quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Welke kleur heb jij, met of zonder ribbels ?
Altijd weer hetzelfde liedje.quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Welke kleur heb jij, met of zonder ribbels ?
wat heb je met je voet uitgespookt dan?quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:12 schreef MrDoegewoon het volgende:
Damn ik dacht net hej ik kan weer lopen op die voet loop de trap op en de pijn is direct terug, toch maar even rust gaan houden
Verstapt en daarna beetje verzwiktquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat heb je met je voet uitgespookt dan?
Je hebt een groen kleurtje ineensquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:07 schreef DIGGER het volgende:
Altijd weer hetzelfde liedje.
Zet 3 dames bij elkaar in Hools en het gaat weer over Seks.
Altijd maar weer seks seks seks, kunnen jullie nou echt nergens anders aan denken?
quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:02 schreef DIGGER het volgende:
Hier is ie dan, de scheet:
[afbeelding]
De idioot die 'm neermaait mag wat mij betreft zelf neergemaaid worden
voor dat leuke nieuws wil ik je wel een bakkie geven hoor !quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:14 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen.
Alle kwartfinale-wedstrijden worden door de NOS uitgezonden
Morgen dus 17.30 Italië-Marokko en om 20.30 Duitsland-Brazilië.
Koffie graag, zwart.
gelukkig eindelijk zenden ze wat live uitquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:14 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen.
Alle kwartfinale-wedstrijden worden door de NOS uitgezonden
Morgen dus 17.30 Italië-Marokko en om 20.30 Duitsland-Brazilië.
Koffie graag, zwart.
Lekkerquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
voor dat leuke nieuws wil ik je wel een bakkie geven hoor !
![]()
Voor wat ?quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:17 schreef MrDoegewoon het volgende:
Nog 2:45 uur en ik weet of ik geslaagd ben
Medewerker ICT niveau 3quote:
Ga je naar Decibel?quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Medewerker ICT niveau 3
und
Beheerde ICT niveau 4
* duimt voor MrDquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:17 schreef MrDoegewoon het volgende:
Nog 2:45 uur en ik weet of ik geslaagd ben
Jaquote:
Niv 3 is iig al binnenquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
* duimt voor MrD
en die Mr. Oizo (of hoe spel je dat) is idd veel beter dan die Q
idd BBQ's zijn altijd leukquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Altijd leuk zo'n BBQ!
Met mij gaat het erg lekker hoor, bijna af van m'n keelpijn en op wat schoolwerk na ben ik aan het genieten van het weer, het tennis en het voetbal op tv.
flat beat volgens mijquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jawss als vip
[..]
Niv 3 is iig al binnendat weet ik al een jaar, niv 4 hang van m'n stage af maar die is goedgekeurd door m'n bedrijf dus alleen school kan nog iets verzinnen waardoor ik zak maar neem aan van niet. En ik zoe dat nr van Mr iozo hoe heete dat ook alweer/
quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
RelaxedIk ga ook.. (niet als VIP)
quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jawss als vip
[..]
Niv 3 is iig al binnendat weet ik al een jaar, niv 4 hang van m'n stage af maar die is goedgekeurd door m'n bedrijf dus alleen school kan nog iets verzinnen waardoor ik zak maar neem aan van niet. En ik zoe dat nr van Mr iozo hoe heete dat ook alweer/
rubber en ph thnxquote:
schieten! Honden zijn kutquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Grrr... er zit hier 1 of ander kuthondje op het dak van een schuur. En hij durft/kan er niet meer afHele tijd blaffen als een gek. En die mensen zijn niet thuis..
![]()
dan kan ik beter voor de box gaanquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:33 schreef tong80 het volgende:
Pascal niks voor jou ?
[TK] 4 Chaplin klassiekers (2-dvd edities)
quote:
honden zijn kutbeestenquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dan kan ik beter voor de box gaan
[..]
Wat is dat voor lijstje?quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:24 schreef tong80 het volgende:
uit het lijstje van dagelijkse posters in 2005 zijn inmiddels verdwenen:
the_legend_killer
VoreG
Oblivion
Seborik
ElisaB
Vlarp
overgebleven zijn:
-Vaduz-
dolle_hond
Bluezz
golfer
Alicey
Nuek
Xilantof
Bos81
fotoloog
Tain
Againzender
Sidekick
Ok, ergens begin september zullen Bluezz en Golfert wel uit dat lijstje verdwijnen.quote:
k betwijfel tquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok, ergens begin september zullen Bluezz en Golfert wel uit dat lijstje verdwijnen.
mooiste beesten die er zijn, zeker slechte ervaringen mee gehad?quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
honden zijn kutbeesten
schiet er maar op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |