Hmm.. das kut voor zequote:Op donderdag 23 juni 2005 00:01 schreef DutchGooner het volgende:
Ik hoor net dat het neefje van mijn buren is overleden bij een autoongeluk vanmiddag en gelijk zie ik de beelden op het nieuws,weird
Alleen van gezicht,hij zal een jaar of 8-9 zijn geweest,zaten in totaal 4 kinderen in de auto,de andere 3 plus de bestuurder liggen in het ziekenhuisquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hmm.. das kut voor ze(neem aan dat jij hem niet kende?) Hoe oud was hij?
vast veel te jong![]()
jaja ik ben lekkerquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:05 schreef Eilanden het volgende:
Vriendin roept me het bed in.....
Slaapzzzzzzzzzzzzze
triest...quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Alleen van gezicht,hij zal een jaar of 8-9 zijn geweest,zaten in totaal 4 kinderen in de auto,de andere 3 plus de bestuurder liggen in het ziekenhuis
Veels te jong dus!quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Alleen van gezicht,hij zal een jaar of 8-9 zijn geweest,zaten in totaal 4 kinderen in de auto,de andere 3 plus de bestuurder liggen in het ziekenhuis
Tering zeg, echt kut voor die ouders... hier komen ze niet meer overheen... dit soort dingen neem je mee je graf inquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:06 schreef clauwheee het volgende:
just me!
* clauwheee nu echt gaat..denkt ze.
Ze hadden 2 kinderen maar daar hebben ze verdomd veel moeite voor moeten doen,altijd kut zoiets,gewoon door een of andere stinkhoer die niet op zat te letten en er achter op in reed.quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Tering zeg, echt kut voor die ouders... hier komen ze niet meer overheen... neem je mee je graf in![]()
![]()
![]()
R.I.P
Ze twijfelt weer.quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:06 schreef clauwheee het volgende:
just me!
Bah wat een naar bericht DG!
* clauwheee nu echt gaat..denkt ze.
En vaak hoor je dan ook nog 'maar ik kon er toch ook niks aan doen, ik deed dat ook niet opzettelijk...'quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ze hadden 2 kinderen maar daar hebben ze verdomd veel moeite voor moeten doen,altijd kut zoiets,gewoon door een of andere stinkhoer die niet op zat te letten en er achter op in reed.
Trusteh JM.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:09 schreef just me het volgende:
[..]
mijn felicitaties voor jou had ik door een slotje gepost
![]()
Sloppel!quote:
Ik had een 7 op m'n scriptiequote:Op donderdag 23 juni 2005 00:15 schreef DutchGooner het volgende:
Ik weet niet waarom maar Clauwtje,gefeli![]()
![]()
Jezus wat naarquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
jaquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Jezus wat naar
Was dat op de A59?
Congratz!quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:21 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik had een 7 op m'n scriptieEn Noca een 7,5
zag het op TT, verschrikkelijk zeg.....quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:41 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel, want het wordt 3-1
quote:Op donderdag 23 juni 2005 01:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
Was ik al mee bezig Rubber, Fok verneukte hem een beetje verder niks met Q
quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 01:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
al bovenaan de topiclist gekeken,speciaal voor jou
quote:Op donderdag 23 juni 2005 01:21 schreef DutchGooner het volgende:
Ik bedoelde deze Een veranderingetje in VBL
Dat zal wel meevallen,heb natuurlijk geen kut te zeggenquote:Op donderdag 23 juni 2005 01:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is dit nu het begin van de veranderingen die je te weeg gaat brengen nu je mod bent![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 01:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen,heb natuurlijk geen kut te zeggen
Kijk,en zo ben ik dus nietquote:Op donderdag 23 juni 2005 01:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]je moet de macht ook niet ineens grijpen..... langzaam alles naar je toetrekken is beter
Zou graag achter de schermen lezen hou jij over "het beleid" denkt hoorquote:
Ik ben omkoopbaarquote:Op donderdag 23 juni 2005 01:39 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Zou graag achter de schermen lezen hou jij over "het beleid" denkt hoor
Inlikken zie k je niet snel doen
net zoals je niet had gesoliciteerdquote:
Je moet af en toe de schijn ophoudenquote:Op donderdag 23 juni 2005 01:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
net zoals je niet had gesoliciteerd
dat maakt me erg nieuwsgierigquote:Op donderdag 23 juni 2005 01:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je moet af en toe de schijn ophouden
Ach,er stonden voor mij wel meer verrassende namen tussen![]()
Omkoopbare modsquote:Op donderdag 23 juni 2005 01:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ben omkoopbaar
Als je een bepaald persoon uit de weg wilt ruimen voor mij....![]()
Hij is natuurlijk niet direct "rijklaar" met zijn rolstoel hèquote:Op donderdag 23 juni 2005 01:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zolang ie maar daardoor uit huis geplaatst moet worden
Laat trouwens maar,ik regel het zelf welquote:Op donderdag 23 juni 2005 01:50 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk niet direct "rijklaar" met zijn rolstoel hè
k ga ook niet betalen, je kan t ook gewoon vertellen, openheid en eerlijkheidquote:
Succes!quote:Op donderdag 23 juni 2005 01:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Laat trouwens maar,ik regel het zelf wel
Wil ik gelijk doen maar dan moet je wel blauw zijnquote:Op donderdag 23 juni 2005 01:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k ga ook niet betalen, je kan t ook gewoon vertellen, openheid en eerlijkheid
quote:Op donderdag 23 juni 2005 01:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wil ik gelijk doen maar dan moet je wel blauw zijn![]()
Daar zou ik dan graag een shot van zienquote:Op donderdag 23 juni 2005 01:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb er een stift bij gepakt en op mijn monitor ben k al weken blauw
quote:Op donderdag 23 juni 2005 01:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Daar zou ik dan graag een shot van zien
Wat een fantasiequote:Op donderdag 23 juni 2005 01:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k zie t al voor me, hele monitor met in t blauw rubbereend erop![]()
het bier helptquote:
quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 02:01 schreef Mindlight het volgende:
Ik heb juist altijd t idee dat t het het bier bij mij is dat DG blauw maakt op mijn scherm
Ah,een beroepsalcoholistquote:Op donderdag 23 juni 2005 02:01 schreef Mindlight het volgende:
Ik heb juist altijd t idee dat t het het bier bij mij is dat DG blauw maakt op mijn scherm
donkere of die andere blonde?quote:Op donderdag 23 juni 2005 02:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat andere sletje wat het doet is meer mijn smaak
Zolang ik er mijn geld niet mee verdien hou ik het op een ervaringsdeskundigequote:
Ja doeiquote:Op donderdag 23 juni 2005 02:05 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Zolang ik er mijn geld niet mee verdien hou ik het op een ervaringsdeskundige
serieus, je bedoeld die er sinds kort is?quote:
weet ik dat,ik zie het bijna nooit,of heb ik nu de verkeerde voor me?quote:Op donderdag 23 juni 2005 02:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
serieus, je bedoeld die er sinds kort is?
smaken verschillen, Wytske vind kquote:Op donderdag 23 juni 2005 02:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
weet ik dat,ik zie het bijna nooit,of heb ik nu de verkeerde voor me?
Wietske vind ik iig niets
veel beter wordt t niet hoorquote:
Ik zou het niet weten,ik kom rond dit tijdstip niet verder dan de lokale piraat op de radioquote:Op donderdag 23 juni 2005 02:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moeilijke opgave hoor, k denk dat t boter is
zou die man ook met een lapje voor zn oog achter zn zendspullen zitten?quote:Op donderdag 23 juni 2005 02:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten,ik kom rond dit tijdstip niet verder dan de lokale piraat op de radio
Ik denk het welquote:Op donderdag 23 juni 2005 02:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zou die man ook met een lapje voor zn oog achter zn zendspullen zitten?
quote:TROS schrapt 45 banen
De TROS-directie wil 45 fulltime banen gaan schrappen. De omroep reageert hiermee op de politieke ontwikkelingen en bezuinigingen uit Den Haag. De TROS ziet zich genoodzaakt bezuinigingsmaatregelen te nemen. Met behulp van het externe adviesbureau PricewaterhouseCoopers Advisory is in de afgelopen maanden in kaart gebracht op welke wijze de TROS efficiënter kan werken. De conclusie van dit onderzoek is dat dit onvermijdelijk gevolgen zal hebben voor het aantal arbeidsplaatsen binnen de TROS, waar nu ruim 200 medewerkers werken.
Voor het grootste deel zullen de banen via natuurlijk verloop verdwijnen, maar gedwongen ontslagen zijn volgens de publieke omroep onvermijdelijk. Daarnaast zullen er belangrijke besparingen op het gebied van inkoop worden gerealiseerd. Op dit moment is de TROS in overleg met vakorganisaties en de OR over de voorgenomen maatregelen en gevolgen voor het personeel.
