abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28132646
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 14:06 schreef sizzler het volgende:

[afbeelding]
pi_28132780
'Campagne van hoop en optimisme'

Zou hij dezelfde spindoctor hebben als Bush?
pi_28132812
ZZZZzzzzzZZz

Nou is hij boos
pi_28132944
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_28132955
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 14:00 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Bart-Jan Spruyt verwacht ik sws niet op zijn lijst. Hij is immers directeur van de Burke Stichting en dat is een onafhankelijke denktank voor het conservatieve gedachtegoed.

Indien hij wel op de lijst van Wilders zou komen dan moet hij afstand doen van zijn positie als directeur bij de Burke Stichting.

Het blijft natuurlijk koffie dik kijken wie Wilders op zijn lijst zet. Ik ben er overigens wel erg benieuwd naar
Hij was natuurlijk al bij Wilders op schoot gekropen en heeft daarmee alle prominenten uit z'n stichting al weg gejaagd.

En de onafhankelijkheid in een bedenkelijk perspectief geplaatst.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_28133122
pi_28133159
Wilders heeft de goedwies kapot .
pi_28133720
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 13:21 schreef Monidique het volgende:
Zo.
Waarom moeten wij jou in meerfout aanspreken
pi_28134581
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:20:08 #85
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_28134681
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 14:30 schreef du_ke het volgende:
Wilders heeft de goedwies kapot .
Da's toch nie normoal?
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:21:13 #86
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_28134713
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 14:23 schreef sizzler het volgende:
[afbeelding]
Remigratie wordt gestimuleerd.... Er staat niets anders dan: alle buitenlanders het land uit
Wat een stinkracist is die kneus
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_28135033
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:21 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Remigratie wordt gestimuleerd.... Er staat niets anders dan: alle buitenlanders het land uit
Wat een stinkracist is die kneus
Of alle Nederlandse emigranten terug naar Nederland!
pi_28135275
The end of the world as we know it:
quote:
'Groot risico' op aanval met massawapens

De kans op een aanval met massavernietigings-wapens ergens in de wereld binnen de komende tien jaar is 70 procent. Ruim tachtig legerexperts hebben dat voorspeld in een door Amerika geleid onderzoek. Het meest waarschijnlijke scenario voor een massa-aanval is dat terroristen een wapen zullen gebruiken die ze zelf hebben gemaakt met materiaal afkomstig van de zwarte markt.

Hoogstwaarschijnlijk zal het dan gaan om een radiologische aanval met een zogenaamde 'vieze bom'; radioactief materiaal in een conventioneel ontstekingsmechanisme. Het risico op een aanval met een chemisch of biologisch wapen is ook aanzienlijk, het risico op een nucleaire aanval is het kleinst.

Groei
Toch verwachten de experts dat het aantal landen die nucleaire wapens bezitten zal groeien. Zij denken dat één of twee landen die nog niet in het bezit zijn van nucleaire wapens, die binnen de komende vijf jaar wel hebben. Ook voorspellen zij dat twee tot vijf landen zich bij de nucleaire groep zullen aansluiten binnen het komende decennium.

Het onderzoek, geleid door voorzitter van het buitenlandcomité van de Amerikaanse Senaat Richard Lugar, liet eveneens zien dat vier op de vijf personen vinden dat hun land niet genoeg energie steekt in het tegengaan van de proliferatie van kernwapens.

'Spil van het kwaad'
Na de aanslagen van 11 september 2001 op Amerika, bezwoer president George W. Bush alle landen en regimes aan te pakken die onderdak en geld gaven aan terroristen. In 2002 noemde hij Irak, Iran en Noord-Korea deel van 'de spil van het kwaad'. Deze landen zouden in het bezit zijn van massavernietigingswapens.

Om die reden ging Bush in 2003 de oorlog aan met Irak. De massavernietigingswapens werden niet gevonden en begin dit jaar werd de zoektocht dan ook gestaakt. Voormalig president van Irak Saddam Hoessein heeft zelf altijd ontkend in het bezit te zijn van massavernietigingswapens.
http://www.elsevier.nl/ni(...)/versie/1/index.html
pi_28135875
Zo zwart-wit zal de soep niet gegeten worden
pi_28136161
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:39 schreef sizzler het volgende:

'Groot risico' op aanval met massawapens

De kans op een aanval met massavernietigings-wapens ergens in de wereld binnen de komende tien jaar is 70 procent. Ruim tachtig legerexperts hebben dat voorspeld in een door Amerika geleid onderzoek. Het meest waarschijnlijke scenario voor een massa-aanval is dat terroristen een wapen zullen gebruiken die ze zelf hebben gemaakt met materiaal afkomstig van de zwarte markt.

http://www.elsevier.nl/ni(...)/versie/1/index.html
Vrees niet, er is altijd nog de War on Terror:
quote:
A new, classified assessment by the Central Intelligence Agency says Iraq may prove to be an even more effective training ground for Islamic extremists than Afghanistan was in al-Qaida's early days because it is serving as a real-world laboratory for militants to improve their skills in urban combat.
http://www.azcentral.com/news/articles/0622iraq-terror22.html
pi_28136541
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 16:10 schreef Monidique het volgende:

[..]

Vrees niet, er is altijd nog de War on Terror:
[..]
Gelukkig.

Zeg, was er vandaag geen spoeddebat over Verdonk? Ik zie er niets van terug op nu.nl.
pi_28136963
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 14:23 schreef du_ke het volgende:
Hij was natuurlijk al bij Wilders op schoot gekropen en heeft daarmee alle prominenten uit z'n stichting al weg gejaagd.

En de onafhankelijkheid in een bedenkelijk perspectief geplaatst.
Ik zat er al op te wachten. Je bent nog steeds slecht geïnformeerd terwijl ik toch al het tegendeel had bewezen.

Koppige boomknuffelaar
pi_28136992
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 16:35 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik zat er al op te wachten. Je bent nog steeds slecht geïnformeerd terwijl ik toch al het tegendeel had bewezen.

Koppige boomknuffelaar
Want?

Na z'n vrijage met Wilders zijn de bekendste leden van z'n stichting opgestapt wat de geloofwaardigheid niet te ngoede komt .
pi_28137239
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 16:36 schreef du_ke het volgende:
Want?

Na z'n vrijage met Wilders zijn de bekendste leden van z'n stichting opgestapt wat de geloofwaardigheid niet te ngoede komt .
Dikke onzin natuurlijk. De Burke Stichting staat nog steeds voor zijn onafhankelijke positie. Jij bent waarschijnlijk de enige die daaraan twijfelt

deja-vu:
[POL-SC 615] Wir wollen niemals kapitulieren-saget mal NEIN
pi_28137441
Dan Deja vu ik ook weer even
quote:
Spruyt klom behoorlijk in de reet van Wilders en heeft daarmee z'n halve stichting van zich vervreemd.

http://www.christenunie.nl/index.php?Hoofd=/nieuws.php&tekstId=399

Bijna voltallig bestuur van Edmund Burke Stichting opgestaptVier van de vijf bestuurders van de conservatieve Edmund Burke Stichting zijn opgestapt.
Ze vinden dat door de contacten van hun directeur met Geert Wilders de schijn van partijdigheid is gewekt. Directeur Spruyt heeft in het verleden met de oud-VVD'er uit Venlo gesproken over de oprichting van een nieuwe rechtse partij. Spruyt zegt zelf overigens dat hij de bestuursleden heeft gevráagd om te vertrekken. Hij wil op korte termijn een nieuw bestuur vormen, waarvan de leden niet zijn aangesloten bij een politieke partij. De opgestapte bestuurders waren aangesloten bij VVD, SGP en CDA.

http://www.expliciet.nl/content/view/1176/108/

november stapten CDA-prominent Hans Hillen en ChristenUnie-senator Eimert van Middelkoop uit de Raad van Advies van de Burke Stichting omdat zij de relatie tussen Wilders en Spruyt te innig vinden om nog van een onpartijdige stichting te spreken. Gisteravond werd bekend dat vier van de vijf bestuursleden van de Burke Stichting om dezelfde reden zijn opgestapt.

Er zou geen ruzie zijn, maar wel een 'verschil van inzicht over de koers van de club', liet het opgestapte bestuurdlid Edwin van de Haar (VVD) weten. De andere bestuursleden die hun functie neerlegden zijn voorzitter Peter Bouma (CDA), Jan Leendert van den Heuvel (SGP), en Bas Wiegmans (CDA). Het overgebleven bestuurslid Michiel Visser vormt met de nieuwe voorzitter Andreas Kinneging het nieuwe bestuur

etc, etc.
Ofwel de mensen die de stichting opgezet en gesteund hebben in het begin zijn op spruyt na verdwenen...

Ze kunnen zich best onafhankelijk voordoen maar geloofwaardiger worden ze er niet op...
pi_28137605
quote:
Europese waarden in atlas gevat (22/06/2005)

De familie is de hoeksteen van de samenleving. En kinderen moeten vooral verantwoordelijkheid, goede manieren en respect worden bijgebracht. Het zijn niet alleen credo’s van premier Balkenende, maar ook een aantal waarden uit de nieuwe Atlas van Europese Waarden. Morgen neemt de premier het eerste exemplaar officieel in ontvangst.

De Engelstalige Atlas of European Values telt zeven thematische hoofdstukken en bevat zo’n tweehonderd kaarten en grafieken over opvattingen en ideeën van Europeanen. Aan het samenstellen van de atlas ging langdurig internationaal onderzoek vooraf waaraan 32 universiteiten deelnamen. De Universiteit van Tilburg coördineert dit onderzoek. Het is dan ook geen toeval dat premier Balkenende de eerste atlas ontvangt uit handen van Hein van Oorschot, voorzitter van het Tilburgse universiteitsbestuur.

Uit het onderzoek blijkt dat het gros van de Europeanen overwegend gelukkig is en driekwart noemt zichzelf ondanks de ontkerkelijking religieus. De meeste Europeanen vinden dat de vrouw dient bij te dragen aan het gezinsinkomen. Tegelijkertijd meent een meerderheid dat kinderen het beste thuis kunnen worden opgevoed. En de democratie krijgt massale aanhang, maar een meerderheid vindt dat het land het beste kan worden bestuurd door experts en niet zozeer door politici.

De atlas is vanaf morgen te koop bij de boekhandel. Een voorproefje is te vinden op de website www.atlasofeuropeanvalues.com.
http://www.binnenlandsbestuur.nl/bb/jsp/detailbyio.jsp?iopk=574009&n-date=22/06/2005
pi_28137652
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 16:50 schreef du_ke het volgende:
Dan Deja vu ik ook weer even
Ofwel de mensen die de stichting opgezet en gesteund hebben in het begin zijn op spruyt na verdwenen...

Ze kunnen zich best onafhankelijk voordoen maar geloofwaardiger worden ze er niet op...
Ach dat lijkt me allemaal gedateerde informatie.

André Rouvoet bijvoorbeeld is een tijdje terug nog bij de presentatie van een boek tegen de Europese grondwet door de Burke Stichting geweest.
De directeur van het wetenschappelijk bureau van het CDA was bij de presentatie van het boek van Andreas Kinneging (een van de oprichters van de Burke Stichting)

Geloof toch niet alles wat er in de media verschijnt. Tijdens het leven van een stichting kunnen de inzichten veranderen. Dat tast niet de integriteit van de Burke Stichting aan noch wijst dat op een teloorgang van de stichting.
pi_28137737
doch...
  woensdag 22 juni 2005 @ 17:01:20 #99
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_28137743
M, je icoon, je avatar, je plaatje bij je naam, je userimage, wat doe je!
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_28137753
quote:
Interessant

Het gezin is idd de hoeksteen van de samenleving en mijn signature spreekt natuurlijk boekdelen
pi_28137775
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 17:01 schreef du_ke het volgende:
doch...
Dat zou je wel willen
pi_28137797
Sletjes.
pi_28137846
Cultuur is de bewaarplaats van ervaringen die tegelijk plaatselijk en plaatsloos zijn, eigentijds en tijdloos, de ervaringen van een samenleving zoals geheiligd zijn door de tijd.

Als rechtgeaarde nerd moet ik nu natuurlijk opmerken dat dit betekenisloos gezwets is.
pi_28137903
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 17:05 schreef Johan_de_With het volgende:
Cultuur is de bewaarplaats van ervaringen die tegelijk plaatselijk en plaatsloos zijn, eigentijds en tijdloos, de ervaringen van een samenleving zoals geheiligd zijn door de tijd.

Als rechtgeaarde nerd moet ik nu natuurlijk opmerken dat dit betekenisloos gezwets is.
Ik vind het wel mooi gezegd van Roger Scruton, Engels filosoof
pi_28137981
Helemaal niets te melden
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_28137990
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 17:07 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik vind het wel mooi gezegd van Roger Scruton, Engels filosoof
Mensen die met Wim Kayzer praten, deugen niet.
pi_28138053
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 17:10 schreef Johan_de_With het volgende:
Mensen die met Wim Kayzer praten, deugen niet.
Deugen is slechts een relatief begrip
pi_28138416
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 17:12 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Deugen is slechts een relatief begrip
Net zoals terrorisme.
Allah Al Watan Al Malik
pi_28138502
We kunnen dus wel veronderstellen dat hij Sidekick verbaal gigantisch zal vernederen op het Fok!forum. Het probleem is alleen dat dat feitelijk natuurlijk niet te doen is.
pi_28138509
hey luitjes
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_28138597
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 17:25 schreef Mutant01 het volgende:
Net zoals terrorisme.
Opzich wel. Terrorisme verkoopt dezer dagen gewoon goed.
pi_28138621
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 17:29 schreef Johan_de_With het volgende:
We kunnen dus wel veronderstellen dat hij Sidekick verbaal gigantisch zal vernederen op het Fok!forum. Het probleem is alleen dat dat feitelijk natuurlijk niet te doen is.
Fok rel?

Wat, waar en wanneer?
pi_28138655
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 17:02 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat zou je wel willen
neuh die kansloze stichting van jaren 50 nostalgen mag van mij doen wat ze willen. Invloed hebben ze toch niet .
pi_28138658
Wat nog het meest ironische aan de samenwerking van deze twee horribeltjes is; het Wilhelmus, geschreven door Marnix, verving Wien Neerlands bloed.
pi_28138671
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 17:34 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Fok rel?

Wat, waar en wanneer?
Een echte, waar iedereen zich ook lijvelijk laat zien???

Dat moet ik meemaken.

Of weer zo'n virtuele
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_28138724
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 17:35 schreef du_ke het volgende:
neuh die kansloze stichting van jaren 50 nostalgen mag van mij doen wat ze willen. Invloed hebben ze toch niet .
Vooroordelen en gebrek aan kennis van deze fantastische stichting met een goede toekomst

Ik krijg weleens uitnodigingen voor bijeenkomsten. Wil je een keer mee?
pi_28138746
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 17:36 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Een echte, waar iedereen zich ook lijvelijk laat zien???

Dat moet ik meemaken.

Of weer zo'n virtuele
Ik hoop een echte

Johan_de_With enlighten us
pi_28138761
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 17:34 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Fok rel?
Een apart forum voor religie?
quote:
Wat, waar en wanneer?
PJO tegen King Kong. Hier. Over zeven dagen, voor de saloon, High Noon, cowboy!
pi_28138812
pi_28138819
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 17:38 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Vooroordelen en gebrek aan kennis van deze fantastische stichting met een goede toekomst

Ik krijg weleens uitnodigingen voor bijeenkomsten. Wil je een keer mee?
Neuh daar komt allemaal eng volk. Streng Gristelijk enzo.
pi_28138827
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 17:39 schreef Johan_de_With het volgende:
Een apart forum voor religie?
Dat hebben we al
Ik bedoelde rel als in vechten, barbaars doen, voetbalhooligans etc
quote:
PJO tegen King Kong. Hier. Over zeven dagen, voor de saloon, High Noon, cowboy!
Make my day
*noteert in agenda
pi_28138853
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 17:41 schreef du_ke het volgende:
Neuh daar komt allemaal eng volk. Streng Gristelijk enzo.
Dat zal vast meevallen. Ik ben ook niet streng gelovig
pi_28138870
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 17:41 schreef du_ke het volgende:

[..]
Streng Gristelijk enzo.
Nee hoor.
pi_28138882
Grace Kelly

Mooiste actrice ooit.
pi_28138884
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 17:43 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Nee hoor.
Toch wel hoor tijdje terug bij man bijt hond een 9 kinderig gezin van zo'n burke hotemetoot.
pi_28138888
quote:
Hersenscan legt neporgasme bloot

Uitgegeven: 22 juni 2005 16:45
Laatst gewijzigd: 22 juni 2005 17:20
GRONINGEN - Orgasmen zijn niet te faken voor de hersenen. Een hersenscan laat duidelijk zien of een vrouw een neporgasme heeft of niet. Bij een vrouw die alleen maar doet alsof ze klaarkomt, zijn er andere hersengedeeltes actief dan bij vrouwen die een echt orgasme hebben. Dat blijkt uit onderzoek van professor G. Holstege en J. Georgiadis van de Rijksuniversiteit Groningen (RuG).

De verschillen kwamen aan het licht tijdens een onderzoek naar de hersenactiviteit van mannen en vrouwen tijdens seks. Voor dit onderzoek werden dertien vrouwen en elf mannen gevraagd met hun hoofd in een PET-scanner te gaan liggen, terwijl hun partner hen seksueel stimuleerde.
Hier hebben we wat aan als man.

Het wordt voortaan : Schat we gaan ff flink neuken, maar dan mot je wel met je kop in een PET-scanner hoor.
  woensdag 22 juni 2005 @ 17:45:09 #127
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_28138928
opgesloten, gemarteld, en een boete krijgen

Waar gaat het heen in Congo! Een boete!
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_28138937
http://www.deathclock.com/

Friday, May 30, 2059
Allah Al Watan Al Malik
pi_28138941
Vrouwelijk orgasme schakelt deel hersenen uit

Ze zijn goed bezig daar in Groningen
  woensdag 22 juni 2005 @ 17:46:08 #130
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28138953
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 17:05 schreef Johan_de_With het volgende:

Zeg... wat weet jij over de teloorgang van de beschaving op Paaseiland?
pi_28139042
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 17:43 schreef MrX1982 het volgende:
Grace Kelly

Mooiste actrice ooit.
Ik zal niet zeggen dat je slechte smaak hebt, maar Claudia Cardinale was toch heus mooier.
pi_28139078
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 17:46 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Zeg... wat weet jij over de teloorgang van de beschaving op Paaseiland?
Moet je daar een verslag van maken? Dan moet je niet bij mij zijn.
pi_28139136
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 17:49 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik zal niet zeggen dat je slechte smaak hebt, maar Claudia Cardinale was toch heus mooier.
Hmm nog mooier dan Grace. Dan moet ik eens een film van Claudia Cardinale zien

Grace Kelly is onweerstaanbaar mooi in Rear Window en To catch a thief
  woensdag 22 juni 2005 @ 17:54:07 #134
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_28139169
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 17:45 schreef Mutant01 het volgende:
http://www.deathclock.com/

Friday, May 30, 2059
Saturday, April 16, 2067 .

Overigens een slimme manier om persoonlijke gegevens van onbekenden te verzamelen.
  woensdag 22 juni 2005 @ 17:56:20 #136
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28139207
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 17:51 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Moet je daar een verslag van maken? Dan moet je niet bij mij zijn.
Nee, dat zijn zo van die trivialiteiten die je op een gegeven moment door het hoofd schieten, en die je graag een ander voorlegt. Ik geloof dat het iets te maken had met overconsumptie met als gevolg uitputting van de natuurlijke hulpbronnen.
pi_28139218
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 17:53 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Hmm nog mooier dan Grace. Dan moet ik eens een film van Claudia Cardinale zien
Heb je Once upon a time in the West nog nooit gezien?!
  woensdag 22 juni 2005 @ 17:56:57 #138
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_28139224
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 17:54 schreef Johan_de_With het volgende:
Saturday, April 16, 2067 .

Overigens een slimme manier om persoonlijke gegevens van onbekenden te verzamelen.
Tabaksreclame in mijn mailbox.
pi_28139254
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 17:56 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Nee, dat zijn zo van die trivialiteiten die je op een gegeven moment door het hoofd schieten, en die je graag een ander voorlegt.
Zeer menselijk.
quote:
Ik geloof dat het iets te maken had met overconsumptie met als gevolg uitputting van de natuurlijke hulpbronnen.
Daar staat mij ook iets van bij, al sluit ik niet uit dat ik aan Groenland dacht.
pi_28139260
Sunday, March 5, 2056 Met roken
Sunday, March 5, 2056 Zonder roken

Ik kan dus gewoon door blijven roken
pi_28139309
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 17:56 schreef Johan_de_With het volgende:
Heb je Once upon a time in the West nog nooit gezien?!
Nee.
Moet nog komen ben nu wel bezig met klassieke films en kan ze erg goed waarderen.
Ben nu bezig met Alfred Hitchcock films
pi_28139472
Er worden mensen verbannen wegens dubieuze uitlatingen over de Shoah en dan staat er op Sidekick's heldenpagina:

Het wachten is echter op een nog grotere verassing.
pi_28139529
De terugkomst van de Messias?
pi_28139554
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 18:07 schreef MrX1982 het volgende:
De terugkomst van de Messias?
Begrijp je hem dan niet? .
pi_28139613
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 18:08 schreef Johan_de_With het volgende:
Begrijp je hem dan niet? .
Eigenlijk niet maar ken de heldenpagina van Sidekick ook niet
pi_28139683
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 18:11 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Eigenlijk niet maar ken de heldenpagina van Sidekick ook niet
Maar je merkt het toch wel wanneer iemand het woord verrassing verminkt?
pi_28139707
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 18:13 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar je merkt het toch wel wanneer iemand het woord verrassing verminkt?
Daar las ik gewoon overheen. Ik zat meteen heel ingewikkeld te denken
pi_28139809
Ik heb die vete nooit zo goed begrepen, maar ik lees nu wat werk van lucida en hoewel het me nu nog altijd niet geheel duidelijk is wat er nu plaats heeft gevonden, heeft het iets met openbaring van gegevens over persoonlijke gezondheid te maken. Klopt dit?
  woensdag 22 juni 2005 @ 18:20:51 #149
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28139866
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 18:18 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb die vete nooit zo goed begrepen, maar ik lees nu wat werk van lucida en hoewel het me nu nog altijd niet geheel duidelijk is wat er nu plaats heeft gevonden, heeft het iets met openbaring van gegevens over persoonlijke gezondheid te maken. Klopt dit?
Ik geloof dat dit één van de hoogte- dan wel dieptepunten van de rel was. Niet zozeer het punt waar de rel begonnen is, of de reden hierachter.
pi_28139920
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 18:18 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb werkelijk waar gaan idee. Dat hele gebeuren is totaal langs mij heen gegaan.

Ik zat gister te kijken op de weblog van lucida en zag enorm veel reply's over het feit dat hij een perm-ban heeft gehad. Maar ik begrijp die vete ook niet echt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')