Hahaha...Ja, maar dan maak je als meisje wel zelf een keuzequote:
Dit heb ik dus al jaren. En nu ik tegen de 26 aan begin te hikken begin ik hier nogmaals over na te denken.quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:09 schreef Xebrozius het volgende:
Mijn leven zal dus nooit echt serieus zijn omdat ik het leven simpelweg niet serieus neem.
Dat is juist de reden waarom ik dus geen echte vaste relatie wil op het moment. Je hebt nog zoveel te doen, zoveel dingen die je nog waar moet maken. En met een dame zit je gewoon overal aan vast.quote:Een man met alles
Wat je hebben kan
Vrouw, kind, huis, auto, baan
Zo'n baan
Maar Herman wilde het ooit anders
En denkt daar nu al maanden aan
Hij denkt aan wat ie wou
En denkt ik was te laf
Hij denkt is dit het nou?
Herman denkt zichzelf in het graf
Was het niet gisteren
Dat ik aankwam hier
Pas achttien jaar jong?
Zou ik niet feesten, zuipen, reizen?
Zou ik niet doen wat ik ooit zong?
Maar reizen kan niet meer
Dat had ie mooi gedacht
Ja, reizen terug naar huis
Want er wordt met het eten gewacht
Als het vuur gedoofd is
Dan komen de wolven
Vrijdagmiddag in het Vondelpark
En Herman staat op
Hij zwaait zijn tas ver de vijver in
En zingt weer hardop
Allang geen achttien meer
En het heldendom voorbij
Maar als ik nu niet ga
Dan is voorgoed een droom voorbij
Hen die ik pijn doe
Vergeef me mijn gemis
Maar alles gaat verkeerd
En weet je wat het is?
Uiteraardquote:Op woensdag 22 juni 2005 01:09 schreef paddy het volgende:
[..]
Of zij ziet een vrije relatie ook wel zitten.
Ik moet er niet aan denken, maar ze zijn er wel hoor.
Of zou hij bedoelen, dat hij de enige is die vreemd mag gaan.
Netjesquote:Op woensdag 22 juni 2005 01:10 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, mijn huidige vriendin zit ook op fok en die is daar allang van op de hoogte hoor.
Anders had ik dit echt niet gepost zonder dat eerst aan haar te vertellen.
Dat zou er wel een gevolg van kunnen zijn idd... Maar het is nu al anderhalf jaar verder...quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:07 schreef Xennia het volgende:
[..]
Een meid die dat tolereert is waarschijnlijk niet erg dominant en zul jij als een voetveeg behandelen ergo je verliest je respect en interesse voor haar
En als zij diezelfde instelling heeft? Dat jij weet dat zij ook in elke serieuze relatie is vreemd gegaan? En dat zij aangeeft dat je dat moet weten. Heb je daar problemen mee? Zo niet dan sta je lekker in het leven.quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:10 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, mijn huidige vriendin zit ook op fok en die is daar allang van op de hoogte hoor.
Anders had ik dit echt niet gepost zonder dat eerst aan haar te vertellen.
Ik heb daar serieus waar niet veel problemen mee, ik ben echt nauwelijks jaloers en sowieso pessimistisch over elke relatie (ooit gaat het uit, ooit gaat het uit) dus ik bouw weerstand op voor die klap sort to speak.quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:13 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
En als zij diezelfde instelling heeft? Dat jij weet dat zij ook in elke serieuze relatie is vreemd gegaan? En dat zij aangeeft dat je dat moet weten. Heb je daar problemen mee? Zo niet dan sta je lekker in het leven.![]()
Ik snap dit echt niet.quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:12 schreef LaZZ het volgende:
Doet me denken aan een nummer van Acda en de Munnik:
[..]
Dat is juist de reden waarom ik dus geen echte vaste relatie wil op het moment. Je hebt nog zoveel te doen, zoveel dingen die je nog waar moet maken. En met een dame zit je gewoon overal aan vast.
Overigens heb ik wel een relatie maar kan ik heel goed andere dingen doen en ben ik overal lekker vrij in, gelukkig maar.
Aan de ene kant is dat heel erg relaxed. Aan de andere kant gaat dat op een gegeven moment jou opbreken denk ik. Maar who am i to speak. Iedereen is anders he.quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:16 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik heb daar serieus waar niet veel problemen mee, ik ben echt nauwelijks jaloers en sowieso pessimistisch over elke relatie (ooit gaat het uit, ooit gaat het uit) dus ik bouw weerstand op voor die klap sort to speak.
Dus het kwetst wel wanneer zij het doet?quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als ik vreemdga mag zij dat ook. Oog om oog tand om tand.
Ik pretendeer niet van steen te zijn, ik kan wel enigzins relativeren maar zodra ik vreemdga is de relatie eigenlijk al voorbij... En als zij dat doet idem...quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:18 schreef paddy het volgende:
[..]
Dus het kwetst wel wanneer zij het doet?
Verrassendquote:Op woensdag 22 juni 2005 01:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik zal maar oppassen, de jaren gaan sneller voor de vrouwen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:08 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ouwe zemelaar![]()
''Je bent zo jong als je je voelt'' wordt enkel gebruikt door oude mensen
Kun je het toch beter daarvoor al uit maken?quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:19 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik pretendeer niet van steen te zijn, ik kan wel enigzins relativeren maar zodra ik vreemdga is de relatie eigenlijk al voorbij... En als zij dat doet idem...
Nee, dit doe je dus niet.quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:16 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik heb daar serieus waar niet veel problemen mee, ik ben echt nauwelijks jaloers en sowieso pessimistisch over elke relatie (ooit gaat het uit, ooit gaat het uit) dus ik bouw weerstand op voor die klap sort to speak.
Mjah maar jij weet nu al dat die relatie al ten einde komt. Waarom dan beginnen aan relaties. Relaties zijn alleen leuk als je vlinders in je buik hebt en het gevoel hebt dat je lang bij elkaar blijft (is toch nooit zo maar het gevoel is leuk). Anders kun je beter lekker vrijgezel blijven heb je altijd iets minder gezeur om je heen en kun je op elke advance ingaan waar je zin in hebt. Nu heb je elke keer zoiets van heb ik zin om mijn relatie om het spel te zetten voor deze geile slet.quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat compenseer ik met vriendjes die een jaar of drie jonger zijnquote:Op woensdag 22 juni 2005 01:21 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik zal maar oppassen, de jaren gaan sneller voor de vrouwen.
Misschien een idee om dan niet vreemd te gaan?quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:19 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik pretendeer niet van steen te zijn, ik kan wel enigzins relativeren maar zodra ik vreemdga is de relatie eigenlijk al voorbij... En als zij dat doet idem...
Ik ben walgelijk egoistisch vrees ik, zodra ik vreemdga is de tegenpartij boos en is de relatie zo over. Geen ellenlange gesprekken, geen huilend hoofd op mijn schouder en geen valse afspraken als "we bellen nog, we houden contact". Niets van dat alles. Gewoon weten dat de tegenpartij je nooit meer wil zien en daar vrede mee hebben. De een zou het betitelen als laf de ander zou het weer op slim houden...quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
Kun je het toch beter daarvoor al uit maken?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:23 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat compenseer ik met vriendjes die een jaar of drie jonger zijn
Is dat dan meteen de reden waarom vrouwen al zo snel kinderen willen hebben zodat ze zich weer kinds kunnen gedragen. Ik ben een moeder, dus ik mag dat in het belang van de opvoeding van mijn koter".quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:32 schreef Monus het volgende:
[..]
![]()
Geef het nou maar gewoon toe.
Als een vrouw de 21 jaar bereiken worden ze volwassen en dat blijven ze. Een man van 40 jaar kan nog steeds een klein kind zijn en word nooit volwassen.
En ik weet het wel, de meeste vrouwen zijn daar gewoon stront jaloers op.![]()
Maar hij blijft voor mij nog steeds 40 en oud ook al steekt hij zijn kop in het zandquote:Op woensdag 22 juni 2005 01:32 schreef Monus het volgende:
[..]
![]()
Geef het nou maar gewoon toe.
Als een vrouw de 21 jaar bereikt word ze volwassen en dat blijft ze. Een man van 40 jaar kan nog steeds een klein kind zijn en word nooit volwassen.
Mannen krijgen op die leeftijd karakter, vrouwen krijgen hangtieten, sinaasappelhuid en levervlekken.quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar hij blijft voor mij nog steeds 40 en oud ook al steekt hij zijn kop in het zand![]()
Mmm...Ik geloof er niet dat je, wanneer je veel om iemand geeft (heb ik het niet over houden van) jij zo je gevoel aan de kant kunt zetten,zonder de relatie te missen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:24 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik ben walgelijk egoistisch vrees ik, zodra ik vreemdga is de tegenpartij boos en is de relatie zo over. Geen ellenlange gesprekken, geen huilend hoofd op mijn schouder en geen valse afspraken als "we bellen nog, we houden contact". Niets van dat alles. Gewoon weten dat de tegenpartij je nooit meer wil zien en daar vrede mee hebben. De een zou het betitelen als laf de ander zou het weer op slim houden...
Dat denk ik niet. Het moederschap brengt een hoop volwassen verantwoordelijkheden met zich mee. De reden dat vrouwen eerder toe zijn aan kinderen is toch wel de biologische klok tik tak tik takquote:Op woensdag 22 juni 2005 01:34 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Is dat dan meteen de reden waarom vrouwen al zo snel kinderen willen hebben zodat ze zich weer kinds kunnen gedragen. Ik ben een moeder, dus ik mag dat in het belang van de opvoeding van mijn koter".
Ik denk meer aan het feit dat de relatie in mijn hoofd al voorbij is en ik daarom vreemd kan gaan.quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:36 schreef paddy het volgende:
[..]
Mmm...Ik geloof er niet dat je, wanneer je veel om iemand geeft (heb ik het niet over houden van) jij zo je gevoel aan de kant kunt zetten,zonder de relatie te missen.
Weet eigenlijk niet of het wel egoïstisch is eigenlijk.
Denk meer aan angst.
Mannen hebben een biologische eierwekkerquote:Op woensdag 22 juni 2005 01:36 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Het moederschap brengt een hoop volwassen verantwoordelijkheden met zich mee. De reden dat vrouwen eerder toe zijn aan kinderen is toch wel de biologische klok tik tak tik tak
Je weet toch wanneer in je hoofd de relatie voorbij is. Dan kan je zo'n meisje meteen beter dumpen en gewoon lekker vrijgezel zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:37 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik denk meer aan het feit dat de relatie in mijn hoofd al voorbij is en ik daarom vreemd kan gaan.
Hier moet ik even om lachenquote:Op woensdag 22 juni 2005 01:31 schreef Xebrozius het volgende:
Dit topic dwaalt nogal af...
uit persoonlijke ervaring weet ik dat ik mensen gerust op hun burgerlijkheid kan wijzen, en daar doen ze toch niets mee. Maar ondertussen zitten ze wel te zeiken over wanneer ik nou eens ga samenwonen.
De deal lijkt me simpel, als je niks doet met mijn argumenten doe ik ook niks met die van jou.
Dat zal best kunnen... Interesante theory.quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:34 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Is dat dan meteen de reden waarom vrouwen al zo snel kinderen willen hebben zodat ze zich weer kinds kunnen gedragen. Ik ben een moeder, dus ik mag dat in het belang van de opvoeding van mijn koter".
Je geeft weer een beetje de orginele draai aan het topicquote:Op woensdag 22 juni 2005 01:37 schreef Kontiki het volgende:
Heel herkenbare uitspraken hier. Ik ben 'pas' 22 maar heb ook het idee dat mijn jeugd voorbij is gevlogen. Overigens vind ik het leven als twintiger heel erg leuk. Je bent nog een jongere, maar je wordt je meer bewust van de levenservaring die je opdoet. Ik moet er overigens niet aan denken om nu al gesettled te zijn. Ik kan over 20 jaar ook nog wel trouwen, heb daar absoluut geen haast mee.
Toch merk je aan alles dat je ouder wordt. Weer een vriend die gaat samenwonen. Weer een vriend die een hypotheek afsluit. Een paar jaar geleden hadden we het over de nieuwste scooter, nu over de beste meubelzaak. Promoties en lease-auto's.
Nu merk ik dat zoiets ook goede kanten heeft. Je kan het koophuis van je vrienden zonder schuldgevoel uitwonen met barbeques, ze vinden het nog leuk ook
Het ouder worden vind ik niet erg, maar ik word me steeds meer bewust van de jeugddromen die ik nog altijd in de ijskast heb liggen. Wanneer ga ik die eens nastreven? Voor ik het weet zit ik straks in het Vondelpark een Herman te wezen.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:37 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Mannen hebben een biologische eierwekker.
Theo Maassen©
Ik lasanders onlangs dat de christelijke traditie weer helemaal opkomt onder de gelovige jongeren. En dat veel andere jongeren elkaar ook willen trouwen... Het wordt juist 'in' om te gaan trouwen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:40 schreef paddy het volgende:
[..]
Hier moet ik even om lachen![]()
Jij wijst de mensen op hun burgelijkheid?
Heb je al gezien hoeveel mensen er gescheiden, of alleen leven?![]()
Dit wordt in feite burgelijk!!!
Een getrouwd stel is een uitstervend ras!![]()
Ja, idd. die kan ook natuurlijk, maar dan vind ik dat je het gewoon uit moet maken.quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:37 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik denk meer aan het feit dat de relatie in mijn hoofd al voorbij is en ik daarom vreemd kan gaan.
Maar nu zonder gekheid.quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar hij blijft voor mij nog steeds 40 en oud ook al steekt hij zijn kop in het zand![]()
Maar ik bedoel dan meer een stel wat hun leven lang bij elkaar blijft.quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:43 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik lasanders onlangs dat de christelijke traditie weer helemaal opkomt onder de gelovige jongeren. En dat veel andere jongeren elkaar ook willen trouwen... Het wordt juist 'in' om te gaan trouwen.
Heel simpel wanneer je het gevoel krijgt dat je andere meisjes veel leuker vind is het al een teken van een op het eind lopende relatie. Zoals Xebro zegt is het in zijn hoofd al bijna over. Nou mooi moment om te kappen met die relatie en weer lekker als vrijgezel andere wijven te neuken. Dan handel je het netjes af en daarnaast is het stukken gemakkelijker. Heb je ook geen stempel op je hoofd als vreemdganger want dat kan nog wel eens vervelend worden in de toekomst ook al geef je er nu terrecht geen ene flikker omquote:Op woensdag 22 juni 2005 01:45 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, idd. die kan ook natuurlijk, maar dan vind ik dat je het gewoon uit moet maken.
Of je moet er lol in hebben, om de ander te kwetsen.
Dit doe je dan wel namelijk.
Het bekende gevoel van, een deuk in je imago hebben.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:45 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik ben 37 en het leek gisteren dat ik nog 17 was. Ik voel me amper een dag ouder, toch is dat al 20 jaar geleden![]()
Maak je niet druk TS, je oud voelen en oud zijn is niet hetzelfde. Sommige mensen van 18 gedragen zich alsof ze 80 zijn en sommige mensen van 80 voelen zich 18.
Alles is geest, zou mijn ome arie zeggen![]()
Dat houdt in dat hij 40 is en uit 1965 komtquote:Op woensdag 22 juni 2005 01:46 schreef Monus het volgende:
[..]
Maar nu zonder gekheid.
Wat houd het dan precies in voor jou... '40 jaar zijn'?
Niet iedereen is zo netjes en vreemd gaan is niet verboden.quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:47 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Heel simpel wanneer je het gevoel krijgt dat je andere meisjes veel leuker vind is het al een teken van een op het eind lopende relatie. Zoals Xebro zegt is het in zijn hoofd al bijna over. Nou mooi moment om te kappen met die relatie en weer lekker als vrijgezel andere wijven te neuken. Dan handel je het netjes af en daarnaast is het stukken gemakkelijker. Heb je ook geen stempel op je hoofd als vreemdganger want dat kan nog wel eens vervelend worden in de toekomst ook al geef je er nu terrecht geen ene flikker om.
Ik zeg alleen maar dat die andere weg veel makkelijker te bewandelen is en werpt zijn vruchten af.
Dat hoor je mij ook niet zeggen. Ik zeg alleen wat ik denk dat gemakkelijker is. Wanneer je in je hoofd weet dat je relatie over is waarom nog een relatie?quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:58 schreef Monus het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo netjes en vreemd gaan is niet verboden.
Zover zou ik ook niet willen gaan.quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:58 schreef Monus het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo netjes en vreemd gaan is niet verboden.
En een relatie 'normaal' beeindigen levert geen pijn op bedoel je?quote:Op woensdag 22 juni 2005 02:05 schreef paddy het volgende:
[..]
Zover zou ik ook niet willen gaan.
Maar wel weer sociaal arm, om iemand bewust pijn te doen
Je bedoelt dat hij een lichaam heeft dat 40 jaar oud is. Dat is voor een man niet erg belangrijk, een man kan er heel aantrekelijk uitzien met 40 jaar, zelf nog met 60 jaar.quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat houdt in dat hij 40 is en uit 1965 komt
Nee, dit zeg ik niet.quote:Op woensdag 22 juni 2005 02:06 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
En een relatie 'normaal' beeindigen levert geen pijn op bedoel je?
De klap is altijd minder hard voor degene die hem geeft Youp van 't hek©
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 22 juni 2005 02:17 schreef Monus het volgende:
Volgens mij zijn er een paar mensen in de verkeerde topic. Dumpen en vreemd gaan heeft niks met ouder worden te maken.
Nee, dat bedoel ik niet. Ik bedoel puur het cijfer 40. Afschrikwekkendquote:Op woensdag 22 juni 2005 02:07 schreef Monus het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij een lichaam heeft dat 40 jaar oud is. Dat is voor een man niet erg belangrijk, een man kan er heel aantrekelijk uitzien met 40 jaar, zelf nog met 60 jaar.
I know, ik heb dan ook geprobeerd weer ontopic te gaan... mijn excuus.quote:Op woensdag 22 juni 2005 02:17 schreef Monus het volgende:
Volgens mij zijn er een paar mensen in de verkeerde topic. Dumpen en vreemd gaan heeft niks met ouder worden te maken.
Dan word jij waarschijnlijk vroeg oud.quote:Op woensdag 22 juni 2005 02:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Ik bedoel puur het cijfer 40. Afschrikwekkend
Opaquote:Op woensdag 22 juni 2005 02:42 schreef SeLang het volgende:
Ik ben nu 37
Niet getrouwd, geen kinderen, geen eigen huis met burgerspulletjes, geen hypotheek, evt vriendinnetjes zijn nog steeds 18~25jr net als 15 jaar geleden, ik post steeds op fok, de afgelopen 6 jaar ben ik 4x verhuisd naar 4 verschillende landen. Ik heb geen thuis.
Dat wordt nooit meer wat
quote:Op woensdag 22 juni 2005 02:42 schreef SeLang het volgende:
Ik ben nu 37
Niet getrouwd, geen kinderen, geen eigen huis met burgerspulletjes, geen hypotheek, evt vriendinnetjes zijn nog steeds 18~25jr net als 15 jaar geleden, ik post steeds op fok, de afgelopen 6 jaar ben ik 4x verhuisd naar 4 verschillende landen. Ik heb geen thuis.
Dat wordt nooit meer wat
Heb ik geprobeerd maar de vergunning voor het plutonium kwam er niet doorheen... kut-ambtenarenquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:02 schreef Haushofer het volgende:
Zit er maar 1 ding op voor de mensen hier: bouw een ruimteschip, ga met 99% van de lichtsnelheid wat rondjes reizen, kom na 3 jaar weer terug, en aanschouw dat alle jonge mensen bejaard zijn geworden. Ga je je vast weer veel beter voelen
Dan bou wje toch een zonnezeilquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:57 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd maar de vergunning voor het plutonium kwam er niet doorheen... kut-ambtenaren
Hier herken ik me volledig inquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:14 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik ben nu 25 maar ik heb het idee dat het leven na mijn 20ste veel sneller is gegaan. Vooral n.a.v. het topic over het ouder worden van je vader en moeder. Soms heb ik het idee dat het allemaal te snel gaat. Je ziet je vitale ouders steeds ouder worden met de mankementjes van dien. Ook kan is het raar te bevatten dat je broers en zussen zo oud aan het worden zijn. Ook wanneer ik de geboortedatums van mensen zie dan leef ik volgens mij nog echt in fucking 2000.Als ik iemand zie staan van 1987 dan denk ik die is 13
.
De jaren van mijn 10e naar mijn 20e zijn veel minder snel gegaan heb ik het idee. Ik word binnekort 26 en ik heb echt zoiets van kut. Ik ben aan het afstuderen en mijn serieuze leven gaat dadelijk echt beginnen. Als het net zo snel gaat van mijn 16e naar de 26, dan beklemt mij dat een beetje. Soms baal ik ervan dat mijn tienerjaren voorbij zijn. Ik heb nu nog heel erg veel lol en leuk uitgaan maar als het leven van mijn 26e naar de 36 net zo hard gaat dan beangstigd dat mij best wel een beetje. Kent iemand deze gevoelens of ben ik nu te diep aan het graven![]()
Zeur niet, je zit nog aan de goede kant van de 20quote:Op zondag 17 juli 2005 03:49 schreef -pinguin- het volgende:
ja raar is dat het ene moment is iedereen nog een ouwe lul en het volgende moment ben je er zelf 1
over mezelf gesproken
Ik quote jou even SHE, maar het is meer in het algemeen bedoeld.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:03 schreef SHE het volgende:
en gelukkig, als ik mijn vader zo bekijk, is de kans groot dat ik tot in den treure lekker kinderachtig blijf![]()
Nou, ik moet zeggen, dat valt me wél zwaar hoor...quote:Op zondag 17 juli 2005 18:21 schreef TexSteel het volgende:
Nee, ouder worden is niet leuk, maar het beste is om hier niet al te veel bij stil te staan en gewoon van elke dag iets proberen te maken.
Ik wil hier wel wat woordjes aan wagenquote:Op zondag 17 juli 2005 18:13 schreef Moonah het volgende:
Ik quote jou even SHE, maar het is meer in het algemeen bedoeld.
Ik begrijp de drang naar 'lekker kinderachtig blijven' niet zo goed.
Wat is er mis mee om volwassen te worden en te zijn? Ik heb het idee dat mensen zich daar van alles bij voorstellen dat suf, gezapig en saai is.
Verantwoordelijkheden: Dat hoort idd bij volwassen worden/zijn; verantwoordelijkheid nemen voor je gedrag, je daden, de keuzes die je maakt, voor wie je bent. Verantwoordelijkheden in de zin van hypotheek oid zijn zaken waar je al dan niet voor kunt kiezen.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:50 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik wil hier wel wat woordjes aan wagen
Volwassen staat in mijn ogen gelijk aan verwantwoordelijk, verstandig, voorspelbaar, rationeel, relativeren etc. En laat imo nou de meeste leuke dingen in dit leven juist niet verantwoordelijk, verstandig en voorspelbaar zijn. Althans de meeste leuke dingen die ik heb meegemaakt voldoen aan tenminste één van die zaken nietIk moet er ook niet aan denken dat ik bepaalde zaken niet meer durf vanwege mijn verstand, verantwoordelijkheid oid.
Kinderen zijn leuk omdat ze inventief, creatief, onvoorspelbaar, eerlijk en onverantwoordelijk zijn. En ergens is dat iets wat veel mensen misschien aantrekt. Omdat het een zekere vorm van vrijheid inhoudt.
Nou ja ofzoiets.
Doe zoals ik, elke 5 jaar, en dan een knal feest......quote:Op zondag 17 juli 2005 18:03 schreef SHE het volgende:
Ik vier mijn verjaardag sinds mijn 25ste niet meer..ik haat het!!
wie kent het niet???? it sucksquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:14 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik ben nu 25 maar ik heb het idee dat het leven na mijn 20ste veel sneller is gegaan. Vooral n.a.v. het topic over het ouder worden van je vader en moeder. Soms heb ik het idee dat het allemaal te snel gaat. Je ziet je vitale ouders steeds ouder worden met de mankementjes van dien. Ook kan is het raar te bevatten dat je broers en zussen zo oud aan het worden zijn. Ook wanneer ik de geboortedatums van mensen zie dan leef ik volgens mij nog echt in fucking 2000.Als ik iemand zie staan van 1987 dan denk ik die is 13
.
De jaren van mijn 10e naar mijn 20e zijn veel minder snel gegaan heb ik het idee. Ik word binnekort 26 en ik heb echt zoiets van kut. Ik ben aan het afstuderen en mijn serieuze leven gaat dadelijk echt beginnen. Als het net zo snel gaat van mijn 16e naar de 26, dan beklemt mij dat een beetje. Soms baal ik ervan dat mijn tienerjaren voorbij zijn. Ik heb nu nog heel erg veel lol en leuk uitgaan maar als het leven van mijn 26e naar de 36 net zo hard gaat dan beangstigd dat mij best wel een beetje. Kent iemand deze gevoelens of ben ik nu te diep aan het graven![]()
21 Jaar en nu al verloofd? Ik ben niet jaloers, jouw tijd komt snel!quote:Op donderdag 29 september 2005 14:09 schreef freecell het volgende:ik hoor onder de gehaten van dit topic
Ben 21, verloofd, ga binnen twee jaar trouwen, we doen bijna alles samen....
Maar wat doen we dan samen? Stappen tot heel laat, filmmarathons, met wederzijdse vrienden uit en diep in de nacht weer thuiskomen....
Zeg maar alles wat jullie ook doen....
Maar dan vaker samen
Ik soms alleeen met mijn vriendinnen uit......
Ik haat je niet, verre van dat. Op je 21e al een verbintenis voor de rest van je leven aangaan, ik moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 29 september 2005 14:09 schreef freecell het volgende:ik hoor onder de gehaten van dit topic
tof voor je. Ik hoop voor je dat het de juiste keuze is ook voor later.quote:Op donderdag 29 september 2005 14:09 schreef freecell het volgende:ik hoor onder de gehaten van dit topic
Maar wat doen we dan samen? Stappen tot heel laat, filmmarathons, met wederzijdse vrienden uit en diep in de nacht weer thuiskomen....
Zeg maar alles wat jullie ook doen....
Maar dan vaker samen
Ik soms alleeen met mijn vriendinnen uit......
Je hoeft voorlopig geen medelijden met mij te hebben hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 14:36 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik haat je niet, verre van dat. Op je 21e al een verbintenis voor de rest van je leven aangaan, ik moet er niet aan denken
Ik niet....quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |