quote:
Word je een regular? Coolquote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
't zou kort maar krachtig worden hoor
Wellicht, jaquote:
tvp dusquote:Op dinsdag 21 juni 2005 02:04 schreef wizarddragon het volgende:
hwohjwnownsomnozoiets
ik ook van jou hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2005 03:15 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
hahahhsdhdbhd habhbfhirbib hhuehuh buebdub
Geef terug, Sunstealer!quote:
quote:
't Was gisteravond in m'n huiskamer wel warm ja... slaapkamer gelukkig een stuk koelerquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
Ach, het is hier wel een stuk minder heet nu.
In de huiskamer was het wel lekker hier. Maar we hebben de buitendeur dan ook gewoon dicht gehad, en ik heb de hele dag met de ventilator aan aan m'n presentatie gewerkt. Op m'n slaapkamer was het maar warm.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:57 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
't Was gisteravond in m'n huiskamer wel warm ja... slaapkamer gelukkig een stuk koeler
Nou, 't was 28 graden op een gegeven moment in de huiskamer... en de koeling van m'n PC maar loeienquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
In de huiskamer was het wel lekker hier. Maar we hebben de buitendeur dan ook gewoon dicht gehad, en ik heb de hele dag met de ventilator aan aan m'n presentatie gewerkt. Op m'n slaapkamer was het maar warm.![]()
Dus ik het raam open gelaten vanacht, word ik vanochtend om 5 uur wakker gekrijst door een ekster die kersen zit te jatten.![]()
Lijkt me ook wel wat om ooit eens in m'n appartementje in te bouwenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:28 schreef Semisane het volgende:
Mijn vriendje heeft airco in zijn appartementDus daar was het lekker koel hehe
Cool down... cool down...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:47 schreef Andyvie het volgende:
Zo, ik heb de Medion gebeld voor mijn pc. Ik eis een nieuwe ventilator voor mijn pc. Dat dat ding veel lawaai maakt, ok, dat wist ik. Maar ik wens niet vanaf het moment dat ik de pc aanzet totdat ik dat ding uitzet in het lawaai te zitten....
Dus nu krijg ik een nieuwe
Mja, ik ben een beetje erg chago, heb nergens zin in en heb het gewoon weer eens helemaal gehadquote:
?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:12 schreef Waxxer het volgende:
hohoooiii, eerste veiligheidsmensen gesignaleerd!![]()
Vind 'm wel bij het huidige weer passenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:19 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat is dat nou weer voor kuttopictitel
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
Ach, het is hier wel een stuk minder heet nu.
Da's toch niet zo spannend? I've met her once... kan niet zeggen dat ik flauwviel ofzoquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Beatrix komt in Z. vandaag, en ze komt wel érg dichtbij...
Nou ja, als ze zegt van joh wat een geile woningen daar en alles, dan heb ik alleen maar oploskoffiequote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:29 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Da's toch niet zo spannend? I've met her once... kan niet zeggen dat ik flauwviel ofzo
Volgens mij ben je enorm blij met je nieuwe huisje, of niet?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, als ze zegt van joh wat een geile woningen daar en alles, dan heb ik alleen maar oploskoffie
En het is zoooo het tegenovergestelde van wat ik gewend ben, eerst woon ik in de meest dode wijk van Z., en nu komt Beatrix én het Stad als Theater evenement begint - en dan zit ik er net een week en dan is er nog kermis en straattheater nog een keer en van alles en nog wat!!
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:45 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Volgens mij ben je enorm blij met je nieuwe huisje, of niet?
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, als ze zegt van joh wat een geile woningen daar en alles, dan heb ik alleen maar oploskoffie
En het is zoooo het tegenovergestelde van wat ik gewend ben, eerst woon ik in de meest dode wijk van Z., en nu komt Beatrix én het Stad als Theater evenement begint - en dan zit ik er net een week en dan is er nog kermis en straattheater nog een keer en van alles en nog wat!!
Wees blij! Gooi het eruit! Ik ben jaloers op je!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Je moet het ervaren, zeg maar.... Echt, als je 'voor' en 'na' vergelijkt.....
Maar ik hou er al over op
ow? waren we weg dan?quote:
Praten jullie nog wel eens met elkaar, of gaat alles via Fok tegenwoordig?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:28 schreef creno het volgende:
ja ik en KP waren naar ons pa, en we zijn weer thuis, en ik zie dus net dat ie gaat skeeleren
quote:
Breuls?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:33 schreef XMN8R het volgende:
[..]nu waren we zelfs dood???
Wie heeft er mond-op-mond-beademing toegepast dan?
hahaha of via msnquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:29 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Praten jullie nog wel eens met elkaar, of gaat alles via Fok tegenwoordig?
Als je toevallig op de ander staat te wachten voor het toilet?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:42 schreef creno het volgende:
hahaha of via msn
maar we praten ook wel eens IRL met elkaar hoor
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:42 schreef Ang3l het volgende:
zo. dat wasde laatste cursistenles voor de show
Nu alleen de generale nog ... o oooooow *bibber*
Krijg jij een melding als "mond-op-mond" en "Breuls(je)" in één post genoemd worden?quote:
nee, alleen maar bij mond-op-mond.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:45 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Krijg jij een melding als "mond-op-mond" en "Breuls(je)" in één post genoemd worden?
even testenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
nee, alleen maar bij mond-op-mond..
Bij mij alleen bij "rel" en "rellen"quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:46 schreef beaverhausen het volgende:
nee, alleen maar bij mond-op-mond..
Wie?! Wat?! Waar?!quote:
En Bea natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:48 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Bij mij alleen bij "rel" en "rellen".
Bea krijgt zelf een melding en belt me dan altijd direct!quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:50 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Het werkt
Tja ik weet niet met wie jij mond-op-mond doet
Altijd handig , die connecties.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:50 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Bea krijgt zelf een melding en belt me dan altijd direct!
Doe maar snel vertellen, er lurkt nu toch even niemand!quote:
Niet? Mijn bronnen vertellen toch hele andere dingen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:54 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Doe maar snel vertellen, er lurkt nu toch even niemand!
See? I rest my case.quote:
Let's not and say I did.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar ik lurk niet, ik post
dus je kan het wel vertellen.. ik vertel niks door
ohquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:19 schreef creno het volgende:
WOOOHOOOOWWW ! Kom allemaal effe naar hiehier !
beav gaat vertellen met wie hij mond-op-mond doet
dat staat stoerquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:31 schreef creno het volgende:
waarom heeft iedereen een zonnebril op ?
tis hier al weer donker
quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:04 schreef wonderer het volgende:
http://home.planet.nl/~corn0099/fotopage/slides/IMG_1479.JPG zoiets Peet?
ik verdraai mijn nek zowat!quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:04 schreef wonderer het volgende:
http://home.planet.nl/~corn0099/fotopage/slides/IMG_1479.JPG zoiets Peet?
Oooh. Zeg dat dan.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik verdraai mijn nek zowat!
en ik bedoelde schaars (geklede) mannelijke personen die er goed uit zien
(mannelijke personen .. als in.. van het mannelijk geslacht)
yammiequote:Op woensdag 22 juni 2005 00:08 schreef Excess_All het volgende:
of zoiets
http://www.bentblog.com/art13567413.htm
Bahquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:08 schreef Excess_All het volgende:
of zoiets
quote:
oh meld zichquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Babyface melkmuiltjes met nauwelijks baardgroei!?
Jimquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Babyface melkmuiltjes met nauwelijks baardgroei!?
quote:
O, hij is wel heel erg lekkerrrrrrrquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:08 schreef Excess_All het volgende:
of zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |