Zeur niet, je zit nog aan de goede kant van de 20quote:Op zondag 17 juli 2005 03:49 schreef -pinguin- het volgende:
ja raar is dat het ene moment is iedereen nog een ouwe lul en het volgende moment ben je er zelf 1
over mezelf gesproken
Ik quote jou even SHE, maar het is meer in het algemeen bedoeld.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:03 schreef SHE het volgende:
en gelukkig, als ik mijn vader zo bekijk, is de kans groot dat ik tot in den treure lekker kinderachtig blijf![]()
Nou, ik moet zeggen, dat valt me wél zwaar hoor...quote:Op zondag 17 juli 2005 18:21 schreef TexSteel het volgende:
Nee, ouder worden is niet leuk, maar het beste is om hier niet al te veel bij stil te staan en gewoon van elke dag iets proberen te maken.
Ik wil hier wel wat woordjes aan wagenquote:Op zondag 17 juli 2005 18:13 schreef Moonah het volgende:
Ik quote jou even SHE, maar het is meer in het algemeen bedoeld.
Ik begrijp de drang naar 'lekker kinderachtig blijven' niet zo goed.
Wat is er mis mee om volwassen te worden en te zijn? Ik heb het idee dat mensen zich daar van alles bij voorstellen dat suf, gezapig en saai is.
Verantwoordelijkheden: Dat hoort idd bij volwassen worden/zijn; verantwoordelijkheid nemen voor je gedrag, je daden, de keuzes die je maakt, voor wie je bent. Verantwoordelijkheden in de zin van hypotheek oid zijn zaken waar je al dan niet voor kunt kiezen.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:50 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik wil hier wel wat woordjes aan wagen
Volwassen staat in mijn ogen gelijk aan verwantwoordelijk, verstandig, voorspelbaar, rationeel, relativeren etc. En laat imo nou de meeste leuke dingen in dit leven juist niet verantwoordelijk, verstandig en voorspelbaar zijn. Althans de meeste leuke dingen die ik heb meegemaakt voldoen aan tenminste één van die zaken nietIk moet er ook niet aan denken dat ik bepaalde zaken niet meer durf vanwege mijn verstand, verantwoordelijkheid oid.
Kinderen zijn leuk omdat ze inventief, creatief, onvoorspelbaar, eerlijk en onverantwoordelijk zijn. En ergens is dat iets wat veel mensen misschien aantrekt. Omdat het een zekere vorm van vrijheid inhoudt.
Nou ja ofzoiets.
Doe zoals ik, elke 5 jaar, en dan een knal feest......quote:Op zondag 17 juli 2005 18:03 schreef SHE het volgende:
Ik vier mijn verjaardag sinds mijn 25ste niet meer..ik haat het!!
wie kent het niet???? it sucksquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:14 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik ben nu 25 maar ik heb het idee dat het leven na mijn 20ste veel sneller is gegaan. Vooral n.a.v. het topic over het ouder worden van je vader en moeder. Soms heb ik het idee dat het allemaal te snel gaat. Je ziet je vitale ouders steeds ouder worden met de mankementjes van dien. Ook kan is het raar te bevatten dat je broers en zussen zo oud aan het worden zijn. Ook wanneer ik de geboortedatums van mensen zie dan leef ik volgens mij nog echt in fucking 2000.Als ik iemand zie staan van 1987 dan denk ik die is 13
.
De jaren van mijn 10e naar mijn 20e zijn veel minder snel gegaan heb ik het idee. Ik word binnekort 26 en ik heb echt zoiets van kut. Ik ben aan het afstuderen en mijn serieuze leven gaat dadelijk echt beginnen. Als het net zo snel gaat van mijn 16e naar de 26, dan beklemt mij dat een beetje. Soms baal ik ervan dat mijn tienerjaren voorbij zijn. Ik heb nu nog heel erg veel lol en leuk uitgaan maar als het leven van mijn 26e naar de 36 net zo hard gaat dan beangstigd dat mij best wel een beetje. Kent iemand deze gevoelens of ben ik nu te diep aan het graven![]()
21 Jaar en nu al verloofd? Ik ben niet jaloers, jouw tijd komt snel!quote:Op donderdag 29 september 2005 14:09 schreef freecell het volgende:ik hoor onder de gehaten van dit topic
Ben 21, verloofd, ga binnen twee jaar trouwen, we doen bijna alles samen....
Maar wat doen we dan samen? Stappen tot heel laat, filmmarathons, met wederzijdse vrienden uit en diep in de nacht weer thuiskomen....
Zeg maar alles wat jullie ook doen....
Maar dan vaker samen
Ik soms alleeen met mijn vriendinnen uit......
Ik haat je niet, verre van dat. Op je 21e al een verbintenis voor de rest van je leven aangaan, ik moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 29 september 2005 14:09 schreef freecell het volgende:ik hoor onder de gehaten van dit topic
tof voor je. Ik hoop voor je dat het de juiste keuze is ook voor later.quote:Op donderdag 29 september 2005 14:09 schreef freecell het volgende:ik hoor onder de gehaten van dit topic
Maar wat doen we dan samen? Stappen tot heel laat, filmmarathons, met wederzijdse vrienden uit en diep in de nacht weer thuiskomen....
Zeg maar alles wat jullie ook doen....
Maar dan vaker samen
Ik soms alleeen met mijn vriendinnen uit......
Je hoeft voorlopig geen medelijden met mij te hebben hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 14:36 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik haat je niet, verre van dat. Op je 21e al een verbintenis voor de rest van je leven aangaan, ik moet er niet aan denken
Ik niet....quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |