Moeten we hem nog inzegenen met een bierregen?quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:04 schreef Stefkuh het volgende:
Hierbij dopen we Ruud Lassche om tot ECHTE voetballer:
Een pro lied: Ruuuudje Lassche jala lala lala
Een anti-lied: Ruudje Lassche je moeder is een hoer (sorry, het moet helaas)
Zo... nu wordt je een hele grote
Ohja.. bier, een strijker (oke we zullen hem op 10 meter afstand gooien Ruudquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:22 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Moeten we hem nog inzegenen met een bierregen?
Ohja tuurlijkquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:33 schreef gr8w8 het volgende:
We gooien wel een banaan ananas op het veld.
AHja de IQ loze voetbalvrouw vergat ik nog sorry. Maar die vinger kan ik helaas niet terugnemen.. het is én en.. wordt je hard vanquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:01 schreef ruudlassche het volgende:
Haha, wat is dit nu weer?? Vingertje van Gorter...... ik heb liever zo'n blond mokkel aan mijn linkerarm en een brunette aan de rechter....regel dat maar, dan mag je die vinger houden
Doe maar niet, voor het weet zit je in de cel als bekende voetballer.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:01 schreef ruudlassche het volgende:
Haha, wat is dit nu weer?? Vingertje van Gorter...... ik heb liever zo'n blond mokkel aan mijn linkerarm en een brunette aan de rechter....regel dat maar, dan mag je die vinger houden
We hebben wel Saskia K. voor je.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:20 schreef ruudlassche het volgende:
Goed, dan zal ik dat accepteren...maar dan wil ik opzeker ook een paar groupies, of simpele dames die zich laten overhalen voor een gezellig onderonsje op een verlaten hotelkamer...oh ja, en Sacha de Boer....of is dat weer te veel gevraagd??
Wat jij wil...quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:00 schreef ruudlassche het volgende:
Schijnt natuurlijk wel gewillig te zijn, volgens betrouwbare bronnen....heet ze trouwens niet Sandra K. ??
Sacha de Boer.. hmm.. nou ik stuur d'r wel door naar de hotel kamer van jou zodra ik daarmee klaar meequote:Op woensdag 22 juni 2005 20:20 schreef ruudlassche het volgende:
Goed, dan zal ik dat accepteren...maar dan wil ik opzeker ook een paar groupies, of simpele dames die zich laten overhalen voor een gezellig onderonsje op een verlaten hotelkamer...oh ja, en Sacha de Boer....of is dat weer te veel gevraagd??
vanavond gaan ze zingenquote:Op maandag 27 juni 2005 15:05 schreef SiemeN het volgende:
Ben benieuwd wat voor gestuntel we vandaag te zien gaan krijgen.. geweldige serie!
Ik wacht er ook nog op, en ik wacht ook nog totdat de trainingspakken te koop zijnquote:Op maandag 27 juni 2005 17:37 schreef AirRaid het volgende:
wanneer krijgen we de shirt nu?
Chickie naast je op de bank, steekt ze misschien nog wat op van de lessen van Van Vossenquote:Op maandag 27 juni 2005 21:09 schreef gr8w8 het volgende:
He, bijna weer he! Bier klaar, chips klaar, chickie de keuken in...
Tiesquote:Op maandag 27 juni 2005 22:05 schreef DeTolk het volgende:
Hoe heet die gast ook al weer die met 2 meiden samenwoont?
ja iddquote:Op maandag 27 juni 2005 22:04 schreef Gelderland het volgende:
was weer een leukere aflevering dan vorige keer
ik vind die satan gast wel grappig met z'n uitspraken
Was niet onaardig jaquote:Op maandag 27 juni 2005 22:09 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ties boft maar, 't waren knappe meiskes
Zeker..quote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 22:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Joyce Rakhorst, FHM Buurmeisje van het jaar 2005
ja zoiets...en de vorige keer ook al met dat boek en toen had hij een uitspraak over zijn nike voetbalschoenen dat hij het om een bepaalde reden (die hij dan zei maar ik niet meer weet) nooit prive zou dragenquote:Op maandag 27 juni 2005 22:09 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
ja iddwat zei ie nou? "Ik bereid me voor op een stel hondsdolle autisten dan kan het altijd meevallen" ?
Is een goeie.. wellicht kunnen we beter een Modje vragen dat nu te doenquote:Op maandag 27 juni 2005 23:51 schreef mrbombastic het volgende:
Geweldig programma. Maar ik denk dat ze weinig kans maken, als ik de namen hoor waar ze tegen moeten spelen.
Ben Wijnstekers, Ulrich van Gobbel, Henk Fraser, John De Wolf, Ruud Heus, Sjaak Troost en speelt Mario Been ook mee of is hij coach? Dat waren mijn helden vroeger.
En nog even een tip voor de openingspost in het volgende topic:
vermeld ook even de link van elke aflevering erbij. Is wel zo handig als je t nog een keer wilt bekijken of nog niet gezien hebt.
Ja.. die ballen zijn over 2 jaar nog de enige ballen waar menig Ananasje aan terug zal denken volgens mijquote:Op maandag 27 juni 2005 23:57 schreef ruudlassche het volgende:
Ik heb helaas geen screenshot van Joyce....bij mij staat het op mijn netvliezen gebrand, gaat nooit meer weg!
Ja, ik had de naam van Tijn aan ze gegeven, en aan de ene kant had ik dat best goed gezien, maar aan de andere kant is het fijn dat Tijn net zo verstandig was als ik.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:31 schreef tong80 het volgende:
Jammer Tijn. Ze heben dus echt op Fok rond gekeken IR was ook al kandidaat.
Het zijn echt een stel losers bij elkaar, IR. We zouden er zo tussen passen, maar ik ben blij dat we erbuiten zijn gebleven.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, ik had de naam van Tijn aan ze gegeven, en aan de ene kant had ik dat best goed gezien, maar aan de andere kant is het fijn dat Tijn net zo verstandig was als ik.
Ja Tijn, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zijn echt een stel losers bij elkaar, IR. We zouden er zo tussen passen, maar ik ben blij dat we erbuiten zijn geblijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |