uit die zin van jou kun je van alles uithalenquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zeg ik toch ook niet
Leuke aflevering.
de beste tot nu toequote:
zijn ze twente nog niet ingeweestquote:
die kan deze niet overklassenquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:55 schreef 9christensen het volgende:
[..]
zijn ze twente nog niet ingeweest
oow jewelquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die kan deze niet overklassen
whahah iddquote:
die heb ik gemist. Klein stukje van gezien daar waren ze nergens welkom ofzoiets.quote:
Op één gezin na.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:10 schreef Dos37 het volgende:
[..]
die heb ik gemist. Klein stukje van gezien daar waren ze nergens welkom ofzoiets.
Ja ik kreeg 1 stukje mee. VAn welke omroep zijn jullie BNN die moeten we nietquote:
Ze zagen een camera en werden al achterdochtig.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja ik kreeg 1 stukje mee. VAn welke omroep zijn jullie BNN die moeten we niet![]()
ofzoiets
Ze hadden idd naar de pol moeten gaan ja.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:47 schreef pascalheister het volgende:
de kermis
alleen het verkeerde deel van ulft
nee man oerquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:13 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ze hadden idd naar de pol moeten gaan ja.
hahahahaquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze zagen een camera en werden al achterdochtig.
Maar het mooiets was dat Eddy ging schuilen voor de regen bij 2 bouwvakkers en zei : Wat een Kutweer.
En één van die bouwvakkers dat mag je niet zeggen.
'Eddy : Jeetje wat een naar weer.'
shit het ziet er naar uit dat je gelijk hebt, op teletekst staat Ned2quote:Op maandag 8 augustus 2005 16:46 schreef pekel het volgende:
Er komt helemaal geen Nu We Er Toch Zijn op Nederland 2WK Atletiek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |