Ik vind het wel mooi gezegd van Roger Scruton, Engels filosoofquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:05 schreef Johan_de_With het volgende:
Cultuur is de bewaarplaats van ervaringen die tegelijk plaatselijk en plaatsloos zijn, eigentijds en tijdloos, de ervaringen van een samenleving zoals geheiligd zijn door de tijd.
Als rechtgeaarde nerd moet ik nu natuurlijk opmerken dat dit betekenisloos gezwets is.
Mensen die met Wim Kayzer praten, deugen niet.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi gezegd van Roger Scruton, Engels filosoof![]()
Deugen is slechts een relatief begripquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:10 schreef Johan_de_With het volgende:
Mensen die met Wim Kayzer praten, deugen niet.
Net zoals terrorisme.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Deugen is slechts een relatief begrip![]()
Opzich wel. Terrorisme verkoopt dezer dagen gewoon goed.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:25 schreef Mutant01 het volgende:
Net zoals terrorisme.
Fok rel?quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:29 schreef Johan_de_With het volgende:
We kunnen dus wel veronderstellen dat hij Sidekick verbaal gigantisch zal vernederen op het Fok!forum. Het probleem is alleen dat dat feitelijk natuurlijk niet te doen is.
neuh die kansloze stichting van jaren 50 nostalgen mag van mij doen wat ze willen. Invloed hebben ze toch nietquote:
Een echte, waar iedereen zich ook lijvelijk laat zien???quote:
Vooroordelen en gebrek aan kennis van deze fantastische stichting met een goede toekomstquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:35 schreef du_ke het volgende:
neuh die kansloze stichting van jaren 50 nostalgen mag van mij doen wat ze willen. Invloed hebben ze toch niet.
Ik hoop een echtequote:Op woensdag 22 juni 2005 17:36 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Een echte, waar iedereen zich ook lijvelijk laat zien???
Dat moet ik meemaken.
Of weer zo'n virtuele![]()
Een apart forum voor religie?quote:
PJO tegen King Kong. Hier. Over zeven dagen, voor de saloon, High Noon, cowboy!quote:Wat, waar en wanneer?![]()
Neuh daar komt allemaal eng volk. Streng Gristelijk enzo.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Vooroordelen en gebrek aan kennis van deze fantastische stichting met een goede toekomst
Ik krijg weleens uitnodigingen voor bijeenkomsten. Wil je een keer mee?
Dat hebben we alquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:39 schreef Johan_de_With het volgende:
Een apart forum voor religie?
Make my dayquote:PJO tegen King Kong. Hier. Over zeven dagen, voor de saloon, High Noon, cowboy!
Dat zal vast meevallen. Ik ben ook niet streng gelovigquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:41 schreef du_ke het volgende:
Neuh daar komt allemaal eng volk. Streng Gristelijk enzo.
Toch wel hoor tijdje terug bij man bijt hond een 9 kinderig gezin van zo'n burke hotemetoot.quote:
Hier hebben we wat aan als man.quote:Hersenscan legt neporgasme bloot
Uitgegeven: 22 juni 2005 16:45
Laatst gewijzigd: 22 juni 2005 17:20
GRONINGEN - Orgasmen zijn niet te faken voor de hersenen. Een hersenscan laat duidelijk zien of een vrouw een neporgasme heeft of niet. Bij een vrouw die alleen maar doet alsof ze klaarkomt, zijn er andere hersengedeeltes actief dan bij vrouwen die een echt orgasme hebben. Dat blijkt uit onderzoek van professor G. Holstege en J. Georgiadis van de Rijksuniversiteit Groningen (RuG).
De verschillen kwamen aan het licht tijdens een onderzoek naar de hersenactiviteit van mannen en vrouwen tijdens seks. Voor dit onderzoek werden dertien vrouwen en elf mannen gevraagd met hun hoofd in een PET-scanner te gaan liggen, terwijl hun partner hen seksueel stimuleerde.
Zeg... wat weet jij over de teloorgang van de beschaving op Paaseiland?quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:05 schreef Johan_de_With het volgende:
Cultuur is de bewaarplaats van ervaringen die tegelijk plaatselijk en plaatsloos zijn, eigentijds en tijdloos, de ervaringen van een samenleving zoals geheiligd zijn door de tijd.
Als rechtgeaarde nerd moet ik nu natuurlijk opmerken dat dit betekenisloos gezwets is.
Moet je daar een verslag van maken? Dan moet je niet bij mij zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:46 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Zeg... wat weet jij over de teloorgang van de beschaving op Paaseiland?
Hmm nog mooier dan Grace. Dan moet ik eens een film van Claudia Cardinale zienquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:49 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik zal niet zeggen dat je slechte smaak hebt, maar Claudia Cardinale was toch heus mooier.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:45 schreef Mutant01 het volgende:
http://www.deathclock.com/
Friday, May 30, 2059
Saturday, April 16, 2067 .quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:45 schreef Mutant01 het volgende:
http://www.deathclock.com/
Friday, May 30, 2059
Nee, dat zijn zo van die trivialiteiten die je op een gegeven moment door het hoofd schieten, en die je graag een ander voorlegt. Ik geloof dat het iets te maken had met overconsumptie met als gevolg uitputting van de natuurlijke hulpbronnen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Moet je daar een verslag van maken? Dan moet je niet bij mij zijn.
Heb je Once upon a time in the West nog nooit gezien?!quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hmm nog mooier dan Grace. Dan moet ik eens een film van Claudia Cardinale zien
Tabaksreclame in mijn mailbox.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:54 schreef Johan_de_With het volgende:
Saturday, April 16, 2067 .
Overigens een slimme manier om persoonlijke gegevens van onbekenden te verzamelen.
Zeer menselijk.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:56 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nee, dat zijn zo van die trivialiteiten die je op een gegeven moment door het hoofd schieten, en die je graag een ander voorlegt.
Daar staat mij ook iets van bij, al sluit ik niet uit dat ik aan Groenland dacht.quote:Ik geloof dat het iets te maken had met overconsumptie met als gevolg uitputting van de natuurlijke hulpbronnen.
Nee.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:56 schreef Johan_de_With het volgende:
Heb je Once upon a time in the West nog nooit gezien?!
Maar je merkt het toch wel wanneer iemand het woord verrassing verminkt?quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:11 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet maar ken de heldenpagina van Sidekick ook niet![]()
![]()
Daar las ik gewoon overheen. Ik zat meteen heel ingewikkeld te denkenquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:13 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar je merkt het toch wel wanneer iemand het woord verrassing verminkt?
Ik geloof dat dit één van de hoogte- dan wel dieptepunten van de rel was. Niet zozeer het punt waar de rel begonnen is, of de reden hierachter.quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:18 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb die vete nooit zo goed begrepen, maar ik lees nu wat werk van lucida en hoewel het me nu nog altijd niet geheel duidelijk is wat er nu plaats heeft gevonden, heeft het iets met openbaring van gegevens over persoonlijke gezondheid te maken. Klopt dit?
Ik heb werkelijk waar gaan idee. Dat hele gebeuren is totaal langs mij heen gegaan.quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:18 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb die vete nooit zo goed begrepen, maar ik lees nu wat werk van lucida en hoewel het me nu nog altijd niet geheel duidelijk is wat er nu plaats heeft gevonden, heeft het iets met openbaring van gegevens over persoonlijke gezondheid te maken. Klopt dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |