te lui om plaatjes te zoekenquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:04 schreef Andyvie het volgende:
pomtiedom.
Blubber? Wanneer zet je een plaatje van Sipje en Sopje onder je naam?
Whahaha, als je zoekt op sipje en sopje op google, dan kom je als eerste op een weblog van 2 parkieten en als 4e kom jij al naar bovenquote:
Dat komt omdat Zipje en Zopje met een Z zijn. Dat kun je horen op het bandje 'Ernie en Bert vervelen zich nooit'quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:36 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Whahaha, als je zoekt op sipje en sopje op google, dan kom je als eerste op een weblog van 2 parkieten en als 4e kom jij al naar boven
O, vandaar dat ik ook weinig plaatjes kon vindenquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:20 schreef tech het volgende:
[..]
Dat komt omdat Zipje en Zopje met een Z zijn. Dat kun je horen op het bandje 'Ernie en Bert vervelen zich nooit'![]()
Inderdaad. In het boek dat Bert van Oom Rudolf heeft gekregen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:30 schreef DennisMoore het volgende:
Zipje en Zopje, twee potloden.
"Au, Ernie! Wat doe je nu! Je slaat me op mijn hoofd!"quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:33 schreef tech het volgende:
Inderdaad. In het boek dat Bert van Oom Rudolf heeft gekregen.
"Ik ga weg en dan kom ik nooit meer terug, Bert!"quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
"Au, Ernie! Wat doe je nu! Je slaat me op mijn hoofd!"
"Ja, dat was een tak, Bert, die brak af omdat het zo hard waait. Woooeeeiii! En toen ging het nog regenen ook!"
"Nee, Ernie! Wat doe je met dat glas water! Niet doen!".
Nou ja, ik bedoel, één keer met je vingers knippen en er ligt een toerist met z'n kont omhoogquote:
Ik hoop het toch van nietquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel, één keer met je vingers knippen en er ligt een toerist met z'n kont omhoogzul je zien, hoor!!
Maastricht is een bedevaartsoort voor oversexte homosexuele mannen?quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel, één keer met je vingers knippen en er ligt een toerist met z'n kont omhoogzul je zien, hoor!!
Oh, jij hebt een tic?quote:
Hoe zuidelijker, hoe erger!quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maastricht is een bedevaartsoort voor oversexte homosexuele mannen?
Euhm...quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh, jij hebt een tic?Constant met je vingers knippen op de maat van de muziek en als het liedje af is kijk je voorzichtig achter je en alles....
quote:
Ow, beetje Zwols zeg maar, alleen dan hebben jullie een ruïne en hier staat alles nog?quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Euhm....
De toeristen die hier in het wild rondlopen wil je niet met de kont omhoog zien liggen hoor Waxje..
Mja, onder de douche is ook een oplossing...quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:45 schreef Andyvie het volgende:
Ik heb geen seks hoor! Maar ik ga wel ff lekker douchen. Kom net uit de zon en ik zweet toch wel een beetje....
Dragen ze in Z. ook klompen en lopen ze ook 's nachts lallend over straat?quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow, beetje Zwols zeg maar, alleen dan hebben jullie een ruïne en hier staat alles nog?
Ik douche alleen onder de douche hoorquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja, onder de douche is ook een oplossing...
Zit er geen deur in de badkamer?!quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:49 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik douche alleen onder de douche hoorIk kan namelijk niet zeggen dat ik privacy heb onder de douche qua deuren die niet van grond tot plafond gaan en zo
Jawel! Maar het is zo'n badhokjes idee in het zwembad, zeg maar.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zit er geen deur in de badkamer?!.
ja en? Dan nog ziet niemand wat je achter die deurtjes doet.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:52 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Jawel! Maar het is zo'n badhokjes idee in het zwembad, zeg maar.
Het is wel hoorbaarquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ja en? Dan nog ziet niemand wat je achter die deurtjes doet.
Dan moet je het zachtjes doen bladgroente.quote:
Geen commentaarquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan moet je het zachtjes doen bladgroente..
Je hebt heel wat gemist Wax.quote:
Tsss, wat denken jullie wel niet van mequote:Op woensdag 22 juni 2005 20:12 schreef DennisMoore het volgende:
Als je 't putje maar weer goed schoonmaakt..
En luidruchtig ook.quote:
Been there, done that.quote:
Ik heb er een paar van mijn broer gekregen die nu werkloos in de kast liggen. Lenen?quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:08 schreef Ang3l het volgende:
ARGH!
Ik moet een baggy spijkerbroek hebben voor het optreden zaterdag en ik HEB geen baggy kledin1Baggy is SO not my style!
En kheb ook geen zin en tijd om er 1 te kopen speciaal voor zaterdag
Nee, maar ik heb je wel al een keer op de webcam gezien, dat was ook een bewegende Waxxje.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij hebt al naar de TV Oost special gekeken???
Is het lengtemaat 34?quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:12 schreef tech het volgende:
[..]
Ik heb er een paar van mijn broer gekregen die nu werkloos in de kast liggen. Lenen?
Kan hij dat??? Gaaf....quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:10 schreef beaverhausen het volgende:
Als creno het op de wc kan, dan kan jij het vast wel ook onder de douche..
echt waar ? hoezo waarom ?quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:31 schreef wonderer het volgende:
Ik was ook op tv vandaagOp het jeugdjournaal
quote:
Ik kom jou pesten...... kan veel geheimen over je verklappen hoorquote:
Kun je niet. Geloven we niet.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:35 schreef anne1982 het volgende:
Ik kom jou pesten...... kan veel geheimen over je verklappen hoor![]()
Ik was bij de uitreiking van de prijs van de Nederlandse Kinderjury en daar waren ook camera's bij, en ik stond toevallig in de weg (lees: ik stak overal bovenuit)quote:
We zijn met stomheid geslagenquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik was bij de uitreiking van de prijs van de Nederlandse Kinderjury en daar waren ook camera's bij, en ik stond toevallig in de weg (lees: ik stak overal bovenuit)
Tech!quote:
Voorbeeld...FOTO!quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:12 schreef Cybart het volgende:
[..]
Tech!
m'n zus heeft me wakker gemaakt...
je weet wat voro stemming er hier nu hangt
oeh, en mn nieuwe kapsel is bekend
euhm, ja zo'n foto heb ik niet....quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:14 schreef tech het volgende:
[..]
Voorbeeld...FOTO!(ja, een model dat dat kapsel heeft, he)
idd...quote:
ik cam niet....mischien dat daar het verschil ligtquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:16 schreef tech het volgende:
[..]
Jouw gemiddelde ligt op 14 minuten en 32 seconden?
Erg verhelderendquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
euhm, ja zo'n foto heb ik niet....
maar ik heb het nu in ieder geval niet meer zo zitten als van het weekend...
ik denk pas weer op de verjaardag van O.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:17 schreef tech het volgende:
[..]
Erg verhelderend![]()
Ik zie het binnenkort nog wel een keer, toch? Als we het E3 weer eens aandoen, of zo.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik cam niet....mischien dat daar het verschil ligt
Ik cam ook niet om te euhm.. camseksen zegmaarquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik cam niet....mischien dat daar het verschil ligt
Maar toch wel wàt tijd voor jezelf (lees: anderen)?quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik denk pas weer op de verjaardag van O.
krijg het weer erg druk komende weken
dat ligt aan die bepaalde "anderen"quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:22 schreef tech het volgende:
[..]
Maar toch wel wàt tijd voor jezelf (lees: anderen)?
vind ik ook niks voor jouquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik cam ook niet om te euhm.. camseksen zegmaar
quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:27 schreef creno het volgende:
het langste dat ik heb gecamt was ongeveer 4 uur denk ik
nee hoor ! die word niet zo snel schraalquote:
de webcam dusquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:28 schreef creno het volgende:
[..]
nee hoor ! die word niet zo snel schraal
en hij staat dan meestal ook nog overeind ook
Fantasieloos mens!quote:
het is hier verworden tot een lotgenotengroep?quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:46 schreef Waxxer het volgende:
Het is wel een collectief "probleem" geloof ik he....
OMG... Waxje!!quote:
oh!quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:00 schreef Excess_All het volgende:
hallo allemaal
quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wax.. ?
Haatte je die vrouwen voor je die zo enthousiast deden voor de TV?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:00 schreef Ryan_R het volgende:
Heb ik net gewoon even 7 euro 90 verneukt.
Toch nog een beetje blond![]()
Avond allemaal![]()
Een dagkaart om te parkeren. In mijn eigen stadje wordt dat dan automatisch doorgerekend naar de volgende dag, hier in U. dus niet. Dus heb ik voor 1,5 uur dat bedrag betaald.quote:
ik las insoppenquote:
Jij komt echt iets tekort hequote:Op woensdag 22 juni 2005 23:21 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ach als vlarp het goed vind, kan ik je ook wel een keer inSoppen![]()
HIquote:
Is ie cool?quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Batman gezien, geshopt, gezopen, gelachen..
Eindelijk een "echte" batman film..quote:
dus je bent aangeschoten?quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Batman gezien, geshopt, gezopen, gelachen..
Ein bischen...quote:
Ik zeg er toch ook niks overquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:28 schreef petre86 het volgende:
[..]
it take's one to know one
pot & ketel
waard & gasten
etc. etc. etc.
bladgroente! Ik hier?!quote:
ja !quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:40 schreef anne1982 het volgende:
creno nog wakker?
Geen idee.quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:40 schreef anne1982 het volgende:
creno nog wakker?
Ik wilde de inkopper al niet makenquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik wilde de inkopper al niet maken.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik wilde de inkopper al niet maken.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:50 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Zal dat geval van hem nou niet ongelooflijk schraal zijn???
![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:28 schreef creno het volgende:
[..]
nee hoor ! die word niet zo snel schraal
en hij staat dan meestal ook nog overeind ook
quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:55 schreef anne1982 het volgende:
Ik ga me ff insmeren met muggenspul voor in de tropen.. en dan heerlijk slapen...
Valt wel mee hoorquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:50 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Zal dat geval van hem nou niet ongelooflijk schraal zijn???
![]()
trusten dan maar hequote:Op donderdag 23 juni 2005 00:59 schreef Cybart het volgende:
En nou allemaal koppen dicht en slapen ja!!!!!
trusten
Trusten bartjequote:Op donderdag 23 juni 2005 00:59 schreef Cybart het volgende:
trusten
ja papaquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:59 schreef Cybart het volgende:
trusten
..quote:Op donderdag 23 juni 2005 01:13 schreef wizarddragon het volgende:
.
trussenquote:Op donderdag 23 juni 2005 01:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heren en dame (wonderer...natuurlijk).
Ik ga naar mn bedje
dit weekend lekker naar zee>>> Fréjus/ St Raphaelquote:Op donderdag 23 juni 2005 08:46 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik wil ook zwemmen verdomme.. maar nee ik moet weer zeurende mensen helpen![]()
zonder met airco
Als of je in een relatie zit gewoon.quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoe gaat het hier?
Wij hebben de hond van de buren te gast..wat een kutbeest..madame kefde me het bd uit want het mokkel wou aandacht ROT TOCH OP HOND!
Ah....jij hebt gewoon bindingsangst!quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nou dit kefbeest maak ik het gelijk mee uit!
Met dit weer heb je meer last van ontbindingsangst... maar dat terzijdequote:Op donderdag 23 juni 2005 11:08 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ah....jij hebt gewoon bindingsangst!
Krijg nu opeens hele rare mental pictures......ben ik nu raar?quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:10 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Met dit weer heb je meer last van ontbindingsangst... maar dat terzijde
Ja, maar evengoed houden we wel van je hoorquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:32 schreef Semisane het volgende:
[..]
Krijg nu opeens hele rare mental pictures......ben ik nu raar?
quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:53 schreef Sunjammer het volgende:
Wiiiieeeee... morgen vrije dag![]()
Lekker lang weekend dus
Euh, met pa naar de huisarts... die zit gewond thuis na een bedrijfsongevalquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:36 schreef Prego het volgende:
[..]
goed voor mekaar![]()
ga je nog iets doen?
Gossiequote:Op donderdag 23 juni 2005 11:34 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ja, maar evengoed houden we wel van je hoor
Heb je geen vrije dagen meer dan?quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik haat collega's die vertellen dat ze zo lekker naar het zwembad gaan en uitgebreid tot morgen schreeuwen
geen ideequote:
Ik niet, ik ga lekker naar mijn ouders.quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:10 schreef Blubberzwijn het volgende:
wie gaan d'r hier eigenlijk naar Nijmegen? beetje nutteloos vind ik
Sterrenslag is nog net ff iets meer zomerquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:29 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik niet, ik ga lekker naar mijn ouders.
Al was het alleen maar omdat het meest ultieme zomerprogramma zaterdagavond voor het eerst dit jaar weer op tv is. Fort Boyard
Neuh, das ook in de winterquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
Sterrenslag is nog net ff iets meer zomer
das dat franse spelprogramma met dat oude kasteel en die dwerg met de sleutels?quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:29 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik niet, ik ga lekker naar mijn ouders.
Al was het alleen maar omdat het meest ultieme zomerprogramma zaterdagavond voor het eerst dit jaar weer op tv is. Fort Boyard
Jup! Dat programma bedoel ik. Alleen het is geen kasteel, maar een oud fort in de Atlantische Oceaan. Het werd een tijd uitgezonden door TV5, maar tegenwoordig is het in Nederland te zien op France 2 (sommige kabelmaatschappijen zenden dat kanaal uit)quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:44 schreef petre86 het volgende:
[..]
das dat franse spelprogramma met dat oude kasteel en die dwerg met de sleutels?
TV5?
Hey bart!!! Goed hoor!quote:
hier natuurlijk weer niet hequote:Op donderdag 23 juni 2005 13:01 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Jup! Dat programma bedoel ik. Alleen het is geen kasteel, maar een oud fort in de Atlantische Oceaan. Het werd een tijd uitgezonden door TV5, maar tegenwoordig is het in Nederland te zien op France 2 (sommige kabelmaatschappijen zenden dat kanaal uit)
ik leer het welquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:06 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Hey bart!!! Goed hoor!![]()
Waarom lijkt het alsof het heren shirt door een dame wordt gedragen?![]()
quote:
nieuwe single (que viva la vida) is ook weerquote:Enamorada boom, boom
Mi corazon hace boom, boom
Enamorada boom, boom
Te toca a ti, enamorar
Enamorada boom, boom
Boom, boom, boom, boom
Boom, boom
Enamorada boom, boom
Te toca a ti
Ja duh.. maar had verwacht dat ze hem dan misschien wel onder de aftiteling zouden proppen... ook nietquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
wat me vrij logisch lijkt als je hem niet voor de hele wereld maar voor de Benelux doet....
Die begint ie net te spelen haha, heb effe een hele lijst binnengehaald. Ben een beetje aangestoken door mijn huisgenootquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb 2 albums en een dvdBelle
[..]
nieuwe single (que viva la vida) is ook weer
is de soundtrack van Madagascar
je huisgenoot....quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:20 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Die begint ie net te spelen haha, heb effe een hele lijst binnengehaald. Ben een beetje aangestoken door mijn huisgenoot![]()
Is weer eens wat anders dan J-lo of Kaoma
Nee, ik bedoelde die andere homoquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
je huisgenoot....
is dat meisje alweer terecht?
jullie balen... maar ja, ze betaald... dus het zal wel moeten...quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:27 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde die andere homo![]()
Het meisje zit nog bij haar ouders. Volgende week is ze er weer.
Moet je dit trouwens eens lezen:
Jongen ongesteld
Dokters in India staan voor een raadsel. Een 15-jarige jongen vertoont er alle symptomen van iemand die zijn maandstonden heeft. De jongen bloedt elke tweede week van de maand uit zijn penis, en dit al gedurende een jaar. Hij heeft ook last van misselijkheid, buikpijn en een wisselend humeur. Volgens de dokters heeft de jongen mannelijke organen, maar vrouwelijke eigenschappen. "Als bloedtesten nu zouden uitwijzen dat er ook eicellen aanwezig zijn, is dit wel een heel zeldzaam medisch geval", luidt het bij de medici. (HLN
Multikabel heeft het standaard in zijn kabelpakket. Mijn ouders wonen ook in N-Hquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:08 schreef petre86 het volgende:
[..]
hier natuurlijk weer niet he
maar zaterdag zit ik toch in N-H, misschien daar wel
Komt die Belle ooit een concert geven in Nederland. Ikke dan naartoe willenquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
jullie balen... maar ja, ze betaald... dus het zal wel moeten...
ja dat verhaal had ik gelezen...
zo zie je maar wat je allemaal krijgt dankzij incest
Volgens mij niet..quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:39 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Komt die Belle ooit een concert geven in Nederland. Ikke dan naartoe willen![]()
pas geleden stond ze in gouda....quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:39 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Komt die Belle ooit een concert geven in Nederland. Ikke dan naartoe willen![]()
Mijn inkt is ook op. Hij kreeg nog net m'n hand-outs voor de presentatie uitgespuugd maar liet me wel even weten dat ie het niet meer lang zou volhouden.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:29 schreef Andyvie het volgende:
Hm, handig... kan iemand mij ff wat inkt voor mijn printer sturen? Hij is op en ik wil mijn sollicitatiebrief uitprinten
Gefeliciteerd, LB!quote:
Veel niks doen en genieten van het complete gebrek aan enig verantwoordelijkheidsgevoel.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:32 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, LB!
Dan kun jij met een gerust gevoel de zomer in.
Heb je verder al plannen gemaakt?
Mail je sollicitatiebrief! Is nog sneller ook.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:29 schreef Andyvie het volgende:
Hm, handig... kan iemand mij ff wat inkt voor mijn printer sturen? Hij is op en ik wil mijn sollicitatiebrief uitprinten
Leuk als inquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
iemand heeft een leuke klant ingepland bij mij
quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:35 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Veel niks doen en genieten van het complete gebrek aan enig verantwoordelijkheidsgevoel.![]()
alleen gezien.. dusquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:36 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Mail je sollicitatiebrief! Is nog sneller ook.
[..]
Leuk als inof als in
?
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:35 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Veel niks doen en genieten van het complete gebrek aan enig verantwoordelijkheidsgevoel.![]()
Mja, maar er staat alleen een postadres en geen mailadresquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:36 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Mail je sollicitatiebrief! Is nog sneller ook.
[..]
Wil je wel werken bij zo'n primitieve organisatie?quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:21 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Mja, maar er staat alleen een postadres en geen mailadres
Ik heb er mijn stage gelopen en het was er erg leuk. Ik vind het trouwens sowieso netter om een brief te schrijven dan om een mail te sturen. Als ik kan kiezen tussen mailen en brief schrijven stuur ik meestal een brief.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:28 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Wil je wel werken bij zo'n primitieve organisatie?
Dan moet je straks even iets vragen bij een andere vestiging, kun je met rooksignalen gaan beginnen...
Andyvie gaat voor kwaliteit.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:54 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik heb er mijn stage gelopen en het was er erg leuk. Ik vind het trouwens sowieso netter om een brief te schrijven dan om een mail te sturen. Als ik kan kiezen tussen mailen en brief schrijven stuur ik meestal een brief.
Ik ga altijd voor kwaliteitquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:14 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Andyvie gaat voor kwaliteit.
Daar is niets mis mee.
Hopelijk heb je succes!
Dus ook geen reden voor jou om het nog warmer te krijgen dan je het vast al hebt.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:23 schreef Blubberzwijn het volgende:
de moeder van mijn klant kwam ipv hijzelf
Recht op WW?quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:23 schreef Blubberzwijn het volgende:
de moeder van mijn klant kwam ipv hijzelf
moet eigenlijk ook.. die mevrouw moet maandag even een ondertekende brief komen brengen dat zij gemachtigd is om alles voor haar zoon te regelenquote:
Kunnen ze nou niet eens gewoon van dat nummer afblijven?!quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het zit niet i.d film
En Hijo de La Luna van Belleis gaaf
Nou sorry maar Belle's versie is GAAF!quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kunnen ze nou niet eens gewoon van dat nummer afblijven?!
Ja wrijf het maar inquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*klikt naar site*..
Da's extreem fijn ja
Hij's lekke ja.. maar als je op de foto's klikt kom je me bij een creep uitquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja wrijf het maar in
Niet dat ie toen lelijk was, maar tis nu wel heel lekker opgedroogd op sommige foto's!
Z'n vriendquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij's lekke ja.. maar als je op de foto's klikt kom je me bij een creep uit
En dat is t belangrijkste:quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
)alhoewel, stom... da's nie waar, kheb pupje )
Arnhemsquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:58 schreef DennisMoore het volgende:
Brrr.. wat een enge plastic kop.
En als ik me niet vergis, heeft ie een lelijk Twents accent ook nog.
Laten we zeggen dat smaken verschillen..
De wind doet het hier nog...quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:32 schreef Andyvie het volgende:
Wat is het heet hier op mijn kamer....de wind is weggevalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |