Key players al te snel in foutenlastquote:Op vrijdag 24 juni 2005 06:41 schreef F1Bas het volgende:
[..]
4de kwart was SA toch wel ruim de betere. Naar mijn mening.
Ja maar de enige die echte foutenlast had, Wallace, die speelde het best van alle Pistons.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 06:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Key players al te snel in foutenlastEr mocht weinig vergeleken met de ander games.
Dat mag maar is wel jammer
Ben speelde echt super de laatste 4 gamesquote:Op vrijdag 24 juni 2005 06:49 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja maar de enige die echte foutenlast had, Wallace, die speelde het best van alle Pistons.
Ik twijfel. Eigenlijk ben ik helemaal niet ontevreden over de coach, met zoveel blessure's en schorsingen zijn ze toch nog redelijk ver gekomen, toch 2-1 voor tegen de Pistons al waren ze daarna kansloos.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 06:49 schreef popolon het volgende:
En ik voorspel een heel goed Pacers seizoen Bas
Met een betere coach, die ze helaas niet krijgen, kunnen ze volgend jaar heel ver komen:
Nee, hoe kom je daar nou bij?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:35 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
De vergelijking Duitsland-Nederland en Detroit-SA klopt ook niet helemaal he.
NFL is dan ook wel een erg mooie sportquote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:11 schreef popolon het volgende:
't Blijft vechten. de meeste van mij familie/vrienden zijn allemaal NFL/NHL pipo's, ik moet ze nog veel bijleren
Ik vind van niet, 3 titels in 7 seizoenen is leuk. Maar zonder opeenvolgende titels is het lastig om iets een dynasty te noemen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:05 schreef Leatherface het volgende:
Kun je de Spurs nu een dynasty noemen? Of alleen als er meerdere titels achter elkaar worden gewonnen?
De Lakers waren in de jaren 80 wél een dynasty... 8 maal in de finals en em 5 keer winnen( 1980, 1982, 1985, 1987 en 1988)!!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik vind van niet, 3 titels in 7 seizoenen is leuk. Maar zonder opeenvolgende titels is het lastig om iets een dynasty te noemen.
De Bulls in de jaren 90 waren een dynasty door 2x in 8 jaar de titel 3x op rij te winnen. En de dynasty der dynasties zijn uiteraard de Celtics van Bill Russel. 11 titels in 13 seizoenen waarvan 8 op een rij.
Ohja zeker, en de Celtics van Bird horen daar misschien nog een klein beetje bij en misschien de Lakers van Shaq. 3x op rij.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:28 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
De Lakers waren in de jaren 80 wél een dynasty... 8 maal in de finals en em 5 keer winnen( 1980, 1982, 1985, 1987 en 1988)!!
Maar de Spurs zijn tot nu toe in elk geval geen dynasty. sowieso nog nooit een titel verdedigd in de finals of em geprolongeerd.
In de tijd van de Lakers, Celtics, Pistons en Bulls (jaren 80 en 90) was de titel dynasty misschien meer waard dan nu. Misschien is het perceptie hoor, dat die teams superieur waren aan de huidige teams.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ohja zeker, en de Celtics van Bird horen daar misschien nog een klein beetje bij en misschien de Lakers van Shaq. 3x op rij.
Verder komt er geen team voor in aanmerking. Als de Spurs nu repeaten misschien.
http://www.nba.com/spurs/history/spurs_history.htmlquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:33 schreef Leatherface het volgende:
De Spurs bestaan toch nog niet zo lang he?
Begin jaren 80 ofzo? Nogal een verschil met bijvoorbeeld de Celtics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |