abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28118579
Ik ben nu 25 maar ik heb het idee dat het leven na mijn 20ste veel sneller is gegaan. Vooral n.a.v. het topic over het ouder worden van je vader en moeder. Soms heb ik het idee dat het allemaal te snel gaat. Je ziet je vitale ouders steeds ouder worden met de mankementjes van dien. Ook kan is het raar te bevatten dat je broers en zussen zo oud aan het worden zijn. Ook wanneer ik de geboortedatums van mensen zie dan leef ik volgens mij nog echt in fucking 2000. Als ik iemand zie staan van 1987 dan denk ik die is 13 .

De jaren van mijn 10e naar mijn 20e zijn veel minder snel gegaan heb ik het idee. Ik word binnekort 26 en ik heb echt zoiets van kut. Ik ben aan het afstuderen en mijn serieuze leven gaat dadelijk echt beginnen. Als het net zo snel gaat van mijn 16e naar de 26, dan beklemt mij dat een beetje. Soms baal ik ervan dat mijn tienerjaren voorbij zijn. Ik heb nu nog heel erg veel lol en leuk uitgaan maar als het leven van mijn 26e naar de 36 net zo hard gaat dan beangstigd dat mij best wel een beetje. Kent iemand deze gevoelens of ben ik nu te diep aan het graven
  dinsdag 21 juni 2005 @ 23:19:25 #2
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_28118797
ik herkend wel wat ja. Ik word zelf 25 en als je dan hoord dat ex klas genoten al vader of moeder worden al op hun zelf wonen huisje boompje beestje en dat soort dingen denk ik van. WTF moet ik dat nu ook? Echt ik heb het reuze naar me zin. Leuk werk en doe alleen dat geen wat ik wil. En een relatie? Nee moet er nog lang niet aan denken.

Maar er word wel van mij verwacht dat ik volwassen doe en dat ik huisje boompje beestje ga regelen of zo.

Wat dat betreft gaat de tijd bagger snel.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_28118970
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 23:19 schreef ook_gek het volgende:
ik herkend wel wat ja. Ik word zelf 25 en als je dan hoord dat ex klas genoten al vader of moeder worden al op hun zelf wonen huisje boompje beestje en dat soort dingen denk ik van. WTF moet ik dat nu ook? Echt ik heb het reuze naar me zin. Leuk werk en doe alleen dat geen wat ik wil. En een relatie? Nee moet er nog lang niet aan denken.

Maar er word wel van mij verwacht dat ik volwassen doe en dat ik huisje boompje beestje ga regelen of zo.

Wat dat betreft gaat de tijd bagger snel.
Ja ik herken dit ook. Ik zag laatst iemand van de middelbare school en die had ook een fucking kind. Dan denk ik waarom nu al een kind??? Vervolgens kom ik erachter dat die persoon 26 is, helemaal niet gek om een kind te hebben.

Ik heb een vriendin maar ben nu nog helemaal niet bezig met huizen kopen en kinderen krijgen.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 23:33:37 #4
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_28119335
waar het bij mij om gaat is gewoon puur dat ik totaal geen zin heb in dat serieus gebeuren. Ik wil gewoon debiel doen en doen en laten wat ik wil. Laat de rest maar huisje boompje beestje spelen dan doe ik wel lekker debiel.

Zelfde dat vrienden opeens vroeg naar huis gaan met stappen omdat ze anders gezeik krijgen met hun vriendin. Ik daar in tegen om tussen half 8 en 9 uur thuis en lig de volgende dag voor dood op bed en het mooiste is. NIEMAND zeikt daar over. Ja heel soms mijn moeder dat ik me even moet omdraaien omdat ik anders door lig plekken krijg of dat ik weg rot in me bed
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 23:35:03 #5
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28119387
herkenbaar
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  dinsdag 21 juni 2005 @ 23:36:07 #6
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_28119434
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 23:35 schreef Harry_Sack het volgende:
herkenbaar
En welk deel?
  dinsdag 21 juni 2005 @ 23:38:39 #7
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28119539
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 23:36 schreef ook_gek het volgende:

[..]

En welk deel?
Dat ik niet begrijp dat leeftijdsgenoten liever een saaie kutbaan willen, een huis willen kopen en kindertjes fokken (ja, zelfs met een kinderwagen willen lopen) in plaats van buiten spelen
  dinsdag 21 juni 2005 @ 23:39:47 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28119581
Herkent..
Over drie jaar word ik veertig en ik vind dat een heel raar, en ergens ook eng, gegeven.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 21 juni 2005 @ 23:41:04 #9
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28119621
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 23:39 schreef Copycat het volgende:
Herkent..
Over drie jaar word ik veertig en ik vind dat een heel raar, en ergens ook eng, gegeven.
jij wordt volgens mij oud van R&P. Is nergens voor nodig
  dinsdag 21 juni 2005 @ 23:44:29 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28119713
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 23:41 schreef Harry_Sack het volgende:
jij wordt volgens mij oud van R&P. Is nergens voor nodig

Dat valt gelukkig reuze mee.

Ik word ouder in jaren, net als jij...
En tegelijkertijd ook wijzer .
  dinsdag 21 juni 2005 @ 23:45:21 #11
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28119733
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 23:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat valt gelukkig reuze mee.

ik kan bijna niet wachten tot je iets slims zegt
pi_28119737
deels herkenbaar...
ik ben nu 29 en idd, iemand uit 1987.....? dan denk ik "o, toen luisterde ik die en die muziek en deed ik dat en dat".
tegelijkertijd, sinds ik fulltime werk, een jaar of 5 nu, is het helemaal niet zo snel gegaan als ik in eerste instantie had verwacht.
natuurlijk, je ziet mensen om je heen kinderen krijgen en zo, maar ik denk dat ouder worden hoofdzakelijk een state of mind is.
ik ga over 2 weekjes samenwonen en voor mijn leeftijd is dat misschien laat, maar ik doe mijn ding in mijn tempo en voel me zo oud als ik me wil voelen.
(hoewel, ik heb laatst aan een jongetje van 12 uitgelegd wat een LP is......)
je weet nooit wat er voor je staat, als de liftdeur opengaat
  dinsdag 21 juni 2005 @ 23:47:45 #13
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_28119811
Ik heb dat al gehad toen ik 30 werd.....

Sindsdien ben ik al wat jaartjes 28.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_28119819
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 23:44 schreef Copycat het volgende:

[..]
hoe ouder in de jaren hoe jonger in het hoofd, denk ik maar
pi_28119871
Er zijn nog wat mensen die dit herkennen. Vooral het naderen van de 30 zit mij dwars. Het is ook allemaal een state of mind, maar het gaat mij soms allemaal een klein beetje te snel. Als je kijkt hoe snel de afgelopen jaren zijn gegaan dan ben ik binnen no time 30, 40, 50......
pi_28119873
Heel herkenbaar!

Veel van mijn ex klasgenoten (vooral basisschool) hebben al kinderen, een hypotheek en een
drukke full time baan. Ik heb totaal geen raakvlakken meer met die mensen en ben ze dan ook
bijna allemaal uit het oog verloren. Ik hou mezelf gewoon niet met zulk soort zaken bezig!
Waar ik me dan dood aan kan ergeren is dat deze mensen je maar al te vaak als 'niet serieus'
bestempelen Ik noem het jaloezie! Ik doe wat ik wil, hoef met niets en niemand (kinderen)
rekening te houden en ga en sta waar ik wil! Geen hypotheek die mij hier houd! Ik ben blij met mijn manier van leven ( hoop wel snel een bevredigende opleiding/baan te vinden ) en ben van plan
voorlopig nog deze lijn aan te houden! Maar ik denk er wel meer over na dan een aantal jaar
geleden. De zorgeloosheid is voorbij!
pi_28119962
Herkenbaar. De meeste vriendinnen zijn al getrouwd en hebben minimaal een kind. Ik ben 27 en het lijkt tegenwoordig wel of ik drie keer per jaar jarig ben. De 30 nadert...
  dinsdag 21 juni 2005 @ 23:52:31 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28119969
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 23:45 schreef Harry_Sack het volgende:
ik kan bijna niet wachten tot je iets slims zegt
Ik ook niet...

Redelijke kans dat tegen die tijd Alzheimer er stilletjes insluipt... Ook zo'n angstaanjagend toekomstfantoom.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 23:54:56 #19
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28120038
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 23:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik ook niet...

Redelijke kans dat tegen die tijd Alzheimer er stilletjes insluipt... Ook zo'n angstaanjagend toekomstfantoom.
Ronald Plasterk heeft ooit beweert dat Indiase mensen er geen last van hebben omdat zij kurkuma door hun eten verwerken. Daar schijnt een stofje in te zitten waardoor alzheimer geblokkeerd wordt. Laat dat nou ook in huismerkborrelnootjes van de c1000 zitten
Nu ben ik dus bang voor korsakov
pi_28120086
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 23:49 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
De zorgeloosheid is voorbij!
Daar sla je de kop op de spijker. Dat zit mij denk ik grotendeels dwars. Ik begin steeds meer na te denken over de toekomst door mijn omgeving. Ik voel me gewoon nog jonger, misschien ook omdat mijn vriendin 4 jaar jonger is. De 30 die komt over 4 jaar en ik ben er geestelijk nog niet klaar voor. Voor mijn gevoel is de 30 nog erg ver weg.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 23:56:49 #21
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28120110
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 23:56 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Daar sla je de kop op de spijker. Dat zit mij denk ik grotendeels dwars. Ik begin steeds meer na te denken over de toekomst door mijn omgeving. Ik voel me gewoon nog jonger, misschien ook omdat mijn vriendin 4 jaar jonger is. De 30 die komt over 4 jaar en ik ben er geestelijk nog niet klaar voor. Voor mijn gevoel is de 30 nog erg ver weg.
Zo hoort het ook te zijn, makker
  dinsdag 21 juni 2005 @ 23:59:55 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28120201
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 23:52 schreef Xennia het volgende:
De 30 nadert...
De hele dag van mijn 30ste verjaardag voelde ik me ronduit kut. Het gevoel van "Nu ben ik dertig jaar oud en niets van wat ik dacht op mijn dertigste te 'hebben', heb ik" overheerste.
Tot ik me 's avonds in een prachtig jurkje wurmde en de (fake) champagne ontkurkte met een select gezelschap. Het begin van een geweldig feestje. Toen was het goed .

Hoop dat hetzelfde mirakel zich over drie jaar voordoet...
pi_28120274
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 23:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

De hele dag van mijn 30ste verjaardag voelde ik me ronduit kut. Het gevoel van "Nu ben ik dertig jaar oud en niets van wat ik dacht op mijn dertigste te 'hebben', heb ik" overheerste.
Tot ik me 's avonds in een prachtig jurkje wurmde en de (fake) champagne ontkurkte met een select gezelschap. Het begin van een geweldig feestje. Toen was het goed .

Ik voel me al paar jaar kut met verjaardagen. Geen zin om ouder te worden.

Of ja ik wil wel lang leven maar het gevoel van het ouder worden is zo kut.
pi_28120317
quote:

[..]

Ik vier mijn verjaardag nooit.
Het is inderdaad niet eens zo zeer dat ik ouder word, maar wel dat ik nog niet daar ben waar ik had willen zijn. Verder heb ik er niet zo veel last van. Zaterdag bij het stappen werd mijn legitimatie nog gevraagd omdat je 21 moet zijn
pi_28120355
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:04 schreef Xennia het volgende:
Zaterdag bij het stappen werd mijn legitimatie nog gevraagd omdat je 21 moet zijn
Ja maar dat lijkt mij zo extra kut. Was ik nog maar 21. De harde realiteit is dat je stuk ouder bent. Dat zit mij juist zo dwars.
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:04 schreef Xennia het volgende:
Ik vier mijn verjaardag nooit.
Herkenbaar Ik vier het sinds 3 jaar ook niet meer. Slap excuus elke keer. Gewoon omdat ik het kut vind om ouder te worden. I need some help
pi_28120428
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:05 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ja maar dat lijkt mij zo extra kut. Was ik nog maar 21. De harde realiteit is dat je stuk ouder bent. Dat zit mij juist zo dwars.
Ik zou echt niet meer de persoon willen zijn die ik op mijn 21e was. Laat mij maar voor altijd 27 blijven of zo.

Mijn verjaardag vier ik al niet meer sinds ik uit huis ging op mijn 18e. Niet eens zo zeer vanwege het ouder worden, maar gewoon omdat ik het belachelijk vind de dag te vieren waarop ik geboren werd en dan verplicht een feestje moeten geven waar ik toch geen flikker aan vind
  woensdag 22 juni 2005 @ 00:09:19 #27
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28120477
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:05 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ja maar dat lijkt mij zo extra kut. Was ik nog maar 21.
Op een gegeven moment ga je dat soort dingen waarderen... heus. .

Maar ik ben eerlijk gezegd wel verdomd blij dat ik nog altijd jonger word geschat. 21 red ik niet meer, maar 28, 29 vind ik erg lekker om te horen..
pi_28120487
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:07 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik zou echt niet meer de persoon willen zijn die ik op mijn 21e was. Laat mij maar voor altijd 27 blijven of zo
Ik zou niet de persoon willen zijn die ik toen was, maar ik zou wel graag de leeftijd hebben. Het idee dat ik veel meer keuzes kan maken enzo, dat je toekomst minder vast staat. Er zijn dan nog zoveel dingen die je kan doen voordat het echte serieuze leven begint. Ik kan het niet echt goed uitleggen
pi_28120506
quote:

[..]
that's the spirit!
pi_28120564
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:09 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ik zou niet de persoon willen zijn die ik toen was, maar ik zou wel graag de leeftijd hebben. Het idee dat ik veel meer keuzes kan maken enzo, dat je toekomst minder vast staat. Er zijn dan nog zoveel dingen die je kan doen voordat het echte serieuze leven begint. Ik kan het niet echt goed uitleggen
Maar bij die leeftijd hoort nou eenmaal de persoon die je toen was. Je kon toen onmogelijk al de wijsheid hebben die je nu wel hebt.
  woensdag 22 juni 2005 @ 00:12:48 #31
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28120565
Ik heb geen spijt van dingen die ik heb gedaan, keuze die ik heb gemaakt.
Hoewel... de keuze om te verhuizen voor de liefde behoort niet tot mijn slimste beslissingen.
Maar spijt hebben over hoe je leven verloopt aan de hand van keuze, kans of catastrofe, is zonde.
  woensdag 22 juni 2005 @ 00:14:34 #32
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_28120595
Ik word binnenkort 24 en hoor al diverse mensen om me heen dat ze willen gaan trouwen, zwanger zijn of kinderen willen krijgen. Mijn god, ik kom net om de hoek kijken in de wereld heb ik het idee...
Om me nu al te gaan binden dmv huisje,boompje en beestje benauwd me enorm.
pi_28120602
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:12 schreef Xennia het volgende:

[..]

Maar bij die leeftijd hoort nou eenmaal de persoon die je toen was. Je kon toen onmogelijk al de wijsheid hebben die je nu wel hebt.
Ja daar heb je ook 100% gelijk in. Maar daar zit nu net het probleem. Ik ben helemaal tevreden hoe ik nu leef alleen vind ik het moeilijk om elk jaar ouder te worden. Ik zie er nu al tegen de dag op dat ik weer een jaar ouder word. Het gaat allemaal veeeeeel te snel.
pi_28120677
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:14 schreef Xebrozius het volgende:
Ik word binnenkort 24 en hoor al diverse mensen om me heen dat ze willen gaan trouwen, zwanger zijn of kinderen willen krijgen. Mijn god, ik kom net om de hoek kijken in de wereld heb ik het idee...
Om me nu al te gaan binden dmv huisje,boompje en beestje benauwd me enorm.
Het valt me wel op dat ik veel minder raakvlakken heb met dat soort mensen. Ik ga alleen nog met mensen om die daar nog helemaal niet mee bezig zijn. Ik zit op een heel ander level nog steeds.

Mensen die praten over huisje, trouwen vind ik ontzettend saai en dat benauwd mij allemaal een beetje.
  woensdag 22 juni 2005 @ 00:18:35 #35
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28120685
30, toch een mooi rond getal

swingen in een colbert met zweetplekken onder je oksels, zoals je dat vroeger verafschuwde, met de auto ergens naartoe gaan, de jeugd "het" maar eens op laten knappen, dat soort dingen
  woensdag 22 juni 2005 @ 00:20:37 #36
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_28120735
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:18 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Het valt me wel op dat ik veel minder raakvlakken heb met dat soort mensen. Ik ga alleen nog met mensen om die daar nog helemaal niet mee bezig zijn. Ik zit op een heel ander level nog steeds.

Mensen die praten over huisje, trouwen vind ik ontzettend saai en dat benauwd mij allemaal een beetje.
Ja, idem voor mij dus. Maar er is blijkbaar een groep die juist wel houdt van die zekerheid en garantie tot een 'goed' leven. Lekker makkelijk toch? Werken, beetje neuken, beetje weekend vieren, kind krijgen, beetje neuken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, beetje neuken, vakantie vieren, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, 2e kind krijgen.
Schiet me dan meteen maar dood .
pi_28120854
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:20 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ja, idem voor mij dus. Maar er is blijkbaar een groep die juist wel houdt van die zekerheid en garantie tot een 'goed' leven. Lekker makkelijk toch? Werken, beetje neuken, beetje weekend vieren, kind krijgen, beetje neuken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, beetje neuken, vakantie vieren, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, 2e kind krijgen.
Schiet me dan meteen maar dood .
Same here

Als ik met dat soort gasten sta te praten ga ik juist denken hoe snel het leven gaat. Paar jaar terug was er nog niks aan het handje. Nu zie je die gasten nooit meer in de kroeg en wanneer je ze ziet hebben ze 24/7 hun wijf erbij staan met verhalen over de hypotheek. Van die geforceerde gesprekken krijg je dan. Nee bedankt ik ga liever gewoon met mensen om die in mijn ogen nog druk in het leven staan.
pi_28120857
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 23:39 schreef Copycat het volgende:
Herkent..
oeh..... kan best een leuke leeftijd zijn.....

ahum..... on topic...

Ik word over een maand 31. Toen ik 30 werd had ik heel even het gevoel dat ik inderdaad nu maar eens volwassen moest doen: vrouw zoeken, naar mijn grot slepen aan haar haren, kindjes maken, bbq-en met schoonouders op een iet wat verveelde zondag middag, labrador aanschaffen en meer van die dingen.
Totdat ik het zag bij mijn vrienden....... Ik val ze niet af, ik val ze nooit af. Ze leven alleen een heel ander leven dan ik dat doe. Bijna iedereen heeft een vriendin/vrouw, een stel heeft een kind, de ander bijna, nog een gaat in augustus trouwen, de ander probeert wanhopig kinderen krijgen wat niet helemaal lukt helaas, gesprekken gaan over kinderkamers, hypotheken, koopwoningen en lease-auto's.....
En ik heb een 1 kamer appertement, mijn rijbewijs moet nog komen, ik wil GEEN kinderen, en vrouwen.... Dat is een lang verhaal.

Ik leef mijn leven, zij die van hun, met alle respect die we hebben voor elkaar. Ik sleep ze mee de kroeg in of naar een concert, zij binden me vast in hun tuinstoel om op zondag middag te bbq-en en elke vijf minuten mij de opmerking naar mijn hoofd slingerend dat ik maar eens burgerlijk moet worden, terwijl ze me een nieuw biertje geven.

Halfgedraaide moet halve gare gaan heten denk ik. No worry;s dude, burgelijk kan je altijd worden. Het gaat soms razend snel, het is maar net hoe je je leven indeelt. En de mine gaat snel, maar ik geniet me suf...
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  woensdag 22 juni 2005 @ 00:28:59 #39
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28120934
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:25 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Same here

Als ik met dat soort gasten sta te praten ga ik juist denken hoe snel het leven gaat. Paar jaar terug was er nog niks aan het handje. Nu zie je die gasten nooit meer in de kroeg en wanneer je ze ziet hebben ze 24/7 hun wijf erbij staan met verhalen over de hypotheek. Van die geforceerde gesprekken krijg je dan. Nee bedankt ik ga liever gewoon met mensen om die in mijn ogen nog druk in het leven staan.
nee, collega's dan die het alleen maar over kinderen kunnen hebben. Dat zijn tegenwoordig ook mannen
  woensdag 22 juni 2005 @ 00:29:20 #40
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_28120941
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:25 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Same here

Erg herkenbaar inderdaad, zodra ze samenwonen/getrouwd zijn gaan veel van die lui "saampjes de dingen doen". Leuk en aardig, maar ik ga op stap met een vriend denk ik dan, maar nee hoor zijn wormvormige aanhangsel zorgt wel dat vriendlief veranderd in een mak schaap waardoor ik die avond net zo goed een biertje had kunnen drinken met een doofstom persoon dat blind is. .
pi_28120943
Herkenbaar

Ben ook niet meer zo verjaardagen "vieren", maar dat is pas vanaf mijn 36e ofzo

Maar ik zie nergens tegen op, alle voorwaarden voor lekker leven zijn aanwezig,
en nog bijna vakantie ook
pi_28120946
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:25 schreef zwaaibaai het volgende:

Halfgedraaide moet halve gare gaan heten denk ik. No worry;s dude, burgelijk kan je altijd worden. Het gaat soms razend snel, het is maar net hoe je je leven indeelt. En de mine gaat snel, maar ik geniet me suf...
Alle dingen die jij hebt opgenoemd daar ben ik nog lang niet mee bezig. Ik heb ook geen zin om daarmee bezig te zijn. Maar je omgeving zie je veranderen en dat kan soms best confronterend zijn. Ik heb een vriendin maar samenwonen zie ik nog niet zitten. Ik ben nu aan het afstuderen, maar ik ga de studententijd erg missen. Ik geniet nu van het leven en dat wil ik ook voor geen goud veranderen maar daarbij kan het ouder worden me soms wel bekruipen. Daar is niks halve gare aan denk ik.
pi_28120950
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Op een gegeven moment ga je dat soort dingen waarderen... heus. .

Maar ik ben eerlijk gezegd wel verdomd blij dat ik nog altijd jonger word geschat. 21 red ik niet meer, maar 28, 29 vind ik erg lekker om te horen..
Ik word meestal 25 geschat dus jouw lot is ook de mijne...... Op je 40e zie je er uit als een jonge godin van 30..... En ik dan een adonis ...

kom maar op met die foto's
burgerweeshuis
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  woensdag 22 juni 2005 @ 00:30:43 #44
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_28120975
Sow herkenbaar..
Ben al jaren 16... En bang om ouder te worden ook.
Oud worden is niet leuk.. Ik vind ook nog steeds dezelfde dingen leuk als toen ik 18 was
Nou ja, ik vier al jaren mijn verjaardag niet meer, dus ik weet niet beter dan dat ik begin 20 ben
pi_28120983
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:29 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Erg herkenbaar inderdaad, zodra ze samenwonen/getrouwd zijn gaan veel van die lui "saampjes de dingen doen". Leuk en aardig, maar ik ga op stap met een vriend denk ik dan, maar nee hoor zijn wormvormige aanhangsel zorgt wel dat vriendlief veranderd in een mak schaap waardoor ik die avond net zo goed een biertje had kunnen drinken met een doofstom persoon dat blind is. .
En dan gaan ze vragen stellen van goh is jou vriendin er niet bij?
Nee ik ben gewoon met een paar vrienden lekker stappen en zij met vriendinnen, dat doen wij erg vaak en vinden wij wel zo prettig. En dan kijken ze je ook zo wereldvreemd aan
  woensdag 22 juni 2005 @ 00:32:48 #46
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_28121016
Die vrienden met huisje-boompje-beestjuh zijn trouwens wel handig met dit weer. Heb mezelf al twee dagen uitgenodigd om lekker in hun tuin te zitten
Hebben zij ook nog eens wat leuks meegemaakt
pi_28121019
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:30 schreef Frenkie het volgende:
Sow herkenbaar..
Ben al jaren 16... En bang om ouder te worden ook.
Oud worden is niet leuk.. Ik vind ook nog steeds dezelfde dingen leuk als toen ik 18 was
Nou ja, ik vier al jaren mijn verjaardag niet meer, dus ik weet niet beter dan dat ik begin 20 ben
En hou oud ben je werkelijk?
pi_28121031
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:31 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Nee ik ben gewoon met een paar vrienden lekker stappen en zij met vriendinnen, dat doen wij erg vaak en vinden wij wel zo prettig. En dan kijken ze je ook zo wereldvreemd aan
Wel eens aan gedacht dat die vrouw-wezens die mee gaan ook gezellig kunnen zijn. Ik vermaak me soms prima met een stel..
burgerweeshuis
  woensdag 22 juni 2005 @ 00:33:26 #49
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_28121032
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:32 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

En hou oud ben je werkelijk?
16
  woensdag 22 juni 2005 @ 00:33:42 #50
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_28121039
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:18 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Dat is echt vreselijk. Moet er niet aan denken dat je het alleen nog maar over dat soort dingen gaat praten ook. Zoals ik mijn ouders hoor doen op familiefeestjes en zoals je zelf ook moet praten als je erbij gaat zitten. Het gaat alleen maar over actualiteiten (die ik natuurlijk allang op de frontpage heb besproken ), het weer of over het verkeer (waar de files allemaal stonden enzo reuze boeiend...). Owja en natuurlijk ook over de prestaties van hun kinderen, ff vergelijken of alle kids nog wel goed op koers liggen "zoals het hoort".
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_28121059
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:33 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Wel eens aan gedacht dat die vrouw-wezens die mee gaan ook gezellig kunnen zijn. Ik vermaak me soms prima met een stel..
In de meeste gevallen niet. De mannen zijn dan toch altijd wel anders in hun gedrag. Niet dat ze normaal meteen vreemd gaan maar gewoon de gesprekken en alles is toch anders. Hoeft niet altijd maar vaak wel.
  woensdag 22 juni 2005 @ 00:35:11 #52
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_28121064
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:33 schreef Frenkie het volgende:

[..]

16
maal 2 gok ik zo.
  woensdag 22 juni 2005 @ 00:36:16 #53
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_28121091
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:35 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

maal 2 gok ik zo.
Nee man
25...
Maar ik zie er jonger uit.. trek ook nog jonge meisjes aan
pi_28121107
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:36 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Nee man
25...
Mjah zolang lijkt de 16 niet geleden (voor mijn gevoel).

Maar het is al bijna 10 jaar geleden
  woensdag 22 juni 2005 @ 00:37:15 #55
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_28121112
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:31 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Oehhhhhhhhhhhh!
Dat is nog vééééél erger, als meerder stelletjes op stap gaan.. De meiden bij de meiden en de jongens bij de jongens. En dikke lol hebben maar om 01:00 is het feest afgelopen want dan gaat die hele groep meiden een beetje verveeld voor zich uit lopen kijken en dan worden ze pronto weggebracht. En daar sta je dan met nog wat vrienden om door te gaan tot 06:00...
Ter plekke executeren dat soort wijven!
  woensdag 22 juni 2005 @ 00:38:09 #56
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_28121126
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:36 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Nee man
25...
Ik vind je anders wel eruit zien als 32, zo gedraag je je namelijk ook.
pi_28121135
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:37 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Oehhhhhhhhhhhh!
Dat is nog vééééél erger, als meerder stelletjes op stap gaan.. De meiden bij de meiden en de jongens bij de jongens. En dikke lol hebben maar om 01:00 is het feest afgelopen want dan gaat die hele groep meiden een beetje verveeld voor zich uit lopen kijken en dan worden ze pronto weggebracht. En daar sta je dan met nog wat vrienden om door te gaan tot 06:00...
of je vrienden hebben geen smaak wat vrouwen betreft.....

Ik kom ze ook tegen, maar een hele groep.....
burgerweeshuis
  woensdag 22 juni 2005 @ 00:38:54 #58
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_28121143
Ach ouder worden heeft vast ook wel voordelen. Moet ze alleen nog effe ontdekken...
Het is vast niet. Leven-> oud worden -> doodgaan
pi_28121147
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:37 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Oehhhhhhhhhhhh!
Daarom heb ik een hekel aan stelletjes. Ik ga gewoon overal met mijn vrienden heen en met vrouwen niets te maken. Als ik naar Amsterdam ga om lekker te stappen no problem. Als zij naar Belgie gaat ook no problem. Zo wil ik dat ook graag houden maar dat snappen sommige mensen nou eenmaal niet. Of ze willen elkaar rond 1 uur idd tegen komen om maar weer veilig naar huis te gaan.
  woensdag 22 juni 2005 @ 00:39:42 #60
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_28121163
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:38 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ik vind je anders wel eruit zien als 32, zo gedraag je je namelijk ook.
straks ga je nog zeggen dat ik zo volwassen over kom
  woensdag 22 juni 2005 @ 00:40:07 #61
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_28121173
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:38 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

of je vrienden hebben geen smaak wat vrouwen betreft.....

Ik kom ze ook tegen, maar een hele groep.....
Het zijn wel leuke meiden hoor, maar hun wil is wet... Die lui veranderen dan opeens in graatloze weekdieren zonder gevoeld van eigenwaarde...
Hier heb je de autosleutels schat, ik pak wel een taxi of blijf pitten bij Xebro zoals vroeger... Maar nee hoor... "morgenvroeg moeten we naar patries d'r ouders"
  woensdag 22 juni 2005 @ 00:40:29 #62
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_28121181
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:39 schreef Frenkie het volgende:

[..]

straks ga je nog zeggen dat ik zo volwassen over kom
Je bent me net voor, zie je wel dat je uitermate volwassen bent?
  woensdag 22 juni 2005 @ 00:41:17 #63
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_28121195
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:40 schreef Xebrozius het volgende:
"morgenvroeg moeten we naar patries d'r ouders"
Ben jij een vriendje van vriendje van MikeyMo
pi_28121202
quote:

[..]

Het zijn wel leuke meiden hoor, maar hun wil is wet... Die lui veranderen dan opeens in graatloze weekdieren zonder gevoeld van eigenwaarde...
Hier heb je de autosleutels schat, ik pak wel een taxi of blijf pitten bij Xebro zoals vroeger... Maar nee hoor... "morgenvroeg moeten we naar patries d'r ouders"
oh jezus, da;s heel erg
burgerweeshuis
  woensdag 22 juni 2005 @ 00:42:10 #65
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_28121217
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:41 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ben jij een vriendje van vriendje van MikeyMo
Nee man... maar een van die meiden heet nou eenmaal Patricia.

Patricia Kamper zoals ik haar liefkozend noem .
pi_28121256
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:42 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Nee man... maar een van die meiden heet nou eenmaal Patricia.

Patricia Kamper zoals ik haar liefkozend noem .
met of zonder kermis outfit?

ok ok slowchat, ontopic dan maar....
burgerweeshuis
pi_28121259
quote:

[..]

Dit is echt herkenbaar in mijn omgeving. Dat zijn vaak ook de types die al bezig zjin met hypotheken en shit. Denk je eindelijk dat die gast een beetje los is. Kom dat wijf van hem alles verneuken. BAH
  woensdag 22 juni 2005 @ 00:44:38 #68
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_28121269
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:41 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

oh jezus, da;s heel erg
Daarom ga ik nu ook meer om met gelijkgestemden. Lang leve de lol. Streaken op een atletiekbaan, 's nachts een fikke stoken op de hoornse plas, lamachuns eten bij de Turk, filmmarathons etc etc. Zonder dat ik rekening moet houden qua tijd ( dat zal ook zo blijven als ik ga samenwonen trouwens, ik sta met dat soort dingen erg op mijn strepen. Haar leven, mijn leven...)
pi_28121305
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:44 schreef Xebrozius het volgende:

[..]
( dat zal ook zo blijven als ik ga samenwonen trouwens, ik sta met dat soort dingen erg op mijn strepen. Haar leven, mijn leven...)
Op dat punt denk ik er precies hetzelfde over. Ik heb dat momenteel al zo geregeld en wanneer ik ga samen wonen ( ) zal dat zeker niet veranderen.
  woensdag 22 juni 2005 @ 00:46:36 #70
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_28121318
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:44 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Dit is echt herkenbaar in mijn omgeving. Dat zijn vaak ook de types die al bezig zjin met hypotheken en shit. Denk je eindelijk dat die gast een beetje los is. Kom dat wijf van hem alles verneuken. BAH
Het is natuurlijk meer zijn schuld dan de hare. Hij is een watje.. nou ja samen zijn ze duf
Hij zal het wel willen dan he...

Voor vrouwen ben ik niet zo bang... maar oud worden wel... kan ik niet gewoon altijd 22 blijven ofzo?? Beetje skiën, beetje bijklussen in de zomer, beetje neuken, beetje zuipen, beetje feest.. en soms stoere dingen doen..

Als ik straks maar niet zo'n bange angsthaas wordt die niks meer durft
pi_28121338
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:46 schreef Frenkie het volgende:
Voor vrouwen ben ik niet zo bang... maar oud worden wel...
  woensdag 22 juni 2005 @ 00:49:55 #72
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_28121393
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:47 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ik vrees vrouwen die ouder worden... Die kunnen steeds beter manipuleren en je subtiel om d'r vinger winden. Naarmate jij ouder wordt zullen vrouwen sluwer worden. Van die testosteron-zoekende-raketten die zo snel mogelijk jouw zaad in je willen om kinderen te baren "nu het nog kan"
pi_28121406
quote:

[..]

Dan kun je beter op je vrienden afknappen dan op die wijven lijkt me
  woensdag 22 juni 2005 @ 00:51:49 #74
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_28121443
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:49 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ik vrees vrouwen die ouder worden... Die kunnen steeds beter manipuleren en je subtiel om d'r vinger winden. Naarmate jij ouder wordt zullen vrouwen sluwer worden. Van die testosteron-zoekende-raketten die zo snel mogelijk jouw zaad in je willen om kinderen te baren "nu het nog kan"
Ja nu ben ik echt bang

Dit is een verboden gedachten..
* Frenkie zingt hard liedjes...
  woensdag 22 juni 2005 @ 00:53:33 #75
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_28121483
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:50 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dan kun je beter op je vrienden afknappen dan op die wijven lijkt me
Zolang ik nog van ze hoor is er niets aan de hand hoor, ik heb meer problemen met vrienden die nooit meer wat van zich laten horen totdat de relatie uit is. Die hoeven niet te rekenen op sympathie en mededogen van mijn kant.
pi_28121486
quote:

[..]

gewoon dumpen die wijven en een jong groen blaadje zoeken.
pi_28121502
quote:

[..]

Daar kijk ik altijd voor uit bij daten en zo... Rammelende eierstokken hoor je al in de verte, maar die raketten zijn moeilijker te ontwijken ja.... Vooral als het listig word
burgerweeshuis
pi_28121515
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:44 schreef Xebrozius het volgende:
Zonder dat ik rekening moet houden qua tijd ( dat zal ook zo blijven als ik ga samenwonen trouwens, ik sta met dat soort dingen erg op mijn strepen. Haar leven, mijn leven...)
Zo zie ik dat ook. Als ik ga stappen kan het gebeuren dat ik om 4 uur thuis kom, om 7 uur, of dat ik nog een afterparty meepak tot 12 uur. Voor mijn vertrek zei ik dan ook: ik heb geen idee hoe laat ik thuis kom, je ziet me wel verschijnen
pi_28121527
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:53 schreef Xebrozius het volgende:
ik heb meer problemen met vrienden die nooit meer wat van zich laten horen totdat de relatie uit is.
Hahahah ook weer zo herkenbaar. Dat soort gasten kots ik zo hard uit. Die heb je overal. Jaar niet meer gezien. Relatie uit. Opeens elke week weer in de kroeg te vinden. Vind een nieuw mokkel en is voorlopig niet meer te zien. Lijkt wel een soort van holbewoner die een prooi zoekt. Sjonge sjonge wat heb ik een hekel aan dat soort gasten.
pi_28121530
quote:

[..]

woensdag 22 juni 2005 @ 00:56:36 #81
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_28121543
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:55 schreef Xennia het volgende:

[..]

Zo zie ik dat ook. Als ik ga stappen kan het gebeuren dat ik om 4 uur thuis kom, om 7 uur, of dat ik nog een afterparty meepak tot 12 uur. Voor mijn vertrek zei ik dan ook: ik heb geen idee hoe laat ik thuis kom, je ziet me wel verschijnen
Dat zijn zeldzame relaties. Koester die relaties of de herinnering.
  woensdag 22 juni 2005 @ 00:57:46 #82
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_28121561
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:55 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Hahahah ook weer zo herkenbaar. Dat soort gasten kots ik zo hard uit. Die heb je overal. Jaar niet meer gezien. Relatie uit. Opeens elke week weer in de kroeg te vinden. Vind een nieuw mokkel en is voorlopig niet meer te zien. Lijkt wel een soort van holbewoner die een prooi zoekt. Sjonge sjonge wat heb ik een hekel aan dat soort gasten.
Dat zijn kerels die nooit los hebben kunnen komen van moeders tiet, die hunkeren er elke dag weer naar .
pi_28121567
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:53 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Zolang ik nog van ze hoor is er niets aan de hand hoor, ik heb meer problemen met vrienden die nooit meer wat van zich laten horen totdat de relatie uit is. Die hoeven niet te rekenen op sympathie en mededogen van mijn kant.
Ik ben allergisch voor mensen zonder eigen wil. Voor mensen die zich maar blijven aanpassen aan de ander. Daarom ben ik waarschijnlijk ook ongeschikt voor relaties. Daar zal het wel aan liggen dan.
pi_28121568
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 23:47 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb dat al gehad toen ik 30 werd.....

Sindsdien ben ik al wat jaartjes 28.
Is ook een idee! Die hou ik er in..
Ik kan natuurlijk ook gewoon terug gaan tellen hč
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_28121591
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:57 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik ben allergisch voor mensen zonder eigen wil. Voor mensen die zich maar blijven aanpassen aan de ander. Daarom ben ik waarschijnlijk ook ongeschikt voor relaties. Daar zal het wel aan liggen dan.
relaties is toch geven en nemen? Allebei een beetje toegeven en je krijgt er een hoop voor terug? Behalve dan wat uitgaan betreft?

hadden we het niet over ouder worden?
burgerweeshuis
pi_28121602
quote:

[..]

Onzin je moet een persoon zoeken die een eigen wil heeft en ook belangrijk, een eigen leven waar hij belang aan hecht.
pi_28121604
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:56 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Dat zijn zeldzame relaties. Koester die relaties of de herinnering.
Nee hoor, zo zijn al mijn relaties
  woensdag 22 juni 2005 @ 01:01:31 #88
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_28121628
quote:

[..]

Het probleem is dat ik een dominant persoon ben en op mijn best ben als mijn partner ook dominant is. Het houdt de relatie scherp en spannend maar zorgt ook voor veel ruzie en gezeik.
Het beste is een persoon die zich enigzins aan mij aanpast en geen lastige vragen stelt als "wanneer ben je terug?" "Waar ga je heen?" en "Waarom ligt zij naakt bij jou in bed?"
pi_28121644
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 01:01 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Waarom ligt zij naakt bij jou in bed?"
Ja Vooral dat
burgerweeshuis
  woensdag 22 juni 2005 @ 01:03:30 #90
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_28121655
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 01:02 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Ja Vooral dat
Ik ben tot nu toe in elke lange relatie vreemdgegaan (klinkt nogal dramatisch, het is maar tweemaal voorgekomen dus), dus het zou ideaal zijn als er daadwerkelijk zo'n meid bestond.
De korte relaties van minder dan een half jaar zijn eigenlijk standaard vreemdgaan relaties.
pi_28121704
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 01:03 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ik ben tot nu toe in elke lange relatie vreemdgegaan (klinkt nogal dramatisch, het is maar tweemaal voorgekomen dus), dus het zou ideaal zijn als er daadwerkelijk zo'n meid bestond.
De korte relaties van minder dan een half jaar zijn eigenlijk standaard vreemdgaan relaties.
Hahah dat houd het leven in ieder geval spannend. En maakt niet uit je bent nog geen 30 he!
Daarna begint het serieuze leven pas met misschien blijvende relaties. Dit zijn gewoon losse flodders.
  woensdag 22 juni 2005 @ 01:06:59 #92
73259 Monus
ĄViva Espaņa, coņo!
pi_28121714
Toen ik 30 werd had ik iets van "Op je 29ste kan je nog zeggen ik ben een oudere jongere. Op je 30ste ben je gewoon een ouwe zemelaar." Gelukig ben ik daar overheen gekomen. En zoals iemand eerder zegt het is een state of mind en ik voel me tegenwoordig jonger dan toen ik 16 was.
pi_28121720
quote:

[..]

Een meid die dat tolereert is waarschijnlijk niet erg dominant en zul jij als een voetveeg behandelen ergo je verliest je respect en interesse voor haar
pi_28121726
quote:

[..]

Kun je dit niet voor de tijd melden dan?
Heej, ik zie een relatie met jou wel zitten, maar ga me niet vragen om je trouw te blijven.
Heeft zij geen recht van spreken, want je bent eerlijk geweest toch?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_28121749
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 01:06 schreef Monus het volgende:
Toen ik 30 werd had ik iets van "Op je 29ste kan je nog zeggen ik ben een oudere jongere. Op je 30ste ben je gewoon een ouwe zemelaar." Gelukig ben ik daar overheen gekomen. En zoals iemand eerder zegt het is een state of mind en ik voel me tegenwoordig jonger dan toen ik 16 was.
Ouwe zemelaar
''Je bent zo jong als je je voelt'' wordt enkel gebruikt door oude mensen
pi_28121752
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 01:07 schreef paddy het volgende:.
Een eerlijke klootzak dus
  woensdag 22 juni 2005 @ 01:09:04 #97
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_28121753
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 01:06 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Hahah dat houd het leven in ieder geval spannend. En maakt niet uit je bent nog geen 30 he!
Daarna begint het serieuze leven pas.
Mensen hebben altijd een of ander verdraaid ideaal waarin ze in de volle overtuiging zijn dat de wereld er voor hun is en dat zij er zijn voor de wereld. Ik maak me geen illusies, als ik er niet was konden 1000 andere HBO'ers mijn werk doen, als ik er niet was konden 1000 anderen over mijn ex-vriendinnen heen, als ik er niet was, woonde er wel iemand anders in mijn droomhuis of reed in mijn auto.
Mijn leven zal dus nooit echt serieus zijn omdat ik het leven simpelweg niet serieus neem.
pi_28121762
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 01:07 schreef Xennia het volgende:

[..]

Een meid die dat tolereert is waarschijnlijk niet erg dominant en zul jij als een voetveeg behandelen ergo je verliest je respect en interesse voor haar
Of zij ziet een vrije relatie ook wel zitten.
Ik moet er niet aan denken, maar ze zijn er wel hoor.
Of zou hij bedoelen, dat hij de enige is die vreemd mag gaan.
  woensdag 22 juni 2005 @ 01:10:25 #99
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_28121773
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 01:07 schreef paddy het volgende:

[..]

Kun je dit niet voor de tijd melden dan?
Heej, ik zie een relatie met jou wel zitten, maar ga me niet vragen om je trouw te blijven.
Dat doe ik ook, mijn huidige vriendin zit ook op fok en die is daar allang van op de hoogte hoor.
Anders had ik dit echt niet gepost zonder dat eerst aan haar te vertellen.
  woensdag 22 juni 2005 @ 01:10:26 #100
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_28121775
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 01:08 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ouwe zemelaar
Kijk nou uit je weet hoe snel de tijd gaat. Wij zijn heel snel ook al zo oud
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: