Volgens mij niet..quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:39 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Komt die Belle ooit een concert geven in Nederland. Ikke dan naartoe willen![]()

pas geleden stond ze in gouda....quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:39 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Komt die Belle ooit een concert geven in Nederland. Ikke dan naartoe willen![]()

Mijn inkt is ook op. Hij kreeg nog net m'n hand-outs voor de presentatie uitgespuugd maar liet me wel even weten dat ie het niet meer lang zou volhouden.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:29 schreef Andyvie het volgende:
Hm, handig... kan iemand mij ff wat inkt voor mijn printer sturen? Hij is op en ik wil mijn sollicitatiebrief uitprinten

Gefeliciteerd, LB!quote:

Veel niks doen en genieten van het complete gebrek aan enig verantwoordelijkheidsgevoel.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:32 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, LB!
Dan kun jij met een gerust gevoel de zomer in.
Heb je verder al plannen gemaakt?

Mail je sollicitatiebrief! Is nog sneller ook.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:29 schreef Andyvie het volgende:
Hm, handig... kan iemand mij ff wat inkt voor mijn printer sturen? Hij is op en ik wil mijn sollicitatiebrief uitprinten
Leuk als inquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
iemand heeft een leuke klant ingepland bij mij

quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:35 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Veel niks doen en genieten van het complete gebrek aan enig verantwoordelijkheidsgevoel.![]()

alleen gezien.. dusquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:36 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Mail je sollicitatiebrief! Is nog sneller ook.
[..]
Leuk als inof als in
?

gefeliciteerd!quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:35 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Veel niks doen en genieten van het complete gebrek aan enig verantwoordelijkheidsgevoel.![]()

Mja, maar er staat alleen een postadres en geen mailadresquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:36 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Mail je sollicitatiebrief! Is nog sneller ook.
[..]

Wil je wel werken bij zo'n primitieve organisatie?quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:21 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Mja, maar er staat alleen een postadres en geen mailadres

Ik heb er mijn stage gelopen en het was er erg leuk. Ik vind het trouwens sowieso netter om een brief te schrijven dan om een mail te sturen. Als ik kan kiezen tussen mailen en brief schrijven stuur ik meestal een brief.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:28 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Wil je wel werken bij zo'n primitieve organisatie?
Dan moet je straks even iets vragen bij een andere vestiging, kun je met rooksignalen gaan beginnen...

Andyvie gaat voor kwaliteit.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:54 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik heb er mijn stage gelopen en het was er erg leuk. Ik vind het trouwens sowieso netter om een brief te schrijven dan om een mail te sturen. Als ik kan kiezen tussen mailen en brief schrijven stuur ik meestal een brief.

Ik ga altijd voor kwaliteitquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:14 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Andyvie gaat voor kwaliteit.
Daar is niets mis mee.
Hopelijk heb je succes!

Dus ook geen reden voor jou om het nog warmer te krijgen dan je het vast al hebt.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:23 schreef Blubberzwijn het volgende:
de moeder van mijn klant kwam ipv hijzelf

Recht op WW?quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:23 schreef Blubberzwijn het volgende:
de moeder van mijn klant kwam ipv hijzelf

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |