TS heeft het over zijn eigen gesprekken.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:46 schreef Lucille het volgende:
[..]
Iemand die afluistert is geen deelnemer aan het gesprek hoor.
de public beta is toch al uit??quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:48 schreef QuietGuy het volgende:
Is het legaal te verkrijgen?
Dat gebied is mij nog iets te grijs. sorry.
Er is nog geen public beta naar mijn weten.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:52 schreef mschol het volgende:
[..]
de public beta is toch al uit??
of is ie niet public
Dus alle huidige builds zijn nog steeds niet public.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:22 schreef SHERMAN het volgende:
Beta komt eind deze maand.
Voor wat info:
http://www.tweakers.net/nieuws/38022
www.bugmenot.comquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
klein vraagje;
tijdje terug was er een topic waar een link werd gegeven naar een site waar je allemaal krantenlogins enzo kon vinden. [je kon ze opvragen]
welke was dat ook weer..?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:34 schreef JeroenV het volgende:
Kunnen jullie op www.donner.nl komen? Weet zo een ander topic ervoor niet te vinden. Als die er is zouden jullie hem gelijk willen geven. Kan ik voortaan daar mensen lastig vallen.
1 2 3 4 5 6 | $ ping www.donner.nl PING www.donner.nl (213.247.48.207) 56(84) bytes of data. --- www.donner.nl ping statistics --- 30 packets transmitted, 0 received, 100% packet loss, time 29005ms |
Ik weet toevallig dat ze daar vorige week probleempjes hebben gehad met de servers, bijkbaar is het nog niet opgelost.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:53 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Volgens mij is de server down.
Welke overigens ook accounts bevat van betaal sites.quote:
De meeste betaal site's hebben dit in de gaten. iig werken de meeste van die accounts niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Welke overigens ook accounts bevat van betaal sites.
Dus helemaal legaal lijkt deze site me niet.
Just my 2 cents
En dat maakt het allemaal legaal! Heb je trouwens een bron of zuig je dit uit je duim?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:59 schreef cyberstalker het volgende:
De meeste betaal site's hebben dit in de gaten.
Zoals devvie al zegtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:59 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
De meeste betaal site's hebben dit in de gaten. iig werken de meeste van die accounts niet.
Er is trouwens ook een uitstekende Firefox extensie voor bugmenot, dan kun je eenvoudig in je login-form rechtsklikken en voor bugmenot kiezen. De username en password worden dan voor je ingevuld, en het formulier verstuurd.
http://roachfiend.com/archives/2005/02/07/bugmenot/
Opgeloste topics doen we niet op slot. Als er nog eens vraag is over hetzelfde, kan dat ook daar gepost worden enzo verder....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:14 schreef mordradead het volgende:
internet via netwerk hopsakee, het werkt en bedankt
kan dus op slot
Ik wil het wel naar GC schoppen, maar denk dat ze het daar terugschoppen (oppassen voor blauwe plekjesquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:47 schreef coz het volgende:
op zoek naar dynamische gps gegevens over ....
misschien toch maar eens in GC proberen of er reacties komen ?![]()
ok niet helemaal maar ,.er was een reactie maar die was verwijderd ; een tvp
zeg je vast alleen maar omdat je mod bentquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:53 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik wil het wel naar GC schoppen, maar denk dat ze het daar terugschoppen (oppassen voor blauwe plekjes). Ik kan het allesinds eens proberen
Ja, die TVP's storen en zijn irritant
Waarom zou hij dicht moetenquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:39 schreef TC03 het volgende:
Aanschaf navigatiesysteem (PDA)
Zijn er uberhaupts wel modjes hier? Dat topic is al 7 uur open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |