Je kunt je afvragen of de kracht van de Pistons niet juist het dereguleren van topteams is. Ik, als Laker fan, vind natuurlijk dat de Lakers vorig jaar zichzelf hebben verslagen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:40 schreef D3nn15 het volgende:
[..]
Parker - Gino en Duncan spelen in de finale echt beduidend minder als de series, statistisch gezien iigAls die het op hun heupen gehad hadden was het al over en uit ...
Je zou ook kunnen zeggen dat de pistons dat heel goed gedaan hebben maar toch
klopt, maar Jordan of Bird verknalden het ook wel eens op zulke momenten, maar als het er echt op aan komt stonden ze er. En in game 7 gaat het er echt om, daar kan Duncan laten zien waarom ie 2-voudig MVP is.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:45 schreef ScienceFriction het volgende:
Duncan heeft zelfs compleet maakbare shots verknalt op kritieke momenten... niet echt het werk van een 2-voudig finals MVP...
Op momenten ja... maar niet 3 wedstrijden in de Finals achter elkaar een lethargische output...quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
klopt, maar Jordan of Bird verknalden het ook wel eens op zulke momenten, maar als het er echt op aan komt stonden ze er. En in game 7 gaat het er echt om, daar kan Duncan laten zien waarom ie 2-voudig MVP is.
Geen killermentaliteit? Duncan bijvoorbeeld heeft meer buzzerbeaters op zijn naam staan dan het hele Detroit team bij elkaar...quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:49 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Op momenten ja... maar niet 3 wedstrijden in de Finals achter elkaar een lethargische output...
Overigens ging het er voor de Spurs gisteren al echt om, aangezien ze gisteren al kampioen hadden kunnen zijn... Maar ja... ik heb de Spurs nog nooit op een killersmentaliteit kunnen betrappen.
Niet kan Schwanz, moet. Hij moet het goed maken.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Geen killermentaliteit? Duncan bijvoorbeeld heeft meer buzzerbeaters op zijn naam staan dan het hele Detroit team bij elkaar...
Maar goed, Duncan is aardig aan het choken idd de laatste wedstrijden, maar goed... Donderdag kan ie alles goed maken.

Nu heb je het over "clutch mentaliteit"quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:56 schreef Zwansen het volgende:
Geen killermentaliteit? Duncan bijvoorbeeld heeft meer buzzerbeaters op zijn naam staan dan het hele Detroit team bij elkaar...
Je bedoelt de Spurs neem ik aan.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:45 schreef ScienceFriction het volgende:
De Pistons hebben de Nuggets en Sonics vrij makkelijk verslagen en ook de Suns hadden ze weinig moeite mee. De Western Conference is een zwaardere divisie dan de Eastern Conference. De Pistons traden aan tegen een geblesseerd Miami en een Artest-loos Indiana... En toch maken ze het de Spurs erg moeilijk en kunnen misschien wel de titel weer pakken.
Ik bedoelde de Spurs jaquote:Op donderdag 23 juni 2005 07:54 schreef Barca het volgende:
[..]
Je bedoelt de Spurs neem ik aan.
Over brave huisvaders ... kozen de Spurs niet ooit voor Will Purdue in plaats van Dennis Rodman? Rodman is geen brave huisvader maar wel een speler die je aan het kampioenschap helpt. Dat hadden de Bulls goed gezien.
Precies, daarom geef ik The Pistons ook meer kans vanavond. Mooi dat er een 7e wedstrijd aan te pas moet komen, wat een thriller!quote:Op woensdag 22 juni 2005 05:59 schreef popolon het volgende:
Jammer dat in game 7 de druk nog meer op the Spurs ligt.
Waar is het te zien danquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:40 schreef pfaf het volgende:
Go Detroit.
Heb door de hitten de hele week nog niet geslapen, dus zal eruit komen vanacht ook weinig moeite kosten.
www.nba.com of www.espn.comquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Waar is het te zien dan
edit: ik wil ook Canal+
Duncan moet echt eens leren vrije worpen te nemen, in het vierde kwart neem Shaq ze zelfs beter.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:53 schreef Zwansen het volgende:
De druk ligt echt wel op Duncan vannacht. Als hij nu met een geweldige wedstrijd komt is echt een grote... One of the best of all time.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |