Hij was natuurlijk al bij Wilders op schoot gekropen en heeft daarmee alle prominenten uit z'n stichting al weg gejaagd.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:00 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Bart-Jan Spruyt verwacht ik sws niet op zijn lijst. Hij is immers directeur van de Burke Stichting en dat is een onafhankelijke denktank voor het conservatieve gedachtegoed.
Indien hij wel op de lijst van Wilders zou komen dan moet hij afstand doen van zijn positie als directeur bij de Burke Stichting.
Het blijft natuurlijk koffie dik kijken wie Wilders op zijn lijst zet. Ik ben er overigens wel erg benieuwd naar
Waarom moeten wij jou in meerfout aansprekenquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:21 schreef Monidique het volgende:
Zo.
Remigratie wordt gestimuleerd.... Er staat niets anders dan: alle buitenlanders het land uitquote:
Of alle Nederlandse emigranten terug naar Nederland!quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:21 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Remigratie wordt gestimuleerd.... Er staat niets anders dan: alle buitenlanders het land uit![]()
![]()
Wat een stinkracist is die kneus![]()
http://www.elsevier.nl/ni(...)/versie/1/index.htmlquote:'Groot risico' op aanval met massawapens
De kans op een aanval met massavernietigings-wapens ergens in de wereld binnen de komende tien jaar is 70 procent. Ruim tachtig legerexperts hebben dat voorspeld in een door Amerika geleid onderzoek. Het meest waarschijnlijke scenario voor een massa-aanval is dat terroristen een wapen zullen gebruiken die ze zelf hebben gemaakt met materiaal afkomstig van de zwarte markt.
Hoogstwaarschijnlijk zal het dan gaan om een radiologische aanval met een zogenaamde 'vieze bom'; radioactief materiaal in een conventioneel ontstekingsmechanisme. Het risico op een aanval met een chemisch of biologisch wapen is ook aanzienlijk, het risico op een nucleaire aanval is het kleinst.
Groei
Toch verwachten de experts dat het aantal landen die nucleaire wapens bezitten zal groeien. Zij denken dat één of twee landen die nog niet in het bezit zijn van nucleaire wapens, die binnen de komende vijf jaar wel hebben. Ook voorspellen zij dat twee tot vijf landen zich bij de nucleaire groep zullen aansluiten binnen het komende decennium.
Het onderzoek, geleid door voorzitter van het buitenlandcomité van de Amerikaanse Senaat Richard Lugar, liet eveneens zien dat vier op de vijf personen vinden dat hun land niet genoeg energie steekt in het tegengaan van de proliferatie van kernwapens.
'Spil van het kwaad'
Na de aanslagen van 11 september 2001 op Amerika, bezwoer president George W. Bush alle landen en regimes aan te pakken die onderdak en geld gaven aan terroristen. In 2002 noemde hij Irak, Iran en Noord-Korea deel van 'de spil van het kwaad'. Deze landen zouden in het bezit zijn van massavernietigingswapens.
Om die reden ging Bush in 2003 de oorlog aan met Irak. De massavernietigingswapens werden niet gevonden en begin dit jaar werd de zoektocht dan ook gestaakt. Voormalig president van Irak Saddam Hoessein heeft zelf altijd ontkend in het bezit te zijn van massavernietigingswapens.
Vrees niet, er is altijd nog de War on Terror:quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:39 schreef sizzler het volgende:
'Groot risico' op aanval met massawapens
De kans op een aanval met massavernietigings-wapens ergens in de wereld binnen de komende tien jaar is 70 procent. Ruim tachtig legerexperts hebben dat voorspeld in een door Amerika geleid onderzoek. Het meest waarschijnlijke scenario voor een massa-aanval is dat terroristen een wapen zullen gebruiken die ze zelf hebben gemaakt met materiaal afkomstig van de zwarte markt.
http://www.elsevier.nl/ni(...)/versie/1/index.html
http://www.azcentral.com/news/articles/0622iraq-terror22.htmlquote:A new, classified assessment by the Central Intelligence Agency says Iraq may prove to be an even more effective training ground for Islamic extremists than Afghanistan was in al-Qaida's early days because it is serving as a real-world laboratory for militants to improve their skills in urban combat.
Gelukkig.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
Vrees niet, er is altijd nog de War on Terror:
[..]
Ik zat er al op te wachten. Je bent nog steeds slecht geïnformeerd terwijl ik toch al het tegendeel had bewezen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:23 schreef du_ke het volgende:
Hij was natuurlijk al bij Wilders op schoot gekropen en heeft daarmee alle prominenten uit z'n stichting al weg gejaagd.
En de onafhankelijkheid in een bedenkelijk perspectief geplaatst.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachten. Je bent nog steeds slecht geïnformeerd terwijl ik toch al het tegendeel had bewezen.
Koppige boomknuffelaar
Dikke onzin natuurlijk. De Burke Stichting staat nog steeds voor zijn onafhankelijke positie. Jij bent waarschijnlijk de enige die daaraan twijfeltquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:36 schreef du_ke het volgende:Want?
Na z'n vrijage met Wilders zijn de bekendste leden van z'n stichting opgestapt wat de geloofwaardigheid niet te ngoede komt.
Ofwel de mensen die de stichting opgezet en gesteund hebben in het begin zijn op spruyt na verdwenen...quote:Spruyt klom behoorlijk in de reet van Wilders en heeft daarmee z'n halve stichting van zich vervreemd.
http://www.christenunie.nl/index.php?Hoofd=/nieuws.php&tekstId=399
Bijna voltallig bestuur van Edmund Burke Stichting opgestaptVier van de vijf bestuurders van de conservatieve Edmund Burke Stichting zijn opgestapt.
Ze vinden dat door de contacten van hun directeur met Geert Wilders de schijn van partijdigheid is gewekt. Directeur Spruyt heeft in het verleden met de oud-VVD'er uit Venlo gesproken over de oprichting van een nieuwe rechtse partij. Spruyt zegt zelf overigens dat hij de bestuursleden heeft gevráagd om te vertrekken. Hij wil op korte termijn een nieuw bestuur vormen, waarvan de leden niet zijn aangesloten bij een politieke partij. De opgestapte bestuurders waren aangesloten bij VVD, SGP en CDA.
http://www.expliciet.nl/content/view/1176/108/
november stapten CDA-prominent Hans Hillen en ChristenUnie-senator Eimert van Middelkoop uit de Raad van Advies van de Burke Stichting omdat zij de relatie tussen Wilders en Spruyt te innig vinden om nog van een onpartijdige stichting te spreken. Gisteravond werd bekend dat vier van de vijf bestuursleden van de Burke Stichting om dezelfde reden zijn opgestapt.
Er zou geen ruzie zijn, maar wel een 'verschil van inzicht over de koers van de club', liet het opgestapte bestuurdlid Edwin van de Haar (VVD) weten. De andere bestuursleden die hun functie neerlegden zijn voorzitter Peter Bouma (CDA), Jan Leendert van den Heuvel (SGP), en Bas Wiegmans (CDA). Het overgebleven bestuurslid Michiel Visser vormt met de nieuwe voorzitter Andreas Kinneging het nieuwe bestuur
etc, etc.
http://www.binnenlandsbestuur.nl/bb/jsp/detailbyio.jsp?iopk=574009&n-date=22/06/2005quote:Europese waarden in atlas gevat (22/06/2005)
De familie is de hoeksteen van de samenleving. En kinderen moeten vooral verantwoordelijkheid, goede manieren en respect worden bijgebracht. Het zijn niet alleen credo’s van premier Balkenende, maar ook een aantal waarden uit de nieuwe Atlas van Europese Waarden. Morgen neemt de premier het eerste exemplaar officieel in ontvangst.
De Engelstalige Atlas of European Values telt zeven thematische hoofdstukken en bevat zo’n tweehonderd kaarten en grafieken over opvattingen en ideeën van Europeanen. Aan het samenstellen van de atlas ging langdurig internationaal onderzoek vooraf waaraan 32 universiteiten deelnamen. De Universiteit van Tilburg coördineert dit onderzoek. Het is dan ook geen toeval dat premier Balkenende de eerste atlas ontvangt uit handen van Hein van Oorschot, voorzitter van het Tilburgse universiteitsbestuur.
Uit het onderzoek blijkt dat het gros van de Europeanen overwegend gelukkig is en driekwart noemt zichzelf ondanks de ontkerkelijking religieus. De meeste Europeanen vinden dat de vrouw dient bij te dragen aan het gezinsinkomen. Tegelijkertijd meent een meerderheid dat kinderen het beste thuis kunnen worden opgevoed. En de democratie krijgt massale aanhang, maar een meerderheid vindt dat het land het beste kan worden bestuurd door experts en niet zozeer door politici.
De atlas is vanaf morgen te koop bij de boekhandel. Een voorproefje is te vinden op de website www.atlasofeuropeanvalues.com.
Ach dat lijkt me allemaal gedateerde informatie.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:50 schreef du_ke het volgende:
Dan Deja vu ik ook weer even
Ofwel de mensen die de stichting opgezet en gesteund hebben in het begin zijn op spruyt na verdwenen...
Ze kunnen zich best onafhankelijk voordoen maar geloofwaardiger worden ze er niet op...
Interessantquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:55 schreef zakjapannertje het volgende:
http://www.binnenlandsbestuur.nl/bb/jsp/detailbyio.jsp?iopk=574009&n-date=22/06/2005
Ik vind het wel mooi gezegd van Roger Scruton, Engels filosoofquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:05 schreef Johan_de_With het volgende:
Cultuur is de bewaarplaats van ervaringen die tegelijk plaatselijk en plaatsloos zijn, eigentijds en tijdloos, de ervaringen van een samenleving zoals geheiligd zijn door de tijd.
Als rechtgeaarde nerd moet ik nu natuurlijk opmerken dat dit betekenisloos gezwets is.
Mensen die met Wim Kayzer praten, deugen niet.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi gezegd van Roger Scruton, Engels filosoof![]()
Deugen is slechts een relatief begripquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:10 schreef Johan_de_With het volgende:
Mensen die met Wim Kayzer praten, deugen niet.
Net zoals terrorisme.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Deugen is slechts een relatief begrip![]()
Opzich wel. Terrorisme verkoopt dezer dagen gewoon goed.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:25 schreef Mutant01 het volgende:
Net zoals terrorisme.
Fok rel?quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:29 schreef Johan_de_With het volgende:
We kunnen dus wel veronderstellen dat hij Sidekick verbaal gigantisch zal vernederen op het Fok!forum. Het probleem is alleen dat dat feitelijk natuurlijk niet te doen is.
neuh die kansloze stichting van jaren 50 nostalgen mag van mij doen wat ze willen. Invloed hebben ze toch nietquote:
Een echte, waar iedereen zich ook lijvelijk laat zien???quote:
Vooroordelen en gebrek aan kennis van deze fantastische stichting met een goede toekomstquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:35 schreef du_ke het volgende:
neuh die kansloze stichting van jaren 50 nostalgen mag van mij doen wat ze willen. Invloed hebben ze toch niet.
Ik hoop een echtequote:Op woensdag 22 juni 2005 17:36 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Een echte, waar iedereen zich ook lijvelijk laat zien???
Dat moet ik meemaken.
Of weer zo'n virtuele![]()
Een apart forum voor religie?quote:
PJO tegen King Kong. Hier. Over zeven dagen, voor de saloon, High Noon, cowboy!quote:Wat, waar en wanneer?![]()
Neuh daar komt allemaal eng volk. Streng Gristelijk enzo.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Vooroordelen en gebrek aan kennis van deze fantastische stichting met een goede toekomst
Ik krijg weleens uitnodigingen voor bijeenkomsten. Wil je een keer mee?
Dat hebben we alquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:39 schreef Johan_de_With het volgende:
Een apart forum voor religie?
Make my dayquote:PJO tegen King Kong. Hier. Over zeven dagen, voor de saloon, High Noon, cowboy!
Dat zal vast meevallen. Ik ben ook niet streng gelovigquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:41 schreef du_ke het volgende:
Neuh daar komt allemaal eng volk. Streng Gristelijk enzo.
Toch wel hoor tijdje terug bij man bijt hond een 9 kinderig gezin van zo'n burke hotemetoot.quote:
Hier hebben we wat aan als man.quote:Hersenscan legt neporgasme bloot
Uitgegeven: 22 juni 2005 16:45
Laatst gewijzigd: 22 juni 2005 17:20
GRONINGEN - Orgasmen zijn niet te faken voor de hersenen. Een hersenscan laat duidelijk zien of een vrouw een neporgasme heeft of niet. Bij een vrouw die alleen maar doet alsof ze klaarkomt, zijn er andere hersengedeeltes actief dan bij vrouwen die een echt orgasme hebben. Dat blijkt uit onderzoek van professor G. Holstege en J. Georgiadis van de Rijksuniversiteit Groningen (RuG).
De verschillen kwamen aan het licht tijdens een onderzoek naar de hersenactiviteit van mannen en vrouwen tijdens seks. Voor dit onderzoek werden dertien vrouwen en elf mannen gevraagd met hun hoofd in een PET-scanner te gaan liggen, terwijl hun partner hen seksueel stimuleerde.
Zeg... wat weet jij over de teloorgang van de beschaving op Paaseiland?quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:05 schreef Johan_de_With het volgende:
Cultuur is de bewaarplaats van ervaringen die tegelijk plaatselijk en plaatsloos zijn, eigentijds en tijdloos, de ervaringen van een samenleving zoals geheiligd zijn door de tijd.
Als rechtgeaarde nerd moet ik nu natuurlijk opmerken dat dit betekenisloos gezwets is.
Moet je daar een verslag van maken? Dan moet je niet bij mij zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:46 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Zeg... wat weet jij over de teloorgang van de beschaving op Paaseiland?
Hmm nog mooier dan Grace. Dan moet ik eens een film van Claudia Cardinale zienquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:49 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik zal niet zeggen dat je slechte smaak hebt, maar Claudia Cardinale was toch heus mooier.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:45 schreef Mutant01 het volgende:
http://www.deathclock.com/
Friday, May 30, 2059
Saturday, April 16, 2067 .quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:45 schreef Mutant01 het volgende:
http://www.deathclock.com/
Friday, May 30, 2059
Nee, dat zijn zo van die trivialiteiten die je op een gegeven moment door het hoofd schieten, en die je graag een ander voorlegt. Ik geloof dat het iets te maken had met overconsumptie met als gevolg uitputting van de natuurlijke hulpbronnen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Moet je daar een verslag van maken? Dan moet je niet bij mij zijn.
Heb je Once upon a time in the West nog nooit gezien?!quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hmm nog mooier dan Grace. Dan moet ik eens een film van Claudia Cardinale zien
Tabaksreclame in mijn mailbox.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:54 schreef Johan_de_With het volgende:
Saturday, April 16, 2067 .
Overigens een slimme manier om persoonlijke gegevens van onbekenden te verzamelen.
Zeer menselijk.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:56 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nee, dat zijn zo van die trivialiteiten die je op een gegeven moment door het hoofd schieten, en die je graag een ander voorlegt.
Daar staat mij ook iets van bij, al sluit ik niet uit dat ik aan Groenland dacht.quote:Ik geloof dat het iets te maken had met overconsumptie met als gevolg uitputting van de natuurlijke hulpbronnen.
Nee.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:56 schreef Johan_de_With het volgende:
Heb je Once upon a time in the West nog nooit gezien?!
Maar je merkt het toch wel wanneer iemand het woord verrassing verminkt?quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:11 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet maar ken de heldenpagina van Sidekick ook niet![]()
![]()
Daar las ik gewoon overheen. Ik zat meteen heel ingewikkeld te denkenquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:13 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar je merkt het toch wel wanneer iemand het woord verrassing verminkt?
Ik geloof dat dit één van de hoogte- dan wel dieptepunten van de rel was. Niet zozeer het punt waar de rel begonnen is, of de reden hierachter.quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:18 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb die vete nooit zo goed begrepen, maar ik lees nu wat werk van lucida en hoewel het me nu nog altijd niet geheel duidelijk is wat er nu plaats heeft gevonden, heeft het iets met openbaring van gegevens over persoonlijke gezondheid te maken. Klopt dit?
Ik heb werkelijk waar gaan idee. Dat hele gebeuren is totaal langs mij heen gegaan.quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:18 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb die vete nooit zo goed begrepen, maar ik lees nu wat werk van lucida en hoewel het me nu nog altijd niet geheel duidelijk is wat er nu plaats heeft gevonden, heeft het iets met openbaring van gegevens over persoonlijke gezondheid te maken. Klopt dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |