magere filmquote:Op donderdag 23 juni 2005 02:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat ook maar eens slapen
Italian Job gekeken terwijl ik hem al kende. Wekker staat voor 8.30 klaar
Ik moet nog gaan slapenquote:
Eerst ff bij komen. Een uur geleden was ik nog in Doetinchem met de teletoetersquote:
een uur geleden zat ik aan het bier bij iemand thuis in Terborgquote:Op donderdag 23 juni 2005 04:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Eerst ff bij komen. Een uur geleden was ik nog in Doetinchem met de teletoeters
Ik had nog enigszins sjans met 2 vrouwkes uit Ulftquote:Op donderdag 23 juni 2005 04:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
een uur geleden zat ik aan het bier bij iemand thuis in Terborg
ulft altijd mooiquote:Op donderdag 23 juni 2005 04:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik had nog enigszins sjans met 2 vrouwkes uit UlftDuidelijk teletoeters, maar ja, dat mocht de pret niet drukken
![]()
Hier staat X-FM op.quote:Op donderdag 23 juni 2005 07:29 schreef Lionheaad het volgende:
Zo, alleen op kantoor en ff Queen opgezet....
you sick fuck!quote:Op donderdag 23 juni 2005 04:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Eerst ff bij komen. Een uur geleden was ik nog in Doetinchem met de teletoeters
Ik lag om 23.15 in me bedquote:Op donderdag 23 juni 2005 08:32 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Je bent er nog altijd zelf bij, toch??
Tja het werd gisteren al verteld dat dit zou gebeuren, maar het kwam niet echt als een verassing.. omdat de geruchten er al waren... maar goed leuk is andes.quote:Op donderdag 23 juni 2005 02:18 schreef rubbereend het volgende:
de sfeer bij Appelsientje zal morgen niet al te best zijn op zn werk:
[..]
Halloquote:Op donderdag 23 juni 2005 08:54 schreef SCH het volgende:
hoi
quote:
nee, gelukkig niet. hij huilt heel weinig 's nachtsquote:
Zo te horen heb ik iets gemist.quote:Op donderdag 23 juni 2005 08:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja het werd gisteren al verteld dat dit zou gebeuren, maar het kwam niet echt als een verassing.. omdat de geruchten er al waren... maar goed leuk is andes.
Ik zal mensen meteen kijken op monsterboard en dat soort sites...
Gelukkig dat ik geen geld kost
Dit kregen wij gisteren te horen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:19 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Zo te horen heb ik iets gemist.
Wat is er daarzo aan de hand??![]()
En daar loop ik dus stage..quote:TROS schrapt 45 banen
De TROS-directie wil 45 fulltime banen gaan schrappen. De omroep reageert hiermee op de politieke ontwikkelingen en bezuinigingen uit Den Haag. De TROS ziet zich genoodzaakt bezuinigingsmaatregelen te nemen. Met behulp van het externe adviesbureau PricewaterhouseCoopers Advisory is in de afgelopen maanden in kaart gebracht op welke wijze de TROS efficiënter kan werken. De conclusie van dit onderzoek is dat dit onvermijdelijk gevolgen zal hebben voor het aantal arbeidsplaatsen binnen de TROS, waar nu ruim 200 medewerkers werken.
Voor het grootste deel zullen de banen via natuurlijk verloop verdwijnen, maar gedwongen ontslagen zijn volgens de publieke omroep onvermijdelijk. Daarnaast zullen er belangrijke besparingen op het gebied van inkoop worden gerealiseerd. Op dit moment is de TROS in overleg met vakorganisaties en de OR over de voorgenomen maatregelen en gevolgen voor het personeel.
TROS-voorzitter Karel van Doodewaerd: "Het is noodzakelijk adequaat te reageren op veranderingen binnen het Publieke Bestel. Meer dan ooit is het van belang het heft in eigen handen te nemen. Dit vereist een daadkrachtig en zo efficiënt mogelijk omroepbedrijf. De TROS wil nu en in de toekomst een stevige rol blijven vervullen in het Nederlandse medialandschap.”
Vierendelen die gast!quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mensen die gisteravond EditieNL hebben gekeken? Wat een kneus van een presentator. Ging over NL U20; wat sfeerreportages, Nederland had gewonnen bla bla. Zegt ie:"Altijd leuk die voetbalmongolen![]()
Dat kan je toch niet maken
Kunnen ze gelijk met z'n allen gaan soliciteren bij TALPAquote:Op donderdag 23 juni 2005 09:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dit kregen wij gisteren te horen.
[..]
En daar loop ik dus stage..
Dat zijn wel teletoetersmongolen ja; maar dit waren gewoon mensen zoals jij en ikquote:Op donderdag 23 juni 2005 09:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij heeft wel gelijk![]()
*van voor naar achter van links naar rechts*![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mensen die gisteravond EditieNL hebben gekeken? Wat een kneus van een presentator. Ging over NL U20; wat sfeerreportages, Nederland had gewonnen bla bla. Zegt ie:"Altijd leuk die voetbalmongolen![]()
Dat kan je toch niet maken
Nou ja de TROS is dus bezig geweest met TALPA zoals te lezen was... maar het probleem is dat wij teveel personeel hebben... en dus niet aantrekkelijk voor TALPA... want dan zouden er maar 10% van de werknemers over blijven...quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:40 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Kunnen ze gelijk met z'n allen gaan soliciteren bij TALPA
Wel triest zoiets...maar ja....![]()
Hohoho, nu ga je wel erg verquote:Op donderdag 23 juni 2005 09:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat zijn wel teletoetersmongolen ja; maar dit waren gewoon mensen zoals jij en ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |