quote:
Word je een regular? Coolquote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
't zou kort maar krachtig worden hoor
Wellicht, jaquote:
tvp dusquote:Op dinsdag 21 juni 2005 02:04 schreef wizarddragon het volgende:
hwohjwnownsomnozoiets
ik ook van jou hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2005 03:15 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
hahahhsdhdbhd habhbfhirbib hhuehuh buebdub
Geef terug, Sunstealer!quote:
quote:
't Was gisteravond in m'n huiskamer wel warm ja... slaapkamer gelukkig een stuk koelerquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
Ach, het is hier wel een stuk minder heet nu.
In de huiskamer was het wel lekker hier. Maar we hebben de buitendeur dan ook gewoon dicht gehad, en ik heb de hele dag met de ventilator aan aan m'n presentatie gewerkt. Op m'n slaapkamer was het maar warm.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:57 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
't Was gisteravond in m'n huiskamer wel warm ja... slaapkamer gelukkig een stuk koeler
Nou, 't was 28 graden op een gegeven moment in de huiskamer... en de koeling van m'n PC maar loeienquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
In de huiskamer was het wel lekker hier. Maar we hebben de buitendeur dan ook gewoon dicht gehad, en ik heb de hele dag met de ventilator aan aan m'n presentatie gewerkt. Op m'n slaapkamer was het maar warm.![]()
Dus ik het raam open gelaten vanacht, word ik vanochtend om 5 uur wakker gekrijst door een ekster die kersen zit te jatten.![]()
Lijkt me ook wel wat om ooit eens in m'n appartementje in te bouwenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:28 schreef Semisane het volgende:
Mijn vriendje heeft airco in zijn appartementDus daar was het lekker koel hehe
Cool down... cool down...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:47 schreef Andyvie het volgende:
Zo, ik heb de Medion gebeld voor mijn pc. Ik eis een nieuwe ventilator voor mijn pc. Dat dat ding veel lawaai maakt, ok, dat wist ik. Maar ik wens niet vanaf het moment dat ik de pc aanzet totdat ik dat ding uitzet in het lawaai te zitten....
Dus nu krijg ik een nieuwe
Mja, ik ben een beetje erg chago, heb nergens zin in en heb het gewoon weer eens helemaal gehadquote:
?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:12 schreef Waxxer het volgende:
hohoooiii, eerste veiligheidsmensen gesignaleerd!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |