Haha! Idd ik was ook wel benieuwd want je ziet het huis vanaf de buitenkant maargoed, binnekant is net zo ergquote:Op maandag 20 juni 2005 20:55 schreef Liejannuh het volgende:
Geweldig programma!Zijn hele manier van benaderen is geweldig!
Hij heeft er wel een aantal typische Westlandse zaken uitgepikt en eindelijk weet ik dat dat ene huis aan de binnenkant net zo lelijk is aan de buitenkant!![]()
Ja echt verschrikkelijk.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En niet gelovig zijn. Je gaat dood
Puik optrekje ja.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:54 schreef VoreG het volgende:
Dat huis wordt later mijn vakantiehuisje
Wat een huis
Idd, damn wat een huis!quote:Op maandag 18 juli 2005 20:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuke optrekjes! Tering.
quote:Op maandag 18 juli 2005 20:59 schreef Zapper het volgende:
Geweldig weer zeg, echt een programma dat wel 3 keer zo lang mag duren![]()
iemand het msn-adres van die chick gespot?
nee zat k ook al op te kijken, rijke ouderzsquote:Op maandag 18 juli 2005 20:59 schreef Zapper het volgende:
misschien morgen op www.uitzendinggemist.nlquote:Op maandag 18 juli 2005 21:26 schreef FlyingFox het volgende:
Ja kut, gemist. Wanneer is de herhaling?
quote:Op maandag 18 juli 2005 20:59 schreef Zapper het volgende:
Bedankt.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien morgen op www.uitzendinggemist.nl
Waar ligt Sluisquote:Aflevering 6
In deze aflevering wordt de gastvrijheid van de gemeente Sluis op de proef gesteld.
Eddy en zijn crew bellen op ongelegen momenten aan voor een bak koffie, een lichte lunch, een lift of zelfs een nachtje logeren...
Van de website van de gemeente Sluisquote:
quote:Sluis is een dynamische gemeente in West Zeeuws-Vlaanderen, die op 1 januari 2003 is ontstaan uit een fusie van de gemeenten Sluis-Aardenburg en Oostburg. Met haar stranden, vestingstadjes, winkelstraten en platteland biedt Sluis voor elk wat wils
om 4 uur 's nachtsquote:
quote:Aflevering 7
In deze aflevering wordt de gastvrijheid van Ulft op de proef gesteld.
Eddy en zijn crew bellen op ongelegen momenten aan voor een bak koffie, een lichte lunch, een lift of zelfs een nachtje logeren...
Maandag 1 augustusi om 20.25 uur op Ned. 2
tuurlijkquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:40 schreef Dos37 het volgende:
Lekkere wijven hebben ze ook
binnenkort een keer bierdrinkenquote:
Heb ik in m'n video verzamelingquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:47 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Moet jij niet NEd 3 kijken
Shaffy
dat zijn ook kermisklanten, heeft niks met ulft te makenquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, wat een figuren.
Zeg ik toch ook nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat zijn ook kermisklanten, heeft niks met ulft te maken![]()
uit die zin van jou kun je van alles uithalenquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zeg ik toch ook niet
Leuke aflevering.
de beste tot nu toequote:
zijn ze twente nog niet ingeweestquote:
die kan deze niet overklassenquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:55 schreef 9christensen het volgende:
[..]
zijn ze twente nog niet ingeweest
oow jewelquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die kan deze niet overklassen
whahah iddquote:
die heb ik gemist. Klein stukje van gezien daar waren ze nergens welkom ofzoiets.quote:
Op één gezin na.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:10 schreef Dos37 het volgende:
[..]
die heb ik gemist. Klein stukje van gezien daar waren ze nergens welkom ofzoiets.
Ja ik kreeg 1 stukje mee. VAn welke omroep zijn jullie BNN die moeten we nietquote:
Ze zagen een camera en werden al achterdochtig.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja ik kreeg 1 stukje mee. VAn welke omroep zijn jullie BNN die moeten we niet![]()
ofzoiets
Ze hadden idd naar de pol moeten gaan ja.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:47 schreef pascalheister het volgende:
de kermis
alleen het verkeerde deel van ulft
nee man oerquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:13 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ze hadden idd naar de pol moeten gaan ja.
hahahahaquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze zagen een camera en werden al achterdochtig.
Maar het mooiets was dat Eddy ging schuilen voor de regen bij 2 bouwvakkers en zei : Wat een Kutweer.
En één van die bouwvakkers dat mag je niet zeggen.
'Eddy : Jeetje wat een naar weer.'
shit het ziet er naar uit dat je gelijk hebt, op teletekst staat Ned2quote:Op maandag 8 augustus 2005 16:46 schreef pekel het volgende:
Er komt helemaal geen Nu We Er Toch Zijn op Nederland 2WK Atletiek
Daar laat ik m'n APK altijd doen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat een brombeer is de directeur van dat autobedrijf.
Ja idd, niet echt veel bijzonders, ging ook vrij rapquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er zijn leukere afleveringen geweest.
Ja geen broek te zien waar de Tanga bovenuit komt.quote:Op maandag 22 augustus 2005 21:13 schreef HarigeKerel het volgende:
Wel mooie huizen zeg
Maar wat een kut accenten daar ver weg van de randstaden hoe de mensen zich kleden
![]()
Tis net Duitsland![]()
Dank je wel voor de huisenquote:Op maandag 22 augustus 2005 21:13 schreef HarigeKerel het volgende:
Wel mooie huizen zeg
Maar wat een kut accenten daar ver weg van de randstaden hoe de mensen zich kleden
![]()
Tis net Duitsland![]()
Sowwyquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:16 schreef Kipman het volgende:
Dank je wel voor de huisen
En dank je wel voor dat accent en kleding![]()
Ja en de beste man van de beddenzaak was bij de koning-gin geweest!quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Was wel weer leuk vanavond. In Simpelveld.
Geslapen in een beddenzaaketalage is wel erg cool
Ik heb 'm zojuist bekeken op uitzendinggemist.nlquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:52 schreef tong80 het volgende:
Helaas gemist gisteren. Maar van de andere 9 afleveringen heb ik genoten, erg leuke tv.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:53 schreef Zapper het volgende:
Werden wel ultiem voor lul gezet op het eind zeg![]()
Meer Eddy Zoëy op tv trouwens, graag.
Was het er wel op dan?quote:
idd, Radar zit nu op die tijd, nieuw seizoen...quote:Op maandag 5 september 2005 21:36 schreef Woffel het volgende:
[..]
Was het er wel op dan?
http://www.tvgids.nl/zoeken/?trefwoord=Titel+of+trefwoord&station=2&genre=&dagdeel=0.0
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |