Soda en azijnquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:26 schreef Leintje het volgende:
Ik ben verslaafd aan tassen. Dus ik moet vaak al mn spulletjes van de ene naar de andere tas overgooien. Na wil er nog wel eens wat blijven steken. Laatst ruimde ik mijn kast op en vond een oude tas terug. Hij heeft daar waarschijnlijk een maandje of 10 gelegen. Zat er nog een netjes in plastic verpakt broodje in. Helemaal beschimmeld. En ongelofelijk stinken. Brood gauw weggegooid...tas uitgesopt alleen de geur van beschimmeld brood blijft in de tas hangen....
jammer van de tas![]()
![]()
Maar je koopt het wel...quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik kwam net een pot pindakaas tegen die 2 jaar over datum was![]()
Ik eet die meuk nooit...
Ah zoiets heb ik ook wel eens gehad. Ik vond een tijd geleden nog eens een rugtas met wat een boterham met iets moest voorstellen. Helaas had het al zo lang in de tas gezeten dat het er uitzag als boerenkool uit potquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:26 schreef Leintje het volgende:
Ik ben verslaafd aan tassen. Dus ik moet vaak al mn spulletjes van de ene naar de andere tas overgooien. Na wil er nog wel eens wat blijven steken. Laatst ruimde ik mijn kast op en vond een oude tas terug. Hij heeft daar waarschijnlijk een maandje of 10 gelegen. Zat er nog een netjes in plastic verpakt broodje in. Helemaal beschimmeld. En ongelofelijk stinken. Brood gauw weggegooid...tas uitgesopt alleen de geur van beschimmeld brood blijft in de tas hangen....
jammer van de tas![]()
![]()
Mee eens. Al is het hier maar 36m2.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Studentenhuizen. Dat heb ik toch nog een jaar uitgehouden, toen had ik een appartement van 85M2
Gadverdamme wat was dat erg, studentenhuis. Puinhoop 42 noemde ik het.
Nee, een eigen keuken, wc, badkamer, slaapkamer en woonkamer is het bestaansminimum voor mij.
Ik woon niet alleen in dit huisquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Maar je koopt het wel...
Raar mens
Wat een grappig woord!quote:Op donderdag 30 juni 2005 02:57 schreef Sandstorm_81 het volgende:
de microgolfoven
Tja, voor mij eigenlijk ook maar als je geen geld hebt houdt het op.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Studentenhuizen. Dat heb ik toch nog een jaar uitgehouden, toen had ik een appartement van 85M2
Gadverdamme wat was dat erg, studentenhuis. Puinhoop 42 noemde ik het.
Nee, een eigen keuken, wc, badkamer, slaapkamer en woonkamer is het bestaansminimum voor mij.
Bebaarde broodjes.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:41 schreef kruimel_20 het volgende:
heb gisteren twee bebaarde pita broodjes weggegooid
Ik heb een jaar oid geleden een pannetje met Nasi van een paar maanden oud weggegooid, dat iemand bewaard had en vergeten was. Vervolgens heb ik maanden geen Nasi meer gegeten, de associatie met die zure rottende lucht was te sterk.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:36 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat een grappig woord!Hier had ik echt nog nooit van gehoord.
[..]
Tja, voor mij eigenlijk ook maar als je geen geld hebt houdt het op.
Ontopic: die van de bakjes filet Americain ken ik ook ja. Net als huisgenoten die een feestje houden met slagroomtaart en vervolgens weggaan zonder die taart in de koelkast te zetten. Ik kom eigenlijk nooit in de woonkamer, maar toen ik weken later terugkwam stond 'ie er nog. Net als een pan met bruine smurrie, God weet wat het ooit geweest was. De pannen die nog goed waren heb ik aan het eind van het jaar meegenomen (de eigenaar was al verhuisd), maar die ene heb ik lekker laten staan.![]()
Ik ken dat. Een pak druivensap dat open in de koelkast staat, terwijl niemand bij ons thuis druivensap drinkt, tot mijn zus een keer thuis komt en denkt: hee, lekker, druivensap - een glas inschenkt, en ik weet nog dat er ineens een 'plons' klonkquote:Op zondag 3 juli 2005 22:29 schreef 2cv het volgende:
Ook leuk: appelsapje inschenken. Bij het opdrinken merken dat er iets uit je mond blijft hangen. "Mam. wat is dit?" "Das schimmel."![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |