Dacht het wel...quote:Op woensdag 22 juni 2005 05:49 schreef dl3b het volgende:
Mooier kan het niet.
Welke illegale zender kijk jij dan, ik keek C+ maar dat is nu afgelope..quote:Op woensdag 22 juni 2005 05:51 schreef popolon het volgende:
Nog even een uurtje de interviews en analyses kijken
Respect
Tuurlijk, maar ik ben neutraal en hoop alleen maar op een mooie serie, en die hebben we nu .quote:
Ik woon in de VS (Michigan) , dat scheelt.quote:Op woensdag 22 juni 2005 05:53 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Welke illegale zender kijk jij dan, ik keek C+ maar dat is nu afgelope..
En nog meer veel reclame.quote:Op woensdag 22 juni 2005 05:54 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik woon in de VS (Michigan) , dat scheelt.
Voor mij mogen ze winnen donderdagnacht (voor ons dan) onder voorwaarde dat je hier helemaal uit je dak gaat.quote:Op woensdag 22 juni 2005 05:59 schreef popolon het volgende:
Backs against the wall, the Pistons op hun best
Jammer dat in game 7 de druk nog meer op the Spurs ligt.
Twee keer achter elkaar winnen in San Antononio is onmogelijk, maar je weet maar nooit.
Pistons krijgen alle krediet van vriend en vijand op tv, terecht.
Die gaan we in het sportcafé kijken.quote:Op woensdag 22 juni 2005 06:05 schreef dl3b het volgende:
[..]
Voor mij mogen ze winnen donderdagnacht (voor ons dan) onder voorwaarde dat je hier helemaal uit je dak gaat.
Ok, lots of fun daar.quote:Op woensdag 22 juni 2005 06:09 schreef popolon het volgende:
[..]
Die gaan we in het sportcafé kijken.
Ik kom wat later dus.
Lang wachten, maar dan heb je ook wat.quote:Op woensdag 22 juni 2005 06:08 schreef popolon het volgende:
Sinds 1994 hebben we weer een Game 7.
Bitchin'
Hoezo valt het je tegen? Vergeet niet dat de Pistons wel de regerend kampioen zijn en nu weer in de finale staan... Dat zegt toch wel iets over dat team.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:08 schreef D3nn15 het volgende:
OngelovelijkEn dan nog gaan winnen ook
Valt me beetje tegen van de spurs maar des te knapper
Legendarisch. Was het begin van de Celtics - dynastie van Bill Russell en Red Auerbach.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:02 schreef Zwansen het volgende:
1957 -- Boston 125, St. Louis 123** (double overtime)
Dat was een leuke game 7... Als we zoiets weer kunnen krijgen...
Idd, met Bill Russel als een rookie...quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:09 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Legendarisch. Was het begin van de Celtics - dynastie van Bill Russell en Red Auerbach.
Parker - Gino en Duncan spelen in de finale echt beduidend minder als de series, statistisch gezien iigquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo valt het je tegen? Vergeet niet dat de Pistons wel de regerend kampioen zijn en nu weer in de finale staan... Dat zegt toch wel iets over dat team.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |