Ik was bij de uitreiking van de prijs van de Nederlandse Kinderjury en daar waren ook camera's bij, en ik stond toevallig in de weg (lees: ik stak overal bovenuit)quote:

We zijn met stomheid geslagenquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik was bij de uitreiking van de prijs van de Nederlandse Kinderjury en daar waren ook camera's bij, en ik stond toevallig in de weg (lees: ik stak overal bovenuit)

Tech!quote:

Voorbeeld...FOTO!quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:12 schreef Cybart het volgende:
[..]
Tech!
m'n zus heeft me wakker gemaakt...
je weet wat voro stemming er hier nu hangt
oeh, en mn nieuwe kapsel is bekend

euhm, ja zo'n foto heb ik niet....quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:14 schreef tech het volgende:
[..]
Voorbeeld...FOTO!(ja, een model dat dat kapsel heeft, he)

idd...quote:

ik cam niet....mischien dat daar het verschil ligtquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:16 schreef tech het volgende:
[..]
Jouw gemiddelde ligt op 14 minuten en 32 seconden?

Erg verhelderendquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
euhm, ja zo'n foto heb ik niet....
maar ik heb het nu in ieder geval niet meer zo zitten als van het weekend...

ik denk pas weer op de verjaardag van O.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:17 schreef tech het volgende:
[..]
Erg verhelderend![]()
Ik zie het binnenkort nog wel een keer, toch? Als we het E3 weer eens aandoen, of zo.

quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik cam niet....mischien dat daar het verschil ligt

Ik cam ook niet om te euhm.. camseksen zegmaarquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik cam niet....mischien dat daar het verschil ligt

Maar toch wel wàt tijd voor jezelf (lees: anderen)?quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik denk pas weer op de verjaardag van O.
krijg het weer erg druk komende weken

dat ligt aan die bepaalde "anderen"quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:22 schreef tech het volgende:
[..]
Maar toch wel wàt tijd voor jezelf (lees: anderen)?

vind ik ook niks voor jouquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik cam ook niet om te euhm.. camseksen zegmaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |