ja dattie navraag had gedaan in Indonesie (klopt), maar dattie waarschijnlijk een leuker antwoord zou geven (klopt niet).quote:
Wachtmaar waar ie hierna weer mee komt.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja dattie navraag had gedaan in Indonesie (klopt), maar dattie waarschijnlijk een leuker antwoord zou geven (klopt niet).
Geef je adres maar, misschien willen een aantal mensen wel hun heil bij je zoekenquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Het gaat niet om "leuke" antwoorden. Ik setl hier gewoon een paar serieuze vragen en wil graag ook serieus antwoord. De fokkers die geen serieuze inbreng hebben mogen wat mij betreft hun heil elders zoeken.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Het gaat niet om "leuke" antwoorden. Ik setl hier gewoon een paar serieuze vragen en wil graag ook serieus antwoord. De fokkers die geen serieuze inbreng hebben mogen wat mij betreft hun heil elders zoeken.
Maakt niet uit welk subforum. Het fenomeen strontBHFH wordt gedoogd hier.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
wacht ff hoor, ik zoek ff op welk subforum dit is.
Tsja dat is ook wel weer waar, maar anders blijftie zo zeuren dat we serieus moeten reageren.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:02 schreef Youssef het volgende:
[..]
Maakt niet uit welk subforum. Het fenomeen strontBHFH wordt gedoogd hier.
Tis puur een soort van overwinning dat een modje zijn topic een keer in ONZ heeft getieft
Oh, sorry, ik heb er overheen gekeken dan.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik setl hier gewoon een paar serieuze vragen
Wat nou.... een keer, dacht je dat dit de eerste keer was?quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:02 schreef Youssef het volgende:
[..]
Maakt niet uit welk subforum. Het fenomeen strontBHFH wordt gedoogd hier.
Tis puur een soort van overwinning dat een modje zijn topic een keer in ONZ heeft getieft
Nee hoor, ik weet alles over BHFH.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:03 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Wat nou.... een keer, dacht je dat dit de eerste keer was?
Ben eens beniuwd wanneer BHFH nou met zijn eigen www.fok.be klaar is
Dit komt meestal door de verbazing die BHFH iedere keer maar weer tevoorschijnt tovert bij mensen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:10 schreef Mirage het volgende:
Nou ja, je kan zeggen wat je wil, maar BHFH onzin topics lopen redelijk goed.
(dat zien we nu wel weer)
ontopic: LOL !!!
Het houdt me van de straatquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:10 schreef Mirage het volgende:
Nou ja, je kan zeggen wat je wil, maar BHFH onzin topics lopen redelijk goed.
(dat zien we nu wel weer)
ontopic: LOL !!!
Begin eens om de vraag aan jezelf te stellen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb altijd van die mensen die op de man spelen in mijn topics..en dat terwijl ik gewoon serieuze dingen vraag..
of aan de orde stel. gelukkig zijn er ook wel veel mensen die wel ontopic en normaal reageren en de goeden moeten niet onder de kwaden leiden natuurlijk.
![]()
laten we nu weer serieus zijn mensen..![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:28 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Het is 32, en heeft toch Mulo gedaan...
Zou jij verplicht zwarte piet spelen voor je baas?quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:25 schreef ArmaniMania het volgende:
Zou jij werken voor 40 euro per maand?
in schoonmaaksters?quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:28 schreef Conflict het volgende:
BHFH, je bent mijn held
Laten we samen een bedrijf beginnen man!
quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:40 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Morgen ga ik dus metselen bij het huis van de baas, dus dat gaat wat worden! In de hitte dus,,,Volgende week trouwens ga ik met de baas en mijn collega's naar de ardennen. de baas wil ivm de onderlinge communicatie door het bos gaan lopen enzo..
WE moeten dus slapen in tenten.
![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:09 schreef ThE_ED het volgende:
Voor de liefhebbers;
Morgen gaat TS aan de noeste arbeid, hij is wel geen geschoold metselaar, maar volgens zijn baas geeft dat geen problemen. Immers; hoe moeilijk kan het zijn metselen? En in belgie kijtk met niet zo nauw met de bouwvoorschriften.
[..]
quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:09 schreef ThE_ED het volgende:
Voor de liefhebbers;
Morgen gaat TS aan de noeste arbeid, hij is wel geen geschoold metselaar, maar volgens zijn baas geeft dat geen problemen. Immers; hoe moeilijk kan het zijn metselen? En in belgie neemt men het niet zo nauw met de bouwvoorschriften.
[..]
Tnx voor je tipquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:09 schreef ThE_ED het volgende:
Voor de liefhebbers;
Morgen gaat TS aan de noeste arbeid, hij is wel geen geschoold metselaar, maar volgens zijn baas geeft dat geen problemen. Immers; hoe moeilijk kan het zijn metselen? En in belgie neemt men het niet zo nauw met de bouwvoorschriften.
[..]
Daarbij klust ie nog bij voor zijn baas.quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:04 schreef ThE_ED het volgende:
Ach verder heeft hij het best goed voor elkaar want hij heeft alleen schulden aan zichzelf.
Tsja.. hij moet zich toch door íemand laten naaien...quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:09 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Daarbij klust ie nog bij voor zijn baas.
Wat je al niet in natura kunt betalenquote:Op maandag 20 juni 2005 19:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik geef haar al onderdak (waard +/- 500 euro p/m) ze mag gratis eten en drinken (waard +/- 400 euro per maand) dus dan zit je al aan 900 euro aan loon in natura. Dan heb je nog het stroom/water verbruik, laten we zeggen ook 100 euro per maand, plus nog dat zakgeld , dan betaal ik in feite al aan 1100 euro per maand. waarvan 1000 in natura.
In Utrecht schijnen op Hoog-Catherijne van die Marokkaanse "loverboys" rond te lopen die meisjes de wereld beloven, seks met ze hebben en dan vrolijk met de volgende meid aan de slag gaan. Probeer daar contact mee te maken.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ok, hoe vind ik die? advertentie??
quote:Ik heb twee duurdere (¤3.99) onderbroeken gekocht bij de Zeeman en wat schetst mijn verbazing? na 1 dag dragen reeds een gat erin!! Normaal zijn de kleden van Zemeen nog best vanm redelijke kwaliteit, maar dit ondergoed valt me tegen... .. helaas geen aankoop bin meer..
Gewoon www.goudengids.nl of www.detelefoongids.nl er bij pakken toch?quote:Op maandag 27 juni 2005 20:03 schreef Lotusss het volgende:
BHFH zoekt sinds mijn post nu naar adressen van bliijf-van-mijn-lijf-huizen en opvanghuizen?
Hey, als hij niet eens op hetzelfde idee kan komen als ik, dan moet je niet teveel van hem verwachten he...quote:Op maandag 27 juni 2005 20:13 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Gewoon www.goudengids.nl of www.detelefoongids.nl er bij pakken toch?
quote:Op maandag 27 juni 2005 23:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
daarvoor is een studentenvereniging och, om het schoolwerk van de dag door te spreken met lotgenoten en elkaar te steunen. en om af en toe samen nog wat leuke dingen te doen misschien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |