodtrommel, in een plastic zak had gedaan. Zodoende was mijn eigenlijke schooltas niet besmeurd. Ik heb de hele plastic zak weggegooid. Zonder er verder nog naar te kijken en met mijn neus dicht. De aanblik was te walgelijk.
  zondag 3 juli 2005 @ 00:47:56 #127
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_28432635
haha wat een leuke verhalen...

ik heb het ook een keer gepresteerd met een pan groentensoep... heerlijk zelfgemaakt.

en een aantal dagen op het aanrecht laten staan...
en te lamlendig om het even weg te gooien.

nou na een dikke week heb ik de soep met pan en al de container ingegooid... zo verschrikkelijke vieze rottende drab...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  † In Memoriam † zondag 3 juli 2005 @ 22:29:15 #128
25682 2cv
Niet subtiel
pi_28458288
Ook leuk: appelsapje inschenken. Bij het opdrinken merken dat er iets uit je mond blijft hangen. "Mam. wat is dit?" "Das schimmel."
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  maandag 4 juli 2005 @ 00:10:46 #129
46794 Berkery
Fat bastard
pi_28462185
quote:
Op zondag 3 juli 2005 22:29 schreef 2cv het volgende:
Ook leuk: appelsapje inschenken. Bij het opdrinken merken dat er iets uit je mond blijft hangen. "Mam. wat is dit?" "Das schimmel."
Ik ken dat. Een pak druivensap dat open in de koelkast staat, terwijl niemand bij ons thuis druivensap drinkt, tot mijn zus een keer thuis komt en denkt: hee, lekker, druivensap - een glas inschenkt, en ik weet nog dat er ineens een 'plons' klonk

Mijn moeder die een restje lasagne terug in de oven zet voor de volgende dag, en niemand die er de komende drie weken nog aan denkt. De lasagne was groen geworden.
No Dukes of Hazzard in the classroom
  woensdag 6 juli 2005 @ 19:08:58 #130
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_28559844
- Mijn neefje is een eenzijdige eter. Zijn ouders wilden hem toch groenten laten eten; ging het niet snel genoeg, dan moest hij naar zijn kamer om het daar verder op te eten.
Ik was er een keer op visite toen het gebeurde dat mijn neef naar boven gestuurd werd. Ik ging erachter aan want met oom en tante aan tafel is maar saai . Neefje sommeerde mij te zwijgen als het graf over wat er volgde in zijn kamer: de peen-en-uienstamppot werd vakkundig in de speelgoedboerderij gesmeerd (deurtje dicht) en zelfs in grote bouw-blokken (aan de onderkant), daar bouwde hij dan een garage mee.
Weken later werd de schoonmaakster onwel bij het zien van alle schimmel in alle hoeken en gaten van de kamer. Neefje heeft nooit meer boven gegeten.

- Eén van de medebewoners op de groep ging pilaf maken. Dat hebben we geweten . Vrijdagmiddag stond het vlees al te ontdooien op het aanrecht en maandag werd het in het eten verwerkt. Gevolg was dat op 1 na iedereen ziek was en twee mensen naar de huisarts moesten.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_28613891
vandaag nog, zit een broodje te eten met boter en kaas. Is de boter al 2 maanden over datum.....
i am the diamond in the dirt that ain't been found.....
pi_28620626
Als ik iets van vlees niet vertrouw geef ik het aan de kat. En als die het niet hoeft eet ik het ook niet.

We hadden een keer eten gehaald.. Maar de kip zag er nog al bijzonder uit.. Dus dan eet ik het niet. De m'n familie eet het het dan nog wel, die zijn er nog dagen ziek van geweest
  vrijdag 8 juli 2005 @ 18:24:51 #133
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_28631582
Wat een verhalen allemaal. Ik heb in mijn voorraad nog nooit echt ranzige dingen gehad. Wel eens een restje melk oid die niet meer zo fris was, maar verder is mijn koelkast nog wel ombesmet. Echter mijn pannen, waar zelfgemaakte tomatensoep iets te lang in bleef zitten waren wel wat minder fraai. Let wel, het ging hier dan om datgene wat aan de randen vast geplakt was. Dus niet eens echt soep nog. Maar ranzig is het wel, om dan een week later die pan van binnen te bekijken.

Ik heb ook een pedaalemmer. Geen nare luchtjes naar buiten, geen fruitvliegjes. Echt prima. Maar als je soms kijkt wat daar binnen allemaal leeft Laatst zaten er nog niet ontpopte maden in.
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
pi_28653052
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 05:56 schreef dragonkiss het volgende:
vandaag nog, zit een broodje te eten met boter en kaas. Is de boter al 2 maanden over datum.....
Mwah, boter is volgens ook niet echt iets wat kan bederven? Ik heb ook nog een bakje in de koelkast staan dat alweer een tijdje overtijd is, is echter nog prima te doen .
  zaterdag 9 juli 2005 @ 15:37:07 #135
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_28654152
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 14:54 schreef Lexie het volgende:

[..]

Mwah, boter is volgens ook niet echt iets wat kan bederven? Ik heb ook nog een bakje in de koelkast staan dat alweer een tijdje overtijd is, is echter nog prima te doen .
Zet een kuipje boter maar eens een paar dagen buiten de koelkast, dan zie je hoe het kan bederven.
The love you take is equal to the love you make.
pi_28669071
Toen ik mijn man net leerde kennen en ik me verveelde. (hij was aan het werk) besloot ik om de voorraadkasten eens uit te mesten. Nou, dat heb ik geweten! Bijna alles was op zijn minst een jaar over datum! Veel pakjes en blikjes. Veel spul uit het kerstpakket. In de koelkast was niet veel te vinden, wel een tree vol bier! Dat bederft niet zo snel!

De chips is bij ons ook vaak over de datum. Vandaag nog wat zakken weggegooid, ze waren al een paar maanden over datum.
Verder eten we zelden aardappelen. Blijkbaar kun je die niet lang bewaren, net zoals uien. Yak! Dat stinkt!

En 1x hadden we bij de supermarkt een afbakstokbrood gekocht, komen we thuis, isiie aan de onderkant beschimmeld. En niet over de datum. Ook zien we af en toe nog beschimmelde afbakstokbroden liggen in het schap, die geven we dan maar aan de vakkenvullers.
En een keer een rookworst gekocht, blijkt die bij thuiskomst flink over de datum te zijn. Kregen we gratis een nieuwe voor terug.
pi_28669865
Oma schenkt een pilsje voor me in, en zet me een glas voor met morsdood, schuimloos gelig vocht.
Eh oma? Mag ik dat flesje even zien? (jaar over datum)

Invalwerk in het ziekenhuis, psychiatrische kliniek, op de dagbehandeling afdeling. Zal ik even de voorraadkast nakijken. Trays vol met 1 persoons verpakkingen roomboter, paté, smeerkaas weggegooid. Jaren over datum. En dat spul is járen houdbaar....
...
pi_28876424
Nou heb ik een vraagje, even tussendoor.

We hebben in de kast een pakje aspergesoep (in poedervorm) staan, waarop de datum 'juni 2004' staat. Mijn vader beweert dat je dat zomaar op zou kunnen eten. Hij is het nog steeds een keer van plan. Ik moet er zelf niet aan denken.

Wat zouden jullie met dat pakje doen?
  zondag 17 juli 2005 @ 09:12:50 #139
64781 bonke
pipo koeie
pi_28876481
mijn ouders hadden vroeger de mogelijkheid om zelf yoghurt te maken
ze hadden daar een of ander plantje voor waar je melk bij moest gooien en twee dagen later had je yoghurt ( was wel lekker trouwens)
maar als er geen melk was of het plantje moest bewaard worden ging dat in de koelkast en het vocht waar het plantje inlag ging in een wijnfles ( hoe het helemaal in elkaar zat weet ik niet meer )
maar op een keer waren me ouders weg en ik zou met wat vrienden gaan fondeuen
er was er dus ook een bij die wel wat wijn lustte
en ik vond dus een fles wijn zonder etiket
ze vond het wel lekker eigenlijk maar ze heeft dus gewoon die zooi vanvdat yoghurtplantje gedronken
pies on joe toe
  zondag 17 juli 2005 @ 09:20:45 #140
64781 bonke
pipo koeie
pi_28876521
ook zou ik es een keer een overheerlijk eitje bakken, dus : uitje snipperen en in de pan, champignonetjes fijn maken en derbij mikken, tomaatje in plakkies, en wat stukkies spek derbij , ff laten bakken met wat kruiden erbij en drie eitjes breken in de pan
eerste eitje was goed ( en hmmmm het rook zo lekker ) tweede eitje was ook goed ( heeerlijk rook het ) derde eitje was verdorrie pikzwart van binnen en stonk als de hel
daar ging me lekker gebakken eitje
pies on joe toe
  zondag 17 juli 2005 @ 10:16:14 #141
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_28876829
quote:
Op zondag 17 juli 2005 09:01 schreef apestaartje het volgende:
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 17 juli 2005 @ 11:24:30 #142
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_28877667
quote:
Op zondag 17 juli 2005 09:20 schreef bonke het volgende:
ook zou ik es een keer een overheerlijk eitje bakken, dus : uitje snipperen en in de pan, champignonetjes fijn maken en derbij mikken, tomaatje in plakkies, en wat stukkies spek derbij , ff laten bakken met wat kruiden erbij en drie eitjes breken in de pan
eerste eitje was goed ( en hmmmm het rook zo lekker ) tweede eitje was ook goed ( heeerlijk rook het ) derde eitje was verdorrie pikzwart van binnen en stonk als de hel
daar ging me lekker gebakken eitje
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
  † In Memoriam † zondag 17 juli 2005 @ 11:30:25 #143
43556 miss_dynastie
pi_28877785
quote:

We hebben in de kast een pakje aspergesoep (in poedervorm) staan, waarop de datum 'juni 2004' staat. Mijn vader beweert dat je dat zomaar op zou kunnen eten. Hij is het nog steeds een keer van plan. Ik moet er zelf niet aan denken.

Ik gooi het weg, want als ik er sinds juni 2004 niet aan toegekomen ben het te eten, zal dat nu vast ook niet gebeuren
pi_28877946
quote:

Mmm tis droog in poeder vorm en zakje zit dicht..dan kan het wel alleen er zal nog maar erg weinig smaak aan zitten... Kijk wel ff of er nog wormpjes in zitten.. heb ik gehad met de griesmeel bij ons thuis.. Had mijn ma ooit eens gehaald en pak was open gemaakt..

Maanden later snuffel ik een keer in de kas op zoek naar iets te schranzen.. aaahh lekker griesmeel.... getver met wormpjes.. de hele inhoud van het pak bewoog Het waren geen maden maar hele kleine zwarte wormpjes
pi_28878410
Ik kwam laatst een fles Fanta die houdbaar was tot 2002 tegen. Waarschijnlijk ooit is voor een feestje ofzo gekocht. En niemand die dat spul ooit drinkt, heb het maar door de gootsteen gespoeld.
  zondag 17 juli 2005 @ 12:13:25 #146
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_28878732
overigens niemand met foto's?
Doei.
  zondag 17 juli 2005 @ 12:39:42 #147
66422 dutch-mamma
pi_28879360
quote:

Dat is droge poeder, dat vanaf het moment van productie jaren houdbaar is.
Gewoon maken, en als het stinkt, kan je het alsnog wegdoen.

Ik denk dat het meevalt!

Martijn, die smilie...! Geweldig!
pi_28897272
2 werkblunders (allebei in hotels, slecht hoor).

In de kantine bij de lunch. collega 1 (bediening) neemt een pak karnemelk (van één dag over datum) schenkt een glas in en begint lekker te drinken. Collega 2 (kok) komt ernaast zitten en wilt ook inschenken.
C2: "die is een dag over datum hoor!"
C1: "oh dat maakt niet zo veel uit hoor. dat spul is toch al zuur en smaakt prima"
C2 kijkt in het pak : "dat ie goed smaakt zal wel, maar die dikke groene rand in dat pak zint me niet zo."
C1:
rest van de collega's

De 2e was ik zelf met een fles gewone melk. Was in engeland, met van die grote plastic melkflessen. Ik werkte in de keuken was thee aan 't zetten voor de collega's, daar moet melk in. De datum was niet leesbaar dus ik testte even offie nog goed was. Normaal ruik ik aan zoiets, maar beetje verstopte neus enzo, dus dan maar proeven. Nou die melk was inderdaad zuur.
pi_28898616
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 15:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zet een kuipje boter maar eens een paar dagen buiten de koelkast, dan zie je hoe het kan bederven.
Nooit problemen mee gehad. Tenzij je je niet schoongemaakte mes afveegt aan de rand. Dat is gegarandeerd beschimmeld. En bij dit weer wil halvarine na een paar dagen wel eens een stuk minder volume innemen, maar da's iets anders .
  maandag 18 juli 2005 @ 01:15:47 #150
66422 dutch-mamma
pi_28898838
quote:
Op maandag 18 juli 2005 01:05 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Nooit problemen mee gehad. Tenzij je je niet schoongemaakte mes afveegt aan de rand. Dat is gegarandeerd beschimmeld. En bij dit weer wil halvarine na een paar dagen wel eens een stuk minder volume innemen, maar da's iets anders .
Hoe durf jij halvarine met boter te vergelijken...!

Ik vind boter na een paar dagen kamertemperatuur wel sterker ruiken en smaken. Dan is het nog wel te eten, hoor. Maar ik ken mensen die dan al niet meer hoeven.
pi_28898994
Ook erg ranzig: na een avondje leuk spelen met slagroom, de de bus een week later uit de koelkast halen en concluderen dat je dat spuitdingetjs toch echt wel even af had moeten spoelen.
  maandag 18 juli 2005 @ 01:30:26 #152
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_28899099
oh, bah, op mijn werk zijn er dus een heleboel mensen die schijnbaar nooit geleerd hebben dat het wel zo lekker is om na gebruik dat tuutje even af te spoelen ja
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_28899174
Ik had het gewoon even vergeten, toen ik die bus weer naar de keuken bracht. Maar nu let ik er écht wel op, want het was bijzonder ranzig. Direct weggegooid ook uiteraard.
pi_28899175
Ooit een keer een paar erwten laten vallen in de koelkast....

Op een gegeven moment gaat de koelkast open en zie je een klein plantje......

Tijd om koelkast schoon te maken?
Ah...dat was het...
  maandag 18 juli 2005 @ 01:36:24 #155
66422 dutch-mamma
pi_28899219
quote:
Op maandag 18 juli 2005 01:34 schreef NITROHOSS het volgende:

En dat waren vást geen erwtenplantjes...!
pi_28899244
quote:
Op maandag 18 juli 2005 01:34 schreef NITROHOSS het volgende:

Een kennis van me kende een jongetjes wat is overleden doordat dat is gebeurd is z'n neusholte ofzo. Erg lang geleden overigens, maar toch een bijzonder sneue manier om te sterven.
  maandag 18 juli 2005 @ 01:55:44 #157
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_28899565
quote:
Op maandag 18 juli 2005 01:37 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Een kennis van me kende een jongetjes wat is overleden doordat dat is gebeurd is z'n neusholte ofzo. Erg lang geleden overigens, maar toch een bijzonder sneue manier om te sterven.

Broodje aap dus...
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  maandag 18 juli 2005 @ 02:12:27 #158
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28899824
quote:

Gewoon eten natuurlijk. We hebben hier nog een bijpassende fles whisky-cocktailsaus tht 7-03 voor je. Smaakt nog prima.

Overmorgen wordt onze keuken gesloopt omdat we een nieuwe krijgen. Morgen moet het ding dus uitgeruimd worden. Ik zie er een beetje tegenop
Vampire Romance O+
pi_28899875
quote:
Op maandag 18 juli 2005 01:55 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

[afbeelding]

Broodje aap dus...
Nee, geen broodje aap, Sherlock.
  maandag 18 juli 2005 @ 02:31:52 #160
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_28900091
quote:
Op maandag 18 juli 2005 02:16 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Nee, geen broodje aap, Sherlock.
"Een kennis van me kende een jongetje"

Het is een kenmerk van broodje aapverhalen om zo te beginnen.

"Een vriend van een kennis"
"Ik heb van horen zeggen"
etc...etc...

Erwten e.d. raken niet kwijt in je neusholte. En hebben al helemaaaal geen tijd om plantjes te gaan vormen. Laat staan dat je er dood aan gaat
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  maandag 18 juli 2005 @ 02:37:10 #161
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_28900177
quote:
Op maandag 18 juli 2005 02:31 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

"Een kennis van me kende een jongetje"

Het is een kenmerk van broodje aapverhalen om zo te beginnen.

"Een vriend van een kennis"
"Ik heb van horen zeggen"
etc...etc...

Erwten e.d. raken niet kwijt in je neusholte. En hebben al helemaaaal geen tijd om plantjes te gaan vormen. Laat staan dat je er dood aan gaat
Ik lag laatst anders nog in het ziekenhuis omdat er een taugeplant uit mijn aars groeide

Oftewel, onzin, dat van die erwten, dat kan helemaal niet...
pi_28900213
Dat kan wel, want anders was het niet gebeurd. En waarom zou iemand van 76 een verhaal gaan verzinnen over het zoontje van een goede bekende, wat is overleden?
  maandag 18 juli 2005 @ 02:40:24 #163
66422 dutch-mamma
pi_28900217
quote:
Op maandag 18 juli 2005 02:12 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Gewoon eten natuurlijk. We hebben hier nog een bijpassende fles whisky-cocktailsaus tht 7-03 voor je. Smaakt nog prima.

Overmorgen wordt onze keuken gesloopt omdat we een nieuwe krijgen. Morgen moet het ding dus uitgeruimd worden. Ik zie er een beetje tegenop
Laat ons even weten wat je aan spulletjes terug vindt, die achter planken en zo zijn gevallen in de loop der jaren...!
  maandag 18 juli 2005 @ 02:44:29 #164
66422 dutch-mamma
pi_28900263
quote:
Op maandag 18 juli 2005 02:40 schreef heiden6 het volgende:
Dat kan wel, want anders was het niet gebeurd. En waarom zou iemand van 76 een verhaal gaan verzinnen over het zoontje van een goede bekende, wat is overleden?
Indirect (ontsteking met alle gevolgen van dien in het pré-antibiotica-tijdperk)) zou het kunnen...
Ik weet (van behoorlijk nabij, helaas) ook wel een paar doodsoorzaken die door Murphy zelf zijn bedacht.
Maar er zijn ook mensen die vanwege de aandacht creatief omgaan met de waarheid.

Ik geloofde vroeger dat er een appelboom in mijn buik zou groeien als ik het klokhuis op zou eten. Was echt mijn kleutertrauma...

...en nu weer ontopic graag, dankubeleefd...
pi_28900283
Ik vind het toch wel een behoorlijke blunder om een erwt in je keel of neus te bewaren.
  maandag 18 juli 2005 @ 02:56:26 #166
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_28900446
Een erwt in je keel of neus gaat rotten, als hij er al in zou blijven steken voor zo'n tijd.
Om te kunnen ontkiemen moeten erwten eerst drogen (heb ik altijd geleerd) en hebben ze zonlicht nodig om te kunnen groeien.
Daarbij is in je neus/keel een erg ongunstig mileu voor een erqt om te groeien lijkt me, dus het hele verhaal klinkt erg onwaarschijnlijk... sorry

OT:
er had hier een hele week een pizza in een plastic tasje staan composteren aangezien vriendlief vergeten was dat hij dit mee naar huis had genomen... als de vrouw niet thuis is he...
  maandag 18 juli 2005 @ 02:58:31 #167
66422 dutch-mamma
pi_28900476
quote:
Op maandag 18 juli 2005 02:56 schreef BBQ-kip het volgende:
(...)
er had hier een hele week een pizza in een plastic tasje staan composteren aangezien vriendlief vergeten was dat hij dit mee naar huis had genomen... als de vrouw niet thuis is he...
Je moet die mannen ook altijd in de gaten houden, he...!
En... kroop de pizza inmiddels spontaan over de vloer?
  maandag 18 juli 2005 @ 03:21:32 #168
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_28900699
Een gigantische meur kwam mij tegemoet vanuit de keuken...
Maar ach, ik vergeet ook weleens een oud schimmelkaasje weg te gooien waardoor de hele koelkast, keuken en woonkamer de tent uit meuren... dus ik vergeef het hem wel
  † In Memoriam † maandag 18 juli 2005 @ 09:07:14 #169
43556 miss_dynastie
pi_28902208
quote:
Op maandag 18 juli 2005 02:40 schreef heiden6 het volgende:
Om iets te vertellen te hebben op feestjes en verjaardagen?
Of diegene hoorde dat van de buurvrouw en geloofde het wél.
Ik geloof er dus niks van
  maandag 18 juli 2005 @ 12:13:50 #170
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28906192
quote:
Op maandag 18 juli 2005 02:40 schreef dutch-mamma het volgende:

[..]

Laat ons even weten wat je aan spulletjes terug vindt, die achter planken en zo zijn gevallen in de loop der jaren...!
Vandaag wordt de dag

echt rottende dingen verwacht ik niet, maar wel eea dat flink over de datum is
Vampire Romance O+
  maandag 18 juli 2005 @ 12:22:07 #171
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_28906388
quote:
Op maandag 18 juli 2005 12:13 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Vandaag wordt de dag

echt rottende dingen verwacht ik niet, maar wel eea dat flink over de datum is
Maak eens een lijstje met wat je tegen bent gekomen en wat niet goed meer was.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_28946853
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 15:23 schreef Maeksy het volgende:
Toen ik op de basisschool zat kreeg ik elke dag een stuk fruit mee van mn mamma om na het zingen van het "fruit opeten" liedje, in de pauze op te smikkelen.
Onder onze tafels op de basisschool zat zoeen vak met al onze schriftjes, pennen, potloden, boeken en stuff. Daar stopte ik ook altijd mn fruit in.

Deze vakken moest onder toeziend oog van onze meester ook eens in de zoveel tijd (lees 3 maanden) leegemaakt en opgeruimd worden.
Indien het niet schoon genoeg was werd je tafel omver gekieperd en mocht je em helemaal opnieuw inruimen tot grote hilariteit van je klasgenoten.

Mijn vak was wel redelijk netjes maar "stonk nogal" volgens de meester.
Hetgeen resulteerde in het omver kieperen van mn bureau, waarna er een bruin/groen uitgeslagen en flink beschimmelde sinasappel uit mn vak rolde waarvan ik niet eens meer wist dat ik hem er in gestopt had.
Wahahaha...dat doet me denken aan een klasgenootje uit groep vier. Daar hadden we ook zo'n docent die je laatjes op de grond omver kieperde als t niet opgeruimd was.
Een jongen bleek toen toch niet zo netjes z'n brood op te eten. Er ploften een stuk of 10 gevulde broodzakjes op de grond. Varierend van ietwat beschimmeld tot groen uitgeslagen en gifter blauwgroen verrot....
Nog nooit iemand met zo'n rode kop gezien .
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  † In Memoriam † dinsdag 19 juli 2005 @ 19:08:51 #173
34726 Fratz
Max
pi_28952116
ik heb net een blikje tonijn gevonden dat een paar maanden over datum is. ik vind het echt zonde.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_28974084
Mijn vriend heeft zelfs eens voedselvergiftiging opgelopen door chinees eten, en sindsdien doen we alles wat over datum is of dat we het niet vertrouwen gaat direct door naar de prullebak.
I'm not lost, i'm just geocaching
  vrijdag 22 juli 2005 @ 21:14:25 #175
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_29050275
Een hele poos geleden had ik pastasalade gemaakt en niet alles ging op. Dus ik dat in de koelkast gezet, en vergeten. De pan liep bijna weg. Heb de hele inhoud maar met pan weggegooid
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 22 juli 2005 @ 23:01:22 #176
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29052455
quote:
Op maandag 18 juli 2005 12:22 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Maak eens een lijstje met wat je tegen bent gekomen en wat niet goed meer was.
Viel mee, voornamelijk sauzen met een tht van 2003 en 2004. Nog goed eetbaar dus. Als ik me niet vergis hadden twee huisgenotes een paar maanden terug al een cleansweep gedaan.

Oja, en ik heb nog een Mysterieus Object gevonden. Pics volgen morgen.
Vampire Romance O+
  vrijdag 22 juli 2005 @ 23:24:20 #177
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_29053098
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 23:01 schreef MouseOver het volgende:
Oja, en ik heb nog een Mysterieus Object gevonden. Pics volgen morgen.
Ben benieuwd
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  vrijdag 22 juli 2005 @ 23:26:03 #178
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29053154
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 23:24 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Ben benieuwd
Ik ook
Vampire Romance O+
  zaterdag 23 juli 2005 @ 13:57:50 #179
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29062053
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 23:24 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Ben benieuwd

Wat zou erin zitten?
Vampire Romance O+
pi_29062140

Daar kan alles in zitten...
Open maken dus...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  zaterdag 23 juli 2005 @ 14:15:44 #181
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29062430
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 14:02 schreef Oblivion het volgende:

Daar kan alles in zitten...
Open maken dus...
Vooralsnog heb ik er niet zo heel erg veel trek in om erachter te komen dat het bijvoorbeeld ravioli van 6 jaar oud is. Erg slecht voor het plafond en voor m'n kleren.

Het kan vanalles zijn.. bonen, fruit, ravioli... ben toch een beetje benieuwd
Vampire Romance O+
  zaterdag 23 juli 2005 @ 14:22:00 #182
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_29062576
sperziebonen! zie je zo
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  zaterdag 23 juli 2005 @ 14:24:42 #183
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29062645
Mijn record is een potje vinden dat 12 jaar over datum was.
pi_29062938
mijn ervaring leert me dat iig sambal hier standaart over de datum is. Maar is nog nooit iemand ziek van geworden. Eens in de zoveel tijd kijken we eens hoe ver het over de datum is, en als het echt een jaar of 3 is, dan willen we wel eens een nieuw potje aanschaffen. Verder zijn pepersauzen ook nog vaak goed te eten na het verstrijken van de datum. Het goorste wat ik ooit tegen ben gekomen: toen we na 3 weken vakantie terug thuis kwamen en er achter kwamen dat er nog een vol glas melk op het aanrecht stond...

@MouseOver:
laat dat blik nog even een jaartje staan, en daarna open maken. Houdt vooral desinfecteer bij de hand. Stel dat er vlees in zit, dan heb je dat wel nodig
  zaterdag 23 juli 2005 @ 14:39:53 #185
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29062989
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 14:37 schreef SwiffMeister het volgende:
mijn ervaring leert me dat iig sambal hier standaart over de datum is. Maar is nog nooit iemand ziek van geworden. Eens in de zoveel tijd kijken we eens hoe ver het over de datum is, en als het echt een jaar of 3 is, dan willen we wel eens een nieuw potje aanschaffen. Verder zijn pepersauzen ook nog vaak goed te eten na het verstrijken van de datum.
Het potje va 12 jaar oud betrof dus sambal. Hoewel het niet stonk,zag het er echter niet lekker uit. Die soort sambal hoorde een rode kleur te hebben, geen donkerbruine kleur.
pi_29063087
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 14:15 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Vooralsnog heb ik er niet zo heel erg veel trek in om erachter te komen dat het bijvoorbeeld ravioli van 6 jaar oud is. Erg slecht voor het plafond en voor m'n kleren.

Het kan vanalles zijn.. bonen, fruit, ravioli... ben toch een beetje benieuwd
Buiten open maken?
Buiten de tuin dus...
pi_29063117
ik heb nog nooit rode sambal gezien anders :S
sambal van de chinees hier is ook donkerrood/bruin.
net ff getjekt, en wat blijkt. er staat hier gewoon een net aangebroken potje in de koelkast, houdbaar tot halverwege 2006 en die is ook donkerrood/bruin
pi_29063134
dat onbekende blik, is ook leuk om eerst eens op afstand op te schieten met een luchtbuks
  zaterdag 23 juli 2005 @ 14:47:36 #189
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29063153
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 14:46 schreef SwiffMeister het volgende:
ik heb nog nooit rode sambal gezien anders :S
sambal van de chinees hier is ook donkerrood/bruin.
net ff getjekt, en wat blijkt. er staat hier gewoon een net aangebroken potje in de koelkast, houdbaar tot halverwege 2006 en die is ook donkerrood/bruin
Het hangt van de soort af. Verse sambal hoort eerder rood dan bruin te zijn. Gebakken sambal kan bruin zijn of zelfs tegen zwart aan.
pi_29063196
op het potje staat:
Sambal Oelok (merk ofzo :S)
met vers gemalen ingredienten.
pi_29063327
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 14:46 schreef SwiffMeister het volgende:
dat onbekende blik, is ook leuk om eerst eens op afstand op te schieten met een luchtbuks
Zat ik ook aan te denken...

pi_29063344
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 14:49 schreef SwiffMeister het volgende:
op het potje staat:
Dan ben je kleurenblind...
Oelek is eerder rood dan donkerbruin...
  zaterdag 23 juli 2005 @ 14:58:34 #193
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_29063349
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 14:49 schreef SwiffMeister het volgende:
op het potje staat:
quote:
Sambal is een kruidenpasta met als hoofdingrediënt Spaanse peper. Smaak kan variëren, afhankelijk van de gebruikte ingrediënten en de verhouding hiervan, van zeer pittig , kruidig tot zoet. Sambal wordt gebruikt als smaakmaker in veel Indonesische gerechten. Enkele bekende soorten sambal zijn Sambal oelek ( mengsel van rode pepers en zout, basis voor andere sambals), Sambal badjak ( met o.a. ui, knoflook en garnalenpasta, lichtzoete, vrij pittige smaak) en Sambal setan ( met o.a ongebakken rawitpepers, zeer heet van smaak).
Bron

Lijkt mij logisch dat de verschillende soorten van kleur verschillen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_29063457
door dit topic maar even gekeken of er nog een filter in het koffiezetapparaat zat, maar gelukkig niet....en verder hebben wij in de kelder ook meerdere dingen staan volgens mij met een allang verstreken THT ook regelmatig beestjes in meel enzo gehad hier....dan moest je klein beetje hebben...dus je maakt t pakje open...en daarna plak je alleen het karton netjes dicht
maar verder let ik meestal wel goed op of iets niet es weggegooit moet worden...doet me er aan denken dat ik het bakje nasi van afgelopen maandag ook nog in de koelkast heb staan....is vast niet zo lekker meer
pi_29071935
Mijn metalen broodbewaartrommel gebruik ik niet, (brood in de vriezer) dus had ik eens wat sinaasappels er in gelegd te bewaren. Na een paar weken dacht ik er weer aan,...... en deed ik de trommel open, en zag daar de schimmelige, vloeibare, broodtrommelverf wegvretende resten van de sinaasappels...
...
pi_29100289
Mijn moeder heeft wel eens soep gemaakt met wat macaroni erin en niet gekeken of het nog wel goed was, ik dus lekker een bord opeten en bij de laatste happen zie ik toch dat sommige macaroni stukjes er een beetje vreemd uitzien.

Blijkt nou dat het pak was aangevreten door allerlei soort torretjes die gaatjes in de pakken meel maakten en zich te goed deden aan de meel en graanproducten. Die beessies zijn ook zo klein als een speldeknop, hebben vleugeltjes en zijn dus net als torretjes, maar goed, de soep was te lekker dus ik heb ze opzij geschoven en de rest opgegeten ndat ik de soep nog effe 10 minuten lekker hoog had laten koken, niks meer van gemerkt van gekke beessies.

Ook zaten er ooit eens een soort kleine witte maden in, maar die heb ik ook gewoon opgegeten ,want ach als je zijderupsen, krekels, schorpioenen en slangen en wat nog meer ooit eens gegeten hebt, dan is dat ook nog wel te doen.

En nog nooit ziek geworden, uberhaupt nooit voedselvergiftiging gehad, wel de reeskak, maar da's meer van verrot voedsel, beessies in je eten maken het eten niet altijd verrot.
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
  maandag 25 juli 2005 @ 01:00:40 #197
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29101680
quote:
Op maandag 25 juli 2005 00:00 schreef hassanjassan het volgende:
En nog nooit ziek geworden, uberhaupt nooit voedselvergiftiging gehad, wel de reeskak, maar da's meer van verrot voedsel, beessies in je eten maken het eten niet altijd verrot.
Ze verrijken het juist
Vampire Romance O+
  maandag 25 juli 2005 @ 01:05:39 #198
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_29101749
Ik kreeg laatst Crystal Clear. Zat een wit dingetje in met wat het leek bevroren er omheen.
'Goh er zitten alvast ijsklontjes in'. Was inderdaad lekker koud, maar de 'ijsklontjes' bleken wel erg slijmerig en zacht... yak. Was iets niet helemaal goed gegaan.

Vroeger ook wel eens mn brood niet opgegeten op school. De dag voor de zomervakantie. Was mooi groen na die tijd in mn brooddoos
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_29102583
* leverworst (niet in blik, maar worst)... nog gewoon recetn gekocht en geopend... dan in de koelkast leggen met alufolie eromheen...
* 3 dagen later openen... bovenste 4 centimeter smurfblauw (zeg maar Windows-XP-taakbalk-blauw)... en meuren... ppfff

* niet echt een bewaarblunder... maar aankoopblunder: babi pangang voor in de magnetron... een dag voor uiterste houdbaarheidsdatum... lekkere trek, mjam mjam... gaatjes in (doorzichtige) verpakking prikken... ... en in de magnetron... super trek
* verwarmd uit de magnetron halen... deksel eraf en... onder de prijssticker groen van de schimmel...
* dag lekkere trek...
pi_29114609
Ik kan me herinneren dat toen mijn nichtje nog een fruithapje moes hebben bij oma, toen had mijn tante dus een potje gekocht wat een jaar over de datum was. Kwamen er net op tijd achter gelukkig. Dus toen mar een banaan geprakt en gevoejerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')