TROS-voorzitter Karel van Doodewaerd: "Het is noodzakelijk adequaat te reageren op veranderingen binnen het Publieke Bestel. Meer dan ooit is het van belang het heft in eigen handen te nemen. Dit vereist een daadkrachtig en zo efficiënt mogelijk omroepbedrijf. De TROS wil nu en in de toekomst een stevige rol blijven vervullen in het Nederlandse medialandschap.”
quote:Op donderdag 23 juni 2005 02:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik denk het welRadio Mexico roelt
ach als afstudeerder heb je nix te vrezenquote:Op donderdag 23 juni 2005 02:19 schreef DutchGooner het volgende:
Da's kut voor hem evt.
Maar goed,ilk ben pitten
leuke film Italian Jobquote:Op donderdag 23 juni 2005 02:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat ook maar eens slapen
Italian Job gekeken terwijl ik hem al kende. Wekker staat voor 8.30 klaar
magere filmquote:Op donderdag 23 juni 2005 02:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat ook maar eens slapen
Italian Job gekeken terwijl ik hem al kende. Wekker staat voor 8.30 klaar
Ik moet nog gaan slapenquote:
Eerst ff bij komen. Een uur geleden was ik nog in Doetinchem met de teletoetersquote:
een uur geleden zat ik aan het bier bij iemand thuis in Terborgquote:Op donderdag 23 juni 2005 04:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Eerst ff bij komen. Een uur geleden was ik nog in Doetinchem met de teletoeters
Ik had nog enigszins sjans met 2 vrouwkes uit Ulftquote:Op donderdag 23 juni 2005 04:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
een uur geleden zat ik aan het bier bij iemand thuis in Terborg
ulft altijd mooiquote:Op donderdag 23 juni 2005 04:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik had nog enigszins sjans met 2 vrouwkes uit UlftDuidelijk teletoeters, maar ja, dat mocht de pret niet drukken
![]()
Hier staat X-FM op.quote:Op donderdag 23 juni 2005 07:29 schreef Lionheaad het volgende:
Zo, alleen op kantoor en ff Queen opgezet....
you sick fuck!quote:Op donderdag 23 juni 2005 04:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Eerst ff bij komen. Een uur geleden was ik nog in Doetinchem met de teletoeters
Ik lag om 23.15 in me bedquote:Op donderdag 23 juni 2005 08:32 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Je bent er nog altijd zelf bij, toch??
Tja het werd gisteren al verteld dat dit zou gebeuren, maar het kwam niet echt als een verassing.. omdat de geruchten er al waren... maar goed leuk is andes.quote:Op donderdag 23 juni 2005 02:18 schreef rubbereend het volgende:
de sfeer bij Appelsientje zal morgen niet al te best zijn op zn werk:
[..]
Halloquote:Op donderdag 23 juni 2005 08:54 schreef SCH het volgende:
hoi
quote:
nee, gelukkig niet. hij huilt heel weinig 's nachtsquote:
Zo te horen heb ik iets gemist.quote:Op donderdag 23 juni 2005 08:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja het werd gisteren al verteld dat dit zou gebeuren, maar het kwam niet echt als een verassing.. omdat de geruchten er al waren... maar goed leuk is andes.
Ik zal mensen meteen kijken op monsterboard en dat soort sites...
Gelukkig dat ik geen geld kost
Dit kregen wij gisteren te horen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:19 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Zo te horen heb ik iets gemist.
Wat is er daarzo aan de hand??![]()
En daar loop ik dus stage..quote:TROS schrapt 45 banen
De TROS-directie wil 45 fulltime banen gaan schrappen. De omroep reageert hiermee op de politieke ontwikkelingen en bezuinigingen uit Den Haag. De TROS ziet zich genoodzaakt bezuinigingsmaatregelen te nemen. Met behulp van het externe adviesbureau PricewaterhouseCoopers Advisory is in de afgelopen maanden in kaart gebracht op welke wijze de TROS efficiënter kan werken. De conclusie van dit onderzoek is dat dit onvermijdelijk gevolgen zal hebben voor het aantal arbeidsplaatsen binnen de TROS, waar nu ruim 200 medewerkers werken.
Voor het grootste deel zullen de banen via natuurlijk verloop verdwijnen, maar gedwongen ontslagen zijn volgens de publieke omroep onvermijdelijk. Daarnaast zullen er belangrijke besparingen op het gebied van inkoop worden gerealiseerd. Op dit moment is de TROS in overleg met vakorganisaties en de OR over de voorgenomen maatregelen en gevolgen voor het personeel.
TROS-voorzitter Karel van Doodewaerd: "Het is noodzakelijk adequaat te reageren op veranderingen binnen het Publieke Bestel. Meer dan ooit is het van belang het heft in eigen handen te nemen. Dit vereist een daadkrachtig en zo efficiënt mogelijk omroepbedrijf. De TROS wil nu en in de toekomst een stevige rol blijven vervullen in het Nederlandse medialandschap.”
Vierendelen die gast!quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mensen die gisteravond EditieNL hebben gekeken? Wat een kneus van een presentator. Ging over NL U20; wat sfeerreportages, Nederland had gewonnen bla bla. Zegt ie:"Altijd leuk die voetbalmongolen![]()
Dat kan je toch niet maken
Kunnen ze gelijk met z'n allen gaan soliciteren bij TALPAquote:Op donderdag 23 juni 2005 09:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dit kregen wij gisteren te horen.
[..]
En daar loop ik dus stage..
Dat zijn wel teletoetersmongolen ja; maar dit waren gewoon mensen zoals jij en ikquote:Op donderdag 23 juni 2005 09:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij heeft wel gelijk![]()
*van voor naar achter van links naar rechts*![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mensen die gisteravond EditieNL hebben gekeken? Wat een kneus van een presentator. Ging over NL U20; wat sfeerreportages, Nederland had gewonnen bla bla. Zegt ie:"Altijd leuk die voetbalmongolen![]()
Dat kan je toch niet maken
Nou ja de TROS is dus bezig geweest met TALPA zoals te lezen was... maar het probleem is dat wij teveel personeel hebben... en dus niet aantrekkelijk voor TALPA... want dan zouden er maar 10% van de werknemers over blijven...quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:40 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Kunnen ze gelijk met z'n allen gaan soliciteren bij TALPA
Wel triest zoiets...maar ja....![]()
Hohoho, nu ga je wel erg verquote:Op donderdag 23 juni 2005 09:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat zijn wel teletoetersmongolen ja; maar dit waren gewoon mensen zoals jij en ik
ik hoop het!quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:00 schreef DeTolk het volgende:
Was er trouwens nog koffie?
Dat zag ik nog op de wekker staanquote:Op donderdag 23 juni 2005 08:34 schreef Lionheaad het volgende:
Wat is die 3.30 dan??
John de Mol heeft meer bandbreedte nodig..quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
Mogguh. Hmmz Versatel doet stout, heb normaal een 3,2 mbit verbinding nu een van 800 kpbs
quote:Op donderdag 23 juni 2005 08:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja het werd gisteren al verteld dat dit zou gebeuren, maar het kwam niet echt als een verassing..
zie www.nu.nlquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:17 schreef DeTolk het volgende:
Heee, daar is ie!
Vertel Bjoro, is er nog nieuws?
Ooooh, je bent een BN-er?quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zie www.nu.nl
maar verders alles rustig hoor !
quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de afvloeing gebeurt middels crematie
*zegt per direkt zijn tros-kompas lidmaatschap op !
Op de dag van de Treinstaking.quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:19 schreef Eilanden het volgende:
Je zxal zien .. het wordt de 29e, precies zoals ik voorspeld heb
Kachel wordt een graadje hoger gezet?quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]ik moet zeggen dat het opeens al een stuk rustiger is
quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:20 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Kachel wordt een graadje hoger gezet?![]()
Weet niet, moet je ff bij Talpa gaan solliciteren, 3e keer is geen toeval meerquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]ja en warm is het hier ook
Zucht dit is al het 2e bedrijf waar ik werk waar veel ontslagen vallen....
zou het dan toch aan mij liggen
Genieten van het weer is okequote:Op donderdag 23 juni 2005 11:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Altijd leuk zo'n BBQ!
Met mij gaat het erg lekker hoor, bijna af van m'n keelpijn en op wat schoolwerk na ben ik aan het genieten van het weer, het tennis en het voetbal op tv.
Ik zie het ja.quote:
Je sigquote:
Hier een klein uurtje. Ik heb trouwens een snel én dubbel snel knopquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoelang duurt het wassen op 30 graden met het knopje snel ingedrukt?
Ok cool, dank jequote:Op donderdag 23 juni 2005 11:37 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hier een klein uurtje. Ik heb trouwens een snel én dubbel snel knop![]()
Welke kleur heb jij, met of zonder ribbels ?quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:37 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb trouwens een snel én dubbel snel knop![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Welke kleur heb jij, met of zonder ribbels ?
Altijd weer hetzelfde liedje.quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Welke kleur heb jij, met of zonder ribbels ?
wat heb je met je voet uitgespookt dan?quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:12 schreef MrDoegewoon het volgende:
Damn ik dacht net hej ik kan weer lopen op die voet loop de trap op en de pijn is direct terug, toch maar even rust gaan houden
Verstapt en daarna beetje verzwiktquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat heb je met je voet uitgespookt dan?
Je hebt een groen kleurtje ineensquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:07 schreef DIGGER het volgende:
Altijd weer hetzelfde liedje.
Zet 3 dames bij elkaar in Hools en het gaat weer over Seks.
Altijd maar weer seks seks seks, kunnen jullie nou echt nergens anders aan denken?
quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:02 schreef DIGGER het volgende:
Hier is ie dan, de scheet:
[afbeelding]
De idioot die 'm neermaait mag wat mij betreft zelf neergemaaid worden
voor dat leuke nieuws wil ik je wel een bakkie geven hoor !quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:14 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen.
Alle kwartfinale-wedstrijden worden door de NOS uitgezonden
Morgen dus 17.30 Italië-Marokko en om 20.30 Duitsland-Brazilië.
Koffie graag, zwart.
gelukkig eindelijk zenden ze wat live uitquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:14 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen.
Alle kwartfinale-wedstrijden worden door de NOS uitgezonden
Morgen dus 17.30 Italië-Marokko en om 20.30 Duitsland-Brazilië.
Koffie graag, zwart.
Lekkerquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
voor dat leuke nieuws wil ik je wel een bakkie geven hoor !
![]()
Voor wat ?quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:17 schreef MrDoegewoon het volgende:
Nog 2:45 uur en ik weet of ik geslaagd ben
Medewerker ICT niveau 3quote:
Ga je naar Decibel?quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Medewerker ICT niveau 3
und
Beheerde ICT niveau 4
* duimt voor MrDquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:17 schreef MrDoegewoon het volgende:
Nog 2:45 uur en ik weet of ik geslaagd ben
Jaquote:
Niv 3 is iig al binnenquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
* duimt voor MrD
en die Mr. Oizo (of hoe spel je dat) is idd veel beter dan die Q
idd BBQ's zijn altijd leukquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Altijd leuk zo'n BBQ!
Met mij gaat het erg lekker hoor, bijna af van m'n keelpijn en op wat schoolwerk na ben ik aan het genieten van het weer, het tennis en het voetbal op tv.
flat beat volgens mijquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jawss als vip
[..]
Niv 3 is iig al binnendat weet ik al een jaar, niv 4 hang van m'n stage af maar die is goedgekeurd door m'n bedrijf dus alleen school kan nog iets verzinnen waardoor ik zak maar neem aan van niet. En ik zoe dat nr van Mr iozo hoe heete dat ook alweer/
quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
RelaxedIk ga ook.. (niet als VIP)
quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jawss als vip
[..]
Niv 3 is iig al binnendat weet ik al een jaar, niv 4 hang van m'n stage af maar die is goedgekeurd door m'n bedrijf dus alleen school kan nog iets verzinnen waardoor ik zak maar neem aan van niet. En ik zoe dat nr van Mr iozo hoe heete dat ook alweer/
rubber en ph thnxquote:
schieten! Honden zijn kutquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Grrr... er zit hier 1 of ander kuthondje op het dak van een schuur. En hij durft/kan er niet meer afHele tijd blaffen als een gek. En die mensen zijn niet thuis..
![]()
dan kan ik beter voor de box gaanquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:33 schreef tong80 het volgende:
Pascal niks voor jou ?
[TK] 4 Chaplin klassiekers (2-dvd edities)
quote:
honden zijn kutbeestenquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dan kan ik beter voor de box gaan
[..]
Wat is dat voor lijstje?quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:24 schreef tong80 het volgende:
uit het lijstje van dagelijkse posters in 2005 zijn inmiddels verdwenen:
the_legend_killer
VoreG
Oblivion
Seborik
ElisaB
Vlarp
overgebleven zijn:
-Vaduz-
dolle_hond
Bluezz
golfer
Alicey
Nuek
Xilantof
Bos81
fotoloog
Tain
Againzender
Sidekick
Ok, ergens begin september zullen Bluezz en Golfert wel uit dat lijstje verdwijnen.quote:
k betwijfel tquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok, ergens begin september zullen Bluezz en Golfert wel uit dat lijstje verdwijnen.
mooiste beesten die er zijn, zeker slechte ervaringen mee gehad?quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
honden zijn kutbeesten
schiet er maar op.
Camping de Bosuil in Oude Wetering.quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:47 schreef Eilanden het volgende:
Waar zou de honeymoon van Golfert en Bloesie naar toe gaan?
En nog een ICT'tje voor Clauwheequote:Op donderdag 23 juni 2005 13:51 schreef clauwheee het volgende:
Mag ik ook, mag ik ook, mag ik ook een ICT'tje?
En een witte voor Sandjequote:Op donderdag 23 juni 2005 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:
ICT
Doe mij maar een Wieckse met citroen en een stampertje
1x Hoegaarden....quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:54 schreef Noca het volgende:
Doe mij dan maar een Hoegaarden zonder citroen en stampertje
quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mooiste beesten die er zijn, zeker slechte ervaringen mee gehad?
Bloemendaal lijkt mij een mooie plaats om met huwelijksreis naar toe te gaan.quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:47 schreef Eilanden het volgende:
Waar zou de honeymoon van Golfert en Bloesie naar toe gaan?
Mooie lijstjes!quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:24 schreef tong80 het volgende:
uit het lijstje van dagelijkse posters in 2005 zijn inmiddels verdwenen:
overgebleven zijn:
-Vaduz-
dolle_hond
Bluezz
golfer
Alicey
Nuek
Xilantof
Bos81
fotoloog
Tain
Againzender
Sidekick
uit het lijstje van dagelijkse posters sinds 7 november zijn inmiddels verdwenen:
Seborik
ElisaB
overgebleven zijn:
dolle_hond
-Vaduz-
Bos81
fotoloog
Alicey
Tain
* clauwheee Eilanden een verfrissende schop onder zn kont geeftquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:58 schreef Eilanden het volgende:
Ik heb geen ene rotfuk zin om te werken![]()
niet de enige isquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:58 schreef Eilanden het volgende:
Ik heb geen ene rotfuk zin om te werken![]()
Elke dag ja.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Hebben die mensen elke dag in 2005 op fok gepost?? Of wat is dat voor lijstje?
* Eilanden de strijd aangaat met Clauwheee!!quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:02 schreef clauwheee het volgende:
[..]
* clauwheee Eilanden een verfrissende schop onder zn kont geeft
[afbeelding]
Met een kruisje?!quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden de strijd aangaat met Clauwheee!!![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:19 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Met een kruisje?!![]()
Wij gaan even naar de stad
Hier,quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]komen we met een beetje water aanzetten, tonen Clau en Noca gelijk vluchtgedrag
Als jij met kruisjes aankomt is dat begrijpelijk.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]komen we met een beetje water aanzetten, tonen Clau en Noca gelijk vluchtgedrag
Euh ja...quote:
Je zou toch denken ... jaartje ouder, jaartje wijzer ....quote:
*bommetje doetquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:32 schreef Lionheaad het volgende:
* Lionheaad heeft zwembad opgezet
[afbeelding]
quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Een [afbeelding] die een bommetje doet![]()
dan kan deze volquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:07 schreef Lionheaad het volgende:
Volgens mij zit iedereen in het zwambadje
het nu zo rustig hier.
De volgende Hools staat trouwens al klaar.
ik ook, dadelijk naar Rotterdamquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:07 schreef golfer het volgende:
* golfer boodschappen gaat doen.
Blij is met airco in de auto met dit weer.![]()
zo dan?quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:14 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
YEp, alleen echt opschieten dat het niet
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:18 schreef appelsientje het volgende:
ZO goede middag iedereen
Hey rubberwe moeten nog eens een biertje drinken voordat ik weg ga
quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]als er iets volgespamt moet worden dan meldt Appelsientje zich natuurlijk weer
ja goed idee, misschien ergens rond een PSV wedstrijdje, oefenpotje ofzo
ik merk hetquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
Hallo ik ben echt druk de laatste tijdheb niet zoveel tijd meer om te spammen..
quote:
en volquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:22 schreef Lionheaad het volgende:
nog 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |