Haha! Idd ik was ook wel benieuwd want je ziet het huis vanaf de buitenkant maargoed, binnekant is net zo ergquote:Op maandag 20 juni 2005 20:55 schreef Liejannuh het volgende:
Geweldig programma!Zijn hele manier van benaderen is geweldig!
Hij heeft er wel een aantal typische Westlandse zaken uitgepikt en eindelijk weet ik dat dat ene huis aan de binnenkant net zo lelijk is aan de buitenkant!![]()
Ja echt verschrikkelijk.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En niet gelovig zijn. Je gaat dood
Puik optrekje ja.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:54 schreef VoreG het volgende:
Dat huis wordt later mijn vakantiehuisje
Wat een huis
Idd, damn wat een huis!quote:Op maandag 18 juli 2005 20:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuke optrekjes! Tering.
quote:Op maandag 18 juli 2005 20:59 schreef Zapper het volgende:
Geweldig weer zeg, echt een programma dat wel 3 keer zo lang mag duren![]()
iemand het msn-adres van die chick gespot?
nee zat k ook al op te kijken, rijke ouderzsquote:Op maandag 18 juli 2005 20:59 schreef Zapper het volgende:
misschien morgen op www.uitzendinggemist.nlquote:Op maandag 18 juli 2005 21:26 schreef FlyingFox het volgende:
Ja kut, gemist. Wanneer is de herhaling?
quote:Op maandag 18 juli 2005 20:59 schreef Zapper het volgende:
Bedankt.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien morgen op www.uitzendinggemist.nl
Waar ligt Sluisquote:Aflevering 6
In deze aflevering wordt de gastvrijheid van de gemeente Sluis op de proef gesteld.
Eddy en zijn crew bellen op ongelegen momenten aan voor een bak koffie, een lichte lunch, een lift of zelfs een nachtje logeren...
Van de website van de gemeente Sluisquote:
quote:Sluis is een dynamische gemeente in West Zeeuws-Vlaanderen, die op 1 januari 2003 is ontstaan uit een fusie van de gemeenten Sluis-Aardenburg en Oostburg. Met haar stranden, vestingstadjes, winkelstraten en platteland biedt Sluis voor elk wat wils
om 4 uur 's nachtsquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |