Chinees valt nog wel wat van te maken, maar Vietnamees is echt Chinees voor mij.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:51 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik heb de Allstar game van 2005... met Chinees commentaar... ching chang chong amare stoudemide qiao wang tsjong shaquille oneal ding dong wang etc etc...
http://bt.davka.info/quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:55 schreef ScienceFriction het volgende:
Is er niet een site op internet met alleen maar basketball torrents?
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Chinees valt nog wel wat van te maken, maar Vietnamees is echt Chinees voor mij.
Dank je.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:17 schreef Zwansen het volgende:
Mooie OP trouwens...
Heb ik ook morgen maar dan om 19.30, dus tijd zat.quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:06 schreef BitetheBullet het volgende:
Ik kan het vanavond weer niet volgen door die klote-tentamens![]()
Wat is de bron, wat ik geloof dat Jermaine O'neal al 17 miljoen verdiend.quote:1. Shaquille O'Neal - Miami: $27,696,429
2. Dikembe Mutombo - New Jersey / Houston: $18,771,511
3. Allan Houston - New York: $17,531,250
-. Chris Webber - Philadelphia: $17,531,250
5. Kevin Garnett - Minnesota: $16,000,000
6. Jason Kidd - New Jersey: $14,791,000
7. Anfernee Hardaway - New York: $14,625,000
-. Antoine Walker - Boston: $14,625,000
-. Shareef Abdur-Rahim - Portland: $14,625,000
-. Stephon Marbury - New York: $14,625,000
-. Zydrunas Illgauskas - Cleveland: $14,625,000
-. Ray Allen - Seattle: $14,625,000
-. Allen Iverson - Philadelphia: $14,625,000
14. Michael Finley - Dallas: $14,609,375
http://hoopshype.com/salaries/indiana.htmquote:Op woensdag 22 juni 2005 01:45 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wat is de bron, wat ik geloof dat Jermaine O'neal al 17 miljoen verdiend.
Als het aan mij ligt wel.quote:Op woensdag 22 juni 2005 04:18 schreef dl3b het volgende:
Nou wat wordt het een 7 game final ?
Wie het weet mag het zeggen....
Paar puntjes met nog 5 minuten, teams zijn gelijkwaardig dus 't zegt niks.quote:Op woensdag 22 juni 2005 05:26 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Mwa ik denk dat Detroit dit niet meer verneukt, al hoop ik dat San Antonio wint.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 05:36 schreef Zwansen het volgende:
Dit wordt dus een game 7...
Ach, is ook wel weer een keer leuk.
Toen Wallace die 3 raakte waren het er 5.quote:
Big Shot BOB!quote:Op woensdag 22 juni 2005 05:42 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Gebeurd dit, word een wedstrijd 7.
Je loopt gewoon achterquote:Op woensdag 22 juni 2005 05:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Toen Wallace die 3 raakte waren het er 5.
Dacht het wel...quote:Op woensdag 22 juni 2005 05:49 schreef dl3b het volgende:
Mooier kan het niet.
Welke illegale zender kijk jij dan, ik keek C+ maar dat is nu afgelope..quote:Op woensdag 22 juni 2005 05:51 schreef popolon het volgende:
Nog even een uurtje de interviews en analyses kijken
Respect
Tuurlijk, maar ik ben neutraal en hoop alleen maar op een mooie serie, en die hebben we nu .quote:
Ik woon in de VS (Michigan) , dat scheelt.quote:Op woensdag 22 juni 2005 05:53 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Welke illegale zender kijk jij dan, ik keek C+ maar dat is nu afgelope..
En nog meer veel reclame.quote:Op woensdag 22 juni 2005 05:54 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik woon in de VS (Michigan) , dat scheelt.
Voor mij mogen ze winnen donderdagnacht (voor ons dan) onder voorwaarde dat je hier helemaal uit je dak gaat.quote:Op woensdag 22 juni 2005 05:59 schreef popolon het volgende:
Backs against the wall, the Pistons op hun best
Jammer dat in game 7 de druk nog meer op the Spurs ligt.
Twee keer achter elkaar winnen in San Antononio is onmogelijk, maar je weet maar nooit.
Pistons krijgen alle krediet van vriend en vijand op tv, terecht.
Die gaan we in het sportcafé kijken.quote:Op woensdag 22 juni 2005 06:05 schreef dl3b het volgende:
[..]
Voor mij mogen ze winnen donderdagnacht (voor ons dan) onder voorwaarde dat je hier helemaal uit je dak gaat.
Ok, lots of fun daar.quote:Op woensdag 22 juni 2005 06:09 schreef popolon het volgende:
[..]
Die gaan we in het sportcafé kijken.
Ik kom wat later dus.
Lang wachten, maar dan heb je ook wat.quote:Op woensdag 22 juni 2005 06:08 schreef popolon het volgende:
Sinds 1994 hebben we weer een Game 7.
Bitchin'
Hoezo valt het je tegen? Vergeet niet dat de Pistons wel de regerend kampioen zijn en nu weer in de finale staan... Dat zegt toch wel iets over dat team.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:08 schreef D3nn15 het volgende:
OngelovelijkEn dan nog gaan winnen ook
Valt me beetje tegen van de spurs maar des te knapper
Legendarisch. Was het begin van de Celtics - dynastie van Bill Russell en Red Auerbach.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:02 schreef Zwansen het volgende:
1957 -- Boston 125, St. Louis 123** (double overtime)
Dat was een leuke game 7... Als we zoiets weer kunnen krijgen...
Idd, met Bill Russel als een rookie...quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:09 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Legendarisch. Was het begin van de Celtics - dynastie van Bill Russell en Red Auerbach.
Parker - Gino en Duncan spelen in de finale echt beduidend minder als de series, statistisch gezien iigquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo valt het je tegen? Vergeet niet dat de Pistons wel de regerend kampioen zijn en nu weer in de finale staan... Dat zegt toch wel iets over dat team.
Je kunt je afvragen of de kracht van de Pistons niet juist het dereguleren van topteams is. Ik, als Laker fan, vind natuurlijk dat de Lakers vorig jaar zichzelf hebben verslagen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:40 schreef D3nn15 het volgende:
[..]
Parker - Gino en Duncan spelen in de finale echt beduidend minder als de series, statistisch gezien iigAls die het op hun heupen gehad hadden was het al over en uit ...
Je zou ook kunnen zeggen dat de pistons dat heel goed gedaan hebben maar toch
klopt, maar Jordan of Bird verknalden het ook wel eens op zulke momenten, maar als het er echt op aan komt stonden ze er. En in game 7 gaat het er echt om, daar kan Duncan laten zien waarom ie 2-voudig MVP is.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:45 schreef ScienceFriction het volgende:
Duncan heeft zelfs compleet maakbare shots verknalt op kritieke momenten... niet echt het werk van een 2-voudig finals MVP...
Op momenten ja... maar niet 3 wedstrijden in de Finals achter elkaar een lethargische output...quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
klopt, maar Jordan of Bird verknalden het ook wel eens op zulke momenten, maar als het er echt op aan komt stonden ze er. En in game 7 gaat het er echt om, daar kan Duncan laten zien waarom ie 2-voudig MVP is.
Geen killermentaliteit? Duncan bijvoorbeeld heeft meer buzzerbeaters op zijn naam staan dan het hele Detroit team bij elkaar...quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:49 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Op momenten ja... maar niet 3 wedstrijden in de Finals achter elkaar een lethargische output...
Overigens ging het er voor de Spurs gisteren al echt om, aangezien ze gisteren al kampioen hadden kunnen zijn... Maar ja... ik heb de Spurs nog nooit op een killersmentaliteit kunnen betrappen.
Niet kan Schwanz, moet. Hij moet het goed maken.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Geen killermentaliteit? Duncan bijvoorbeeld heeft meer buzzerbeaters op zijn naam staan dan het hele Detroit team bij elkaar...
Maar goed, Duncan is aardig aan het choken idd de laatste wedstrijden, maar goed... Donderdag kan ie alles goed maken.
Nu heb je het over "clutch mentaliteit"quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:56 schreef Zwansen het volgende:
Geen killermentaliteit? Duncan bijvoorbeeld heeft meer buzzerbeaters op zijn naam staan dan het hele Detroit team bij elkaar...
Je bedoelt de Spurs neem ik aan.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:45 schreef ScienceFriction het volgende:
De Pistons hebben de Nuggets en Sonics vrij makkelijk verslagen en ook de Suns hadden ze weinig moeite mee. De Western Conference is een zwaardere divisie dan de Eastern Conference. De Pistons traden aan tegen een geblesseerd Miami en een Artest-loos Indiana... En toch maken ze het de Spurs erg moeilijk en kunnen misschien wel de titel weer pakken.
Ik bedoelde de Spurs jaquote:Op donderdag 23 juni 2005 07:54 schreef Barca het volgende:
[..]
Je bedoelt de Spurs neem ik aan.
Over brave huisvaders ... kozen de Spurs niet ooit voor Will Purdue in plaats van Dennis Rodman? Rodman is geen brave huisvader maar wel een speler die je aan het kampioenschap helpt. Dat hadden de Bulls goed gezien.
Precies, daarom geef ik The Pistons ook meer kans vanavond. Mooi dat er een 7e wedstrijd aan te pas moet komen, wat een thriller!quote:Op woensdag 22 juni 2005 05:59 schreef popolon het volgende:
Jammer dat in game 7 de druk nog meer op the Spurs ligt.
Waar is het te zien danquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:40 schreef pfaf het volgende:
Go Detroit.
Heb door de hitten de hele week nog niet geslapen, dus zal eruit komen vanacht ook weinig moeite kosten.
www.nba.com of www.espn.comquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Waar is het te zien dan
edit: ik wil ook Canal+
Duncan moet echt eens leren vrije worpen te nemen, in het vierde kwart neem Shaq ze zelfs beter.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:53 schreef Zwansen het volgende:
De druk ligt echt wel op Duncan vannacht. Als hij nu met een geweldige wedstrijd komt is echt een grote... One of the best of all time.
jupquote:Op vrijdag 24 juni 2005 03:21 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Niet bij de play-off finals, Detroit gaat btw winnen denk ik want je ziet nu al dat SA moeite heeft om erdoor te komen en dat Detroit simpel scoort.
Het is nog wachten op Darko timequote:Op vrijdag 24 juni 2005 04:20 schreef F1Bas het volgende:
Dupree, Cambell, Hamm en Brown mogen opeens spelen
Nergens voor nodig: http://boss.streamos.com/real-live/nba/8751/28_nba-finals_english_050609.smi&include=finals_audio_include.htmlquote:Op vrijdag 24 juni 2005 04:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb geen beeld, kan geen livestream vinden, dan ga ik maar paar uurtjes pitten voor mn tentamen begint
Bovenste doet het niet bij mij, waar moet ik em invullen in mn realplayer?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 04:22 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Nergens voor nodig: http://boss.streamos.com/real-live/nba/8751/28_nba-finals_english_050609.smi&include=finals_audio_include.html
plus
http://sports.espn.go.com/nba/gamecast?gameId=250623024
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 04:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Bovenste doet het niet bij mij, waar moet ik em invullen in mn realplayer?
Sorry hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2005 04:49 schreef BitetheBullet het volgende:
je kan ook naar nba.com gaan en daar een audio-stream openen, volgens mij zijn die nu gratis (ik heb er verdomme wel voor betaald)
2-punter dus....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 05:11 schreef Butra het volgende:
Oeh, dat was een pijnlijke 3-punter van Hunter.
Nee, was pas pijnlijk als ie er naar die steal weer in ging.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 05:13 schreef Butra het volgende:
Evengoed pijnlijk.
Dat heb ik ookquote:Op vrijdag 24 juni 2005 05:18 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Toch heb ik het gevoel dat Detroit gewoon gaat winnen
Mwa klok was toch al voorbij toen ie de bal loslietquote:Op vrijdag 24 juni 2005 05:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee, was pas pijnlijk als ie er naar die steal weer in ging.
Kom op Spursquote:Op vrijdag 24 juni 2005 05:28 schreef Zwansen het volgende:
Yes!
Gvd Duncan verkloot nu en bal.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 05:30 schreef dl3b het volgende:
Ik ruik een OT
Alleen de 2e, de andere waren gelijk maar puntvoordeel voor SA.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 05:39 schreef F1Bas het volgende:
4de kwart is zeer zeker voor SA tot nu toe, eerste 3 kwarts met een klein voordeel voor Detroit.
Als SA het goed uitspeelt met de tijd enzo, en dan net op tijd scoren dan is het gebeurd jaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 05:41 schreef Butra het volgende:
Over en uit.
Euh er is nu een time-out hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2005 05:45 schreef Zwansen het volgende:
klaar! als zelf Billups FT's gaat missen!
Nee net miste ie een vrije worp. Voor het eerst sinds jaren dat ie een FT in het 4e kwart mist volgens mj.quote:
Niet te snel oordelen, een 3 punter en het is weer openquote:Op vrijdag 24 juni 2005 05:46 schreef popolon het volgende:
Grats Spurs
Iets beter in Q4, voor de rest maakte het weinig uit
Super finals, jammer maar wel genieten
Bring on next season.
Als billups die 3 punter maar niet schietquote:Op vrijdag 24 juni 2005 05:49 schreef BitetheBullet het volgende:
Nu moet Rip maar eens het schot durven te nemen.
Bowen blockte Billups, Wallace een 3 punter, nu 1 van de 2 vrije worpen erin en dan is et gebeurdquote:Op vrijdag 24 juni 2005 05:50 schreef Zwansen het volgende:
block? wie?
Vrije worpen nu voor Horry, 1 raak en het is zeker over.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 05:55 schreef Zwansen het volgende:
Rebound SA? Nou geef Duncan de bal maar, tijd voor nog een beetje spanning.
Alweer 1!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 05:57 schreef BitetheBullet het volgende:
Parker zakt echt door het ijs in deze wedstrijd, maar hij krijgt wel een ring.
In het verleden bleven er wel bij.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 06:00 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Nu maar hopen dat C+ de uitreiking laat zien, zou echt iets voor hun zijn om nu weg te gaan
Nee dus, deden ze een paar jaar geleden wel, ook bij de MLB.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 06:08 schreef dl3b het volgende:
Ben benieuwd of er nu ook weer kleedkamer beelden komen.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 06:12 schreef dl3b het volgende:
[..]
Nee dus, deden ze een paar jaar geleden wel, ook bij de MLB.
Ja, jij wel.quote:
Prima hoor, beetje jammer natuurlijk maar van 2-0 en 3-2 terugkomen zegt al heel veel.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 06:16 schreef dl3b het volgende:
[..]
Ja, jij wel.
Afgezien van de uitslag, fijne avond gehad daarginds?
Toppertjequote:Op vrijdag 24 juni 2005 06:18 schreef popolon het volgende:
[..]
Prima hoor, beetje jammer natuurlijk maar van 2-0 en 3-2 terugkomen zegt al heel veel.
Klasseteam en ik ben trots, Spurs zijn ook gewoon goed
Bring on NBA, NFL en NHL, woohoo.
Popo heeft vorig jaar al zijn feestje gehadquote:Op vrijdag 24 juni 2005 06:20 schreef Zwansen het volgende:
Jammer, had het popolon wel gegund. Maar ach, dit is ook leuk.
Ja toen was ik hier nog nietquote:Op vrijdag 24 juni 2005 06:21 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Popo heeft vorig jaar al zijn feestje gehad
Ja dat is het verschil: Respect.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 06:29 schreef Zwansen het volgende:
Das wel netjes, als Nederland volgend jaar de WK-finale van Duitsland verliest en ik heb het huis vol dan weet ik nu al dat mijn huis afgebroken wordt.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 06:29 schreef Zwansen het volgende:
Das wel netjes, als Nederland volgend jaar de WK-finale van Duitsland verliest en ik heb het huis vol dan weet ik nu al dat mijn huis afgebroken wordt.
Sportief.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 06:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja dat is het verschil: Respect.
Ik moet er nog even aan wennen want ik ben nog een beetje dat voetbalgevoel waar 'haat' veel normaler is
't Gaat hier voornamelijk om de teams die je niet mag en dat zijn er weinigRespect is een groot woord.
SpursHet had net iets anders kunnen lopen, 't scheelde weinig.
Super finals, eindelijk weer een game 7 sinds 10 jaar.
Motown rocks on
4de kwart was SA toch wel ruim de betere. Naar mijn mening.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 06:38 schreef popolon het volgende:
[..]
SpursHet had net iets anders kunnen lopen, 't scheelde weinig.
Key players al te snel in foutenlastquote:Op vrijdag 24 juni 2005 06:41 schreef F1Bas het volgende:
[..]
4de kwart was SA toch wel ruim de betere. Naar mijn mening.
Ja maar de enige die echte foutenlast had, Wallace, die speelde het best van alle Pistons.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 06:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Key players al te snel in foutenlastEr mocht weinig vergeleken met de ander games.
Dat mag maar is wel jammer
Ben speelde echt super de laatste 4 gamesquote:Op vrijdag 24 juni 2005 06:49 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja maar de enige die echte foutenlast had, Wallace, die speelde het best van alle Pistons.
Ik twijfel. Eigenlijk ben ik helemaal niet ontevreden over de coach, met zoveel blessure's en schorsingen zijn ze toch nog redelijk ver gekomen, toch 2-1 voor tegen de Pistons al waren ze daarna kansloos.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 06:49 schreef popolon het volgende:
En ik voorspel een heel goed Pacers seizoen Bas
Met een betere coach, die ze helaas niet krijgen, kunnen ze volgend jaar heel ver komen:
Nee, hoe kom je daar nou bij?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:35 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
De vergelijking Duitsland-Nederland en Detroit-SA klopt ook niet helemaal he.
NFL is dan ook wel een erg mooie sportquote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:11 schreef popolon het volgende:
't Blijft vechten. de meeste van mij familie/vrienden zijn allemaal NFL/NHL pipo's, ik moet ze nog veel bijleren
Ik vind van niet, 3 titels in 7 seizoenen is leuk. Maar zonder opeenvolgende titels is het lastig om iets een dynasty te noemen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:05 schreef Leatherface het volgende:
Kun je de Spurs nu een dynasty noemen? Of alleen als er meerdere titels achter elkaar worden gewonnen?
De Lakers waren in de jaren 80 wél een dynasty... 8 maal in de finals en em 5 keer winnen( 1980, 1982, 1985, 1987 en 1988)!!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik vind van niet, 3 titels in 7 seizoenen is leuk. Maar zonder opeenvolgende titels is het lastig om iets een dynasty te noemen.
De Bulls in de jaren 90 waren een dynasty door 2x in 8 jaar de titel 3x op rij te winnen. En de dynasty der dynasties zijn uiteraard de Celtics van Bill Russel. 11 titels in 13 seizoenen waarvan 8 op een rij.
Ohja zeker, en de Celtics van Bird horen daar misschien nog een klein beetje bij en misschien de Lakers van Shaq. 3x op rij.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:28 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
De Lakers waren in de jaren 80 wél een dynasty... 8 maal in de finals en em 5 keer winnen( 1980, 1982, 1985, 1987 en 1988)!!
Maar de Spurs zijn tot nu toe in elk geval geen dynasty. sowieso nog nooit een titel verdedigd in de finals of em geprolongeerd.
In de tijd van de Lakers, Celtics, Pistons en Bulls (jaren 80 en 90) was de titel dynasty misschien meer waard dan nu. Misschien is het perceptie hoor, dat die teams superieur waren aan de huidige teams.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ohja zeker, en de Celtics van Bird horen daar misschien nog een klein beetje bij en misschien de Lakers van Shaq. 3x op rij.
Verder komt er geen team voor in aanmerking. Als de Spurs nu repeaten misschien.
http://www.nba.com/spurs/history/spurs_history.htmlquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:33 schreef Leatherface het volgende:
De Spurs bestaan toch nog niet zo lang he?
Begin jaren 80 ofzo? Nogal een verschil met bijvoorbeeld de Celtics.
Ow, toch langer dat ik dacht.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:38 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
http://www.nba.com/spurs/history/spurs_history.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |