Ik zou echt niet meer de persoon willen zijn die ik op mijn 21e was. Laat mij maar voor altijd 27 blijven of zo.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:05 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ja maar dat lijkt mij zo extra kut. Was ik nog maar 21. De harde realiteit is dat je stuk ouder bent. Dat zit mij juist zo dwars.![]()
Op een gegeven moment ga je dat soort dingen waarderen... heus.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:05 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ja maar dat lijkt mij zo extra kut. Was ik nog maar 21.
Ik zou niet de persoon willen zijn die ik toen was, maar ik zou wel graag de leeftijd hebben. Het idee dat ik veel meer keuzes kan maken enzo, dat je toekomst minder vast staat. Er zijn dan nog zoveel dingen die je kan doen voordat het echte serieuze leven begint. Ik kan het niet echt goed uitleggenquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:07 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zou echt niet meer de persoon willen zijn die ik op mijn 21e was. Laat mij maar voor altijd 27 blijven of zo
that's the spirit!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tot ik me 's avonds in een prachtig jurkje wurmde en de (fake) champagne ontkurkte met een select gezelschap. Het begin van een geweldig feestje. Toen was het goed.
Maar bij die leeftijd hoort nou eenmaal de persoon die je toen was. Je kon toen onmogelijk al de wijsheid hebben die je nu wel hebt.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:09 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik zou niet de persoon willen zijn die ik toen was, maar ik zou wel graag de leeftijd hebben. Het idee dat ik veel meer keuzes kan maken enzo, dat je toekomst minder vast staat. Er zijn dan nog zoveel dingen die je kan doen voordat het echte serieuze leven begint. Ik kan het niet echt goed uitleggen![]()
Ja daar heb je ook 100% gelijk in. Maar daar zit nu net het probleem. Ik ben helemaal tevreden hoe ik nu leef alleen vind ik het moeilijk om elk jaar ouder te worden. Ik zie er nu al tegen de dag op dat ik weer een jaar ouder word. Het gaat allemaal veeeeeel te snel.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:12 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar bij die leeftijd hoort nou eenmaal de persoon die je toen was. Je kon toen onmogelijk al de wijsheid hebben die je nu wel hebt.
Het valt me wel op dat ik veel minder raakvlakken heb met dat soort mensen. Ik ga alleen nog met mensen om die daar nog helemaal niet mee bezig zijn. Ik zit op een heel ander level nog steeds.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:14 schreef Xebrozius het volgende:
Ik word binnenkort 24 en hoor al diverse mensen om me heen dat ze willen gaan trouwen, zwanger zijn of kinderen willen krijgen. Mijn god, ik kom net om de hoek kijken in de wereld heb ik het idee...
Om me nu al te gaan binden dmv huisje,boompje en beestje benauwd me enorm.
Ja, idem voor mij dus. Maar er is blijkbaar een groep die juist wel houdt van die zekerheid en garantie tot een 'goed' leven. Lekker makkelijk toch? Werken, beetje neuken, beetje weekend vieren, kind krijgen, beetje neuken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, beetje neuken, vakantie vieren, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, 2e kind krijgen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:18 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat ik veel minder raakvlakken heb met dat soort mensen. Ik ga alleen nog met mensen om die daar nog helemaal niet mee bezig zijn. Ik zit op een heel ander level nog steeds.
Mensen die praten over huisje, trouwen vind ik ontzettend saai en dat benauwd mij allemaal een beetje.
Same herequote:Op woensdag 22 juni 2005 00:20 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja, idem voor mij dus. Maar er is blijkbaar een groep die juist wel houdt van die zekerheid en garantie tot een 'goed' leven. Lekker makkelijk toch? Werken, beetje neuken, beetje weekend vieren, kind krijgen, beetje neuken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, beetje neuken, vakantie vieren, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, werken, 2e kind krijgen.
Schiet me dan meteen maar dood.
oeh..... kan best een leuke leeftijd zijn.....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:39 schreef Copycat het volgende:
Herkent..
Over drie jaar word ik veertig en ik vind dat een heel raar, en ergens ook eng, gegeven.
nee, collega's dan die het alleen maar over kinderen kunnen hebben. Dat zijn tegenwoordig ook mannenquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:25 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Same here![]()
Als ik met dat soort gasten sta te praten ga ik juist denken hoe snel het leven gaat. Paar jaar terug was er nog niks aan het handje. Nu zie je die gasten nooit meer in de kroeg en wanneer je ze ziet hebben ze 24/7 hun wijf erbij staan met verhalen over de hypotheek. Van die geforceerde gesprekken krijg je dan. Nee bedankt ik ga liever gewoon met mensen om die in mijn ogen nog druk in het leven staan.
Erg herkenbaar inderdaad, zodra ze samenwonen/getrouwd zijn gaan veel van die lui "saampjes de dingen doen". Leuk en aardig, maar ik ga op stap met een vriend denk ik dan, maar nee hoor zijn wormvormige aanhangsel zorgt wel dat vriendlief veranderd in een mak schaap waardoor ik die avond net zo goed een biertje had kunnen drinken met een doofstom persoon dat blind is.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:25 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Same here![]()
Als ik met dat soort gasten sta te praten ga ik juist denken hoe snel het leven gaat. Paar jaar terug was er nog niks aan het handje. Nu zie je die gasten nooit meer in de kroeg en wanneer je ze ziet hebben ze 24/7 hun wijf erbij staan met verhalen over de hypotheek. Van die geforceerde gesprekken krijg je dan. Nee bedankt ik ga liever gewoon met mensen om die in mijn ogen nog druk in het leven staan.
Alle dingen die jij hebt opgenoemd daar ben ik nog lang niet mee bezig. Ik heb ook geen zin om daarmee bezig te zijn. Maar je omgeving zie je veranderen en dat kan soms best confronterend zijn. Ik heb een vriendin maar samenwonen zie ik nog niet zitten. Ik ben nu aan het afstuderen, maar ik ga de studententijd erg missen. Ik geniet nu van het leven en dat wil ik ook voor geen goud veranderen maar daarbij kan het ouder worden me soms wel bekruipen. Daar is niks halve gare aan denk ik.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:25 schreef zwaaibaai het volgende:
Halfgedraaide moet halve gare gaan heten denk ik. No worry;s dude, burgelijk kan je altijd worden. Het gaat soms razend snel, het is maar net hoe je je leven indeelt. En de mine gaat snel, maar ik geniet me suf...
Ik word meestal 25 geschat dus jouw lot is ook de mijne...... Op je 40e zie je er uit als een jonge godin van 30..... En ik dan een adonis ...quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ga je dat soort dingen waarderen... heus..
Maar ik ben eerlijk gezegd wel verdomd blij dat ik nog altijd jonger word geschat. 21 red ik niet meer, maar 28, 29 vind ik erg lekker om te horen..
En dan gaan ze vragen stellen van goh is jou vriendin er niet bij?quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:29 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Erg herkenbaar inderdaad, zodra ze samenwonen/getrouwd zijn gaan veel van die lui "saampjes de dingen doen". Leuk en aardig, maar ik ga op stap met een vriend denk ik dan, maar nee hoor zijn wormvormige aanhangsel zorgt wel dat vriendlief veranderd in een mak schaap waardoor ik die avond net zo goed een biertje had kunnen drinken met een doofstom persoon dat blind is..
En hou oud ben je werkelijk?quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:30 schreef Frenkie het volgende:
Sow herkenbaar..
Ben al jaren 16... En bang om ouder te worden ook.
Oud worden is niet leuk.. Ik vind ook nog steeds dezelfde dingen leuk als toen ik 18 was
Nou ja, ik vier al jaren mijn verjaardag niet meer, dus ik weet niet beter dan dat ik begin 20 ben
Wel eens aan gedacht dat die vrouw-wezens die mee gaan ook gezellig kunnen zijn. Ik vermaak me soms prima met een stel..quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:31 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
En dan gaan ze vragen stellen van goh is jou vriendin er niet bij?
Nee ik ben gewoon met een paar vrienden lekker stappen en zij met vriendinnen, dat doen wij erg vaak en vinden wij wel zo prettig. En dan kijken ze je ook zo wereldvreemd aan![]()
Dat is echt vreselijk. Moet er niet aan denken dat je het alleen nog maar over dat soort dingen gaat praten ook. Zoals ik mijn ouders hoor doen op familiefeestjes en zoals je zelf ook moet praten als je erbij gaat zitten. Het gaat alleen maar over actualiteiten (die ik natuurlijk allang op de frontpage heb besprokenquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:18 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat ik veel minder raakvlakken heb met dat soort mensen. Ik ga alleen nog met mensen om die daar nog helemaal niet mee bezig zijn. Ik zit op een heel ander level nog steeds.
Mensen die praten over huisje, trouwen vind ik ontzettend saai en dat benauwd mij allemaal een beetje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |